Lehti kertoi faktaa etelä-pohjanmaalla on paljon eläkkeen nostajia mutta suhteessa suomen huonoimmat eläkkeet.... Poikkeuksena seinäjoki. No maatalous maakunta,Mutta minä olen yrittäjä kuten käsittääkseni hunttajussitkin? Päätän kyllä ihan itse mitä maksan eläkemaksuja ja sairasvakuutusta...Jotta suut suppuun jos ei pärjää kun tulee sukupolven vaihdos
Vastaukset 4
- Anonyymi
Eihän meillä pojilla niin komiat vaatteet ole mutta on meillä rahhaa.
- Anonyymi
Alikoulutus ja paljon pieniä yksinyrittäjiä....Pöhöttyneellä egolla ei pöhölö pärjää työpaikoilla, kun ei voi johtajan alaisuudessa nöyrtyä tai joustaa...Sehän olisi palvelemista ja sitä luupää eteläpohjalainen pelekää eniten, että joutuu palvelemaan muita...Pittää olla johtaja...On ylihienoa kertoa, että on yrittäjä, vaikka tulot olisivat köyhyysrajan alapuolella...Pöytälaatikkoyrityksiä on palijo mutta pittää saada sanua, että on yrittäjä. Konkurssikypsiä pikkufirmoja "myydään" yhden euron hinnalla ja sitten ollaan rehevää, kun "on myynyt yrityksensä"...Päässilimäästä ja läpinäkyvää toimintaa mutta näistä nyt nykyään tieto kulkoo.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä pienen yksinyrittäjän kannattaisi maksaa isoja YEL maksuja???
Sijoittaa nuo YEL rahat rahastoihin, eläkepäiviin mennessä kertyy iso summa rahaa tuhlattavaksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..11779Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577