Suurin ongelma suomen mutuille on Fatima ja Nasima, kumpikin käyttää julkisuutta vain haukkuakseen muita, itse he ovat enkeleitä. Me suomalaiset ollaan koko ajan väärässä omassa kotimaassamme ja nää kaukaa tulijat osaa paremmin johtaa suomea. Hyvä hyvä.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Suomalaiset laittaa kuulemma liikaa hanttiin, mutujen pitäis saada kaikki haluamansa ilman vastarintaa.
- Anonyymi
Mutun sana on laki, kun mutu käskyttää, kantis tottelee.
- Anonyymi
Molemmat voisivat mennä omien maidensa ongelmia hoitamaan. Noin pätevät? henkilöt otettaisiin avosylin vastaan.
- Anonyymi
Taitaa olla vaan niiten pätevyyttä hajoittaa ja hallita?
- Anonyymi
Kun Nasima tuli suomeen, jo lentokemtällä totesi "mä otan tän".
- Anonyymi
Ja tarkoitti tietty koko suomea. Päätti kutsua kaikki muutkin halukkaat suomeen, jossa ei tarvi raataa leivän eteen, rahat tulee suoraan taikaseinään ja uus kämppä löytyy heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tarkoitti tietty koko suomea. Päätti kutsua kaikki muutkin halukkaat suomeen, jossa ei tarvi raataa leivän eteen, rahat tulee suoraan taikaseinään ja uus kämppä löytyy heti.
On ilo auttaa 🤣
- Anonyymi
Eikö se "osaajapula" ollut ihan globaalia ?
Tämänkaltaisille "osaajille" luulisi satelevan hyväpalkkaista työtarjousta päivittäin jos kilpailu kerran heistä on niin kovaa. Joten ei uskoisi olevan tarvetta olla näin paskamaisessa maassa paskamaisten ihmisten kiusattavana. Tarttuisivat jo niihin tarjouksiin ja mielellään mahdollisimman kaukaa.
Mutta valitettavasti tämä paremmin syönyt on jo todennut "tämä on meidän maamme, me olemme jo täällä eikä lähdetä mihinkään, ettekä te vois sille mitään" - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18291245
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581655
- 731170
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51536
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.33485Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74480- 37429
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427