Suurin ongelma suomen mutuille on Fatima ja Nasima, kumpikin käyttää julkisuutta vain haukkuakseen muita, itse he ovat enkeleitä. Me suomalaiset ollaan koko ajan väärässä omassa kotimaassamme ja nää kaukaa tulijat osaa paremmin johtaa suomea. Hyvä hyvä.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Suomalaiset laittaa kuulemma liikaa hanttiin, mutujen pitäis saada kaikki haluamansa ilman vastarintaa.
- Anonyymi
Mutun sana on laki, kun mutu käskyttää, kantis tottelee.
- Anonyymi
Molemmat voisivat mennä omien maidensa ongelmia hoitamaan. Noin pätevät? henkilöt otettaisiin avosylin vastaan.
- Anonyymi
Taitaa olla vaan niiten pätevyyttä hajoittaa ja hallita?
- Anonyymi
Kun Nasima tuli suomeen, jo lentokemtällä totesi "mä otan tän".
- Anonyymi
Ja tarkoitti tietty koko suomea. Päätti kutsua kaikki muutkin halukkaat suomeen, jossa ei tarvi raataa leivän eteen, rahat tulee suoraan taikaseinään ja uus kämppä löytyy heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tarkoitti tietty koko suomea. Päätti kutsua kaikki muutkin halukkaat suomeen, jossa ei tarvi raataa leivän eteen, rahat tulee suoraan taikaseinään ja uus kämppä löytyy heti.
On ilo auttaa 🤣
- Anonyymi
Eikö se "osaajapula" ollut ihan globaalia ?
Tämänkaltaisille "osaajille" luulisi satelevan hyväpalkkaista työtarjousta päivittäin jos kilpailu kerran heistä on niin kovaa. Joten ei uskoisi olevan tarvetta olla näin paskamaisessa maassa paskamaisten ihmisten kiusattavana. Tarttuisivat jo niihin tarjouksiin ja mielellään mahdollisimman kaukaa.
Mutta valitettavasti tämä paremmin syönyt on jo todennut "tämä on meidän maamme, me olemme jo täällä eikä lähdetä mihinkään, ettekä te vois sille mitään" - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18291245
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134742Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197700Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47647Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99634- 61619
- 43565
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520