Kai monet eläkeläiset ovat ymmärtäneet että

Anonyymi-ap

heidän terveydenhoito kohta lopetetaan suomessa? Eikä tämä ole enää mikään vitsi.

6

331

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko hallituksella on suunnitelma, että jokaisen on otettava kallis sairasvakuutus,
      jolla mennään yksityisille.
      Hallitus ajaa yritysten etua, vakuutusyhtiöitten ja yksityisten lääkäriasemien
      osakkeenomistajien vaurastuttaminen on hallituksen tavoite.
      Siksi se ajaa kunnallista terveyedenhuoltoa alas pakottaakseen
      ihmiset yksityisille.
      Kaikilla ei ole varaa kalliisiin vakuutuksiin, joutuvatko he kuolemaan katuojaan ?

    • Anonyymi

      Syöpäsairaana tiedän että hoito on vain sanan helinää ja puhelin soittoja , ei enää kontrolleja . Sulle mulle konsultti yhtiöt hoitaa terveyttäsi , näkemättä potilasta . Ja jos , voi olla enää huonommin hoiva asiat . Puoskarit etä yhteyksissä ja rahastavat hyvin vointi , pahoinvointi alueita . Ovatko nämä niitä järjestyneitä rikollis jengejä ?.

      • Anonyymi

        Eilinen MOT ohjelma oli karua katsottavaa, siinä me vanhukset vedettiin niin alta lipan ettei mitään rajaa.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä on ollut tiedossa. Ei tarvi ihmetellä, miksi korottivat eläkkeitä kahtena vuonna peräkkäin. 60-80e/ kuukaudessa kummatkin korotukset, tavallisiin keskivertoihmisten eläkkeisiin.
      Noilla sitten on kustannettava yksityislääkärikäyntinsä.
      Kannattaa hommata säkeittäin omenia, jos omena päivässä pitää lääkärin loitolla.

    • Anonyymi

      Olen 69 v ja kyllä olen täysin käsittänyt, että ei meitä, tuottamattomia yksilöitä kannata hoitaa. Jos sairastun niin, että joudun lääkärin pakeille niin pyydän sellaiset myrkyt, että henki lähtee sitten kun katson sen kohdan tulleen itselleni. Siivoan kotini, pakkaan tavarat ja otan viimeisen "koktailini".

      • Anonyymi

        Samat sanat. Tämä pitää laissa säätää lääkärien toimeksi, että meille ikääntyville pitää määrätä sellaiset myrkyt että henki lähtee. Saa sitten ottaa lääkeannoksen, kun kivut ovat sietämättömät tai jos ei saa hoitoa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe