Myydään lasinen terraario liukuovilla ja kalliotaustalla (ei paperi). Terraarion koko: korkeus 74cm, leveys 53cm ja syvyys 53cm.
Sopii käärmeille ja liskoille.
Terraariossa on siis itse massasta tehty kalliotausta, 1 kukkaruukkuspottivalo, kiipeilypuita, ja pohjahiekat. Kuvia saa sähköpostiin jos haluaa.
Hinta 70€
Tiedustelut: [email protected]
MYYDÄÄN TERRAARIO!!!
2
668
Vastaukset
- Mertsari
Terraario myyty!
- uusi alalla
hei!
katselin että olipas houkuttavan kuulonen toi yksi tarjous mutta se sitten oli jo tottakai mennyt..
olisin vaan kyselly jos joku viitsis auttaa mua liskojen kanssa kun mulla ei ole itselläni koskaan ollut ja nyt olisin kai hankkimassa.. niin että olisko jollain n.100l käytettyjä terraarioita/terrariota myytävänä? hinnasta vois keskustella sen jälkeen ku olisin nähny kuvat ja silleen.. entä paljonko uudet terraariot suunnilleen maksaa? yritin etsiä eläinliikkeitten sivuilta mut missään ei lukenut hintoja.. entä onko alottelijan fiksua ottaa esim kahta tokee-gekko naarasta vai kannattaako alottaa esim. leopardigekoista jotka kuulemma on vähän helpompia..? olisi ihanaa jos saisin vastauksia ja apua!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852220- 431810
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721574- 761356
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 481183
- 771181
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381024- 37953