https://yle.fi/a/74-20010573
"13:26
Eeva Eronen
Ukraina kertoo pudottaneensa kolme Venäjän taistelukonetta"
Ukraina on viime päivinä ilmoittanut venäläiskoneiden putoduksista selvästi tiheämpään tahtiin kuin aiemmin. Vaihtoehtoja on useita, miksi näin on tapahtunut. Kysehän voisi olla miltei pelkästään propagandastakin, mutta onhan toki muitakin aihtoehtoja. Esimerkiksi venäläiset lentelisi entistä helpommin ammuttavana hyökkäysvalmistelujensa vuoksi.
Osa pudotuksista on kuitenkin väitetysti niin kaukana Ukrainan hallitsemasta alueesta, että myös tehostunut ilmatorjunta on realistinen vaihtoehto. Patriot ja S-200 ovat näkyneet torjuntaehdokkaina. Jälkimmäisen kantama voi olla jopa 300 km, mikä riittää kaikkiin nyt esillä olleisiin "mysteeripudotuksiin".
https://fi.wikipedia.org/wiki/S-200
Minulle jäisi mysteeristä jäljelle vain se, että miksei Ukrainalla aiemmin ollut S-200-ilmatorjuntaohjuksia käytössään?
Onko Ukraina saanut uutta ilmatorjuntakalustoa?
Anonyymi-ap
5
153
Vastaukset 5
- Anonyymi
Eiköhän sinne tule koko ajan uutta kalustoa, mutta ei ole mitään syytä niistä
kertoa aina medioissa julkisuuteen.- Anonyymi
Näin se varmaan on. Eipähän Venäjän koneetkaan osaa sitten niin paljon varoa, kun eivät tiedä, mitä on vastassa.
- Anonyymi
Voihan se olla että venäjä on nyt liian varomaton hävittäjien kanssa kun sota kulkee hyvään suuntaan?
- Anonyymi
Pääasia että venäläistä kuolee ukrainan juoksuhautoihin tuskallisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581665
- 731180
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51536
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.35494Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74490- 37439
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427