Riskianalyysillisyys arvijollisuujessa vuojelle 2024Jkr. Saksallisuuvesta

Anonyymi-ap

Moi!

Jeesus tulee ylöstenpaamaan ehkäpä jo tänä vuonna?

Oletko valmis?

Juhani Laukkosen ylöstenpkaus ajoituksellisuujen ulkoamuistavalliset huomaavat kuinka ajankohtallisuus voisi sopija tähän vuoteen.

Minäkin olen nävyt nähnyt , jossallisessa sojan alla(sojan losketuksellisuuvessa, sojan hipaisuksellisuujessa, sojan tulon ynmärräksellisyyhessä ylöstenpjaus tapahtuu Suomessa asuville kristityille.

Kun kirjoitin nävyt saatujani reilut 1,5v sitten niin sain kuulla olevain "väärä rohveetta". Nyt jos lujtte lyhyjen kertomuksellisuuteni niin taitaa olla jo harvemmassa ne ihmiset, jotka minua parjaavat vääräksi näjyn saaneeksi.

Nävyjä saajessani ekan 30.4 2022, tokan 1.5.2022 en tiennyt mitään Lakkosen omasta nävystä , jonka oli saanut 1979jKr.

Ja profeetta en ole tietääkseni, mutta jos se on profeetallisuutta että Jumala on mulle puhunut nävyjen kautta tulevija ja arkiajankohtaisuuksijakin , niin sitten olen profetijan saanut yöllisillä pään nävyillä unissani, mutta se ei vielä ihmisestä tee profeettaa , vaan Jumala voi näyttää asijoita kelle vähäiselle Hän itte haluvaapi.

Nävyt saatuani nähjäkseni toivoin niijen toteutumita osittain, ylöstenpjaus olisi vaan kelvannut, mutta Venäjän hyökkäys Suomeen ei. Mikäli saamani nävyn ynmärsin oikein niin ylöstenpjaus on sinä päivänä, jolloin Venäjä hyökkää Suomeen tai alkaa sellainen sota, jossa Jumala ei anna omijensa olla. Tämä ylöstenpjauksen tarkka ajoitus on oma päätelmäni näistä ahtesta eri nävystä, joissa ensimmäisen teema oli Googin hyökkäys Suomeen ohjuksia taivaalla lennellen kohti länsi-Suomea j seuraavan aamulla muistelin sitten ylöstenpjausta, jossa keskeisintä oli se etten ollut kirjoittanut omaa tojistustani jälkeenjääville, selostanut edes jollekin sen , mitä mulle on tapahtunut kun katoan.

Mulla on edelleen se kirje kirjoittamatta käsin kaapin komeroon....voisiko kukaan kirjoittaa kirjettä siitä vinkkelistä että se on äitilleni kirjoitettu selostukseksa että oon ylöstenpaistu ja mihin kaikkeen valheeseen hän voi törmätä syyhyn siitä miksi olen kadonnut?

Miksen itse kirjoita? Mikään sanomani hengellinen asija ei mene läpi hänen ynmärjykseensä. Olem siinä mielessä kai "lannistettu" kirjoittamaan hänelle.Mutta jos joku kirjoittaisi ja sitten kopsaisin sen...ei tarttisi ola pitkä värssy.
Selostus vaan yjinkohtineen jumalattomalle, jolla ei ole hajuakaan siitä mitä on vielä edessään kauhullisuuksija....

Selef Urge

3

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä unohtui. Muistui mieleen tästä uutisoinnillisuujesta ne muutama näkyvätä.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0175f208-db5a-458c-8c62-97826cff2769

      Pelätä ei tarvitse mitään eikäketäänmuuta tai toista kuin Jumalaa. Putinija ja yjinaseita on aivan turha peläätä, tajuat sen kyllä jos out Jumalan lapsi. Autuus ja täyvellisyys alkaa heti ylösnousemuksessa, se on parasta mitä Jumalan lapsi voi kokea, pakoonpääsyn tulevasta ahdistuksen ajasta vihallisuuvessa, johon kristittyjä ei Jumala anna.

      Lohtuttakoon Jumala sua nyt jos olet sitä vailla Herran Jeesuksen Kristuksen Pyhässä Nimessä, aamen.

      Mutta jos out iloinen niin vau...sitten meitä hymypoikija on kaks tässä möllöttämässä.

      Selef Urge

      Selef Urge

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😍 K­­u­­u­m­a­­t­­ ­­­t­­­y­­t­­­ö­t­­­ ­­o­­d­­­o­­­t­t­­a­­v­­­­­­a­­t­ ­­­s­­i­­­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18292282

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe