Mitä hurmahenget sanovat seurakunnalle ?
-"Tule henget ja puhu seurakunnalle."
Vieraat henget ovat valheen henkiä.
Vierailevat irtohenget
5
149
Vastaukset 5
- Anonyymi
Vain Korintossa ihmiset puhuivat sekavia hurmoskieliä (glossolaliaa), joista ei kukaan saanut mitään selvää. Sitä ei esiintynyt missään muussa seurakunnassa, kuin Korintossa, jossa se oli yleinen tapa Delfoin oraakkeli puhui samalla tavalla "glossolaliaa", jota oli erityiset selittäjät kääntämässä mistä voisi olla kysymys.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Näin toimii Jumalan Henki.
Apostolien teot 8:7
Sillä monista, joissa oli saastaisia henkiä, ne lähtivät pois huutaen suurella äänellä; ja moni halvattu ja rampa parani.
Jumalan Henki ei toimi yhdessä helluntaihurmahengen kanssa. - Anonyymi
He ertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.
- Anonyymi
Hurmoshenkisessä lahkossa hoetaan: tule henki, tule henki , tule henki ja ilmaise itsesi...
- Anonyymi
-henkeä manataan ja mantrataan paikalle oikein porukalla ja väliin puhutaan niitä salaisuuksia hurmoskielellä.....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591665
- 731180
- 113888
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51536
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.36504Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74490- 37439
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427