Vierailevat irtohenget

Anonyymi-ap

Mitä hurmahenget sanovat seurakunnalle ?
-"Tule henget ja puhu seurakunnalle."
Vieraat henget ovat valheen henkiä.

5

149

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain Korintossa ihmiset puhuivat sekavia hurmoskieliä (glossolaliaa), joista ei kukaan saanut mitään selvää. Sitä ei esiintynyt missään muussa seurakunnassa, kuin Korintossa, jossa se oli yleinen tapa Delfoin oraakkeli puhui samalla tavalla "glossolaliaa", jota oli erityiset selittäjät kääntämässä mistä voisi olla kysymys.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi

Näin toimii Jumalan Henki.

Apostolien teot 8:7

Sillä monista, joissa oli saastaisia henkiä, ne lähtivät pois huutaen suurella äänellä; ja moni halvattu ja rampa parani.

Jumalan Henki ei toimi yhdessä helluntaihurmahengen kanssa.

• Anonyymi

He ertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

• Anonyymi

Hurmoshenkisessä lahkossa hoetaan: tule henki, tule henki , tule henki ja ilmaise itsesi...

• Anonyymi

-henkeä manataan ja mantrataan paikalle oikein porukalla ja väliin puhutaan niitä salaisuuksia hurmoskielellä.....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1218
    2. 73
      1193
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      97
      957
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      44
      851
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      812
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      781
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      758
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      604
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      546
    Aihe