Suomen hallitus ajaa EK:n Björn Wahlroos'ilaista Ayn Randin kirjassaan Atlas Shrugged (='Björkan' itsensä Suomeen tuoma Randilainen musta raamattu) sosiopaattista talousideologiaa, jonka ytimessä on periaate "kaveri nimenomaan jätetään" eli ääri-itsekäs ideologia, jossa ihminen on vain tuottava haitake rikkaiden pääoman omistajien pelinappulana.
Tätä sosiopaattista anti-empaattista ideologiaa on pohjustettu mm. poistamalla omaisuusvero rikkailta sekä erottamalla ansiotuloista rikkaille räätälöity, vähän verotettu "pääomatulo" -veroluokka.
Jatkumoa tälle kehitykselle oli UMP:n irtautuminen keskitetyistä, palkansaajaa hyödyttävistä, tuloratkaisuista sekä nyt "poliittisista" lakoista jankuttaminen.
Wahlroosin Suomeen tuottaman lempikirjan nimi Atlas Shrugged tarkoittaa työntekijöiden karistamista "hilseenä" eliitin olkapäiltä sekä kirjoittaja Ayn Randin kirjalleen antama alkuperäinen nimi Streik tarkoitti Wahlroosinkin märkää unta siitä, että lakot kokonaan kielettäisiin, jotta työntekijän alistaminen täydellisesti rikkaiden orjatyövoimaksi mahdollistuisi.
Tätä EK:n Suomeen ajamaa Wahlroosilaista, empatiakyvytöntä, sosiopaattista työntekijän kurjistamispolitiikkaa ajaa nykyinen hallituksemme.
Randiitti bandiittien hallitus
10
157
Vastaukset 10
- Anonyymi
Yrittäjät ovat luova voima. Työläiset ovat aivotonta massaa.
- Anonyymi
Kyllä. Työläiset kykenevät vain varastamaan valtion avulla.
- Anonyymi
Kyllä näin. Työläiset ovat nautoja
- Anonyymi
Yrittäjien etu on työläisten etu ja myös päinvastoin. Turha virittää mitään vastakkainasettelua mitä ay-liikkeet tekee, samalla puolella pitäis olla ja yhteinen tavoite.
- Anonyymi
Wahlroos on viisas. Häntä kannattaa kuunnella.
- Anonyymi
Wahlroos on vaurastuttanut Suonea enemmän kuin kukaan muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wahlroos on vaurastuttanut Suonea enemmän kuin kukaan muu.
Nalle on vaurastuttanut lähinnä itseään Suomen valtion kustannuksella.
- Anonyymi
Kommunismi tietää kuolemaa
- Anonyymi
Kommarit pitää tuhota
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475