Moktar.Gubta
2024-02-29 09:03:23
UUSI
Tämä keskustelu taitaa nyt toistaa vain itseään. Olen huomaavina, että te jankutatte samat tekstinpätkät viitteenä sama asiaa kerta toisensa jälkeen. Minä olen oman näkökantani selvin sanoin ilmaissut ja myös esittänyt sille riittävät todisteet.
Koska olen ajatteleva ja sivistynyt kansalainen, minua ei saman kusitolpan ympärillä pyöriminen voi loputtomiin kiinnostaa. Niinpä jätän nyt teidän tänne humppaamaan keskenänne.
Saatan pistäytyä iltasella katsomassa, josko olette löytäneet uutta sanottavaa. Jos sama humppa jatkuu, harkitsen, että pitääkö minun julistaa keskustelu päättyneeksi ja itseni sen voittajaksi.
Jää nähtäväksi.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Moktar.Gubta
2024-02-29 18:42:47
UUSI
Hyvin te humppaatte ihan keskenänne vaan.
Myönnän teille vielä yhden vuorokauden jatkoajan, ennen kuin päätän tämän keskustelun.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Moktar.Gubta
2024-02-29 20:26:29
UUSI
Hyvin te käytätte teille myönnettyä jatkoaikaa. Antakaa vaan palaa, lisähumppa-aika jatkuu vielä 22 tuntia. Minä tulen huomenna vilkaisemaan tilannetta.
Parhain terveisin, Moktar. ;)''
Tuon ilmoituksen jälkeen lähti parikymmentä kommenttia hups vaan.
Mikä hemmetin moderaattori tuo trolli on?
moderoinnista ja trollista
25
1161
Vastaukset
- Anonyymi
maksettu mies ,,, tuhoisuutta kulettamaan eteenpäin
"Mikä hemmetin moderaattori tuo ... on?"
Puolueeton tarkkailija, oppinut ihminen, erinomainen kirjoittaja, järjen ääni tyhmyyden autiomaassa - kas siinäpä alkuun.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Järjen ääni?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14721618/mattiko-trollina#comment-88741265- Anonyymi
Huutonaurava sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://api.suomi24.fi/uploads/97/70/63/48x48_20170219120052478.jpg
🤣Kapi? keskustan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapi? keskustan
Ei. Perustelu: kapi_ ei ole trolli vaan sotilas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://api.suomi24.fi/uploads/97/70/63/48x48_20170219120052478.jpg
🤣Ropelikorva. ;)
- Anonyymi
HaldaanSumid
Pimpula Jäi mainitsematta vielä tämä: orpojen turva ja leskien lohtu.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Poisto% julma. Taas öyhö?
- Anonyymi
Psps
- Anonyymi
Kuuleppa Gupta. Vaihda edes nimimerkkiä. Nykyinen identifioutumisesi jalay out herättää niin voimakkaita tappamisen vaistoja, että itse leipäteksti jää noteeramatta.
"Nykyinen identifioutumisesi jalay out..."
Nyt tuli kyllä niin vaikea tekstiä, että minä en tätä ymmärrä. Voisitko selventää.
Toivoo, Moktar. ;)
PS. Kirjoitetaan Gubta. Sopiiko sinulle näin?
- Anonyymi
Ei ymmärrä poju tekstiä lukea, kun ei ole väliä jätetty kahden sanan väliin. Normaalit ihmiset ymmärtävät. Ei poju Gupta.
- Anonyymi
PS. ? Kirjoitetaan P.S.
- Anonyymi
Toivoo, Moktar. ;)
Ihmettelee, Moktar.
Parhain Terveisin, Moktar.
Täysin turhia loppuöyhötyksiä, osa kieliopillisesti väärin aseteltu.
Nyt ei olla Michiganissa ja suomalainen ei kaipaa nimimerkkiään esille useammin kuin kerran, se tulee heti ensimmäisenä ja riittää.
Joku narsku kyllä haluaa korostaa roolihahmoaan, tottahan toki. - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18292526
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Heikko Gupta.
- Anonyymi
Kynäniska.
- Anonyymi
rumempi kuin Hjallis?
- Anonyymi
Moskovan omapoika Moktar Gubta?
hybridillä polkee tietoverkkoon
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821619- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87966Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.55791- 37779
- 33769