Raamattu kyllä kehottaa rakastamaan Jumalaa yli kaiken. Mutta Jumala kaikentietävänä tietää, että rakkautta ei synny vaatimalla.
Ei lapsen rakkautta vanhempiaan kohtaan synny sillä, että vanhemmat rupeavat vaatimaan, että lapsensa pitää rakastaa heitä. Ei vaan osoittamalla ensin rakastavansa lasta kaikinpuolisella hoivaamisella, lapsi oppii luottamaan ja rakastamaan vanhempiaan.
Aivan samoin on Jumala-ihmissuhteessa, Raamattu jopa sanoo, että Jumala on ensin rakastanut meitä. Ja Jumala on kaikkivoipaisuudessa nähnyt meidät ihmiset jopa ennen maailman luomista ja on jo silloin rakastanut meitä kun olimme Jumalan tiedoissa tuolloin.
Ja tiedättekö mistä tietää, että jos teille ilmestyy mies joka sanoo itseään Jeesukseksi, että onko hän vale-jeesus, niitäkin on valitettavasti ollut ja tulee olemaan, vai onko tämä aito Jeesus?
Valejeesus VAATII palvomaan ja kumartamaan häntä itseään, mutta jos teille ilmestyy aito Jeesus, ei hän vaadi itselleen hänen palvomista ja kumartamista, ei vaikka hän on kaiken kumartamisen ja palvomisen arvoinen, niin ei hän vaadi meiltä tuota.
RAKKAUTTA EI SYNNY VAATIMALLA
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572