Jeesus oli profeetta

Anonyymi-ap

Sanoo Raamattu, Jumalan Sana

Luukkaan evankeliumi:
4:22 Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät; ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Joosefin poika?" 
4:23 Niin hän sanoi heille: "Kaiketi aiotte sanoa minulle tämän sananlaskun: 'Parantaja, paranna itsesi'; 'tee täälläkin, kotikaupungissasi, niitä suuria tekoja, joita olemme kuulleet tapahtuneen Kapernaumissa'." 
4:24 Ja hän sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei kukaan profeetta ole otollinen kotikaupungissaan.

Markuksen evankeliumi:
6:4 Niin Jeesus sanoi heille: "Ei ole profeetta halveksittu muualla kuin kotikaupungissaan ja sukulaistensa kesken ja kodissaan".

Matteuksen evankeliumi:
21:11 Niin kansa sanoi: "Tämä on se profeetta, Jeesus, Galilean Nasaretista".

Luukkaan evankeliumi:
13:33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.

Luukkaan evankeliumi:
24:19 Hän sanoi heille: "Mitä?" Niin he sanoivat hänelle: "Sitä, mikä tapahtui Jeesukselle, Nasaretilaiselle, joka oli profeetta, voimallinen teossa ja sanassa Jumalan ja kaiken kansan edessä,

Johanneksen evankeliumi:
4:19 Nainen sanoi hänelle: "Herra, minä näen, että sinä olet profeetta.

Johanneksen evankeliumi:
6:14 Kun nyt ihmiset näkivät sen tunnusteon, jonka Jeesus oli tehnyt, sanoivat he: "Tämä on totisesti se profeetta, joka oli maailmaan tuleva".

Johanneksen evankeliumi:
7:40 Niin muutamat kansasta, kuultuaan nämä sanat, sanoivat: "Tämä on totisesti se profeetta".

Johanneksen evankeliumi:
7:52 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Oletko sinäkin Galileasta? Tutki ja näe, ettei Galileasta nouse profeettaa." 

Johanneksen evankeliumi:
9:17 Niin he taas sanoivat sokealle: "Mitä sinä sanot hänestä, koskapa hän avasi sinun silmäsi?" Ja hän sanoi: "Hän on profeetta".


Johanneksen evankeliumi:
5:46 Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

<<[!]>>

5.Mooseksen kirja:
18:18 Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua. 
18:19 Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille. 

<<[!]>>

Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

46

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olennaisin asia miksi Jeesusta epäiltiin oli se kun ei viettänyt sapattia. Juuri siksi myös joutui ristille.

      • Anonyymi

        Jeesus oli Jumalan poika ja Juutalaisen uskon "Rabbi".
        Eikä sapatin työnteon kielto koskenut pappisluokkaa.


      • Anonyymi

        Miksi keksit ja valehtelet omiasi?

        Luukkaan evankeliumi:
        4:16 Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi keksit ja valehtelet omiasi?

        Luukkaan evankeliumi:
        4:16 Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Jeesus ei tehnyt syntiä.

        Jeesus noudatti kaikkia Jumalan lakeja, myös sapatin lakeja, eikä tehnyt syntiä.

        [Aloittaja on kapinassa Jumalaa vastaan ja syyttää Jeesusta lain rikkojaksi ja pyrkii mitätöimän Jumalan lakien merkityksen ja voimassaolon.]

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli Jumalan poika ja Juutalaisen uskon "Rabbi".
        Eikä sapatin työnteon kielto koskenut pappisluokkaa.

        Ei Jeesus rikkoi siis sapatin eikä suinkaan siunannut sitä. Fariseukset olivat täysin oikeassa syyttäessään Häntä ja haluten Hänet sen vuoksi ristille. Fariseusten sapatti oli täysin oikea eikä Jeesus sitä millään tavalla muuttanut, vaan yhtä tänä päivänä sille, joka sen viettää on oleva aivan oikea fariseusten sapatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei tehnyt syntiä.

        Jeesus noudatti kaikkia Jumalan lakeja, myös sapatin lakeja, eikä tehnyt syntiä.

        [Aloittaja on kapinassa Jumalaa vastaan ja syyttää Jeesusta lain rikkojaksi ja pyrkii mitätöimän Jumalan lakien merkityksen ja voimassaolon.]

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        Nyt valehtelet!

        "[Aloittaja on kapinassa Jumalaa vastaan ja syyttää Jeesusta lain rikkojaksi ja pyrkii mitätöimän Jumalan lakien merkityksen ja voimassaolon]"

        Missä kohtaa aloituksessani minä olen tuollaisia väittänyt?
        En missään kohtaa!
        Et ymmärrä lukemaasi!


      • Anonyymi

        Matteuksen evankeliumi:
        12:1 Siihen aikaan Jeesus kulki sapattina viljavainioiden halki; ja hänen opetuslastensa oli nälkä, ja he rupesivat katkomaan tähkäpäitä ja syömään.
        12:2 Mutta kun fariseukset sen näkivät, sanoivat he hänelle: "Katso, sinun opetuslapsesi tekevät, mitä ei ole lupa tehdä sapattina". 

        Sabattina tähkäpäitä sai käsin katkoa, eikä sitä pidetty työntekona.
        Sabattina olivat myöskin fariseukset viljavainioilla, tuon tarinan mukaan.
        Jeesus kunnioitti sabattia!


        Luukkaan evankeliumi:
        4:16 Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei tehnyt syntiä.

        Jeesus noudatti kaikkia Jumalan lakeja, myös sapatin lakeja, eikä tehnyt syntiä.

        [Aloittaja on kapinassa Jumalaa vastaan ja syyttää Jeesusta lain rikkojaksi ja pyrkii mitätöimän Jumalan lakien merkityksen ja voimassaolon.]

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        Jos et eroita toisistaan aloitusta ja aloituksen saamaa kommenttia, niin eikö silloin olisi parasta, että jättäisit ne omat kommenttisi vain sinne omaan pääkoppaasi?!
        Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus rikkoi siis sapatin eikä suinkaan siunannut sitä. Fariseukset olivat täysin oikeassa syyttäessään Häntä ja haluten Hänet sen vuoksi ristille. Fariseusten sapatti oli täysin oikea eikä Jeesus sitä millään tavalla muuttanut, vaan yhtä tänä päivänä sille, joka sen viettää on oleva aivan oikea fariseusten sapatti.

        Ymmärrätkö itse omia ajatuksiani?
        Mitä tarkoitit tuolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus rikkoi siis sapatin eikä suinkaan siunannut sitä. Fariseukset olivat täysin oikeassa syyttäessään Häntä ja haluten Hänet sen vuoksi ristille. Fariseusten sapatti oli täysin oikea eikä Jeesus sitä millään tavalla muuttanut, vaan yhtä tänä päivänä sille, joka sen viettää on oleva aivan oikea fariseusten sapatti.

        Fariseukset olivat kieroja juutalaisia. Heillä oli omia lisäyksiään Jumalan lakeihin, jotka eivät pitäneet paikkaansa. Niitä Fariseuksien omia lakiin tekemiä lisäyksiä vastaan Jeesus kritisoi ja sai siitä Fariseuksien vihat päälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fariseukset olivat kieroja juutalaisia. Heillä oli omia lisäyksiään Jumalan lakeihin, jotka eivät pitäneet paikkaansa. Niitä Fariseuksien omia lakiin tekemiä lisäyksiä vastaan Jeesus kritisoi ja sai siitä Fariseuksien vihat päälleen.

        Fariseukset olivat Jeesuksen liittolaisia.
        Kuka hautasi Jeesuksen ja vei miljoonaomaisuuden tämän mukana halutaan?
        Fariseus!
        Jeesus hävisi vartioimattomasta haudastaan se miljoonaomaisuus mukanaan.
        Jeesus&fariseukset=totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli Jumalan poika ja Juutalaisen uskon "Rabbi".
        Eikä sapatin työnteon kielto koskenut pappisluokkaa.

        Höpö, höpö... Jeesus oli saarnamies ei mikään Jumalan poika, tässä asiassa olen islamiuskoisten kanssa samaamieltä, se onkin sitten ainoa asia missä olen heidän kanssa samanmielinen.


    • Anonyymi

      Jeesuksen kohtalo ja ristinkuolema oli Jumalan tahdon mukainen tapahtuma ihmisten syntien sovitukseksi.

      • Anonyymi

        Uskotko Jeesukseen vai Jeesusta?


    • Anonyymi

      Raamattu on kirjakokoelma, jossa on paljon erilaisia puheita ja sanoja. Ei se ole pelkästään Jumalan sanaa. Silloin se olisi paljon ohuempi kirja.

      Heti Raamatun alkulehdillä käärme pitää paratiisissa oman herätyskokuksen, jossa se julistaa, että mitään perisyntiä ei ole olemassa, Jumala valehtelee teille: Nainen uskoi sen ja tuli uskoon sen puheen kuultuaan "usko tulee kuulosta"...periaatteen mukaisesti. Nainen puhui miehelle ja mieskin tuli "uskoon" ja he molemmat söivät kielletyn puun hedelmää - karmein seurauksin koko ihmiskunnalle!

      "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." (Ps.51:7)

      • Anonyymi

        "söivät kielletyn puun hedelmää "
        Siitä te kaikki vain jahkaatte, vaikkei kukaan meistä tiedä, että mikä se oli!

        "Syntinen olin jo syntyessäni"
        Mitä syntiä sikiö voi äitinsä kohdussa tehdä?
        Kerro!
        Tuo jae ei todista muuta kuin vain uudelleen reinkarnatiota, jota uskoa Jeesuskaan ei kieltänyt, ja Jeesuksen tavoin uskon siihen minäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "söivät kielletyn puun hedelmää "
        Siitä te kaikki vain jahkaatte, vaikkei kukaan meistä tiedä, että mikä se oli!

        "Syntinen olin jo syntyessäni"
        Mitä syntiä sikiö voi äitinsä kohdussa tehdä?
        Kerro!
        Tuo jae ei todista muuta kuin vain uudelleen reinkarnatiota, jota uskoa Jeesuskaan ei kieltänyt, ja Jeesuksen tavoin uskon siihen minäkin!

        Vaikka ihmisellä ei ole vielä henkilökohtaisia syntejä, niin jokainen ihminen on osalllisen kollektiivisesta perisynnistä heti sikiämisestä alkaen.

        Perisynti on osallisuus ensimmäisten ihmisten tekemään kuoleman syntiin, mikä tuli välittömästi kaikkien ihmisten osaksi.

        Room.5 "Sillä yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ihmisellä ei ole vielä henkilökohtaisia syntejä, niin jokainen ihminen on osalllisen kollektiivisesta perisynnistä heti sikiämisestä alkaen.

        Perisynti on osallisuus ensimmäisten ihmisten tekemään kuoleman syntiin, mikä tuli välittömästi kaikkien ihmisten osaksi.

        Room.5 "Sillä yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä."

        Jos nyt kerran minun väitetään olevan johonkin perisyntiin osallinen, niin vaadin saada tarkan selvityksen siitä synnistä, että
        M I K Ä. S E. S Y N T I. O L I ?????????????

        Ja minä kun en edes omenoita syö!

        ☎️prrr📞Haloo, onko taivaassa? Saisinko Jumalaa puhelimeen? Aijaaha! 👍Odotan! 😇


    • Anonyymi

      Kyllä saatana puhuu monessa kohden Raamattua. Mm kun kiusasi Jeesusta vuorella hän siteerasi sanaa, Herran sanaa, että kirjoitettu on, niin toimi sitten näin.

      Saatana on lahjakas tekemään Herran sanasta vääriä johtopäätöksiä.

      • Anonyymi

        Pyhä Henki kuljetti Jeesusta, ja vei hänet saatanan kiusattavaksi.
        Pidätkö muuten Jeesusta Jumalana?


      • Anonyymi

        Jeesusta kiusasi hänen omat himonsa, sanoo Raamattu!
        "sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa"
        (Jos ei sittenkin ollut vain pelkkä ihminen, profeetta ja Messias?!)

        Jaakobin kirje:
        1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.
        1:14 Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee;


    • Anonyymi

      Ja huono profeetta olikin. Luotin paljon enemmän Seija Paasoseen.

    • Anonyymi

      Jos maan päältä olisi löytynyt yksikin synnitön ihminen syntiuhriksi, niin eihän Jeesuksen olisi tarvinnut tulla tänne viattomaksi ja synnittömäksi veriuhriksi.

      Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä vaadittua kymmentä synnitöntä ja viatonta ja vanhurskasta ihmistä, niin kaikki olisi säästynyt siltä homomiesten aiheuttamalta tuholta.
      Pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.

      • Anonyymi

        Ei löytynyt koska laki ei voi ihmistä pelastaa. Siksi laki oli kiroukseksi ihmiselle ja vain Jeesuksen kautta siitä voi pelastua. Jeesus täytti lain meidän puolestamme, poisti sen kirouksen meidän päältämme ja loi mahdollisuden elää elämää Hengessä. Sitä ei ohjaa epätäydellinen laki, vaan Jumalan täyteläisyys.

        Sen voi tietenkin herjaamalla yrittää kiistää, mutta ei ketään herjaamallla se Raamatun totuus miksikään muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löytynyt koska laki ei voi ihmistä pelastaa. Siksi laki oli kiroukseksi ihmiselle ja vain Jeesuksen kautta siitä voi pelastua. Jeesus täytti lain meidän puolestamme, poisti sen kirouksen meidän päältämme ja loi mahdollisuden elää elämää Hengessä. Sitä ei ohjaa epätäydellinen laki, vaan Jumalan täyteläisyys.

        Sen voi tietenkin herjaamalla yrittää kiistää, mutta ei ketään herjaamallla se Raamatun totuus miksikään muutu.

        sulla on paha lakitruama tai lakifetissi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulla on paha lakitruama tai lakifetissi?

        Lakirosvot ja lahkolaiset julistaa: lait on kumottu, lakia ei tarvitse noudattaa, lait ei pelasta, lait on perkeleestä, ihmisten kiusaksi annettuja, nyt vaan eletään henkien vallassa kuin ellun kanat.

        Jeesus julistaa:

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löytynyt koska laki ei voi ihmistä pelastaa. Siksi laki oli kiroukseksi ihmiselle ja vain Jeesuksen kautta siitä voi pelastua. Jeesus täytti lain meidän puolestamme, poisti sen kirouksen meidän päältämme ja loi mahdollisuden elää elämää Hengessä. Sitä ei ohjaa epätäydellinen laki, vaan Jumalan täyteläisyys.

        Sen voi tietenkin herjaamalla yrittää kiistää, mutta ei ketään herjaamallla se Raamatun totuus miksikään muutu.

        Mistä teitä Jeesuksen puheille pyllistelijöitä oikein riittää? Olette tekin otuksia!
        SANOTTE USKOVANNE JEESUKSEEN ja ties mihin muuhun, mutta JEESUSTA ETTE USKO!

        Matteuksen evankeliumi:
        5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. 

        Luukkaan evankeliumi:
        16:17 Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.


      • Anonyymi

        Sanot ettei Jeesuksessa ollut syntiä, mutta miksi hän sitten pelosta hysteerisenä huusi ja itki suurella äänellä rukouksiaan Jumalalle, että tämä pelastaisi hänen sielunsa kuolemalta?

        Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

        Jumala pelasti Jeesuksen sielun kuolemasta.
        Jokin syy oli Jeesuksen tuntemaan jumalanpelkoon, ja pelkoon siitä, että hänen sielunsa kuolee.

        Jesaja:
        7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
        7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän; 
        7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.

        "hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän"
        "ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän"

        hän=Joosefin ja Marian poika Jeesus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä teitä Jeesuksen puheille pyllistelijöitä oikein riittää? Olette tekin otuksia!
        SANOTTE USKOVANNE JEESUKSEEN ja ties mihin muuhun, mutta JEESUSTA ETTE USKO!

        Matteuksen evankeliumi:
        5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. 

        Luukkaan evankeliumi:
        16:17 Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

        Siinähän lukee jatko ”ennen kuin kaikki on tapahtunut” (laista ei katoa mitään). Tiedätkö mihin ”kaikkeen” tässä viitataan?


    • Anonyymi

      Markus: 14:61 Mutta hän oli vaiti eikä vastannut mitään. Taas ylimmäinen pappi kysyi häneltä ja sanoi hänelle: "Oletko sinä Kristus, sen Ylistetyn Poika?" 14:62 Jeesus sanoi: "Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä".

      • Anonyymi

        Jumala sanoi Jordanilla: Sinä olet minun rakas poikani, tänä päivänä, minä sinut synnytin.

        Jeesus puhui itsestään, kun Nikodemus kysyi häneltä kasteen merkitystä.

        Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen.


    • Anonyymi

      Ovatko jumala ja jehova sama mies?

      • Anonyymi

        Jeesus on ihminen, Jumala on erikseen.

        Mark. 10:18

        Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.

        Oikea usko onkin Jeesuksen tunnustaminen ihmiseksi.

        1. Joh. 4:2

        Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.


    • Anonyymi

      Jumalasta sanotaan näin:

      1. Tim. 6:16
      "Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

      Varo sellaisia lahkolaisten ilmoituksia. " Silloin siihen kellonaikaan heidän "Rukoushuoneella" on Jumalan kohtaamisen ilta. Tervetuloa!

      Ei siellä mitään Jumalaa ole lähimaillakaan. Muut hurmoshenget siellä pitää peliään ja viskoo ihmisiä nurin selälleen, kun ihmistä tönäistään nopeasti otsaan.

      • Anonyymi

        Ensin Jumalan laintaulut särjetään ja tanssitaan niitä hurmostansseja piirissä ja heilutellaan viuhkoja ja ojennellaan käsiä.


        1. Kun. 18:29

        Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.


      • Anonyymi

        ÄLÄ VALEHTELE!!!

        2.Mooseksen kirja:
        33:11 Ja Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista. Sitten Mooses palasi takaisin leiriin; mutta Joosua, Nuunin poika, hänen apumiehensä ja palvelijansa, ei poistunut majasta.

        4.Mooseksen kirja:
        12:8 hänen kanssaan minä puhun suusta suuhun, avoimesti enkä peitetyin sanoin, ja hän saa katsella Herran muotoa. Miksi ette siis peljänneet puhua minun palvelijaani Moosesta vastaan?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ VALEHTELE!!!

        2.Mooseksen kirja:
        33:11 Ja Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista. Sitten Mooses palasi takaisin leiriin; mutta Joosua, Nuunin poika, hänen apumiehensä ja palvelijansa, ei poistunut majasta.

        4.Mooseksen kirja:
        12:8 hänen kanssaan minä puhun suusta suuhun, avoimesti enkä peitetyin sanoin, ja hän saa katsella Herran muotoa. Miksi ette siis peljänneet puhua minun palvelijaani Moosesta vastaan?"

        Raamatussa "Herralla" "Lord" tarkoitetaan myös Enkeleitä näissä yliluonnollisissa kohtaamisisssa, joita tilanteita kutsuttiin Herraksi ja "Jumalaksi".

        Raamattu on ihmisten kerrontaa ja ihmisten käyttämiä ilmaisuja tapahtumista. Ei mikään tieteellinen oppikirja, jossa käsitteet ovat aina täsmälleen samoja tuhansien vuosien ajan.


    • Anonyymi

      Jeesus on kuin yksi meistä vain: Hän rokkia rakastaa ja lähdön tunnelmaa.

      Matt. 11:19

      Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

    • Anonyymi

      Myös Koraani kertoo Jeesuksen olleen profeetta.

      • Anonyymi

        Rakkaalla lapsella on monta nimeä!

        Ihmiset käytti Jeessuksesta monenlaisia eri kutsumanimiä ja ominaisuuksia, mitä häneen liitettiin.

        Jeesus ei koskaan edes paljastanut todellista taivaallista nimeään.

        Ilm. 3:12

        Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.


    • Anonyymi

      Miksi uskovaiset eivät usko Raamattua eivätkä Jeesusta?

      Uskovaiset uskovat vain 'Jeesukseen', kuten riivaajahengetkin!

      Riivaajahenkien tavoin uskovaiset eivät usko Jeesusta!

    • Anonyymi

      Niinhän Jeesus itse näyttää sanoneen.

    • Anonyymi

      Kaikki löpinät jeesuksesta on kirjoitettu kymmeniä vuosiua sen mahdollisen olemassa olon jälkeen.
      Eli vain nuotio tarinoita.

    • Anonyymi

      Kyllä. Samaa mieltä otsikosta. Oli armoton paskanpuhuja ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Miksi uskovaiset kieltävät sen, että Raamattu kertoo Jeesuksen olleen profeetta?
      Eivätkö he ole lukeneet Raamattua, vaikka ovat uskovaisia?

      Raamattu kertoo myös Jeesuksen sanoneen, ettei ole Jumala, ja että hänellä ja meillä on yhteinen Isä ja Jumala, mutta uskovaiset kieltävät senkin.
      Miksi?

      Miksi uskovaiset ylipäätään lukevat Raamattua, johon eivät usko?
      Täysin käsittämätöntä!

    • Anonyymi

      Raamattu kieltää kolminaisuusopin ja siksi on tarkkaan valittava että mitä sieltä lukee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe