Mustasukkaisuus ja parisuhdeväkivalta on Lapissa muuta Suomea yleisempää. Myös aseita käytetään herkästi:
"Lapin Kansa kertoi vuonna 2021, että Lapissa on yhteensä yli 80 000 haulikkoa ja kivääriä, mikä on väkilukuun suhteutettuna eniten Suomessa."
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010057211.html
Lappi on suomen väkivaltaisin maakunta väkilukuun suhteutettuna
20
242
Vastaukset
- Anonyymi
Sama koskee viinan myyntiä Lapissa. Oliko yllätys ?
- Anonyymi
Heikkohermoista porukkaa, vintti pimeänä, eikä pelkästään sään vuoksi.
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa, alustavasti. Mutta unohtaa sanoa että metsästysharrastus on yleisintä Lapissa. Lapissa ei ole kanmsallisteatteria eikä stadiooneja joten lappilaiset harrastavat sitä mikä on mahdollista Lapissa, eli metsästystä. Koska erämaata Lapissa riittää loputtomiin.
Ilmeisesti aloittaja on väkivaltainen koska hän yhdistää omistamansa aseet alueellaan esiintyvään väkivaltaan. - Anonyymi
Lapissa on kaikilla aseet luvalla tai luvatta, ongelma on päihteiden käyttö huumeet pirin käyttö on levinnyt syrjäkyliä myöten , piripäät tappaa kaikkialla . Hs jutusta oi pääteltävissä jotta toimtuksen tytöt ja miesoletetut on lähteneet hakemaan "suomalaista kunniamurhaa" mtu, tapot on vaittu maassa eikä niitä juuri mediassa ilmene. Hs ohjeistus näkyy aina väliin läpi ,ilmesesti lasten hs toimitus on yhdistetty nyt Yt ssä kotimaan uutisiin. Aseitahan ei H hyväksy mutta maailmansota käy mainiosti;_D Itse olen sitämieltä jotta aseen saamista tulisi helpottaa ja näin sodan alla lähinä ilmoitusluonteiseksi. Perhemurhat kertoo useinmin mielenterveyden ongelmista ja niiden hoitamattomuudesta, jopa psykiatri voi tapppaa...
- Anonyymi
Niin suomen suurin juottola juodaan alkoholia
- Anonyymi
Alkuasukkaat ryyppää
- Anonyymi
Laestadiolaisuus ajaa ihmisiä hulluuteen
- Anonyymi
Lestat ei juo viinaa. Se on kielletyä
- Anonyymi
Etelänvetelät tulevat tänne setvimään parisuhdettaan, kännipäissään lomillaan.
- Anonyymi
Ei me, vaan nuo muut
- Anonyymi
Pimeissä peräkammareissa muhii..... Millainen mies tappaa kostoksi oman lapsensa? Tai millainen nainen valitsee keskenkasvuisen miehen, joka ei pysty hallitsemaan itseään? Psykologia kouluissa pakolliseksi, että ihmiset oppisivat edes vähän varomaan pahimpia luonnehäiriöitä.
- Anonyymi
Roskaväestön edustajia nuo on.
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi, että voimakkaasti kehittynyt turismi on tuonut mm. mukanaan alkoholin kasvaneen käytön, ja sen seurauksena väkivallan lisääntymisen. Tuskin lappilaiset itse kaikkeen tuohon syyllistyvät.
- Anonyymi
Lapissa helppo-heikit riehuu. Tekevät mattomurhia.
- Anonyymi
teeveestä saadaan eteläsuomea mutta eletään pohjois suomessa ja siksi väki vähenee nopeammin kuin syntyy, koska tarjottu valtakuntakulttuuri on erilaista kuin todellisuudessa on lapissa
lapista ei saada mitään teeveetä ja lappalaiset uskovat eteläsuomen valheisiin siitä, mitä oikea suomi on - Anonyymi
Lapissa on aito elämää toisin kuin Helsingissä
- Anonyymi
Pitkä kaamosaika masentaa
- Anonyymi
Jälleen yksi osoitus siitä, että suomalaiset ovat sitä huonommin kotoutuneita Suomeen, mitä kauemmin ovat täällä olleet.
Kiinnostaisi tietää, että tekosaamelaisetko vai ne aidot Norjasta tulleet siellä riehuu? - Anonyymi
Minunkin nuoruuden tutuista ne heikoiten sopeutuvat ja ongelmiin taipuvaiset ovat yleensä muuttaneet Rovaniemelle. Yksikin niistä hoki päivittäin: vittu että vituttaa.
Eipä sillä asenteella muualle kannatakaan muutta kuin mahdollisimman kauas ihmisistä, eli Lappiin tai Viroon. Lisäksi kummassakin paikassa voi kiertää kaukaa ihmisten lisäksi myös veroja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468