Jeesuksen kautta pelastuu

Anonyymi-ap

Joh 10:9

”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”

30

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.”
      Ap t 2:21

      • Anonyymi

        Ook koilottamati!


    • Anonyymi

      Mikä on herran nimi?

      • Anonyymi

        HERRAN NIMI ON KUNNIAN KUNINGAS.. VAPAHTAJA.. MUISTUUKO MIELEEN TAI HENKEEN JEESUS KRISTUS..


    • Anonyymi

      Jumala se ei ole kun jumalia on satoja.

      • Anonyymi

        ON VAIN YKSI JUMALA AABRAHAMIN, IISAKIN JA JAAKOBIN JUMALA, JOKA ON MYÖS KRISTITTYJEN JUMALA.. ELOHIM JA JAHVE VANHALTA AJALTA.
        UUSI AIKA JEESUS KRISTUS.. JUMALAN SANA. OLE HUOLEHTI, JOS ETSIT ELÄVÄKSI TEKEVÄÄ HENKEÄ JA HALUAT KUULUA PYHÄLLE HENGELLE...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON VAIN YKSI JUMALA AABRAHAMIN, IISAKIN JA JAAKOBIN JUMALA, JOKA ON MYÖS KRISTITTYJEN JUMALA.. ELOHIM JA JAHVE VANHALTA AJALTA.
        UUSI AIKA JEESUS KRISTUS.. JUMALAN SANA. OLE HUOLEHTI, JOS ETSIT ELÄVÄKSI TEKEVÄÄ HENKEÄ JA HALUAT KUULUA PYHÄLLE HENGELLE...

        Ihmiskunnalla on satoja jumalia.


      • Anonyymi

        Jeesus pelastaa syntisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON VAIN YKSI JUMALA AABRAHAMIN, IISAKIN JA JAAKOBIN JUMALA, JOKA ON MYÖS KRISTITTYJEN JUMALA.. ELOHIM JA JAHVE VANHALTA AJALTA.
        UUSI AIKA JEESUS KRISTUS.. JUMALAN SANA. OLE HUOLEHTI, JOS ETSIT ELÄVÄKSI TEKEVÄÄ HENKEÄ JA HALUAT KUULUA PYHÄLLE HENGELLE...

        Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?


    • Anonyymi

      Herran nimen huutamisella pelastumiset liittyy profetiaan, jonka aika on vasta tulevaisuudessa. ei vielä.

      Ei ole vielä tapahtunut "aurinko pimenee ja kuu värjäytyy vereen"


      1 -- Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin. Ja niin teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä, vanhuksenne ennusunia.
      2 Myös orjiin ja orjattariin minä vuodatan henkeni noina päivinä.
      3 Minä annan teidän nähdä merkkejä taivaalla ja maan päällä: verta, tulta ja savupatsaita.
      4 Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen, ennen kuin koittaa Herran päivä, suuri ja pelottava.
      5 Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin Herra on luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat

      • Anonyymi

        Minkähän laisen diagnoosin mielentila tutkimusta suorittava psykiatri antaisi potilaastaan tuollaisten juttujen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän laisen diagnoosin mielentila tutkimusta suorittava psykiatri antaisi potilaastaan tuollaisten juttujen perusteella.

        Minkähän laisen diagnoosin mielentila tutkimusta suorittava psykiatri antaisi potilaastaan tuollaisten juttujen perusteella.


        VAIKENE.. PSYKIATRI EI AUTA SINUA PROMETHEUS ATEISTI KADOTUKSESSA. SAAT PIAN TIEDON JUMALALTA LAITTOMUUDEN IHMINEN. PYHÄ HENKI ON VALMIS KESKUSTELEMAAN KANSSASI. ÄLÄ PELÄSTY JA ODOTA .. MA HAEMME SINUT SAMAN TIEN, JOS EMME SAA OIKEAA VASTAUSTA. KYSYMYS TULEE OLEMAAN USKOTKO SINÄ JUMALAAN.. NO COMPRENDE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän laisen diagnoosin mielentila tutkimusta suorittava psykiatri antaisi potilaastaan tuollaisten juttujen perusteella.


        VAIKENE.. PSYKIATRI EI AUTA SINUA PROMETHEUS ATEISTI KADOTUKSESSA. SAAT PIAN TIEDON JUMALALTA LAITTOMUUDEN IHMINEN. PYHÄ HENKI ON VALMIS KESKUSTELEMAAN KANSSASI. ÄLÄ PELÄSTY JA ODOTA .. MA HAEMME SINUT SAMAN TIEN, JOS EMME SAA OIKEAA VASTAUSTA. KYSYMYS TULEE OLEMAAN USKOTKO SINÄ JUMALAAN.. NO COMPRENDE.

        VAIKENE.. PSYKIATRI EI AUTA SINUA PROMETHEUS ATEISTI KADOTUKSESSA. SAAT PIAN TIEDON JUMALALTA LAITTOMUUDEN IHMINEN. PYHÄ HENKI ON VALMIS KESKUSTELEMAAN KANSSASI. ÄLÄ PELÄSTY JA ODOTA .. ME HAEMME SINUT SAMAN TIEN, JOS EMME SAA OIKEAA VASTAUSTA. KYSYMYS TULEE OLEMAAN USKOTKO SINÄ JUMALAAN.. NO COMPRENDE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAIKENE.. PSYKIATRI EI AUTA SINUA PROMETHEUS ATEISTI KADOTUKSESSA. SAAT PIAN TIEDON JUMALALTA LAITTOMUUDEN IHMINEN. PYHÄ HENKI ON VALMIS KESKUSTELEMAAN KANSSASI. ÄLÄ PELÄSTY JA ODOTA .. ME HAEMME SINUT SAMAN TIEN, JOS EMME SAA OIKEAA VASTAUSTA. KYSYMYS TULEE OLEMAAN USKOTKO SINÄ JUMALAAN.. NO COMPRENDE.

        VAIKENE.. PSYKIATRI EI AUTA SINUA PROMETHEUS ATEISTI KADOTUKSESSA. SAAT PIAN TIEDON JUMALALTA LAITTOMUUDEN IHMINEN. PYHÄ HENKI ON VALMIS KESKUSTELEMAAN KANSSASI. ÄLÄ PELÄSTY JA ODOTA .. MA HAEMME SINUT SAMAN TIEN, JOS EMME SAA OIKEAA VASTAUSTA. KYSYMYS TULEE OLEMAAN USKOTKO SINÄ JUMALAAN.. NO COMPRENDE.


    • Anonyymi

      En minä halua laiduntaa!
      Uskokaa nyt. En ole lehmä enkä lammas!

      • Anonyymi

        LAIDUNNA POIS VAAN TAI OLE MUSTA LAMMAS... LEHMÄ KUULUU NIILLE, JOTKA YMMÄRTÄVÄT SANAN PUHDASTA VÄÄRENTÄMÄTÖNTÄ MAITOA. EHKÄ SINÄ KUULUT LAITUMEN SIJAAN SIIHEN MUSTAAN KUOPPAAN. SIELLÄ EI ENÄÄ LAIDUNTA TARVITA. KATSOS NIILTÄ ON KAIKKI MENNYTTÄ. JOPA TOIVO..


    • Anonyymi

      On hienoa ja etenkin todella upeeta, että on. Ovi, jota yksikään ei avaa tahi sulje. Sinne on kaita tie - pyhyyden valtatie.
      -repentnow-

    • Anonyymi

      Ulkohuussin ovi?

    • Anonyymi

      Vain lampaat ja puhuvat aasit tahtoo laitumelle.
      Lopuksi hyvä paimen kuitenkin teurastaa lampaansa.

      • Anonyymi

        Ensin kuitenkin tyhjentää pussinsa.


    • Anonyymi

      Lääketieteellisissä tutkimuksissa hurmoskielinen sekava molotus on liitetty skitsofreniaan. Jakaantuneeseen ihmismielen oireisiin.

      • Anonyymi

        Lahkohurmos ei ole mikään uusi ilmiö.

        Jer. 29:26

        'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkohurmos ei ole mikään uusi ilmiö.

        Jer. 29:26

        'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

        Terve järki (logos) on oikean uskon tunnusmerkki.

        2. Tim. 1:7

        Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja terveen harkinnan hengen.


    • Anonyymi

      On totta että raamatussa on jonkin verran TOIVOA tuovia kohtia ja sanoja. Mutta muissa uskonnoissa vielä enemmän.

      Raamattu valmistelee luopumaan kaikesta ja jopa omasta elämästä. Ja alkuseurakunta kokikin tuon puolen asiaa täysimääräisenä. Kristityt yritettiin tappaa sukupuuttoon.

      Minulle Raamatussa eniten antaa toivoa se että vaikka itse menehtyy todennäköisesti niin monet muut voivat silti pelastua ja kulttuuri ja luonto kehittyvät pikku hiljaa. On valitettavaa että ne kristityt jotka eniten kehittyy kuten Gnosis ja inkvisition uhrit usein oikeina opettajina tuhotaan. Siksi kehitys on hitaampaa kuin mitä se voisi olla. Kirkko pysyy Isän ruumiina ikuisesti kuitenkin ja harvoin tarvitsee suurinta viisautta, ymmärrystä, tietoa tai opetusta. Ilman rakkautta kaikki on sanahelinää. Laittomuus tuhoo rakkauden. Rakkaus on ykkönen ja siitä ei luovuta.

      Rauhaa!

    • Anonyymi

      Joh 14:6
      ” Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

    • Anonyymi

      Ylä vai ala kautta?

    • Anonyymi

      Se on selvä!

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍒 K­­u­­­u­­m­a­­­t­­ ­­t­­y­t­ö­­t­­ ­­o­­d­o­­t­t­a­­­v­­­a­­­t­­­ ­­­s­i­n­­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18295453

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Kiitos Jumalalle meillä on Jeesus! 😁

    • Anonyymi

      Vain Jeesus voi pelastaa kurjan syntisen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe