olla ajattelematta sua? Aiheutat suuria tunteita ❤️ Harvoin kokee näin voimakkaasti.
Miksi en vaan voi
104
2436
Vastaukset
- AnonyymiNo otapa mies yhteyttä ja katsotaan mihin meistä on. Turha täällä lotista illasta toiseen. - AnonyymiAloitus on selvästi naisen käsialaa. En muutenkaan usko, että kukaan mies sinulle täällä lässyttää illasta toiseen. 

- AnonyymiJärjellä sitä ei voi perustella. - AnonyymiEi voi. Tulen jos annat luvan 

- AnonyymiHaluan sinun vierellesi. - AnonyymiNo miksi et tule sitten 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No miksi et tule sitten Voin tulla jos annat luvan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voin tulla jos annat luvan. En ole lepso, siksi en tule. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voin tulla jos annat luvan. No annan luvan 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voin tulla jos annat luvan. Annan luvan 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voin tulla jos annat luvan. Minäkin annan luvan. Kohta sulla on mistä valita 😅 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minäkin annan luvan. Kohta sulla on mistä valita 😅 Haluan vain yhden ja ainoan. Ei kiinnosta muut kyllä pätkääkään! Pahoittelut 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No miksi et tule sitten Mihin helvettiin tulen 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mihin helvettiin tulen Siihen kuumaan paikkaan tiiät kyllä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mihin helvettiin tulen Luulis sun tietävän osoitteen jos hänen viereensä haluat tuskin hänellä on mitään sitä vastaan että saa sun vieressä nukkua 

- AnonyymiOn kyllä pakko myöntää, että harvoin kohtaa ihmisen joka kolahtaa niin paljon. - AnonyymiJos tosiaan haluat niin olen siellä pian. Ja päästät sitten sisään 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jos tosiaan haluat niin olen siellä pian. Ja päästät sitten sisään Päästän toki😘 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jos tosiaan haluat niin olen siellä pian. Ja päästät sitten sisään No jos kertoisit mihin suuntaan kaupungissa olet tulossa. Mulla ei nimittäin ainakaan summeri toimi ja tuskin kuulen mitään huutoa pihalta jos en kyki parvekkeella odottamassa kenties turhaan 😕 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No jos kertoisit mihin suuntaan kaupungissa olet tulossa. Mulla ei nimittäin ainakaan summeri toimi ja tuskin kuulen mitään huutoa pihalta jos en kyki parvekkeella odottamassa kenties turhaan 😕 Olen ihan hämmentynyt kun et sanonut mitään minulle että olet muuttanut? Sivusta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No jos kertoisit mihin suuntaan kaupungissa olet tulossa. Mulla ei nimittäin ainakaan summeri toimi ja tuskin kuulen mitään huutoa pihalta jos en kyki parvekkeella odottamassa kenties turhaan 😕 Ai sulla on miesaloittaja parveke, minkä alle tulla kiekumaan? Meni uusiksi narratiivi ny 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jos tosiaan haluat niin olen siellä pian. Ja päästät sitten sisään Riippunee osaatko soittaa ovikelloa tai koputtaa oveen niin että sen kuulee 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ai sulla on miesaloittaja parveke, minkä alle tulla kiekumaan? Meni uusiksi narratiivi ny On tosa sellainkin mu tuskin pääsee kukaan tuosta kiipiämään parvekkeen kautta 

- AnonyymiTule vain tähän naapuriin😘 - AnonyymiTulenko 

- AnonyymiViimeinen ajatus illalla, ensimmäinen aamulla. 🧡 - AnonyymiHän minulle. Kyllä. 
- AnonyymiJokohan sitä kohta nukahtas mitähän sitä tänään tekis 

- AnonyymiSama täällä ja olis hyvä saada puhuttua. Tule vain 😊 
- AnonyymiEn minäkään voi olla ajattelematta ihanaa. ❤️ 
- AnonyymiTunnisteita kehiin!?!?! 
- AnonyymiJos noin todella on et on suuria tunteita. Kannattaa kertoa siitä kohteelle. 
 Voi vaikka olla molemmilla samanlaisia tuntemuksia? Toivottavasti onnistuu et saatte toisenne.
- AnonyymiTULENKO olenko järjissäni jos tulen - AnonyymiHaluan hänet mutta nämä trollit :”) 
- AnonyymiTule tule 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tule tule Jos lähden nyt lupaatko että saan halin 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jos lähden nyt lupaatko että saan halin Saat todellakin 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Saat todellakin Tulossa en edes tiedä varmaksi mihin sinne mutta etsin sinut 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tulossa en edes tiedä varmaksi mihin sinne mutta etsin sinut Ja jos kusetat en puhu sinulle enää ikinä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ja jos kusetat en puhu sinulle enää ikinä Kuumottaa liikaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tulossa en edes tiedä varmaksi mihin sinne mutta etsin sinut Meno ku salonkitansseissa, hyvä ätmi 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jos lähden nyt lupaatko että saan halin Onko tämä nyt sitten se kuuluisa suostumuskuponki josta väännetty raskaita kuivia vitsejä 
- AnonyymiJos et olisi, et varmaa tietäis enää paremmastakaan toisaalta? 
- AnonyymiMistä tuota vois tietää selvinnee si 

- AnonyymiHarvoin todella 🩵 
- Ennenkuin tulet niin kerro joku asia,jonka vain sinä ja minä tiedetään. Nobody else😑 
- AnonyymiKerro sinä? - AnonyymiOhi meni 

- AnonyymiEi osunut😉 - AnonyymiEt sitten tullut 🙄 

- AnonyymiCause in a sky, cause in a sky full of stars 
 I think I see you
 Cause you're a sky, you're a sky full of stars
 Such a heavenly view
- AnonyymiAp kenelle tämä on? Naiselle, on niin sekavaa. Anna tunniste? 🙂 
- AnonyymiHän nainen on aiheuttanut minulle lähes kerran elämässä tunteen, että juuri hän se on... 😌 - AnonyymiMihin tulen 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mihin tulen Odotan sinua ulkona. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Odotan sinua ulkona. Odota vaan, mutta älä kylmety. Et ole hän. 😌 

- AnonyymiAinut kommentti tänne... Sydämessäni on tilaa vain yhdelle naiselle ja valintani olen jo tehnyt - AnonyymiOon pihalla 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oon pihalla Eli et halua tavata 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oon pihalla Laita viesti puhelimeen. Nähdään sitten 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eli et halua tavata Haluan todella paljon 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Laita viesti puhelimeen. Nähdään sitten Ei tuu läpi 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei tuu läpi Lähekd kotiin.. jäädyn 

- AnonyymiWa viesti - AnonyymiEi oo numeroo 

- AnonyymiMinulla on hänen numero, mutta en ota yhteyttä ennenkuin hän ilmoittaa jonkin tunnisteen meidän välillä. Koska en tiedä onko hän vapaa ja odottaako yleensä viestiä joltain kauan sitten.. Miehelle! - AnonyymiEi hänellä voi olla numeroani 
- AnonyymiIlmoita sinä tunniste ja olen vapaa nyt 
- AnonyymiSoita 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ilmoita sinä tunniste ja olen vapaa nyt Ok. Sulla 2 ja minulla 1 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei hänellä voi olla numeroani Miksi ei voi olla? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi ei voi olla? Yleensä vastaus tuohon on: salainen numero. 
 sivusta vain
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ok. Sulla 2 ja minulla 1 Avaa vähän 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Avaa vähän No mitähän voisi olla? Tai että silloin kun oltiin, kaverisi nimi alkoi R. ja hänellä auto joka alkoi T. kirjaimella. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Soita Soita sinä i&j 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Soita sinä i&j Eipä ole yhteystietoja ja tuskin kuitenkaan olet hän. 
 -J sivusta

- AnonyymiKyllä työllistävällä toiminnalla saa ajatuksia ja tunteita aikaiseksi, muttei välttämättä sydänmen muotoisia. Voi jotaki muuta olla mieles ku sormet tikkuja tai haavoja täynnä. 
- AnonyymiIhanasti sinä mies aina isket suoraan sydämeeni. Pian rakas ollaan yhdessä - AnonyymiOlen varmaan ihan väärässä paikassa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen varmaan ihan väärässä paikassa No tuskin tiedät missä talossa asun. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No tuskin tiedät missä talossa asun. Miksi vastasit toisen puolesta? 20:08 oli minulta ja hän varmasti tietää missä asun. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen varmaan ihan väärässä paikassa Kaikki on jotka sinun raskaita tekstejäsi lukee päivästä toiseen yksinpuhuja mies 

- AnonyymiSuuria tunteita, suuria tunteita...🦜 
- AnonyymiEt tullut odotin - AnonyymiOlen aulassa 

- AnonyymiKävele eteen ja ota kädestä kiinni ja vie minne haluat. - AnonyymiEn näe sinua mutta näin ystäväsi 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En näe sinua mutta näin ystäväsi Hän ei tiennyt missä olet 

- AnonyymiYmmärrän sen... - AnonyymiLähden siis pois 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Lähden siis pois Antaa olla sitten 

- AnonyymiAnteeksi😢❤️ - AnonyymiKiitos kun leikit kanssani 

- AnonyymiBaarissa,ja sua ei näy missään. - AnonyymiEipä tule baareissa käytyä 

- Anonyymikiitos,tuntuu hyvältä kun kerroit. 
- AnonyymiAt times I used to think like when you were at some point having sex with someone, so was that like a pure physical thing for you then. Cause if it is, I dont wanna know you. And since you must be having sex with someone, on regular basis no less, that means, you are not the person for me. And that's it. Simply, nicely, tightly; it's a wrap. 
- AnonyymiNo sex. - AnonyymiNo hash hash no vitamin? 

- AnonyymiAina kun kutittaa 
 Ajattelen sinua
 Aina kun kirvelee
 Ajattelen sinua
 Muistatko sinä minua
- AnonyymiSamoin tunnen minäkin sinua kohtaan. Tule luokseni takaisin. Mn 
- AnonyymiTää keju oisotaa taas oikein selvästi 
 Miten palsta on täynnä ikävöijiä kaivattu
 Ei palstalle ja sielä irl ei tehdän mitää konkreettista liikettä asian edistämiseksi.
 Unelmoidaan vaan netissä 🥱
 Sivusta
- Anonyymi🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 
 🍑 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410121
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1317992
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906027
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään584170
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484005
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi653123
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133080
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077