Nämä tunteet..

Anonyymi-ap

Ahdistaa kun tajusin liian myöhään, kenestä haluan pitää tiukasti kiinni. Olen kyyneleitä vältellyt, mutta yhden kappaleen sanat saivat ne virtaamaan.

Olen kai hullu kun edelleen mietin sua. Vaikka kuinka järkeilee asioita, tunteille ei mitään mahda. En todellakaan halua tietää mitä nyt tekee muiden kanssa. Mielelläni olisin toisen tilalla siinä, voisimme yhdessä nukahtaa vierekkäin. Mutta ei.

Pakko purkaa näitä ajatuksia tänne, kun tuntuu hankalalle koko asia. Ei tee mieli avautua kenellekkään tästä tilanteesta. Aivan rikki kaikesta ja koittaa siinä sitten elää normaalisti. Kenenkään muun kanssa ei tämmöistä ole tullut koettua..

Haluan uskoa silti että jokin tarkoitus tällä ollut, emme ehkä olleet valmiita kaikkeen tai jotain vastaavaa. Jospa myöhemmin pääsen takaisin siihen hyvään oloon, mitä sain tuntea. Ehkä ajan kanssa..

104

1748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuuliviiri pysyy vaan niissä kenet päätti haluta.

    • Anonyymi

      Kyllä se vielä iloksi muuttuu

      • Anonyymi

        Joko iltapäivään mennessä esim? Onpa mies kirjoittanut kökön provoaloituksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko iltapäivään mennessä esim? Onpa mies kirjoittanut kökön provoaloituksen

        Tuliko hyvä mieli kun pääsit mielipitees laukomaan????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko hyvä mieli kun pääsit mielipitees laukomaan????

        Kyllä, kiitos kysymästä


    • Anonyymi

      Minut voi torjua vain kerran. Saatan himota vartaloa vielä senkin jälkeen, mutta sydäntä kohtaan en tunne enää mitään. Todellisiin tunteisiin tarvitsen kokemuksen siitä, että tunteet ovat alusta asti molemminpuoliset.

      • Anonyymi

        Kyllä minullakin, jos alusta asti on tunne että toinen pyrkiii välittämään ja ymmärtämään niin sitten on mahdollisuus tunteille syntyä sekä kehittyä...mutta jos toinen tuntuu vehkaavan muiden kanssa ja annetaan joku jonotusnumero heti alkuun niin ei siitä alusta enää sitten tule muuta.
        Eikä se tarkoita mustasukkaisuutta edes vaan ettei tunteita vaan synny koska ei ole sidonnaisuutta tai luottamusta muuta kuin sellaisella kaverillisella tasolla.


      • Anonyymi

        Tuo oli hyvin sanottu. Minulla on samaa paitsi etten koskaan himoa vain vartaloa.
        Jos itse on jo rakastunut ja toinen vielä miettii kiinnostanko vai en, niin kyllä se on siinä. Onko se sitten sitä tervettä itsekkyyttä, että haluaa itsekin olla rakastettu eikä vain "ihan kiva ja suht sopiva" toisen mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minullakin, jos alusta asti on tunne että toinen pyrkiii välittämään ja ymmärtämään niin sitten on mahdollisuus tunteille syntyä sekä kehittyä...mutta jos toinen tuntuu vehkaavan muiden kanssa ja annetaan joku jonotusnumero heti alkuun niin ei siitä alusta enää sitten tule muuta.
        Eikä se tarkoita mustasukkaisuutta edes vaan ettei tunteita vaan synny koska ei ole sidonnaisuutta tai luottamusta muuta kuin sellaisella kaverillisella tasolla.

        En vehkaa muiden kanssa ja olen sanonut että kiinnostaa. Sivusta.


      • Anonyymi

        Eli olet niitä viriviritöötmiehiä, joilla sekoittuu nämä nyanssit luotaantyöntäväksi komboksi?


      • Anonyymi

        Sinähän se oletkin välittävä. Miten kukaan voi tietää että olisit juuri se kenestä välittää kun ollaan anoja?
        Sinut voi torjua vain kerran, joopajoo. Annoitko selvät tunnisteet, ja selvästi näytit että hän joku on jotain?
        Entäs jos tunteet olikin molemmin puolisoa, mutta hän ei uskonut siihen? Tai kadotti sinut tänne muiden sekaan. Piditkö yhtään kiinni hänestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minullakin, jos alusta asti on tunne että toinen pyrkiii välittämään ja ymmärtämään niin sitten on mahdollisuus tunteille syntyä sekä kehittyä...mutta jos toinen tuntuu vehkaavan muiden kanssa ja annetaan joku jonotusnumero heti alkuun niin ei siitä alusta enää sitten tule muuta.
        Eikä se tarkoita mustasukkaisuutta edes vaan ettei tunteita vaan synny koska ei ole sidonnaisuutta tai luottamusta muuta kuin sellaisella kaverillisella tasolla.

        Anonyymi vehtaa anonyymin kanssa koska anonyymi ei tehnyt selväksi anonyymille että välittää. Ehkäpä vehtaili muiden anonyymien kanssa koska tunsi itsensä torjutuksi, hylätyksi tai Mitähän tunsikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli hyvin sanottu. Minulla on samaa paitsi etten koskaan himoa vain vartaloa.
        Jos itse on jo rakastunut ja toinen vielä miettii kiinnostanko vai en, niin kyllä se on siinä. Onko se sitten sitä tervettä itsekkyyttä, että haluaa itsekin olla rakastettu eikä vain "ihan kiva ja suht sopiva" toisen mielestä.

        Eihän kukaan tiedä kiinnostaako anonyymi missä mielessä heti. Tai vaikka tietäisi ja tuntisi ei silti uskalla tuoda sitä ilmi koska toinen voi vaan leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minullakin, jos alusta asti on tunne että toinen pyrkiii välittämään ja ymmärtämään niin sitten on mahdollisuus tunteille syntyä sekä kehittyä...mutta jos toinen tuntuu vehkaavan muiden kanssa ja annetaan joku jonotusnumero heti alkuun niin ei siitä alusta enää sitten tule muuta.
        Eikä se tarkoita mustasukkaisuutta edes vaan ettei tunteita vaan synny koska ei ole sidonnaisuutta tai luottamusta muuta kuin sellaisella kaverillisella tasolla.

        Kuka sutoikeesti huolii, ku selvii mikä olet ladyboy!


    • Anonyymi

      Jos toinen valitsee toisen niin ei sille oikein mitään mahda. Voimia sen asian hyväksymiseen.

      • Anonyymi

        Sulla on ollut silmiinpistävän pitkään tämä sama mantra vuosikausia miehen trollausten yhteydessä- joko vakuutat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on ollut silmiinpistävän pitkään tämä sama mantra vuosikausia miehen trollausten yhteydessä- joko vakuutat?

        Siinä ei vakuuta ketään näätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei vakuuta ketään näätä.

        Onko tässä nyt sitten menossa joku tuikitärkeä titaanien populistinen taistelu, jossa sinulla on velvoite vakuuttaa muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei vakuuta ketään näätä.

        Neiti näätä kyllä sekaantuu kaikkeen. Ikävä juttu.


    • Anonyymi

      Sinulla oli siis joku mutta halusit jonkun toisen ja nyt tajusit kenestä haluat pitää kiinni eli siinä ensimmäisestä? Luulenpa että sinun kaltaiselle riittää kun siinä on joku etkä nyt saanutkaan sitä ykkösvaihtoehtoa, joten vaihdoit kohdetta. Ei ne kohteet muuten vaihdu noin tiuhaan.

    • Anonyymi

      Ymmärrän. Aika vaan ei känyt yhteen sen kaiken kanssa. Hän vain sattui olemaan kerran yksi välillä tuntematta tuumaakaan.

    • Anonyymi

      Onneksi huomenna töihin, oliki sinne jo ikävä.

      • Anonyymi

        Kurppanaamana töissä toisten ilona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurppanaamana töissä toisten ilona

        Sivusta. Sinä oot.


      • Anonyymi

        Pääsetkö sanomaan itsensä kukkulan päälle asemoiville pölvästeille, että nä nä nä nää nää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsetkö sanomaan itsensä kukkulan päälle asemoiville pölvästeille, että nä nä nä nää nää

        I do unterstand that false opportunity of a life time to be somebody, but where is the pity? Nowhere to be found


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurppanaamana töissä toisten ilona

        Sanoo peiliin tuijottaja itselleen. Kiva kun pääset sinäkin töihin.


    • Anonyymi

      Nukahdetaan vain yhdessä. Meillä on elämä edessä.

      • Anonyymi

        Vierellesi voisin nukahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vierellesi voisin nukahtaa.

        Ja ei kannata stressata siitä että olisin toisen vierellä. Ei muut ole yhtä kultasia. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei kannata stressata siitä että olisin toisen vierellä. Ei muut ole yhtä kultasia. <3

        Ei se minua haittaisi. Ethän ole minun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minua haittaisi. Ethän ole minun

        En minä halua muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minua haittaisi. Ethän ole minun

        Ja uskon että se jollain tasolla haittaisi ja minuakin. Tiedän ettei tule vastaan toista samanlaista enkä osaa tai en halua olla ilman sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä halua muita.

        Okei. Näytä se sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Näytä se sitten

        Olen sen kyllä sanonut jotenkin ainakin. Ethän sinäkään ole minun mutta teet omat ratkaisut nykyisessä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja uskon että se jollain tasolla haittaisi ja minuakin. Tiedän ettei tule vastaan toista samanlaista enkä osaa tai en halua olla ilman sinua.

        Jos antaisit tulisin luoksesi vaikka heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sen kyllä sanonut jotenkin ainakin. Ethän sinäkään ole minun mutta teet omat ratkaisut nykyisessä tilanteessa.

        Minun ratkaisuni olisi nähdä sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos antaisit tulisin luoksesi vaikka heti

        En ole sitä missään vaiheessa kieltänytkään vaan enemmän toivonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sitä missään vaiheessa kieltänytkään vaan enemmän toivonut.

        Tulen jos kerrot mihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen jos kerrot mihin

        Varmaan jos haluat tulla tänne missä olen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jos haluat tulla tänne missä olen?

        Ollaan puhuttu niin tiedät missä voisin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan puhuttu niin tiedät missä voisin olla.

        Vinkki vink vink?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkki vink vink?

        Tiedät kyllä kun ollaan puhuttu. Sovitaan sitten kun olet täällä tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä kun ollaan puhuttu. Sovitaan sitten kun olet täällä tarkemmin.

        Ja voit ihan milloin vain tulla kuin haluat tai pääset. Ja voimme sopia sen tarkemminkin. Tai muualla kuin palstallakin jos haluat. Veikkaan että tunnistaisit minut jos vain näkisit jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan puhuttu niin tiedät missä voisin olla.

        Mekin olemme erään kanssa puhuttu aiheesta, ja toivoisin hänen tulevan että voidaan katsoa ollako vai eikö olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jos haluat tulla tänne missä olen?

        Mene sun omaan taloos, sitä muut omii!


    • Anonyymi

      Olisihan se ihanaa, että voisi olla onnellinen sen kanssa joka oikeasti tuntuu jossain. Liian moni jää vanhaan tilanteeseen, koska ei pysty koskaan paljastamaan todellisia tunteitaan toiselle. Aikaa kuluu ja kaikki unohtuu. Aina ei tiedä, onko se niin tarkoitettu. Ja mikä on molemminpuolista.

      • Anonyymi

        Niin jää. Jos kokee jotain aitoa niin siitä kannattaa pitää kiinni. Sivusta.


      • Anonyymi

        Niin, varmaan voisi paljastaa mutta kun ei tiedä onko toisella mitään tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, varmaan voisi paljastaa mutta kun ei tiedä onko toisella mitään tunteita.

        Jos on sanonut että on tunteita niin silloin niitä on. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jää. Jos kokee jotain aitoa niin siitä kannattaa pitää kiinni. Sivusta.

        Sepä se kun tällaisen välihairahduksen kautta voi ymmärtää että se vieressä oleva rakkaus onkin juuri se oikea. Toivottavasti ei liian myöhään. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se kun tällaisen välihairahduksen kautta voi ymmärtää että se vieressä oleva rakkaus onkin juuri se oikea. Toivottavasti ei liian myöhään. 😔

        Kuinka vierellä hän oli? Ja minkälaisesta välihairahduksesta on kyse? Onko hän sinun oikea rakkaus mies?


      • Anonyymi

        Mikäli hän on se oikea, merkityksellinen ei se unohdu vaikka aikaa kuluisi kolmekin elämää. Ainut miten sen voi unohtanut on käydä asia toisen kanssa täydellisesti läpi. Ja kertoa ne tunteet.


    • Anonyymi

      Ei kannata jättää perheitä ja nykyisiä kumppaneita. Haaveilu on usein väliaikaista ja arki tulee pian vastaan. Kaikki on toisenlaista kuin on kuvitellut.,

      • Anonyymi

        Sinä et tiedä arjesta yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Jos nykyisessä suhteessa ei saa sitä mitä haluaa tai tarvitsee niin se on se minkä perusteella itse tekee ratkaisut. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä arjesta yhtään mitään.

        Aika paljon tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä arjesta yhtään mitään.

        Huomenta 🦄 yhtä epäloogisilla argumenteilla trollimiehen kimpussa ku ennenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta 🦄 yhtä epäloogisilla argumenteilla trollimiehen kimpussa ku ennenkin

        Pelkäät että joku vie miehes kun heti välissä 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäät että joku vie miehes kun heti välissä 😏

        Sinullakin on palstamies varsin vääristynyt kuva tästä keskustelufoorumista


    • Anonyymi

      Itse aion keskittyä puilisooni. Antaa hänelle kaikkea hyvää ja hemmotella häntä. Suosittelen samaa muillekin. Kyllä se haaveilun kohde jo olisi teidän kanssa jos hän itse näin olisi halunnut. Nauttikaa siis omasta kullastanne, joka on vierellä.

      • Anonyymi

        Mistäs sinä tiedät erilaiset tilanteet?


      • Anonyymi

        Joskus haaveilun kohteellakin on ollut vaikeaa ja esteitä muttei enää ole. Sivusta.


      • Anonyymi

        No se on eri asia hemmotella toista, jos olet onnellinen hänen kanssaan. Huonossa suhteessa ei paljon toista hemmotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on eri asia hemmotella toista, jos olet onnellinen hänen kanssaan. Huonossa suhteessa ei paljon toista hemmotella.

        Niin se on. Jos suhde ei voi hyvin niin siitä puuttuu se tarvittava rakkaus ja välittäminen. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Jos suhde ei voi hyvin niin siitä puuttuu se tarvittava rakkaus ja välittäminen. Sivusta.

        Kyllä. Ja jos sitä huonoa suhdetta jatkuu vuosia, niin siinä kohtaa ihminen olisi kyllä jo ansainnut jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja jos sitä huonoa suhdetta jatkuu vuosia, niin siinä kohtaa ihminen olisi kyllä jo ansainnut jotain muuta.

        Katsotteko te mua jostain kamerasta 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotteko te mua jostain kamerasta 🤔

        Jos spessu kaivattuni on linjoilla niin saanko luvan uida luoksesi viimein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja jos sitä huonoa suhdetta jatkuu vuosia, niin siinä kohtaa ihminen olisi kyllä jo ansainnut jotain muuta.

        Niin se on. Joskus vain pitää kuunnella itseään ja kysyä rakastanko toista ihmistä oikeasti vai olenko hänen kanssaan vain tottumuksesta. Tuoko toinen sitä suhteeseen mitä itse tarvitsee ja onko hän siinä läsnä kun tarvitsee. Voiko olla oma itsensä hyvinä ja huonoina hetkinä. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos spessu kaivattuni on linjoilla niin saanko luvan uida luoksesi viimein

        Sinulla on aina lupa tulla jos haluat. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotteko te mua jostain kamerasta 🤔

        Ei katsota sinua kamerasta. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Joskus vain pitää kuunnella itseään ja kysyä rakastanko toista ihmistä oikeasti vai olenko hänen kanssaan vain tottumuksesta. Tuoko toinen sitä suhteeseen mitä itse tarvitsee ja onko hän siinä läsnä kun tarvitsee. Voiko olla oma itsensä hyvinä ja huonoina hetkinä. Sivusta.

        Komppaan tätä ihan täysillä 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan tätä ihan täysillä 🤔

        Itsehän kaikki päätökset tekee kenen kanssa suhteessa on mutta ainakin itseään kannattaa kunnioittaa sen vertaa että miettii omalla kohdallaan onko se suhde itselleen oikea. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei katsota sinua kamerasta. Sivusta.

        Luotko mielestäsi järkevää kuvaa ”teistä” tuppaantumalla näihin miehen feikkidialogeihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotko mielestäsi järkevää kuvaa ”teistä” tuppaantumalla näihin miehen feikkidialogeihin?

        Lähinnä tulee kuva päihdeongelmaisten huuruisesta katkeilevasta ajattelusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotko mielestäsi järkevää kuvaa ”teistä” tuppaantumalla näihin miehen feikkidialogeihin?

        Onko valkopaitalandiassa paikallisesti sovittu pekkaspäivästä, vai miten taas lennätät läppää noin estottomasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos spessu kaivattuni on linjoilla niin saanko luvan uida luoksesi viimein

        Ei ollut tuolloin joku joka voisi tämän tuntea jossakin sydämessään, mutta nyt on. Saat uida olisit saanut jo kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos spessu kaivattuni on linjoilla niin saanko luvan uida luoksesi viimein

        Mitä pikemmin sen parempi ❤️


      • Anonyymi

        Täytyypä hommata kulta sitten kun ei joku ymmärtänyt tarttua tilaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko valkopaitalandiassa paikallisesti sovittu pekkaspäivästä, vai miten taas lennätät läppää noin estottomasti?

        Ny on varmaan käynyt niin, että sulla on väärä kohde tälle sarvien kalistelulle🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ny on varmaan käynyt niin, että sulla on väärä kohde tälle sarvien kalistelulle🤭

        Toisekseen ”tompan” pitäisi tietää, että se tuuba on tavaraa, mikä valuu aina alaspäin, esim 30 km etelään. Muu huono idea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä hommata kulta sitten kun ei joku ymmärtänyt tarttua tilaisuuteen.

        Joku ei ymmärtänyt tarttua, ymmärsitkö itse tarttua ja näyttää sen kunnolla? Mutta tehdäänpä sitten näin ja hommataan toinen kulta täälläkin.


    • Anonyymi

      Kyllä on jotenkin juhlava klangi kun mies eläytyy esiintymään naisena, joka ei tajunnut itsensä olevan liian hyvä koko universumiin. Kukin käsittelee torjunnan miten käsittelee

      • Anonyymi

        Näköjään sujuu sulta ainakin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään sujuu sulta ainakin 😂

        Tarkennatko miespuolinen itkijämummo tätä hiukan


    • Anonyymi

      Helposti kun etit paremman kun mitä hän oli on jos et yksin osaa kerta olla

    • Anonyymi

      Toivottavasti olet valmiimpi seuraavalla kerralla kun löydät sellaisen ihmisen mistä tekee mieli pitääkiinni.

    • Anonyymi

      Se on se vatikaani joka vetelee naruja... maa on lätty ja koronapiikit kusipiikkejä

    • Anonyymi

      Pääset koska vain kömpimään kainaloon ja mä voisin silitellä sua ja vakuuttaa että kaikki on hyvin.

      • Anonyymi

        Kaivattuni kainaloon kömpisin vaikka heti….


      • Anonyymi

        Voih kun saisinkin kömpiä kainaloon siliteltäväksi ja kuulisin että kaikki on hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih kun saisinkin kömpiä kainaloon siliteltäväksi ja kuulisin että kaikki on hyvin.

        Kyllä kaikki on loppujen lopuksi ihan hyvin. Kerroin sen tässä nyt kun et ole vielä kainalossani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivattuni kainaloon kömpisin vaikka heti….

        Se on varattu toiselle! Suomes ei ole tollanen tapa,,,,,, , ett hypitään kainalosta kainaloon, turhaa manipuloit!


    • "tajusin liian myöhään, kenestä haluan pitää tiukasti kiinni"

      Ketään ei voi kahlita, mutta voi tehdä itsensä tehdä erittäin haluttavasi (ei kuitenkaan enää ikänaiset).

      • Ihan sama vaikka kuinka dissataan, niin en silti aio alistua pitämään itseäni huonompana vain sen takia, että ikää tulee, koska en voi sille asialle mitään. Parempaa päivänjatkoa sinulle.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Ihan sama vaikka kuinka dissataan, niin en silti aio alistua pitämään itseäni huonompana vain sen takia, että ikää tulee, koska en voi sille asialle mitään. Parempaa päivänjatkoa sinulle.

        Ei noista kannata välittää yhtään.
        Me ikänaiset ollaan jotain mihin nuo "lyttäävät" haluaisivat mutta eivät pääse.
        Meille kun ei kelpaa mikä tai kuka tahansa,
        vaan ymmärretään arvomme.
        Kuten ne tietyt miehet jotka
        Rakkauden, hellyyden, lämmön meiltä saavat.

        🤗🖤💛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei noista kannata välittää yhtään.
        Me ikänaiset ollaan jotain mihin nuo "lyttäävät" haluaisivat mutta eivät pääse.
        Meille kun ei kelpaa mikä tai kuka tahansa,
        vaan ymmärretään arvomme.
        Kuten ne tietyt miehet jotka
        Rakkauden, hellyyden, lämmön meiltä saavat.

        🤗🖤💛

        Kivasti kirjoitit. Näin se on.
        Mukavaa iltaa sinulle. 😊


      • Anonyymi

        Näkyy kuvas olovan miehen jalat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy kuvas olovan miehen jalat!

        DM taitaa olla transu ja toetää
        Omat rajoitteensa leidinä kun on ikälopusta 15v vanhempi.


    • Anonyymi

      Naudan liha pyörykkä

    • Anonyymi

      Rakkaus ja ystävyys kuuluu kaikille niin nuorille kuin vanhoille ihmisille.

    • Anonyymi

      Harvoin minä olen sinua ajatellut
      Olen vain ihminen
      Pääni haluaisi, mutta lihani ei tottele
      Vetäydyn velttona peiton alle

      Olen minä huutanut sinulle
      Tavoitellut tukea
      Ja aina kun sanot sen
      Ihan mitä vaan

      Harvoin minä olen sinua ajatellut
      Olen vain ihminen
      Sinun kosteutesi oli liikaa minulle
      Tulin ujona kasvoillesi

      Olen minä huutanut sinulle
      Ylä-ääntä ja nopeaa
      Ja aina kun sanot sen
      Ihan mitä vaan

      Olen minä huutanut sinulle
      Tavoitellut tukea
      Sieltä missä sitä
      Vähiten on
      Vähiten on
      You might also like
      Sinun tyyneytesi vie voiton kaikesta
      Verenpisara
      Fast Car
      Tracy Chapman
      Loser, Baby
      Andrew Underberg, Sam Haft, Keith David & Blake Roman
      (Harvoin minä olen sinua ajatellut)

      Olen minä huutanut sinulle
      Tavoitellut tukea
      Sieltä missä sitä
      Vähiten on

      Olen minä huutanut sinulle
      Ylä-ääntä ja nopeaa
      Ja aina kun sanot sen
      Ihan mitä vaan

    • Anonyymi

      Ei minulta. Tiesin koko ajan, että tykkään ja.... haluan....nähdä. Olin varma.
      Mutta aina ei kaikki mene niin tai itse sählää, ja tyrii, vaikka ei haluaisi.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe