kotoisilla persuilla on välillä suuria vaikeuksia ymmärtää tällaisia asioita.

Anonyymi-ap

On helposti ymmärrettävä se asia, että pienten lasten äiti ei jää sortuneen asuintalonsa kivikasalle odottelemaan sitä, että milloin tulee vielä se tappaja, joka iskee kivellä päähän. Tolkun ihminen kerää lapset mukaansa ja lähtee pakoon. Tosin meidän kotoisilla persuilla on välillä suuria vaikeuksia ymmärtää tällaisia asioita.

Terveisin, Moktar. ;)

SDP asiaako?

12

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täähän on sitä islamin kukkasta kaikki tuhoisuuksin.

      • Anonyymi

        Sekoita ja soosaa, öyhötä ja lällättele, se on ruskimoktarin taktiikkaa. Onko Iran mukana trollin rahoittajana vai meneekö pelkästään putlerin piikkiin`?


    • Anonyymi

      Eipä niitä äitejä lapsineen tänne asti ole hirveesti päässyt. Sen sijaan isät ja veljet kylläkin rötöstelemään.

    • Anonyymi

      Minä otan kuvan talon purkamisesta ja lähetän sen nyyhky kirjeen liitteenä 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Aina on maailmassa ääliöitä , joilla on rahaa 🤔


    • Anonyymi

      Kun katsoo noita 2015 euroopan laajuisessa kehitysmaamuslimi ivaasiossa tulleita ja nyt diktaattori Putinin suomeen työntämiä kehitysmaamuslimeita, niin sokeakin näkee kepillään ettei siellä ole mitään naisia ja lapsia…
      Naiset ja lapset jätetään keskelle taisteluita ihmiskilviksi…

    • Anonyymi

      Isät ja veljet lähtee suomeen turvaan ja äiti pikkulapsineen jää sinne kivikasan pälle elämään…

    • Anonyymi

      Tokihan ne omat tapansa tännekin

      • Anonyymi

        Tuokohan


    • Anonyymi

      Taisivat kyllä jäädä naiset lapsineen sinne kivikasoille ja raunioille odottelemaan sillä aikaa kun veljet, aviomiehet ja isät painoivat geelitukka suorana Euroopan läpi turvallisiin pohjoismaihin siiderivalaiden ja SPR:n tanttojen lämpimään syliin turvaan...

    • Anonyymi

      Kivikasalle jääneellä äidillä ei valitettavasti ole varaa maksaa salakuljettajille että pääsisi lastensa kanssa turvaan, siksi vain rikkaimmat miehet tulevat hakemaan turvapaikkaa.
      Ukrainasta tulijoista enemmistö on naisia ja lapsia, koska nuortenmiesten pitää puolustaa kotimaata, kuten suomalaiset sota-aikana.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe