Mitä te rukoilette iltarukouksessanne?
Yleensä pyydän jeesukselta lisää Peräilmaa. Tänään iltarukouksessa ajattelin pyytää jeesukselta lisää Peräilmaa ja vapuksi uudet Raappahousut, preservaattipaketin ja treffit isotissisen pimun kanssa.
Tiedustelu palstalaisilta
10
289
Vastaukset 10
- Anonyymi
Olet tulevaisuudessa vaippapotilas!
Voi olla. Olen suunnitellut tekeväni vaippaan sellaisen mulkunmentävän reiän, ettei Peräilma vaan vaimene. Mitä sinuun tulee, veikkaan, ettet ainakaan aivosairaudesta tule kärsimään.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Voi olla. Olen suunnitellut tekeväni vaippaan sellaisen mulkunmentävän reiän, ettei Peräilma vaan vaimene. Mitä sinuun tulee, veikkaan, ettet ainakaan aivosairaudesta tule kärsimään.
Turha toivo, suunnitelmaksi jää. Hygieniahaalari on keksitty sinunlaisia varten. Peräilmaa saat tietysti päästellä.
- Anonyymi
Minäkin ppyydän peräilmaa ja vartsikoita ja tupakkia tietysti.
- Anonyymi
Kyllä. Pyydän itse useimmiten jokapäiväistä leipää. Eli käytännössä kunnon veriletut ja päälle vahvaa tupakkia, joka on ravintoa sielulle.
- Anonyymi
Peräilmaa minäkin pyydän messiaalta, mitäpä sitä muuta. Ja jos sais uuden mopetin kesäksi.
- Anonyymi
Kookoo5 on siis henkisesti mopoiässä kun kaveritkin tuntee yhteyttä
Anonyymi kirjoitti:
Kookoo5 on siis henkisesti mopoiässä kun kaveritkin tuntee yhteyttä
Mikä on mopoikä? Minä ainakin olen nähnyt kaikenikäisten ajavan mopolla: 15-vuotiaasta pappoihin asti. Minä en koskaan hankkinut mopoa, koska olisin joutunut pysäyttämään ja sammuttamaan moottorin, jotta Peräilma olisi kuulunut kunnolla.
- Anonyymi
Treffit on ihan ok. Olen lukenut että myös Russelilla oli usein asiatonta säpinää pimujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.682218Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351784- 1001161
- 46909
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26797- 29670
- 41665
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,135622Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578