Mitä te rukoilette iltarukouksessanne?
Yleensä pyydän jeesukselta lisää Peräilmaa. Tänään iltarukouksessa ajattelin pyytää jeesukselta lisää Peräilmaa ja vapuksi uudet Raappahousut, preservaattipaketin ja treffit isotissisen pimun kanssa.
Tiedustelu palstalaisilta
10
233
Vastaukset
- Anonyymi
Olet tulevaisuudessa vaippapotilas!
Voi olla. Olen suunnitellut tekeväni vaippaan sellaisen mulkunmentävän reiän, ettei Peräilma vaan vaimene. Mitä sinuun tulee, veikkaan, ettet ainakaan aivosairaudesta tule kärsimään.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Voi olla. Olen suunnitellut tekeväni vaippaan sellaisen mulkunmentävän reiän, ettei Peräilma vaan vaimene. Mitä sinuun tulee, veikkaan, ettet ainakaan aivosairaudesta tule kärsimään.
Turha toivo, suunnitelmaksi jää. Hygieniahaalari on keksitty sinunlaisia varten. Peräilmaa saat tietysti päästellä.
- Anonyymi
Minäkin ppyydän peräilmaa ja vartsikoita ja tupakkia tietysti.
- Anonyymi
Kyllä. Pyydän itse useimmiten jokapäiväistä leipää. Eli käytännössä kunnon veriletut ja päälle vahvaa tupakkia, joka on ravintoa sielulle.
- Anonyymi
Peräilmaa minäkin pyydän messiaalta, mitäpä sitä muuta. Ja jos sais uuden mopetin kesäksi.
- Anonyymi
Kookoo5 on siis henkisesti mopoiässä kun kaveritkin tuntee yhteyttä
Anonyymi kirjoitti:
Kookoo5 on siis henkisesti mopoiässä kun kaveritkin tuntee yhteyttä
Mikä on mopoikä? Minä ainakin olen nähnyt kaikenikäisten ajavan mopolla: 15-vuotiaasta pappoihin asti. Minä en koskaan hankkinut mopoa, koska olisin joutunut pysäyttämään ja sammuttamaan moottorin, jotta Peräilma olisi kuulunut kunnolla.
- Anonyymi
Treffit on ihan ok. Olen lukenut että myös Russelilla oli usein asiatonta säpinää pimujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128986Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37897Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143734- 54731
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32723Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665