Tiedustelu palstalaisilta

Mitä te rukoilette iltarukouksessanne?
Yleensä pyydän jeesukselta lisää Peräilmaa. Tänään iltarukouksessa ajattelin pyytää jeesukselta lisää Peräilmaa ja vapuksi uudet Raappahousut, preservaattipaketin ja treffit isotissisen pimun kanssa.

10

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet tulevaisuudessa vaippapotilas!

• Voi olla. Olen suunnitellut tekeväni vaippaan sellaisen mulkunmentävän reiän, ettei Peräilma vaan vaimene. Mitä sinuun tulee, veikkaan, ettet ainakaan aivosairaudesta tule kärsimään.

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

Voi olla. Olen suunnitellut tekeväni vaippaan sellaisen mulkunmentävän reiän, ettei Peräilma vaan vaimene. Mitä sinuun tulee, veikkaan, ettet ainakaan aivosairaudesta tule kärsimään.

Turha toivo, suunnitelmaksi jää. Hygieniahaalari on keksitty sinunlaisia varten. Peräilmaa saat tietysti päästellä.

• Anonyymi

Minäkin ppyydän peräilmaa ja vartsikoita ja tupakkia tietysti.

• Anonyymi

Kyllä. Pyydän itse useimmiten jokapäiväistä leipää. Eli käytännössä kunnon veriletut ja päälle vahvaa tupakkia, joka on ravintoa sielulle.

• Anonyymi

Peräilmaa minäkin pyydän messiaalta, mitäpä sitä muuta. Ja jos sais uuden mopetin kesäksi.

• Anonyymi

Kookoo5 on siis henkisesti mopoiässä kun kaveritkin tuntee yhteyttä

• Anonyymi kirjoitti:

Kookoo5 on siis henkisesti mopoiässä kun kaveritkin tuntee yhteyttä

Mikä on mopoikä? Minä ainakin olen nähnyt kaikenikäisten ajavan mopolla: 15-vuotiaasta pappoihin asti. Minä en koskaan hankkinut mopoa, koska olisin joutunut pysäyttämään ja sammuttamaan moottorin, jotta Peräilma olisi kuulunut kunnolla.

• Anonyymi

Treffit on ihan ok. Olen lukenut että myös Russelilla oli usein asiatonta säpinää pimujen kanssa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      986
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      897
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      839
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      741
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      734
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      731
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      723
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      676
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      670
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      665
    Aihe