Mitä te rukoilette iltarukouksessanne?
Yleensä pyydän jeesukselta lisää Peräilmaa. Tänään iltarukouksessa ajattelin pyytää jeesukselta lisää Peräilmaa ja vapuksi uudet Raappahousut, preservaattipaketin ja treffit isotissisen pimun kanssa.
Tiedustelu palstalaisilta
10
250
Vastaukset
- Anonyymi
Olet tulevaisuudessa vaippapotilas!
Voi olla. Olen suunnitellut tekeväni vaippaan sellaisen mulkunmentävän reiän, ettei Peräilma vaan vaimene. Mitä sinuun tulee, veikkaan, ettet ainakaan aivosairaudesta tule kärsimään.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Voi olla. Olen suunnitellut tekeväni vaippaan sellaisen mulkunmentävän reiän, ettei Peräilma vaan vaimene. Mitä sinuun tulee, veikkaan, ettet ainakaan aivosairaudesta tule kärsimään.
Turha toivo, suunnitelmaksi jää. Hygieniahaalari on keksitty sinunlaisia varten. Peräilmaa saat tietysti päästellä.
- Anonyymi
Minäkin ppyydän peräilmaa ja vartsikoita ja tupakkia tietysti.
- Anonyymi
Kyllä. Pyydän itse useimmiten jokapäiväistä leipää. Eli käytännössä kunnon veriletut ja päälle vahvaa tupakkia, joka on ravintoa sielulle.
- Anonyymi
Peräilmaa minäkin pyydän messiaalta, mitäpä sitä muuta. Ja jos sais uuden mopetin kesäksi.
- Anonyymi
Kookoo5 on siis henkisesti mopoiässä kun kaveritkin tuntee yhteyttä
Anonyymi kirjoitti:
Kookoo5 on siis henkisesti mopoiässä kun kaveritkin tuntee yhteyttä
Mikä on mopoikä? Minä ainakin olen nähnyt kaikenikäisten ajavan mopolla: 15-vuotiaasta pappoihin asti. Minä en koskaan hankkinut mopoa, koska olisin joutunut pysäyttämään ja sammuttamaan moottorin, jotta Peräilma olisi kuulunut kunnolla.
- Anonyymi
Treffit on ihan ok. Olen lukenut että myös Russelilla oli usein asiatonta säpinää pimujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960