Tiedustelu palstalaisilta

Mitä te rukoilette iltarukouksessanne?
Yleensä pyydän jeesukselta lisää Peräilmaa. Tänään iltarukouksessa ajattelin pyytää jeesukselta lisää Peräilmaa ja vapuksi uudet Raappahousut, preservaattipaketin ja treffit isotissisen pimun kanssa.

10

289

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet tulevaisuudessa vaippapotilas!

• Voi olla. Olen suunnitellut tekeväni vaippaan sellaisen mulkunmentävän reiän, ettei Peräilma vaan vaimene. Mitä sinuun tulee, veikkaan, ettet ainakaan aivosairaudesta tule kärsimään.

• Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

Voi olla. Olen suunnitellut tekeväni vaippaan sellaisen mulkunmentävän reiän, ettei Peräilma vaan vaimene. Mitä sinuun tulee, veikkaan, ettet ainakaan aivosairaudesta tule kärsimään.

Turha toivo, suunnitelmaksi jää. Hygieniahaalari on keksitty sinunlaisia varten. Peräilmaa saat tietysti päästellä.

• Anonyymi

Minäkin ppyydän peräilmaa ja vartsikoita ja tupakkia tietysti.

• Anonyymi

Kyllä. Pyydän itse useimmiten jokapäiväistä leipää. Eli käytännössä kunnon veriletut ja päälle vahvaa tupakkia, joka on ravintoa sielulle.

• Anonyymi

Peräilmaa minäkin pyydän messiaalta, mitäpä sitä muuta. Ja jos sais uuden mopetin kesäksi.

• Anonyymi

Kookoo5 on siis henkisesti mopoiässä kun kaveritkin tuntee yhteyttä

• Anonyymi kirjoitti:

Kookoo5 on siis henkisesti mopoiässä kun kaveritkin tuntee yhteyttä

Mikä on mopoikä? Minä ainakin olen nähnyt kaikenikäisten ajavan mopolla: 15-vuotiaasta pappoihin asti. Minä en koskaan hankkinut mopoa, koska olisin joutunut pysäyttämään ja sammuttamaan moottorin, jotta Peräilma olisi kuulunut kunnolla.

• Anonyymi

Treffit on ihan ok. Olen lukenut että myös Russelilla oli usein asiatonta säpinää pimujen kanssa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      68
      2218
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      35
      1784
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      100
      1161
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      46
      909
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      803
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      797
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      670
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      665
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      135
      622
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      578
    Aihe