Jatkossa et voi enää käyttää luottokorttia rahan lähettämiseen toiselle MobilePayn käyttäjälle.
No en halunnutkaan liitttää siihen korttia, joten dumppasin koko höskän.
MobilePay tiedottaa muutoksista
11
573
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on paska muutos. Minä olen käyttänyt Mobile Payta pelkästään luottokortin kautta.
Miten olet voinut "dumpata höskän" juuri tänään, kun Mobile Pay on aina tarvinnut pankkikortin?
Vaikutat käyttävän sitä salaa. Taida olla myös homo?- Anonyymi
Eli olet nostanut luottoa ja siirtänyt tuon luoton jollekin toiselle Mobile Payn käyttäjän tilille! Olet siis köyhä, yhteiskunnan pohjasakkaa! Normaali ihminen käyttää tuota ilman mitään luotto-ominaisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet nostanut luottoa ja siirtänyt tuon luoton jollekin toiselle Mobile Payn käyttäjän tilille! Olet siis köyhä, yhteiskunnan pohjasakkaa! Normaali ihminen käyttää tuota ilman mitään luotto-ominaisuuksia.
Mulla on creditille omat turvarajat ja sen vuoksi käytän sitä netissä. Debitillä maksetaan normaalisti. Vähemmällä säätämisellä pääsee. Luottoraja creditillä on 5000 eur/kk, mutta turvarajan olen jättänyt 50 euroon / vrk. Tarvittaessa sitten nostaa rajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en minä mitään "tänään" ole sitä dumpannut, se oli sinun oma väärinkäsityksesi.
Minä luulin aikoinaan, että MobilePayta voisi käyttää ILMAN korttia, koska kortillahan saa muutenkin maksettua ja netissä eritoten.
Kortittomassa suoramaksussa olisi järjeä, niitä kai on jo pohjoismaissa.
Minähän en korttia puhelimeen tuo...vaarallista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en minä mitään "tänään" ole sitä dumpannut, se oli sinun oma väärinkäsityksesi.
Minä luulin aikoinaan, että MobilePayta voisi käyttää ILMAN korttia, koska kortillahan saa muutenkin maksettua ja netissä eritoten.
Kortittomassa suoramaksussa olisi järjeä, niitä kai on jo pohjoismaissa.
Minähän en korttia puhelimeen tuo...vaarallista.Minulle tuli tuo viesti Mobile Paylta sähköpostiin joku aika sitten. Nähtävästi olet siitä sitten jostain muualta lukenut. Minä en.
Turvarajojen vuoksi tarvitaan tietenkin kortti, ettei ole mitään avointa väylää sovellukselta pankkitilille. Sehän olisi sulaa hulluutta.
Vaan kun tulee käyteltyä debit-korttia arjessa, niin en ole sen turvarajoja niin pienelle säätänyt. Mobile Pay on ollut satunnaisella käytöllä, joten se on ollut parempi pitää creditin puolella.
Ja pahvinen avainlukulista pitää olla. Kaikkia munia ei saa laittaa samaan koriin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli tuo viesti Mobile Paylta sähköpostiin joku aika sitten. Nähtävästi olet siitä sitten jostain muualta lukenut. Minä en.
Turvarajojen vuoksi tarvitaan tietenkin kortti, ettei ole mitään avointa väylää sovellukselta pankkitilille. Sehän olisi sulaa hulluutta.
Vaan kun tulee käyteltyä debit-korttia arjessa, niin en ole sen turvarajoja niin pienelle säätänyt. Mobile Pay on ollut satunnaisella käytöllä, joten se on ollut parempi pitää creditin puolella.
Ja pahvinen avainlukulista pitää olla. Kaikkia munia ei saa laittaa samaan koriin.Aina vaan väärinkäsityksiä lisää. Ei tietenkään mitään "avointa väylää pankkitilille!! Höh, tuo oli omaa kuvitelmaasi.
Eivät kai muiden maiden suoramaksujärjestelmän kehittäjät niin toopeja ole, että rakentavat paraatiovia nettirikollisille!!
Suoramaksussa on todella järkeä , koska se elimimoi turhan korttijärjestelmän välistävetäjänä pois, kaiken lisäksi.
Oletko ajatellut mitä nuo VISA ja MASTERCARD nettoavat tästä korttipelistä??...ei ole ilmaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina vaan väärinkäsityksiä lisää. Ei tietenkään mitään "avointa väylää pankkitilille!! Höh, tuo oli omaa kuvitelmaasi.
Eivät kai muiden maiden suoramaksujärjestelmän kehittäjät niin toopeja ole, että rakentavat paraatiovia nettirikollisille!!
Suoramaksussa on todella järkeä , koska se elimimoi turhan korttijärjestelmän välistävetäjänä pois, kaiken lisäksi.
Oletko ajatellut mitä nuo VISA ja MASTERCARD nettoavat tästä korttipelistä??...ei ole ilmaista.Et ymmärrä kuinka maksujärjestelmät toimii.
Sinä fanitat suoraa tilisiirtoa, joka mahdollistaa koko pankkitilin tyhjentämisen kerralla.
Tietysti jos tili on valmiiksi tyhjä, niin ei asialla ole mitään merkitystä.
Pankkikorteissa on syystäkin turvarajat. Sen vuoksi sovellukset on pakotettu toimimaan korttiprotokollien kautta, jotta käyttäjä voi hallita turvarajoja, eikä pankkitililä pääse mikään ulkopuolinen taho tietämättä käyttämään.
- Anonyymi
mulla varmaan toimii entiseen malliin
ei ole mitää luottoja, sen mukaan tulee tai menee, jos on omaa
rahaa sillä hetkellä - Anonyymi
Tuleekohan tuo sääntö voimaan ollenkaan?
Minulla ainakin visa toimii edelleen.- Anonyymi
Citroën Visaan oli nopea vaihtaa renkaat, kun ei ollut kuin 3 punottavaa per rengas.
https://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/autocar-visa/002.jpg - Anonyymi
Samoin, viimeksi tänään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693