MobilePay tiedottaa muutoksista

Anonyymi-ap

Jatkossa et voi enää käyttää luottokorttia rahan lähettämiseen toiselle MobilePayn käyttäjälle.
No en halunnutkaan liitttää siihen korttia, joten dumppasin koko höskän.

11

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on paska muutos. Minä olen käyttänyt Mobile Payta pelkästään luottokortin kautta.

Miten olet voinut "dumpata höskän" juuri tänään, kun Mobile Pay on aina tarvinnut pankkikortin?

Vaikutat käyttävän sitä salaa. Taida olla myös homo?

• Anonyymi

Eli olet nostanut luottoa ja siirtänyt tuon luoton jollekin toiselle Mobile Payn käyttäjän tilille! Olet siis köyhä, yhteiskunnan pohjasakkaa! Normaali ihminen käyttää tuota ilman mitään luotto-ominaisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet nostanut luottoa ja siirtänyt tuon luoton jollekin toiselle Mobile Payn käyttäjän tilille! Olet siis köyhä, yhteiskunnan pohjasakkaa! Normaali ihminen käyttää tuota ilman mitään luotto-ominaisuuksia.

Mulla on creditille omat turvarajat ja sen vuoksi käytän sitä netissä. Debitillä maksetaan normaalisti. Vähemmällä säätämisellä pääsee. Luottoraja creditillä on 5000 eur/kk, mutta turvarajan olen jättänyt 50 euroon / vrk. Tarvittaessa sitten nostaa rajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, en minä mitään "tänään" ole sitä dumpannut, se oli sinun oma väärinkäsityksesi.
        Minä luulin aikoinaan, että MobilePayta voisi käyttää ILMAN korttia, koska kortillahan saa muutenkin maksettua ja netissä eritoten.
        Kortittomassa suoramaksussa olisi järjeä, niitä kai on jo pohjoismaissa.

Minähän en korttia puhelimeen tuo...vaarallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, en minä mitään "tänään" ole sitä dumpannut, se oli sinun oma väärinkäsityksesi.
        Minä luulin aikoinaan, että MobilePayta voisi käyttää ILMAN korttia, koska kortillahan saa muutenkin maksettua ja netissä eritoten.
        Kortittomassa suoramaksussa olisi järjeä, niitä kai on jo pohjoismaissa.

Minähän en korttia puhelimeen tuo...vaarallista.

Minulle tuli tuo viesti Mobile Paylta sähköpostiin joku aika sitten. Nähtävästi olet siitä sitten jostain muualta lukenut. Minä en.

Turvarajojen vuoksi tarvitaan tietenkin kortti, ettei ole mitään avointa väylää sovellukselta pankkitilille. Sehän olisi sulaa hulluutta.

Vaan kun tulee käyteltyä debit-korttia arjessa, niin en ole sen turvarajoja niin pienelle säätänyt. Mobile Pay on ollut satunnaisella käytöllä, joten se on ollut parempi pitää creditin puolella.

Ja pahvinen avainlukulista pitää olla. Kaikkia munia ei saa laittaa samaan koriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle tuli tuo viesti Mobile Paylta sähköpostiin joku aika sitten. Nähtävästi olet siitä sitten jostain muualta lukenut. Minä en.

Turvarajojen vuoksi tarvitaan tietenkin kortti, ettei ole mitään avointa väylää sovellukselta pankkitilille. Sehän olisi sulaa hulluutta.

Vaan kun tulee käyteltyä debit-korttia arjessa, niin en ole sen turvarajoja niin pienelle säätänyt. Mobile Pay on ollut satunnaisella käytöllä, joten se on ollut parempi pitää creditin puolella.

Ja pahvinen avainlukulista pitää olla. Kaikkia munia ei saa laittaa samaan koriin.

Aina vaan väärinkäsityksiä lisää. Ei tietenkään mitään "avointa väylää pankkitilille!! Höh, tuo oli omaa kuvitelmaasi.
        Eivät kai muiden maiden suoramaksujärjestelmän kehittäjät niin toopeja ole, että rakentavat paraatiovia nettirikollisille!!
        Suoramaksussa on todella järkeä , koska se elimimoi turhan korttijärjestelmän välistävetäjänä pois, kaiken lisäksi.
        Oletko ajatellut mitä nuo VISA ja MASTERCARD nettoavat tästä korttipelistä??...ei ole ilmaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina vaan väärinkäsityksiä lisää. Ei tietenkään mitään "avointa väylää pankkitilille!! Höh, tuo oli omaa kuvitelmaasi.
        Eivät kai muiden maiden suoramaksujärjestelmän kehittäjät niin toopeja ole, että rakentavat paraatiovia nettirikollisille!!
        Suoramaksussa on todella järkeä , koska se elimimoi turhan korttijärjestelmän välistävetäjänä pois, kaiken lisäksi.
        Oletko ajatellut mitä nuo VISA ja MASTERCARD nettoavat tästä korttipelistä??...ei ole ilmaista.

Et ymmärrä kuinka maksujärjestelmät toimii.

Sinä fanitat suoraa tilisiirtoa, joka mahdollistaa koko pankkitilin tyhjentämisen kerralla.

Tietysti jos tili on valmiiksi tyhjä, niin ei asialla ole mitään merkitystä.

Pankkikorteissa on syystäkin turvarajat. Sen vuoksi sovellukset on pakotettu toimimaan korttiprotokollien kautta, jotta käyttäjä voi hallita turvarajoja, eikä pankkitililä pääse mikään ulkopuolinen taho tietämättä käyttämään.

• Anonyymi

mulla varmaan toimii entiseen malliin

ei ole mitää luottoja, sen mukaan tulee tai menee, jos on omaa
      rahaa sillä hetkellä

• Anonyymi

Tuleekohan tuo sääntö voimaan ollenkaan?
      Minulla ainakin visa toimii edelleen.

• Anonyymi

• Anonyymi

Samoin, viimeksi tänään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe