Harmittaa, kun en tunnista

Anonyymi-ap

kirjoittajia. Tuntuu, että alussa tunnistin paremmin. Nyt en enää ollenkaan. 😟

24

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siksi rekkautuminen on hyvä vaihtoehto anomuumiudelle.

• Anonyymi

Hei susi tee iltaketju 🫡

• Anonyymi kirjoitti:

Hei susi tee iltaketju 🫡

Olen tehnytkin jo. 🙂

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Minä tunnen aloittajan ja kyllä nuo aiemmin kommentoinneetkin. Helppoa.

• Anonyymi

Ai kuinka, kerrotko miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kuinka, kerrotko miten?

Jokaisella on tähän varmasti oma tyylinsä itse työskentelen taikavarvun kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä sivusta. Kommentoit ed trollille, daa

• Anonyymi kirjoitti:

Taikavarvun? Eli olet joku ylläpitäjä.

• Anonyymi

Ihmiset voisivat tekstin loppuun laittaa jonkun tunnisteen. Nyt kun anonyymi kysyy ja anonyymi vastaa niin kaikki on sekavaa.

• Minä kyllä käytän vaikka millaisia höpö-tunnisteita, jos olen sillä tuulella ja en jaksa kirjautua. Niitä vain pystyy myös jäljittelemään.

• Anonyymi

Onko täällä sitten joku jokailtainen QA- tilaisuus vai mikä on foorumin tyyli?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko täällä sitten joku jokailtainen QA- tilaisuus vai mikä on foorumin tyyli?

Queen ja Adam Lambert? 🤩 Ai niin, se olisi QAL.

• Anonyymi

Porukka vaihtuu ja ikävä helpottaa.
      Sä rupeat pikkuhiljaa miettiin uutta suuntaa ja ihmisiä ja muutakin juttuja. Vaikeuksia aina silloin kun aloitaa ihan uutta...
      Sitä se on
      Aika tekee tehtävänsä .

• Niin puhut varmaan itsestäsi uuden suunnan suhteen?

• Anonyymi

Miten se mahdollista. Musta tuntuu etten aamuisin tunnista kohta enää itseäni edes peilistä.

• No kyllä se on itselläkin joskus, että ei näy muuta kuin voikeijun hieromat hiukset, rehottavat kulmakarvat ja tummat silmänaluset.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No kyllä se on itselläkin joskus, että ei näy muuta kuin voikeijun hieromat hiukset, rehottavat kulmakarvat ja tummat silmänaluset.

Mä ostin ensimmäisen BHA seerumin että naama vähän virkistyis. Sekä opetellut kasvohierontaa ettei tulisi ryppyjä. Saas nähdä onko mitään vaikutusta. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Mä ostin ensimmäisen BHA seerumin että naama vähän virkistyis. Sekä opetellut kasvohierontaa ettei tulisi ryppyjä. Saas nähdä onko mitään vaikutusta. 😅

Ei mua haittaa, vaikka tulee ryppyjä, mutta onhan se hauskaa joskus katsoa itseä peilistä, kun ei aina tiedä miltä näyttää.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ei mua haittaa, vaikka tulee ryppyjä, mutta onhan se hauskaa joskus katsoa itseä peilistä, kun ei aina tiedä miltä näyttää.

Olipa hassu kommentti, nauroin ääneen omalle älyvapaudelleni. Eihän sitä koskaan voi tietää, mutta joinakin aamuina pelottaa enemmän ja toisina vähemmän.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olipa hassu kommentti, nauroin ääneen omalle älyvapaudelleni. Eihän sitä koskaan voi tietää, mutta joinakin aamuina pelottaa enemmän ja toisina vähemmän.

Jep. Joo kuuluuhan ne elämään. Mulla ikäkriisi puskee. Ei mun tilanne nyt pitäisi paha olla vielä kaupassa paperit kysyttiin. Vaikka 40 ens vuonna häämöttää. 🫣 Ja toivottavasti perinyt äitinpuolelta sen ettei edes pahemmin ryppyjä tulekaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Joo kuuluuhan ne elämään. Mulla ikäkriisi puskee. Ei mun tilanne nyt pitäisi paha olla vielä kaupassa paperit kysyttiin. Vaikka 40 ens vuonna häämöttää. 🫣 Ja toivottavasti perinyt äitinpuolelta sen ettei edes pahemmin ryppyjä tulekaan.

Juu, olen itse aika vasta ylittänyt tuon rajan. Meni koko elämä uusiksi, mutta päätös oli hautunut aika monta vuotta. En halua pelotella, mutta... 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla muuten sama äidin puolelta, mutta elämäntavoissa vähän sanomista.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, olen itse aika vasta ylittänyt tuon rajan. Meni koko elämä uusiksi, mutta päätös oli hautunut aika monta vuotta. En halua pelotella, mutta... 😁

Juu sen näkee sitten jos hengissä on kuinka suuri mullistus se on 😅

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      194
      5741
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1969
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1345
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1289
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      1247
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe