, NIIN EI KUKAAN KIRJOITTANUT NETISSÄ SANAAKAAN ?
Nyt kun ihminen , kuka vaan kuolee - niin Iltapäivän keltainen ( urean väri ) lehdistö repii eduskuntarakennuksen kokoiset otsikot ?
Mitä Suomessa tapahtuu tänään ?
Vain Pekka Tiilikainen roikkui mikrofooneineen hotellin parvekkeella selostaen. Marskin hautajaiskulkuetta .
Nyt en ole nähnyt yhtään reporttia roikkuvan edes hirressä ?
Miksi ?
Kun MANNERHEIM KUOLI Sveitsissä
13
187
Vastaukset
- Anonyymi
Mannerheim kuoli koronarokotteeseen. Viranomaiset vain salailee.
- Anonyymi
😂😂😂
Olis ollut melko vaikeata kirjoitella netissä Marskin kuolemasta, kun koko netti keksittiin vasta monta kymmentä vuotta myöhemmin…😂- Anonyymi
Toista se väitteesi .
- Anonyymi
Graafinen internet tuli yleiseen käyttöön vasta v.1994
- Anonyymi
R.I.P.
Liian nuorena lähti.
Kevyet mullat. - Anonyymi
Ihanaa kun punikkeja vieläkin Mannerheim kyrsii🙂
- Anonyymi
Silloin ei tainnut olla nettiä joten ihmekös ettei kukaan siellä kirjoitellut. Mutta kuka nyt muistaisikaan sodan hävinnyttä sotamarsalkkaa.
- Anonyymi
MANNERHEIM oli Suomen ensimmäinen 🇫🇮 PERSU 🇫🇮
PERSU NUMERO YKSI : CARL CUSTAV EMIL MANNERHEIM
🇫🇮💓🇫🇮.
Loistava sotataktikko , jolle ei vieläkään ole löytynyt maailmassa kukistajaa .- Anonyymi
Paitsi että Stalin voitti ja Marski tuli vasta kakkoseksi!
- Anonyymi
Demareilla ei. Ole kuin luutamummo Halonen ..
- Anonyymi
Ei kirjoiteltu Kekkosenkaan kuolemasta mitään netissä 1986
- Anonyymi
USAssa amuttu neljä pressaa historian aikana.
- Anonyymi
moni on tukehtunut ruokaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628