Cernissä tänään tehtiin päätös, uusi hiukkaskiihdytin tulee Vipeliin! Tunnelille tulee mittaa 160 km ja se kiertää lappajärven pari kertaa.
Päätökseen vaikutti suuresti se, että jos pimeää materiaalia/energiaa aiotaan löytää, sitä löydetään sieltä, missä asuu pimeä kansa, jolla ei ole energiaa, eli Vipeliläiset!
Kustannusarvio on 13 miljardia euroa, joka jyvitetään tasan jokaisen kuntalaisen maksettavaksi. Alajärvi ei nyt tule apuun.
Hiukkaskiihdytin Vimpeliin
18
762
Vastaukset
- Anonyymi
Tietolähteet maisterin ilmoitukseen on tullut hän perustamansa uutistoimiston kautta: Vimpelin uutistoimisto STT AFP
- Anonyymi
Monesko tämä jo on ?
- Anonyymi
Noita otti omansa
- Anonyymi
Siis tuliko tämä nyt siihen vapaarin risteykseessä olevaaan liikennneympyrään?
- Anonyymi
13 miljardia ei tunnu Vipelin taloudessa yhtään.
- Anonyymi
Joo ei se mitää ku miinusmerkki ollu jo vuosikymmeniä numeroiden edessä.
- Anonyymi
Nyt se alko, minut palkattiin lapiohommiin!
Täysi salassapito, eli en voi tästä tämän enempää kertoa.- Anonyymi
Saako hommasta palkaa? Olen työtön ja lapiohommat kyllä kiinnostas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako hommasta palkaa? Olen työtön ja lapiohommat kyllä kiinnostas!
Tes palkan saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tes palkan saa.
Ei saa, on sovittu, että lapiomiehet saa 7 euroa tunti.
- Anonyymi
hi jih hhhhhhh oooooooooooo
- Anonyymi
oo kiihdyn aaaahh
- Anonyymi
aaahhh pinppiii
- Anonyymi
Sitä ei ole. Käytä lapiota!
- Anonyymi
Komia tuloo!
- Anonyymi
Laitetaan alajärveläiset kiertämään😁
- Anonyymi
HYVÄ!! RAHAA PALAMAAN
- Anonyymi
Nississä vastustus, joudutaan tekee kiihyttimeen mutka.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031615
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698