Voi viedä pääsiäiskokkoon jo etukäteen odottamaan ,kun kaataa puun ja karsia oksat kerätä kasaan ja viedä pääsiäiskokkoon .Nyt kaataa puu katkoa 1m pökkylöiksi nostaa auton lavalle ja viedä enolle karsintaa ei tarvitse suorittaa enään ,oksat eivät ole enään niin pitkiä ja paksuja ne voi jättää maatumaan .🤔.
Sahasin puista oksia oksasahalla 5 m korkeudelta asti.
4
166
Vastaukset
- Anonyymi
Sahasin puista oksahalla 5 m korkeudelta asti= Kesämökin puisen oksista sahasin 4 m korkeudelta asti 6 kuusesta 61 kpl tuli 5cm paksuja ja 3 m pitkiä ,kainalossa raahasin niitä 15 m matkalta hanki kesti juuri painoni .Mutta pani kainaloon enempi kuin 3 kuusen oksaa painui läpi 60 cm syvyyteen lumen läpi maahan asti ,välillä piti kontata kuusen oksat kainalossa että pysyi pinnalla.
- Anonyymi
Sahasin puista oksasahalla 5m korkeudelta asti= Pistosahalla nyt sahansin kuusenoksia ihan maata vasten olivat 1,55 m korkeudelle asti sahasin 8 kuusen oksat. Enokin sanoi minun oli tarkoitus sahata ne mutta minua laiskotti,minä sahasin ne hänen tylsällä sahalla 1 kuorma oli 63 kpl kuusen oksia.2 kuorma 74 kpl kuusen oksia isojalan lumikengät jalassa vedin kainalossa 10 m maantien laitaan heitin auton lavalle ja vein pääsiäiskokkoon tiukka kasa oksia kuin tulitikku rasiassa tikut .2 m korkea ja 4,5 m pitkä pressulla suojattuna puolet ovat lumen sisällä .🤔😳jos tuuleton ilta tulisi ,puhaltaisi oikeaan suuntaan jos ei traktorin etukuormaajalla käydä taputtelemassa vielä tiukempaa kasaan ensi vuonna olisivat ruutikuivia ovat jos nyt poltto ei onnistu,melko pitkä aika vielä H - hetkeen vielä on ❓❓.
- Anonyymi
Sahasin puista oksia oksasahalla 5m korkeudelta asti= Mootorisahan valmisbensat akryyli jos säilytät kanisteria ulkona talvi kesällä tulee käyntihäiriöitä ,jopa kiinnileikkautuminen vettä?,öljy haihtuu?,bensa haihtuu? Vanha saha stilh 024 A super ei käy tällä valmisbensalla se on mixsausta 98 E5 + MINERAALIÖLJY ,EI SYNTEETTINEN ,EI TOIMI MONTA KERTAA TESTATTU ON .siksi en ole sitä saanut kasattu 5kk hajalla ollu bensaletku laittaa + suodatin koota sitten toimintakuntoon made in sweden tehty kestämään mikään ei ole ikuista .Purettiin sen takia kun ei ollut tyhjäkäyntiä ilmaa veti kovettuneen bensaletkun kautta tai kaasuttimen kalvot olivat liimaantuneet kiinni toisiinsa .🤔🤔.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346