En ole 11 vuoteen joutunut puhaltamaan poliisin alkometriin

Anonyymi-ap

On mahdollista, etten enää koskaan joudukaan.

29

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se kepukka on jo vaihtunut. Ja tulevaisuudessa siitä varmaan imetään eikö puhalleta.

• Anonyymi

Mikä se nykyiseltä nimeltään on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se nykyiseltä nimeltään on?

Kuppi. Sininen kuppi. Sellainen leiriö. Sanot vain ”puuh” ja se on siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuppi. Sininen kuppi. Sellainen leiriö. Sanot vain ”puuh” ja se on siinä.

No on mahdollista, ettei minun koskaan tarvitse koskaan puhaltaa siihenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on mahdollista, ettei minun koskaan tarvitse koskaan puhaltaa siihenkään.

Tsup tsup. Sitä ei voi tietää.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• No enpä äkkisiltään kyllä muista itsekään puhaltaneeni hetkeen...🤔

Mietin vaan, että kuka ja miks miettii tälläisiä? 😁

• Anonyymi

Kohta on kuppi nenän alla

• Anonyymi kirjoitti:

Kohta on kuppi nenän alla

Mikä kuppi? Noh... saatan tosin innostua juomaan iltateet, eli teekuppi...😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mikä kuppi? Noh... saatan tosin innostua juomaan iltateet, eli teekuppi...😄

Puhalluskuppi. Ei imukuppi :)

• Anonyymi kirjoitti:

Puhalluskuppi. Ei imukuppi :)

Minä en oo ikinä puhsltanut mihinkään kuppiin...onko systeemit muuttunut?

Pilli/putki se aiemmin on ollut...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Pillit ja putket on historiaa. Nyt ei suuhun oteta mitään. Hönkäiset lieriöön. Sellaiseen kuppiin. Juu.

• Anonyymi kirjoitti:

Pillit ja putket on historiaa. Nyt ei suuhun oteta mitään. Hönkäiset lieriöön. Sellaiseen kuppiin. Juu.

No enpä ole tirnnyt...

Mutta tokkopa ne tänne mun kotiin sitä alkavat tunkea...🤔

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No enpä ole tirnnyt...

Mutta tokkopa ne tänne mun kotiin sitä alkavat tunkea...🤔

Ajat ja välineet uudistuu, mutta tämä ei: ”Jos otat, et aja, jos ajat, et ota.”

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Miten on mahdollista ettette ole joutuneet vielä sellaiseen ratsiaan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puhallan harva se päivä…

• Anonyymi

34 vuotias ätmi miettii

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Noihin kai enemmiltä osin koronan myötä palattiin takas noihin pilleihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

34 vuotias ätmi miettii

Mä en oo ätmi, usko jo!

• Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä? 🤷‍♂️

• Anonyymi

Ei ole sulla on vain käyny tuuri että et ole pienessäsievässä joutunu puhallusratsiaan kah kun poliisi on puhalluttanu vähä miten ovat kerenneet herrat kai ihtiä varjellakseen haludivat liikkuvan poliisin lakkauttaa mun mielestä se pitäs palauttaa ni sais ainakin niitä rattijuoppoja enemmän pois liikenteestä kortittaajot tuskin kovasti vähenis siitä huolimatta mu sakkotulot saattas kasvaa

• Anonyymi

En ole koskaan joutunut puhaltamaan kuin mehupilliin.En käytä alkoholia.En tupakoi.En omista ajokorttia,en autoa. Meillä on hyvä HSL-liikenne.Metro ja ratikka kulkee sujuvasti ja nopeasti. Jos menee yö ravintolaan on lisäksi yö pussit.Halvempaa kuin käytää taksia.on yö pussin lipun osto.

• Neljä kertaa, ensin meni parikymmentä vuotta ettei yhtään. Mutta sitten kerran kun meinasin ajaa päin poliisiautoo, niin se tuli perään ja puhallettiin pilliin. Toisen kerran kun menin riksuun taidehistorian opintoihin niin kaikki puhallutettiin motarilla. Ja sitten kerran kaikki ruotsin laivalta tulijat puhallutettiin kans. Sitten neljännellä kerralla katumassa pysäytettiin ja siinä oli ekaa kertaa sellanen suppilo. Mun mielestä se pilli oli kivempi, vaikka muuten en pilleistä tykkää ja etenkään kaljaa ei pidä pillillä juoda vaikka se olis kuinka hienolla mimellä oleva erikoiskalja.

• Minä vedin kerran kalsarikännit ja seuraavana aamuna olikin puhallus edessä. Poliisi tiiraili mittaria hyvin tarkkaan ja sanoi viimein: "Kaikki kunnossa."

• Anonyymi

Jaa oot täälläki kommentoinu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa oot täälläki kommentoinu.

Ei kun tämä olikin sinkut palsta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun tämä olikin sinkut palsta.

Joo. En oikein käytä muuten suoli24:ää, kun sinkuissa vaan piipahdan.

• Anonyymi

Olen pari kertaa. Toisenkerran olin selvinpäin,eka kerran ehkä en.. tais armo käydä oikeudesta,mutta otin opikseni. Kiitos!.💩

• Anonyymi

Sekin oli juttu että soitin pomolle että aika kului ja en ole kykenevä ehkä ajaan ja hän vaan että eikö menet nyt vaan. Ja minä kiltisti menin. 👎 mutta otin todellakin opikseni. 💩

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2169
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2156
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1642
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      130
      1576
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1340
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      87
      1125
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      961
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      834
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      361
      832
    Aihe