Tunnetko jumalan?

Anonyymi-ap

Ellet tunne, älä opeta hänestä.
Tunnetko hänen tiensä ja tahtonsa?
Ellet tunne, älä opeta niistä.

T.profeetta

8

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä esiinny profeettana jos sinua ei ole siihen virkaan asetettu.

      • Anonyymi

        Älä minusta huoli, teen juuri niin kuin minun tuleekin tehdä.
        T.profeetta


    • Anonyymi

      Kirjanoppineet ovat asiasta toista mieltä.

      • Anonyymi

        Kirjanoppineiden mielipiteet ei kiinosta.
        T.profeetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjanoppineiden mielipiteet ei kiinosta.
        T.profeetta

        Toista on Raamattukirjan oppineisuus. Sitä ei voi liikaa lukea.
        Herran pelko on viisauden alku. Mutta ihmispelko tekee paulan ja ihminen uskoo toista ihmistä , joka opettaa itse kekesimiään viisauksiaan - kirjanoppineet ja fariseukset - "...luulivat viisaiksi tulleensa , eivätkä tiedä miten tyhmiksi ovat käyneet".

        Kautta Raamatun historian nähdään, miten kovallakin kädellä Herra pysäyttää ahdistajat, joiden sorto heikompiaan kohtaan yhä pahenee. Nähdään miten toinen hävittämiseen mieltynyt jumalaton kansa sallitaan hävittämään toista samanlaista , joka epäjumalia palvelee . Hävittäjä kansa ei ymmärrä olevansa Herra ruoska , vaan luulee olevansa itsessään omin avuin voittaja hävittmisestä nauttien. Lopuksi sitten tämä valtaa saanut paha ylpistynyt kansakin tulee saamaan rangaistuksen.
        mm. Jesaja 10
        "5 Voi Assuria, joka on minun vihani vitsa ja jolla on kädessään minun suuttumukseni sauva!
        6 Minä lähetän hänet jumalattoman kansakunnan kimppuun, käsken hänet vihastukseni kansaa vastaan saalista saamaan ja ryöstöä ryöstämään ja tallaamaan sitä kuin katujen lokaa.
        7 Mutta hän ei ajattele niin, se ei ole hänen sydämensä aivoitus, vaan hänen sydämensä halu on hävittää ja tuhota kansoja paljon.
        8 Sillä hän sanoo: "Eivätkö minun päämieheni ole kaikki kuninkaita?
        9 Eikö käynyt Kalnon niinkuin Karkemiin, eikö Hamatin niinkuin Arpadin ja Samarian niinkuin Damaskon?
        10 Niinkuin minun käteni on saavuttanut epäjumalien valtakunnat, joiden jumalankuvat olivat paremmat kuin Jerusalemin ja Samarian-
        11 niin enkö minä tekisi Jerusalemille ja sen epäjumalankuville, samoin kuin minä tein Samarialle ja sen epäjumalille?"
        12 Mutta kun Herra on päättänyt kaiken työnsä Siionin vuorella ja Jerusalemissa, niin minä kostan Assurin kuninkaalle hänen sydämensä ylpeyden hedelmän ja hänen kopeitten silmiensä korskan".


      • Anonyymi

        Oppineita on tänään paljon ja evankelimi voi kännyköissä nyt levitä maailman ääriin. Väkeä on jo maan päällä paljon,

        Tänäänkin saamme rukoilla, tänään on pelastuksen päivä. Etsikää Herraa kun hänet vielä löytää voidaan , kun hän on lähellä ( "valtakunta rukoilee suora nyt tv/).
        Roomalaiskirje 10
        12 Ei ole yhtään eroitusta Juudalaisen ja Grekiläisen välillä; sillä yksi on kaikkein Herra, rikas kaikkein kohtaan, jotka häntä rukoilevat.
        13 Sillä jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, tulee autuaaksi.
        14 Mutta kuinka he sitä avuksensa huutavat, jonka päälle ei he uskoneet? Ja kuinka he sen uskovat, josta ei he ole kuulleet? Mutta kuinka he kuulevat ilman saarnaajaa?
        15 Ja kuinka he saarnaavat, ellei heitä lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: oi kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka rauhaa julistavat, niiden jotka hyvää julistavat.
        16 Mutta ei he ole kaikki evankeliumille kuuliaiset; sillä Jesaias sanoo: Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?
        17 Niin tulee siis usko kuulosta, mutta kuulo Jumalan sanan kautta.
        18 Mutta minä sanon: eikö he sitä ole kuulleet? Heidän äänensä tosin on lähtenyt kaikkeen maailmaan ja heidän sanansa maailman ääriin.
        19 Vaan minä sanon: eikös Israel tietänyt? Ensimäinen Moses sanoo: minä tahdon teitä yllyttää kateuteen sen kansan kautta, joka ei minun kansani ole, ja tyhmän kansan kautta tahdon minä teitä härsytellä.
        20 Mutta Jesaias on rohkia ja sanoo: minä olen niiltä löydetty, jotka ei minua etsineet, ja olen niille ilmaantunut, jotka ei minua kysyneet.
        21 Mutta Israelille hän sanoo: koko päivän olen minä käteni ojentanut tottelemattomalle ja vastahakoiselle kansalle.


    • Anonyymi

      Mitä Raamattu sanoo epäjumalista ja siitä , mikä on "Herran päivä"?
      Mm näin:
      Jesaja 2
      6 Sillä sinä olet hyljännyt kansasi, Jaakobin heimon, koska he ovat täynnä Idän menoa, täynnä ennustelijoita niinkuin filistealaiset, ja lyövät kättä muukalaisten kanssa.
      7 Heidän maansa tuli täyteen hopeata ja kultaa, eikä heidän aarteillaan ole määrää; heidän maansa tuli täyteen hevosia, eikä heidän vaunuillaan ole määrää.
      8 Heidän maansa tuli täyteen epäjumalia, he kumartavat kättensä tekoa, sitä, minkä heidän sormensa ovat tehneet.
      9 Silloin ihminen masentuu ja mies painuu maahan, mutta älä anna heille anteeksi.
      10 Mene kallion kätköön, piiloudu maan peittoon Herran kauhua ja hänen valtansa kirkkautta pakoon.
      11 Ihmisten ylpeät silmät painuvat maahan, miesten korskeus masentuu, ja sinä päivänä Herra yksinänsä on korkea.
      12 Sillä Herran Sebaotin päivä kohtaa kaikkea ylpeää ja korskeata ja kaikkea ylhäistä, niin että se maahan painuu,
      13 kaikkia Libanonin setripuita, noita korkeita ja ylhäisiä, kaikkia Baasanin tammia,
      14 kaikkia korkeita vuoria ja kaikkia ylhäisiä kukkuloita,
      15 kaikkia korkeita torneja ja kaikkia vahvoja muureja,
      16 kaikkia Tarsiin-laivoja ja kaikkea kallista ja ihanaa.
      17 Silloin masentuu ihmisten ylpeys, ja miesten korskeus painuu maahan, ja sinä päivänä Herra yksinänsä on korkea.
      18 Mutta epäjumalat katoavat kaikki tyynni.
      19 Silloin mennään kallioluoliin ja maakuoppiin Herran kauhua ja hänen valtansa kirkkautta pakoon, kun hän nousee maata kauhistuttamaan.
      20 Sinä päivänä ihmiset viskaavat pois myyrille ja yököille hopea-ja kultajumalansa, jotka he ovat tehneet kumarrettaviksensa.
      21 Ja he menevät vuorenrotkoihin ja kallionkoloihin Herran kauhua ja hänen valtansa kirkkautta pakoon, kun hän nousee maata kauhistuttamaan.
      22 Luopukaa siis ihmisistä, joilla on vain henkäys sieraimissa, sillä minkä arvoiset he ovat!

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe