Nainen, joka vaikeroiden huokaat perääni

Anonyymi-ap

Näen, miten henkäyksesi vuotavat tukahdutettuja haluja. Olet kuin nuotion hiillos, et pidä turhaa meteliä itsestäsi, mutta hohkaat hiljaista lämpöä ja voimaa. Välillä tuhahtelet ja tuulen voimasta vahvistut todellisen voimasi paljastaen. En halua heittää hiilille puuta, nyt on hyvä. Hiillos on tyyni ja kuumempaa kuin liekit.

Tulen aina muistamaan helottavat poskesi, janoisen katseesi ja nerokkuutesi. On sykähdyttävää kokea energian värähtelyjä seurassasi. Ilma välillämme kihelmöi. Se on raskas, kostea ja huumaava. Se ei ole pelkkää kehojen puhetta. Se on sielujen kiihkoa, iloa ja harmoniaa. Samanaikaisesti sinussa on räjähtävää voimaa ja selittämätöntä rauhaa.

Samaan aikaan olemiseni täyttää valtava ilo että suru. No, kyllä minä aina nousen jaloilleni, vaikka mitä tuntisin. Oli transformatiivinen kokemus tavata niin poikkeuksellisen sykähdyttävä ihminen. Pidähän lippu korkealla ja pysy totuudessa.

Tsau

30

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi hyvän tähen siinä palstojen kasanoova...

    • Anonyymi

      Tämä selvä.
      Tsaukki taukki

      Anteeksi oli ihan pakko heittää tuo. Asiaan. Jos tuo on hyvä näin, ja olet tyytyväinen, onnea tiellesi sydämestäni toivon. Sinun valinta.

      • Anonyymi

        Ja toki ymmärrän valintasi, täysin vaikket ehkä usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toki ymmärrän valintasi, täysin vaikket ehkä usko.

        Vielä lisään myös, että totuus voi näyttäytyä uusin silmin. Elämä muokannut , tilanteet ja tapahtumat vaivanneet sen eri asentoon. Mutta silti totuus. Kaikki nämä samalta.


    • Anonyymi

      Onko tilanne että nainen nuorempi ja vielä viriili🤔

    • Ihanasti kirjoitettu viesti. Olkoonkin sitten palstojen trollilta tai joltakin mielikuvitushahmolta. Mut mun sydän ja sielu huokaisee syvään ja toivoo että ihmiset uskaltaisivat enemmän kuulostella itseään syvällisemmin. Ja toivon totisesti, että kaikki löytävät oman sielunperheen jäsenensä myös tässä elämässä ja että pääsevät vielä toteuttamaan tuon kaiken käytännössä.

      Kiitos! ❤️

    • Anonyymi

      Semmoset sitten sieltä… :D

    • Anonyymi

      Tää saa samaan aikaan melkein itkemään mutta myös naurahtamaan, tuhahdellen ja ihmetellen.
      Että mitähän vttua, ei vaan nyt ymmärrä.
      Minähän olen totuudessa pysynyt, toisin kuin joku muu. Nyt kun kerran tässä tilanteessa sitten ollaan että haluat lopettaa kaiken, syystä mitä en tiedä edes, voisit olla sen verran reilu että keskustelet kaiken selväksi suoraan. Tällä tavalla kaikki jää epäselvyyteen ja roikkumaan. Ehkä siellä noustaan jaloilleen, täällä ei näin. Toki sehän se tarkoitus onkin.

    • Anonyymi

      Tällaiset viestit on täyttä höpöä,älkää vaan ottako tosissanne.

      • Anonyymi

        Ei kannata aliarvioida muita, jos esim itse uskoo jokaiseen samaisen miehen plöräykseen kun vain muistaa ylistää naisena esiintyen itseään


    • Anonyymi

      Miten sä jaksat nähdä noin paljon vaivaa turhan tähden 🤔

    • Anonyymi

      Kai jokaisella tääl on joku taivas
      Johon maailmalta piiloutua voi
      Ehkä puoli pulloo puolalaista votkaa
      Tai biisi, joka päässä aina soi

      Mä silitän sun silmäluomii
      Ja sydän meinaa pakahtuu, kun
      Jokaisell' on täällä joku taivas
      Mietin, tiedätköhän, että sä oot mun

    • Anonyymi

      Onko tämä ote pelimiehen kirjasta, valmiiksi opetellut vuorosanat joita toistaa? Toistaa jokaiselle naiselle.
      Vai oliko aito muistikuva runolliseen muotoon taiteiltuna, muistikuva sykähdyttävästä hetkestä?

      Ehkä vastaus jää saamatta. Ja muurit pystytetään jälleen. Sillä pelimies on aina pelimies vaikka hän sen miten selittäisi...

    • Anonyymi

      Tsau kulta 😂

      • Anonyymi

        Tsau😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsau😏

        Et käyttänyt tilaisuutta hyödyksesi. Se on ihan ok, olen itse samanlainen, paitsi en yritä pitää lankoja käsissäni.


    • Anonyymi

      Teet virheen ☺️

      • Anonyymi

        Siltä alkaa tuntumaan, kun menin ja rakastuin häneen…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä alkaa tuntumaan, kun menin ja rakastuin häneen…

        Virhe on se että luovutat sen rakkauden suhteen. 🙂


    • Anonyymi

      Tiiän ettei tää oo sulta 🤠 Mutta silti taas nii sopis tähän hetkeen missä yhteytemme on. Aivan ihana kirjoitus. :) Tälläsiä on ihana leikkii et noin pamjo huikeita hyviä sanoja ja kehuja ois muka just mulle.
      Verkkari-puku N tai nii sä sanoit.. :D
      Ja joo ymmärrän että näin on paras kaikella tapaa ja yritän jatkuvasti pysyy totuudessa ja myös panostaa siihen mitä on oikeasti jo luotu ja mistä vastuu.

    • Anonyymi

      Olen tukahdutettu, hiljennetty, mitätöity, myrkytetty, vahingoitettu. Minut on yritetty tehdä näkymättömäksi ja äänettömäksi.

      Mutta sinä näet minut. Sinä kuulet minua. Sinä tunnet minun lämpöni. Elämän nälkä itää yhä hiljaa piilossa, hohkaa lämpöä hiilloksessa. Se ei vaadi mitään, se ei pyydä mitään, se lämmittää minua ja se lämmittää sinua.

    • Anonyymi

      ❤️‍🩹💔🙂

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️🥲

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 K­­­u­u­­m­­a­t­­­ ­­t­­y­­­t­­ö­t­ ­­­o­­d­­­o­­­t­­­t­a­v­­a­­­t­­ ­­s­­­i­­­n­­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18302548

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Vielä löysin tämän. Yhä mietin olikohan tämä sinulta rakas ystäväni. Olet niin lämmin ihminen, kaipaan lämpöäsi. Tunnen jäätyväni ilman sinua.

      • Anonyymi

        Jatkan, muistan sanasi jotka minulle sanoit irl: Pidähän lippu korkealla ja pysy totuudessa.


    • Anonyymi

      paljon vaivaa turhan takia . se ei ole kovin älykästä

    • Anonyymi

      Vain tosissaan rakastavat kirjoittavat täällä tähän aikaan… se tuntuu rakkaudelta. Ikävöinyt niin paljon ja niin pitkään. Nukkuakin täytyisi, aamu on aikainen herätyksineen.

    • Anonyymi

      Joka kerta kun vajoaa tunne-elämän mereen, pinnallepääsy vie aina enemmän aikaa... Ehkä joku kerta jääkin lopullisesti pohjalle...

      • Anonyymi

        ojanpohjalle lyllertää


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe