Mitähän se Sanna kavereineen on taas touhunnut?
Musiikkialan tapahtuma Emma-gaalan wc-tiloista on löydetty kokaiinin jäämiä, kertoo Ilta-Sanomat.
Emma-gaalasta löytyi jälkiä kokaiinista!!!
17
298
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Sanna.
Mutta ne kaikki muut vetivät kokaa ja montaa muutakin trendikästä ainetta minkä ehtivät. Meinasi koko gaala mennä pieleen kun koko sakki oli niin aineissa. - Anonyymi
Sannan huumetesti oli negatiivinen, mutta jokainen persu kieltäytyi testistä vedoten milloin mihinkin naurettavaan syyhyn jonka takia näytettä ei voi antaa. Epäilyttävää.
- Anonyymi
Hui kauheeta, kokkeli on melkein yhtä vaarallista kuin viina.
- Anonyymi
Ilmasta ruokaa seuraa ilmasta rahaa. https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010274869.html
- Anonyymi
Sannahan oli ollut lärvit siellä.
- Anonyymi
JauhisSanna,sd, oli ainakin paikalla parturinsa kanssa.
- Anonyymi
No onko tuo nyt yllätys, kun Marin ollut paikalla.
- Anonyymi
Parturit tietää aina, missä on lähin kauppias päivystämässä.
- Anonyymi
Tiedostava, parempi vasuriväki siellä veti vain huumeita.
- Anonyymi
Lontoossa saa huumeita ihan joka korttelista. Siellä Marin tuntuu viihtyvän varsin hyvin.
- Anonyymi
Se kaman käyttö Purran harmaassa naamassa näkyy. Ei jaksa istua eduskunnan täysistunnossakaan, kun pitää mennä kotiin vetämään lisää. Satosen välikysymyskeskustelussa jätettiin hallitusta edustamaan Purran tissipoika!
- Anonyymi
Purra ei liiku jauhojengin seurassa. Siellä liikkuu ihan eri porukka.
- Anonyymi
Tiukka rajavalvonta takaisin...
- Anonyymi
Marin on tasan tarkkaan käyttänyt kokkelia.
- Anonyymi
Voi sitä Sannaa, kokaiinin lisäksi käyttää jo muitakin mömmöjä.
Ilmeisesti Amerikasta toi mukanaan sikäläistä muotihuumetta eli fentanyyliä.
Mikäpä kuskatessa kunnon diplomaattipassi. Toki Sanna tuo kamat ”peräkontissa” kun pötkylä tuntuu niin kivalta. - Anonyymi
Maantapa on ottaa viivat.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718