Mie en vain ymmärrä sitä että USA saa hyökätä mihin tahansa maahan jollakin tekosyyllä niin kukaan ei sano mitään. Mutta jos Venäjä hyökkää niin hirveä meteli ja kurat housussa SUKA!
Mother Russia
6
246
Vastaukset
- Anonyymi
No, ymmärrykselleen ei kai sitten mitään mahda.
Yhden pisteen vihje: USA on yleensä ollut puolustamassa ihmisoikeuksia, vaihtelevalla menestyksellä tosin. Venäjä taasen on alistamassa, raiskaamassa, tuhoamassa ja valloittamassa alueita itselleen.- Anonyymi
Spetsnaz kirjoitti:
Mitä USA teki Irakissa? Pommittivat siviiilejä ja nauroivat päälle.
Siellä oli ne weapons of mass destruction. Se oli se smoking gun. Hyvin ovat piilottaneet kyllä. Ehkä ne vielä joskus vuosisatojen päästä löytää ne jostain päin Irakia. Madelaine Albrightiltakin toimittajat aikanaan tivattiin kun Irakia pommitettaessa kuoli yli puoli miljoonaa ladta, että eikö hinta tälle voitolle ole liian kova? Siihen vastasi Maddie vaan että kyllä tämä on tarkasti laskettu kannattavaksi.
- Anonyymi
Spetsnaz kirjoitti:
Mitä USA teki Irakissa? Pommittivat siviiilejä ja nauroivat päälle.
Samaahan ne teki Jugoslaviassa, Serbiassa, Libyassa ja Vietnamissa, Koreassa yms. Oikeastaan taitaa olla toinen maailmansota milloin viimeksi puolustivat jotain muuta kuin omia taloudellisia intressejään. Karmeeta siviilien teurastusta ja koko lailla turhaan.
- Anonyymi
Siis lasta. Liian isot sormet kännykällä kirjottamiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698