Naisille pitää olla oma päiväkin

Anonyymi-ap

Koska naiset on heikkoja.

43

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun oot synnyttänyt pari muksua niin tule sanomaan uudestaan tuo

• Anonyymi

Pitää mielistellä kukilla ja muuta. Ettette tuntisi itseänne ihan Iapasiksi 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä viskasin kukat yhden mielistelijän niskaan parvekkeelta. Minua ei lepytetä kukkasilla.
        Miehet ne heikkoja on. Monesti pitää itse hoitaa se minkä miehelle on delegoinut. Siksi en ota enää miestä siipeilemään kun ei sillä mitään tee, mitä asiaa ei itsekkin vois hoitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: jos miehillä olis sellaiset hormonimyrskyt kuin mitä naisilla on kerran kuussa niin niillä olis hommattuna sairaslomaa vähintään.

• Anonyymi

Minä olen vahva enkä tarvitse tätä päivää. Voiko turhempaa olla...

• Anonyymi

samaa mieltä.

• Anonyymi

Turha päivä vaikka nainen ja äiti oonkin 😅

• Juuh, heikkoja ollaan.. Oliko muuta?

• Anonyymi

Ongelma ei ole naisten "heikkous" vaan se, että miehet vähättelevät naisia.

• Anonyymi

”Tässä siis kahdeksan syytä, miksi kansainvälistä Naistenpäivää yhä tarvitaan:

1. Naisiin kohdistuva väkivalta. Joka kolmas nainen Suomessa on kokenut parisuhdeväkivaltaa joko nykyisen tai entisen kumppaninsa taholta (FRA, 2014).
      2. Naisilla on edelleen päävastuu lasten hoidosta, eikä perhevapaita jaeta tasaisesti.
      3. Palkkaerot naisten ja miesten välillä. Naisten palkat ovat keskimäärin 16 % alhaisempia kuin miesten. Palkka tasa-arvo maailmanlaajuisesti on 22% (YK).
      4. Naisia syyllistetään yhä heihin kohdistuvasta seksuaalisesta (ja muustakin) väkivallasta (englanniksi tälle löytyy termi ”victim-blaming”, eli vastuun siirtämistä kokonaan tai osittain rikoksen tai vääryyden uhrille hänelle koituneesta haitasta).
      5. Naisia kuolee edelleen, koska heillä ei ole pääsyä turvallisiin abortteihin. Vuosittain 22 000 naista kuolee vaaralliseen aborttiin ja yli miljoona vammautuu (Väestöliitto).
      6. Vuosittain 12 miljoonaa tyttöä joutuu lapsiavioliittoihin ennen kuin on täyttänyt 18 vuotta. Lapsiavioliitot ovat usein seuraus epätasa-arvosta, köyhyydestä, perinteistä ja epävarmuudesta.
      7. Naisten ja tyttöjen sukuelimiä silvotaan joka päivä jossain päin maailmaa. Noin kolme miljoonaa naista ja tyttöä joutuu silpomisen kohteeksi vuosittain (World Vision).
      8. Koska valtaan pääsee yhä miehiä, jotka ovat avoimesti kertoneet käyttävänsä seksuaalista väkivaltaa naisia kohtaan.

(Suoraan kopsattu Naistenkartanon sivulta)

• Anonyymi

Suoraan NAISTENKARTANON SIVUILTA ja sen kyllä huomaa. Feministien puppupuhetta alusta loppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoraan NAISTENKARTANON SIVUILTA ja sen kyllä huomaa. Feministien puppupuhetta alusta loppuun.

Totuus taitaa miestä vähän ahdistaa? Ei naistenpäivää vietetä siksi, että voidaan viedä kukkia ja suklaita vaimoille ja tyttöystäville. Naistenpäivän merkitys on alunalkaen ollut edistää sukupuolten välistä tasa-arvoa ja naisten oikeuksia.
        (Sosialistisissa maissa ollut tärkeä juhlapäivä)

• Anonyymi

Ja se sinua heikottaa? 💩

• Anonyymi

Miksi pitää alentaa,maalittaa ? Miksi? Mitä sillä toivot saavuttavasi,ja tai oletko saavuttanut?? Onko haameri ympärillä? Ja jos ei,niin miksi ei? Älä nyt vattu tyhmä ole ja jos olet nii kävele lähimpään lampeen👎💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää alentaa,maalittaa ? Miksi? Mitä sillä toivot saavuttavasi,ja tai oletko saavuttanut?? Onko haameri ympärillä? Ja jos ei,niin miksi ei? Älä nyt vattu tyhmä ole ja jos olet nii kävele lähimpään lampeen👎💩

Se on kuule ihan sinusta kiinni että olet ätmi. Kukaan nainen ei ole sitä roolia sinulle kirjoittanut. Ihan itse omilla kätösilläsi sen raapustelit. 👎💩

• Anonyymi

Sinun logiikallasi miehet ovat yhtä heikkoja, sillä heillekin on oma päivänsä marraskuussa.

• Anonyymi

Mikä semmonen päivä on?

• Anonyymi

Milloin mahtaa tulla MIESTEN päivä?💪

• Anonyymi

Miesten päivä on jokaikinen päivä. Maailma on miesten hallitsema. Valitettavasti.

• Anonyymi

Miesten päivä on marraskuussa. Miten ette tiedä tätä?

• Anonyymi

Ei koskaan.

• Anonyymi

Onhan se aina ikävää että joillain tuollaisia äitejä on jotka kasvattaa naisvihaisia piipertäjiä.

• Anonyymi

Minun puolesta olkoon vaikka miljoona miestenpäivää. Se ei miehistä silloinkaan yhtään miehekkäämpiä tee. 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun puolesta olkoon vaikka miljoona miestenpäivää. Se ei miehistä silloinkaan yhtään miehekkäämpiä tee. 💩

Mikään päivä ei tee kenestäkään yhtään mitään. Faktat ja merkitys on syvemmällä. Onneksi ätmit kuolevat sukupuuttoon 20 vuoden sisällä.

• Anonyymi

Ei minulta nainen. Tiedätkö kun, minä olen itse niin heikko niin en sanoisi noin.

• Anonyymi

Ja tiedoksesi myös että en vietä synttäreitä enkä välitä mistään tämmöisistä päivistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tiedoksesi myös että en vietä synttäreitä enkä välitä mistään tämmöisistä päivistä.

Juu. No mä haluun silti sua yllättää synttäreinä piste

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. No mä haluun silti sua yllättää synttäreinä piste

Minä tarvitsen vain rakkautta. Voit vaikka vaan kyhjöttää kainalossani koko päivän.

• Anonyymi

Onhan meillä äitienpäiväkin ja naisten viikko!

• Anonyymi

tunnetko kuinka ajattelen teitä? lähetän poltetta sydämeen, tuntuu varmaan polvissa asti? siihen menee kuka tahansa ❤️

• Anonyymi

minäkin ainakin toivon että tämä toisten tietoisuuden, varojen ja ajan jne jakaja kuolee pian, vaikka koko joukkonsa kanssa.

• Anonyymi

ja toivottavasti saavat helvetisti pahaa ja paskaa elämäänsä, näistä vuosista.

• Anonyymi

Toivottavasti elämä näyttää heillekin huonot puolensa oikein kunnolla!

• Anonyymi

Olen eri mieltä. Miehet ovat heikompia kuin naiset. Ovat kauhuissaan jos joutuisivat synnyttämään ja paljon muuta sellaista missä naiset pärjäävät paremmin kuin miehet!

• Anonyymi

Juurikin näin! Me ollaa hyviä! Miehet jää kakkoseksi.

• Anonyymi

Nyt on jollain tiedossa iso aukko. Kansainvälinen miestenpäivä on marraskuussa. Heikkoja nekin?

• Anonyymi

Sinä olet surkea olio aloittaja. Ilman naisia olisitte kuolleet aikaa sitten sukupuuttoon.

• Anonyymi

Ime m*naas.

• Anonyymi

Sovittaisko niin, että molemmat ovat yhtä heikkoja / vahvoja. Tuo on niin tilannesidonnaista.

Diagonaali Diana

• Anonyymi

Viis päivästä, minä rakastan kukkia ja olen heikkona niihin. 🌹🤪

• Anonyymi

Sunkin äitisi ois pitäny pysyä lujana ja sanoa ei. Jäänyt yksi k* sipää vähemmän syntymättä.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 K­­u­­­u­m­a­t­­ ­­t­­y­t­ö­t­­ ­­o­­d­­­o­t­t­a­­v­­­a­­­t­ ­­­s­­­i­­­n­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18305347

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4909
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      173
      4771
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      89
      4330
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2700
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2678
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2227
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      30
      2124
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1890
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1801
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1789
    Aihe