- hurmostanssit -

Anonyymi-ap

Jeesuksen ja Paavalin aikana ei tanssittu seurakunnissa niinkuin (kolmannen aallon) helluntailaiset tekevät.
Monet on konstit lahkolaisilla tunnelman ja hengen kohoittamiseksi.

95

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä. Sillon hengen kohottamiseen käytettiin temppeleissäkin reilusti kannabista. Se selittää myös Jeesuksen psyykkiset oireet, skitsofrenian ja psykoosin erämaassa.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­­­y­­m­­f­o­­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kaikki mikä ei ole Jumalan laissa kiellettyä, on tietenkin sallittua. Maallinen laki kielsi kannabiksen 1936 ameriikassa ja sitä myöten lähes kaikissa sivistyneissä valtioissa. Tietenkään Jumala ei voinut enää lisätä sitä Mooseksen lakiin myöhemmin kuten ei myöskään tanssimista tai jotain muuta, vaan kielto täytyy perustua aivan omiin arvioihin eikä Herran sanaan.

      • Anonyymi

        Vanha testamentti kertoo, että juutalaiset tanssivat.Kun Jeesuskertoi tuhlaajapojan paluusta, vanhempi veli kuuli laulun ja karkelon. Psalmeissa kerrotaan karkelosta.


      • Anonyymi

        Jeesus näki Perkeleen erämaassa


    • Anonyymi

      Helluntailaisilla eri helluntai ja eri Jeesus mitä Raamatussa on.
      Kaatajajeesus yms.

      • Anonyymi

        Raamatussa on monta esimerkkiä, jolloin ihmiset Jumalan voimasta kaatuivat maahan


      • Anonyymi

        Apt 2 : 4
        Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä sen mukaan, mitä Henki heille puhuttavaksi antoi


      • Anonyymi

        Minun Jeesukseni pelasti minut, antoi syntini anteeksi, eheytti rikkinäisen elämäni. Hän kastoi minut Pyhällä Hengellä ,niin että sain voiman. Kaikki tämä Raamattujen mukaan.
        Näissä ketjuissa hyökkääjät eivät ole uskossa, eivät ole uudestisyntyneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Jeesukseni pelasti minut, antoi syntini anteeksi, eheytti rikkinäisen elämäni. Hän kastoi minut Pyhällä Hengellä ,niin että sain voiman. Kaikki tämä Raamattujen mukaan.
        Näissä ketjuissa hyökkääjät eivät ole uskossa, eivät ole uudestisyntyneitä.

        Ai sinulla on oikein oma jeesus. Näyttää olevan jostain muualta kotoisin kuin Nasaretista. Omasta päätöksestä tehty ratkaisu ei sinua ja muita puupäitä pelasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinulla on oikein oma jeesus. Näyttää olevan jostain muualta kotoisin kuin Nasaretista. Omasta päätöksestä tehty ratkaisu ei sinua ja muita puupäitä pelasta..

        Jumala puhui voimallisesti, niin voimallisesti, etten syönyt mitään kolmeen vuorokauteen . Lopulta minulla meni vatsahermot enkä päässyt kävelemään. kun kerroin esimiehelleni, että haluan olla uskovainen, sain jonkin ajan kuluttua sanan: Kun sinä suullasi tunnustat....Luin myöhemmin Raamatusta:
        Room 10:9
        Kun sinä suullasi tunnustat Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut
        Room 110 : 10
        SILLÄ SYDÄMEN USKOLLA TULLAAN VANHURSKAKSI JA SUUN TUNNUSTUKSELLA PELASTUTAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinulla on oikein oma jeesus. Näyttää olevan jostain muualta kotoisin kuin Nasaretista. Omasta päätöksestä tehty ratkaisu ei sinua ja muita puupäitä pelasta..

        Ai sinulla on oikein oma jeesus. Näyttää olevan jostain muualta kotoisin kuin Nasaretista. Omasta päätöksestä tehty ratkaisu ei sinua ja muita puupäitä pelasta..

        Näin sivullisena sinulle totean.
        Kyllä, hänen suunsa tunnustuksen kautta. Entä sinulla? Eikös Jeesus ole tuttu, vaan panettelet häntä? !! Jeesus voisi olla veljesi, mutta hän onkin sinulle muukalainen, jota vihaat.

        Sinunkin pitäisi tehdä omasta päästäsi se ratkaisu, ettei tyhmän pään takia joudu olkiukkona tuleen. Sana kertoo, mitä pitää tehdä, mutta sinun pääsi ei näytä toimivan.

        Oletko jäykkä kuin rautakanki, että vain sakaramentit on sinun pääsi? Eli sakara- menttisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinulla on oikein oma jeesus. Näyttää olevan jostain muualta kotoisin kuin Nasaretista. Omasta päätöksestä tehty ratkaisu ei sinua ja muita puupäitä pelasta..

        Kenen pelastuksella meinaat perille taunoko se naapurista sinut pelastaa väkisten vai kuka ?


    • Anonyymi

      Tarkoitatko niitä sambatansseja?

      • Anonyymi

        Myös niitä ja Keuruun juhannustansseja teltassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös niitä ja Keuruun juhannustansseja teltassa.

        Sambatanssit oli Paavalin kirkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sambatanssit oli Paavalin kirkossa.

        Karnevaalitunnelmaa Isossa Kirjassa.
        Kovaa rahankeräystä ja hengen kohottamista.
        Juhannus yön taikaa...
        Isot on Bileet 💃🧖💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karnevaalitunnelmaa Isossa Kirjassa.
        Kovaa rahankeräystä ja hengen kohottamista.
        Juhannus yön taikaa...
        Isot on Bileet 💃🧖💃

        Karnevaalitunnelmaa Isossa Kirjassa.
        Kovaa rahankeräystä ja hengen kohottamista.
        Juhannus yön taikaa...
        Isot on Bileet
        ////////
        Näinhän puhut. Mutta sinun hautajaistanssisi jää laulukarkeloon.
        Miiiiinääää vae , vae vae vaevavaanen lenkkapolovi matakamies muan, en ossooo karkeloija kun tuo usko ei ooo kohtilla ja perisynti kaivelee synnillistä kääntymätöntä mieltä.

        No sovitaan niin. Ehdottomasti. Ei sinulla on riemua Isän edessä. Voi- voi ja jatkuvasti voi- kun ei armon alle täytä vieläkään päässeen..

        Totean edelleen sivullisena kaltaistesi puhheeeeet. Atventistitkin ovat Ellenin mukana haudanneet profetian henkensä.


    • Anonyymi

      "Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta. "

      Varokaa näitä henkiä jotka vievät harhaan jopa Jeesuksen nimessä.

      • Anonyymi

        "Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta. " niinkuin tekee Anonyymi-ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta. " niinkuin tekee Anonyymi-ap

        Montahan niitä on, kun sinä niin jaat tätä jaetta, että monta- oletko laskenut meilikuvituksesi monet- paljonko luvuissasi olet päässyt--- monessasi.

        Sinähän se tupakkiaskisi päälle kirjoitat- että monta.

        Pitäisikö minun taas alkaa jaesepälle tuomaan Raamattua esiin, että pääsee siihen monen joukkoon myös itse?


    • Anonyymi

      Olitko mukana "Anonyymi-ap 2024-03-08 20:38:31"

    • Anonyymi

      Niin? Mitä sitten?

    • Anonyymi

      Tanssiminen on tervettä.
      Uskovaisuus ei.
      Ehkä niiden sekoittaminen on siltä väliltä.

      • Anonyymi

        Viinikin muutetaan mehuksi.
        Lahkohengessä.


      • Anonyymi

        Uskovaisuus on tervettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinikin muutetaan mehuksi.
        Lahkohengessä.

        Ei viiniä muuteta mehuksi. Yleensä on viini, mutta niille, joille se ei käy, on mehu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinikin muutetaan mehuksi.
        Lahkohengessä.

        Ei viiniä muuteta mehuksi. Yleensä on viiniä, mutta joille se ei käy, mehua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinikin muutetaan mehuksi.
        Lahkohengessä.

        Sinun viinisi on aina synnin hapatteessasi hapatettu ja kännissä olet kuin käkikello.
        Ei ole veren synnittömän lunastusveren hintaa- vaan viinikännissä pitää normaalilla vedellä pestä päätä, ja siinähän sait nimesikin, millä Herra sinua viimeisellä mittapaikalla - mittaat sinun sisimmän sielusi puheitten perusteella. Eikös vain=?

        Muorin, työkaveri pyysi maamostani ehtoolliselle. Hän kun kuulema itse kävi aina --ryyppämässä---- kirkossaan synnit anteeksi, ja entinen meno jatkui.
        Maamoseni sanoi tälle työkaverille, että ei hän tule varastamaan sinun viiniäsi.

        On se teillä niin hapanta, kuin perisyntisen viini pitää ollakin, vauvana jo syntinen ja veren pesua ei edes suvussa ole näkynyt vauvavapesun jälkeen. Vihasivat jopa pesijöitä, viimeisellä portilla. Sääliksi kävi, mutta minkäs teet- Nämä juoppuneet pesijät eivät edes käsitä, mikä on hapan?

        HAPAN on synnin kuva- Taitaa itselläsi olla yleisuskonnon hapattamat aivot. Se on merkkinä otsassasi ja kädessäsi. Kädelläsihän kirjoitat ja aivoistasi on lähtöisin se happameen maun ylistys- edelleen, josta olen sinulle näin sivullisena aina kirjoittanut.

        Uskonnollisen juopon merkki on se, ettei ole tupaa siivottu happamuudesta.

        Meneekö vielä perille, vai montako kertaa vielä kehut, että ompa hapan hyvää...

        Kuules, eilinen on mennyt, huomista ei vielä ole. Onko sulle käynyt kuin Faaraolle, Kun aikansa mussutti Jumalaa vastaan Hän paadutti tämän Faaraon sydämen ---eli armon ovi sulkeutu. Sitäkö odotat? Vai onko se jo sulkeutunut. Ei synnintuntoa?!


    • Anonyymi

      Alkuseurakuntaakin jumalattomat nimittivät lahkoksi, kuten nykyisinkin.
      Apt. 24:
      13. He eivät myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
      14. Sen minä kuitenkin sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he sanovat lahkoksi, niin palvelen isieni Jumalaa, että uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna [Mooseksen] laissa ja profeetoissa.
      15. Minulla on se toivo Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota he itsekin odottavat, sekä vanhurskasten että väärien.

    • Anonyymi

      Uususkonnollisuus = lahkolaisuutta.
      Lahkot ovat synnytetty Amerikassa.

      • Anonyymi

        >> Monet on konstit lahkolaisilla tunnelman ja hengen kohoittamiseksi. <<


      • Anonyymi

        Kyllä körttiläisiäkin ja lestadiolaisia haukutaan lahkoiksi, vaikka ne on syntyneet Suomessa.


      • Anonyymi

        Ai jaa- niiinkö - oikein ämerikässä. Voi sinnuu tolvanaa.
        Missäs se sinun marttisi on asunut. Oekeenko ylipappina jerutsalemissa?
        Älä luule, veriset murhamihen kädet hänellä, ei kannattaisi paljoa kehuskella.
        Sanopa kirkkoherrallesi, että taisi se tukanpesu jäädä keskeneräiseksi, tuntuu niin S.tana riepottelevan minua, siis sinun kohdalla ja heittelee sinua vaikka tuonne helluntalaisten palstalle - tapasi mukaan puhumaan..... aina ääääerikästä...... Hokaatko ongelmaasi ollenkaan?=


        ET


    • Anonyymi

      Arvoisat uskonsisaret ja -veljet, on aika paljastaa totuus, joka on ollut piilotettuna meiltä Raamatun sivuilla. Kyllä, te luitte oikein, Jeesuksen ja Paavalin aikana seurakunnat eivät vain veisailleet psalmeja ja istuneet paikallaan, vaan he tanssivat - ei tavanomaisia hitaita askelia, vaan tanssivat niin, että lattia jyskyi ja enkelitkin ottivat kerran toisensa kädestä!

      Apostoli Paavali itse vahvistaa tämän kirkollisen diskon olemassaolon. Ensinnäkin, Efesolaiskirjeessä (5:19) hän kirjoittaa: "puhukaa toisillenne psalmeilla, ylistyksillä ja hengellisillä lauluilla, veisatkaa ja soittakaa Herralle sydämessänne." Mitä tämä tarkoittaa? Eikö se ole ilmeistä? Tanssi oli osa jumalallista ylistystä!

      Ja entäpä kuningas Daavid, suuri tanssija ja psalminsepittäjä? Hän kirjoitti Psalmeissaan (150:4): "Ylistäkää häntä tamburiinin ja tanssin säestyksellä, ylistäkää häntä harpuin ja kielisoittimin." Eikö tämä ole ohje suoraan taivaasta lantion heiluttamiseen Herran kunniaksi?

      Lisäksi on olemassa salainen Raamatun jae, joka on poistettu myöhemmistä käännöksistä, mutta joka kertoo totuuden: "Ja Jeesus sanoi opetuslapsilleen: 'Tanssikaa niin kuin minäkin tanssin isäni edessä, sillä taivaassa on aika pyörähtää!'" (Paljastus 1:1)

      Joten, rakkaat uskovaiset, on aika nostaa kädet ylös ja päästää irti pyhästä jäykkyydestä! Jeesuksen aikana seurakunta oli eläväinen tanssija, joka ei pelännyt antaa rytmin viedä! Tästä päivästä lähtien, meidän on aika palauttaa tämä katoava taito seurakuntiimme! Tanssiessamme emme vain ylistä Jumalaa, vaan myös kiusaamme paholaista - tanssi on meidän pyhä aseemme!

      Niin siis, rakkaat veljet ja sisaret, antakaamme tanssin vallata seurakuntamme ja tuokoon se meille ilon ja voiman Herran edessä! Eikö olekin ihmeellistä, mitä voimme oppia Raamatusta, kunhan emme ota itseämme liian vakavasti. Pyhä diskopallo valaisee tien eteenpäin!

    • Anonyymi

      Pääasia kuitenkin on ettei Mooseksen laki kiellä tanssimista eikä Jumala ole sitä myöhemmin lisännyt lakiinsa kun nähnyt että voi hyvä ihme mitä hyppelyä nuo ihmiset oikein harrastaa. Eri asia olisi jos se olisi laittomuuden tekemistä minkä Herran sana kieltää tai edes mistä Paavali moitiskelisi kuten riitaisuudesta keskenään. Ei sitäkään periaatteessa Mooseksen laki kiellä, kyllä ihmiset saavat herjata ja riidellä, mutta väärää todistusta ei saisi antaa, puhua sellaista mikä ei ole totta. Hieman on perinnäissääntöinen kysymys saako tuomita sellaisilla asioilla mitä Herran sana ei kiellä. Se riippuu siitä miten tiukat perinnäisäännöt kukin lahko on laatinut ja millä silmällä katsoo jos joku hyppelee vai tuomitseeko heti helvetin syvyyksiin jos jalka vipattaa.

    • Anonyymi

      Hulluntailaisille on tärkeää että "henki" liikkuu!
      Mikä henki liikkuu ei Hulluntailaisia kiinnosta!

      Tärkeintä on kokea väristyksiä ja kuumia aaltoja sekä kaikenlaista muuta psyko fyysisiä kokemuksia!

      Kyllä kovasti "pumppaamalla" saadaan kuulijat transsin omaiseen tilaan!

      • Anonyymi

        Helvettiinhän sitä sillä tavalla mennään.

        Toisaalta jos Jumalan lakia ei rikota, niin kuka tuomitsee jos Jumala ei niin tee?


      • Anonyymi

        Tutkikaa ennen kuin huudatte. Katsokaa, millaista on Helluntaiherätyksessä. Tässä muutama osoite. Se sijaa, että käytätte nettiä haukkumiseen, katsokaa itse
        www.saalem.fi
        www.malminsaalem.fi
        tamperehelluntai.fi
        Turun Helluntaiseurakunta
        Oulun Helluntaiseurakunta


      • Anonyymi

        Se on hapatteellisen aivosi päätelmä, jota viljelet... Älä itseäsi pumppaile kokoajan.


    • Anonyymi

      Ei ne hurmostansseja ole. Kunhan ylistävät Jeesusta

      • Anonyymi

        Mitä väliä vaikka olisi jos Jumalan laki ei niitä kiellä, jos Jumala ne sallii.

        Eri asia on sitten jos vaikka Jumalan laissa kielletään polttopuiden kerääminen sapattina ja tapetaan ihminen, joka niin tekee, niin siitä selkeästi kyllä näkee mikä ei ole sopivaa ja miten pitää tehdä ihmiselle, joka sitä sääntöä rikkoo.

        Joskin sen verran joutuu antamaan myöten yhteiskuntarauhalle että ei tapa sitä sapatinrikkojaa, vaan antaa ankaran varoituksen, antaa vain kuolemantuomion, mutta ei toteuta sitä.

        Niin lakia käytetään siihen mitä laissa on sanottu. Ei kuolemanrangaistuksia voi jaella asioista mitä eivät ole lain mukaan kiellettyjä.


    • Anonyymi

      Woodoo-uskonnossa tanssitaan paljon.
      Afrikkalaiset ovat yhdistäneet helluntailaisuuden ja heimotanssin.
      Azusassa tansittiin ja homosteltiin.

      • Anonyymi

        Amerikassa Azusankatu oli punaisten lyhtyjen katu. Ei siellä ollut yhtään oikeata kristittyä.

        Kristinuskoja sakramentit tuli Suomeen jo ensimmäisellä vuosituhanneella Ortodoksien tuomana.


      • Anonyymi

        Sinun päässäsi on woodoot.

        Musta puku päällesi- huivi päähän ja laahustaen - kirkkoon --- minä vaevaenen matkamies.
        Tottakai, kun niitä vauvoja helvetissä kiduttava jumalanne kohde, niin eihän sellaista voi ylistää.
        Ymmärrän hyvin katkeruutesi. Voi marttia, kun sellaisen jumalan teille opetti, hätäkastettavahan se on, kun muutoin helvetin portit kolisee- kun vauva kuolee- ilman sitä lapsenpäästäjä kastetta.

        Sitähän iso- äitini itki. Tästä keskustelimme serkkuni kanssa. Hänen kodissaanhan tämä isoäitini asui- kun vaari kuoli. Tämä luterilaisen kirkon työntekijä muistaa, ja tietää mistä puhuttiin. Vaikka hän ikäänkuin näkee vauvakasteen - kirkon toimeksi kun se NIMI pitää antaa- sanoin, että mietihän vielä. Kun äiti- siis iso-äitimme- odotti lasta - kantoi häntä sisällään sen 9kk. sitten synnytyksessä ei ollut martin lapsenpäästäjää- hätäkastetta tekemässä ja tämä lapsi kuoli. Serkku tiesi, minkä uunin ääressä isoäitimme kohensi hiilet- suuluukun edessä olevaan kaukaloon ja missä hän itki, kun mietti kirkon opin mukaisen taakan, taakkoittama.
        Nyt se kuollut lapsi on helvetin tulessa.....

        Siitähän te aina kehutte vauvakasteen ja helvettikidutusjumalan oppia.
        Ja AINA minä tuon isoäitini kyyneleet vuotaneena teidän eteenne.
        Kysyen kuin marttyyrit Jumalalta, koska kostat vääryyden.
        Koska HÄN kostaa vääryyden - vääryden oppinne, vääryyden sananne. Valheenne, koska ette pysy totuudessa, edes todistusten äärellä.
        Koska Jumala kostaa valheellisen kidutusopin kyyneleet näitten äitien silmiltä.

        VIIMEISELLÄ tuomiolla- olkiukot pääsevat osaansa. Jumala kysyy- miksi piditte Minua julmana Jumalana, että se luomistyöni tulos, jonka sieraimiin puhalsin Elämänhengen, te SAASTUTITTE MINUN työni tuloksen.... TE perkelöitte Jumalantyötä ja teette Hänestä julman Jumalankuvan.

        VAADIN rehellisen vastauksen pelastaaksenne sielunne. Siitä on kyse. Pelastatte sielunne, jos hylkäätte hapatteellisen valheellisen opin.

        Ortodoksitkin kauhistelevat teidän valheellista Jumalankuvanne. Eikö se mene KAALIIN=?

        Niinkö sokea sinä olet..... ---yyyyyyyksi kaste -tuonnäköisenä on valheen kaste. Opi siitä, se on SYNTI vääristellä Jumalan Sanaa- se sylkee jopa Pyhää Henkeä vastaan. Sitäkö haluat?

        Ole sielusi takia rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun päässäsi on woodoot.

        Musta puku päällesi- huivi päähän ja laahustaen - kirkkoon --- minä vaevaenen matkamies.
        Tottakai, kun niitä vauvoja helvetissä kiduttava jumalanne kohde, niin eihän sellaista voi ylistää.
        Ymmärrän hyvin katkeruutesi. Voi marttia, kun sellaisen jumalan teille opetti, hätäkastettavahan se on, kun muutoin helvetin portit kolisee- kun vauva kuolee- ilman sitä lapsenpäästäjä kastetta.

        Sitähän iso- äitini itki. Tästä keskustelimme serkkuni kanssa. Hänen kodissaanhan tämä isoäitini asui- kun vaari kuoli. Tämä luterilaisen kirkon työntekijä muistaa, ja tietää mistä puhuttiin. Vaikka hän ikäänkuin näkee vauvakasteen - kirkon toimeksi kun se NIMI pitää antaa- sanoin, että mietihän vielä. Kun äiti- siis iso-äitimme- odotti lasta - kantoi häntä sisällään sen 9kk. sitten synnytyksessä ei ollut martin lapsenpäästäjää- hätäkastetta tekemässä ja tämä lapsi kuoli. Serkku tiesi, minkä uunin ääressä isoäitimme kohensi hiilet- suuluukun edessä olevaan kaukaloon ja missä hän itki, kun mietti kirkon opin mukaisen taakan, taakkoittama.
        Nyt se kuollut lapsi on helvetin tulessa.....

        Siitähän te aina kehutte vauvakasteen ja helvettikidutusjumalan oppia.
        Ja AINA minä tuon isoäitini kyyneleet vuotaneena teidän eteenne.
        Kysyen kuin marttyyrit Jumalalta, koska kostat vääryyden.
        Koska HÄN kostaa vääryyden - vääryden oppinne, vääryyden sananne. Valheenne, koska ette pysy totuudessa, edes todistusten äärellä.
        Koska Jumala kostaa valheellisen kidutusopin kyyneleet näitten äitien silmiltä.

        VIIMEISELLÄ tuomiolla- olkiukot pääsevat osaansa. Jumala kysyy- miksi piditte Minua julmana Jumalana, että se luomistyöni tulos, jonka sieraimiin puhalsin Elämänhengen, te SAASTUTITTE MINUN työni tuloksen.... TE perkelöitte Jumalantyötä ja teette Hänestä julman Jumalankuvan.

        VAADIN rehellisen vastauksen pelastaaksenne sielunne. Siitä on kyse. Pelastatte sielunne, jos hylkäätte hapatteellisen valheellisen opin.

        Ortodoksitkin kauhistelevat teidän valheellista Jumalankuvanne. Eikö se mene KAALIIN=?

        Niinkö sokea sinä olet..... ---yyyyyyyksi kaste -tuonnäköisenä on valheen kaste. Opi siitä, se on SYNTI vääristellä Jumalan Sanaa- se sylkee jopa Pyhää Henkeä vastaan. Sitäkö haluat?

        Ole sielusi takia rehellinen.

        Tässä on vettä


        Kastejutussa ei ole mitään ongelmaa, jos kastettava uskoo. Kun on uskoa, niin voidaan kastaa:
        Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."
        Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet. Apt 8:36-38

        Mutta nythän lapsi ei puhu ei pukahda, vaikka häneltä kuinka tiedusteltaisiin tätä asiaa. Kummin tehtävä onkin poistaa tämä ongelma.

        Kummi ja vatsastapuhuja

        Kummista tulee mieleen vatsastapuhuja ja sen nukke. Näyttää siltä, että nukke puhuu, vaikka tosiasiassa se on vatsastapuhuja kun puhuu. Ihan sama asia on tässä kummikysymyksessä. Näyttää siltä, että vauva puhuu ja vastailee papin kysymyksiin. Mutta todellisuudessa se onkin kummi, joka vastailee.

        Mitä ovat nuo kysymykset, joihin kummi vastailee lapsen puolesta?

        Ensimmäinen kysymys Lutherin alkuperäisen katekismuksen mukaan kuuluu näin:
        - Luovutkos perkeleestä? - Luovun, vastaa kummi. Pappi jatkaa kysymyksiä ja kummi vastailee.
        - Luovutko kaikista hänen teoistaan? - Luovun. - Luovutko kaikesta hänen petoksestaan? - Luovun.
        Lopulta pappi esittää tärkeän ja keskeisen kysymyksen.
        - Uskotko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka syntyi ja kärsi kuoleman?
        - Uskon, vastaa kummi >>> lapsen puolesta.<<

        Lopuksi pappi kysyy: - Tahdotko, että sinut kastetaan? - Tahdon.
        Eli nyt siis on ilmassa uskoa. Se merkitsee sitä, että voidaan kastaa. !!!! ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on vettä


        Kastejutussa ei ole mitään ongelmaa, jos kastettava uskoo. Kun on uskoa, niin voidaan kastaa:
        Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."
        Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet. Apt 8:36-38

        Mutta nythän lapsi ei puhu ei pukahda, vaikka häneltä kuinka tiedusteltaisiin tätä asiaa. Kummin tehtävä onkin poistaa tämä ongelma.

        Kummi ja vatsastapuhuja

        Kummista tulee mieleen vatsastapuhuja ja sen nukke. Näyttää siltä, että nukke puhuu, vaikka tosiasiassa se on vatsastapuhuja kun puhuu. Ihan sama asia on tässä kummikysymyksessä. Näyttää siltä, että vauva puhuu ja vastailee papin kysymyksiin. Mutta todellisuudessa se onkin kummi, joka vastailee.

        Mitä ovat nuo kysymykset, joihin kummi vastailee lapsen puolesta?

        Ensimmäinen kysymys Lutherin alkuperäisen katekismuksen mukaan kuuluu näin:
        - Luovutkos perkeleestä? - Luovun, vastaa kummi. Pappi jatkaa kysymyksiä ja kummi vastailee.
        - Luovutko kaikista hänen teoistaan? - Luovun. - Luovutko kaikesta hänen petoksestaan? - Luovun.
        Lopulta pappi esittää tärkeän ja keskeisen kysymyksen.
        - Uskotko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka syntyi ja kärsi kuoleman?
        - Uskon, vastaa kummi >>> lapsen puolesta.<<

        Lopuksi pappi kysyy: - Tahdotko, että sinut kastetaan? - Tahdon.
        Eli nyt siis on ilmassa uskoa. Se merkitsee sitä, että voidaan kastaa. !!!! ?????

        Vauvakastetta yritetään verrata ympärileikkaukseen - kahdeksanpäiväiselle tehtynä.
        Mutta, ympärileikkaus oli poikalapselle, ensinnäkin tämä on huomattava.
        Jeesus oli myös ympärileikattu- mutta hän kävi itse kasteella- upotuskasteella. Jeesus oli kolmikymppinen, kun hänet kastettiin.
        Ortodoksit tekevät upotuskasteen- mutteivät helvetöi siten lasta, kuin luterilaiset.

        Uudenliiton puolella- Jeesus siunasi lapset, ei kastanut. Kaste on sitten ajallaan, kuka uskoo- se hänelle kuuluu sitten tehdä.

        Äidin kuuluu antaa lapsi- isälle kasvatettavaksi. Isä perheen päänä opettaa lapsen tuntemaan Jumalan tahto. Hän kasvattaa, neuvoo ja ohjaa.


    • Anonyymi

      Ei ketään kuitenkaan ole tapettu tanssimisen vuoksi. Ei se niin suuri synti ole Jumalan silmissä. Ei edes Räsänen pidä sitä syntinä, vaikka muutoin on kaikkien lakihenkisten harhaoppisten esikuva.

      • Anonyymi

        Parhami saatiin kiinni sodomaista nuoren juutalaispojan kanssa. (J.J.Jourdanin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhami saatiin kiinni sodomaista nuoren juutalaispojan kanssa. (J.J.Jourdanin)

        Juudaskin ole apostoli, Jeesuksen kutsuma ja valtuuttama. Hänestä, niinkuin muistakaan syntisistä ei jäänyt mitään jälkeä. Ei meillä ole Juudaksen evankeliumia


    • Anonyymi

      Sitten tosiaan jos ihmisiä olisi tapettu VT:ssä sen vuoksi että tanssivat, niin silloin voisi ajatella että laki on sitä vastaan. Silloin räsänenkin harhaoppisten lakihenkisten esikuvana voisi kiihkoilla että tanssijat ovat outoja, todella outoja kummallisia ja heidän tulee lopettaa tanssiminen.

    • Anonyymi

      Lahkoissa vaikuttava valkia saatana on taivaan ex-yiienkeli ja ylistyskuoron johtaja. Käyttää samoja konsteja nytkin ihmisten eksyttämisessä kun lahkoihin niitä ylistysryhmiä perustaa. Tosin itsensä ylistämiseksi.

      2.Kor.11
      13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
      14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
      15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

      • Anonyymi

        Ei tuossa ole lakia tanssimisesta eikä muistuteta siit miten miten joskus tanssimisesta on tapettu ihmisiä kun eivät ole noudattaneet Jumalan lakia.

        On harhaoppisille tyypillistä nähdä Raamatusta asioita mitä siinä ei ole ja olla uskomatta asioita mitä siinä on.

        Sellaista Raamatun tutkiskelusta ei hyvää seuraa.


    • Anonyymi

      Viisasta mennä vain perinteiseen Kristilliseen kirkkoon, ja sinnekin vain takapenkkiin kuuntelemaan Jumalan sanaa katuvana syntisenä, eikä hillumaan ja hyppimään hurmoshenkien vallassa helluntailaisten tavoin.

      Saarn. 4:17

      Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.

      • Anonyymi

        Luterilaiset seurakunnat järjestää pyhiätanssikursseja.


      • Anonyymi

        Perinteiseen- yleiskonto- hapatteeseen- sellaiseen kirkkoon, niin näin pysytään aina eksyneenä. Perinteillä peitetään Jumalan Sana. Oikeassa olet. Pakanallinen viisaus, se ei pääse Jumalan antamaan vapauteen.


    • Anonyymi

      Homppelimiehet perusti Helluntailaisuuden sekä Amerikassa että Suomessa. Factatietoa.

      Gal.5: sillä lihan teot ja himot ovat ilmeist...LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

      Helluntailaisten hurmostelut on tätä hurmoksen tyyppiä ja lajia.

      1. Kun. 18:29

      Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

      Hes. 13:17

      Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

      • Anonyymi

        Parhami ja Olseni oli niitä "lihan miehiä".

        Hyvin voideltuja kielimiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhami ja Olseni oli niitä "lihan miehiä".

        Hyvin voideltuja kielimiehiä.

        1. Joh. 4:1

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.


      • Anonyymi

        Suomessa Helluntaiherätys on suomalaisten miesten perustama. Jos siellä alussa joku oli vähän aikaa, eikä saanut edes nimeään Helluntaiherätyksen syntyaikaan, van jo viidessä vuodessa oli jo tuomittu ja karkoitettu, sillä ei ole mitään merkitystä


      • Anonyymi

        Jae- opettajalle, kun ei kykene enempää- opettamaan.
        Otetaan mallia ja opetetaan sinua samalla mitalla.
        Juudas hirtti itsensä- tee sinä samoin.

        Ja kaikki sanoo pakanat tähän perinteitä sivellen. -- Amen.

        Eikös ollut yhtä viisas- kun sinun naivi Raamatunkäyttö- typeryytesi.


    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.

      • Anonyymi

        Parhami ja Olseni houkutteli kiihotti nuoria poikia mukaansa siihen riettauden lätäkköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhami ja Olseni houkutteli kiihotti nuoria poikia mukaansa siihen riettauden lätäkköön.

        Katsoin, mikä mies on Parhami. En lukenut hänestä mitään kielteistä.
        William J Seymour Los Angelesissa perusti seurakunnan Azusa-kadulle 1906
        Apostolic Faith Mission Helluntaiherätys levisi suuresti


    • Anonyymi

      J.J.Jourdan oli nuori Juutalaispoika, jonka Parhami vietteli.

      Matt. 18:6

      Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

      • Anonyymi

        1. Piet. 4:4

        Sentähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa samaan riettauden lätäkköön, ja herjaavat.


      • Anonyymi

        Jokainen voi kääntyä synnistä ja tehdä parannus


      • Anonyymi

        Kannattaa sinun hame- juorujen syytökset jättää. Olen siitä sinulle kirjoittanut, mutta et ole tehnyt parannusta.
        Aina jäät kiinni.,
        Otetaan lukijoille linkki, että näkevät valheesi.
        https://www.apostolicarchives.com/articles/article/8801925/173673.htm

        Raportin mukaan Parhamia, noin 40, ja JJ Jourdania, 22, syytettiin "luonnottomasta rikoksesta" (sodomia), rikoksesta Texasin lain 524 nojalla. Uskolliset ystävät antoivat 1 000 dollarin takuusumman ja Parham vapautettiin ilmoittaen seuraajilleen, että hänen Zion Cityn vastustajansa Wilbur Voliva oli lavastanut hänet. Pidätyksensä aikaan Parham saarnasi San Antonion lähetyskentällä, jonka pastorina toimi Lemuel C. Hall, Dowien entinen opetuslapsi. Seurakunta oli kerran kuulunut Siioniin, mutta erosi Siionin yhdistyksestä ja liittyi Parhamin apostolisen uskon liikkeeseen.

        Parham lupasi puhdistaa nimensä ja kieltäytyi ehdotuksista lähteä kaupungista välttääkseen syytteen. Myöhemmin, 24. heinäkuuta, tapaus hylättiin, "syyttäjä julisti, ettei ollut mitään todisteita, jotka ansaitsisivat oikeudellisen tunnustamisen". Parhamin nimi katosi maallisten sanomalehtien otsikoista yhtä nopeasti kuin se ilmestyi. Nyt on ylivoimaisia todisteita siitä, että virallista syytettä ei koskaan nostettu.
        Bexarin piirikunnan oikeustalon tapauksesta ei ole tietoa, koska San Antonion poliisilaitos hävitti rutiininomaisesti tällaiset lomakkeet tapauksen hylkäämisen yhteydessä.

        Siitä huolimatta uskonnolliset sanomalehdet käyttivät hyväkseen "mehukkaita morseleitaan". Skandaali oli aina hyvä myyjä. Raportit olivat täynnä huhuja ja vihjailuja. Nämä vahingolliset raportit sisälsivät väitetyn silminnäkijän kertomuksen Parhamin väärinkäytöksistä ja sisälsivät kirjallisen tunnustuksen, joista yhtäkään ei koskaan todistettu. Ensimmäinen tällainen hyökkäys tuli heinäkuun 26. päivänä Zion Heraldilta, Wilbur Volivan seurakunnan viralliselta sanomalehdeltä Siionin kaupungissa, ja Palava pensas seurasi esimerkkiä. . Molemmat kantoivat väitettyjä lainauksia San Antonion valosta, mikä kuulosti vakuuttavalta, mutta kun tutkittiin, artikkelit olivat puhdasta tekaistua.

        Vaikka Voliva ei syyllistynyt näin fantastisen tarinan luomiseen, hän teki kaikkensa hyödyntääkseen tilannetta. On huomattavia todisteita siitä, että sepitysten lähde oli hänen Siion, Herald, ei puolueeton maallinen paperi. Volivan tiedettiin levittäneen huhuja muista Parhamin leirissä. Yhtä hän kutsui "itsensä tunnustaneeksi likaiseksi vanhaksi suutelijaksi", toista hän kutsui "itsensä tunnustaneeksi avionrikkojaksi".

        Vaikka väitetystä tapauksesta ei ollut laajalle levinnyttä kansallista raportointia, kristillinen puskaradio vei tarinat kauas ja laajalle. Väistämätön seuraus oli, että Parhamin unelma uuden Hengen aikakauden aloittamisesta murskattiin palasiksi. Parhamin, miehen, vero oli valtava, ja muutos, jonka se toi hänen palvelutyöhönsä, oli yhtä ilmeinen hänen kuulijoilleen. Hänestä tuli ankara ja kriittinen muita helluntailaisia kohtaan.

        Parham jatkoi tehokasta evankelioimista koko maassa ja säilytti useita tuhansia uskollisia seuraajia, jotka työskentelivät tukikohdastaan Baxter Springsistä seuraavien kahdenkymmenen vuoden ajan, mutta hän ei koskaan kyennyt toipumaan leimautumisesta, joka oli liittynyt hänen palvelutyöhönsä.

        Hänen kunniakseen meidän on huomattava, että hänen intonsa evankeliumia kohtaan ei koskaan vähentynyt ja että hän jatkoi sielujen sadonkorjuuta kaikkialla, missä hän palveli. Joskus hän veti puoleensa useita tuhansia väkijoukkoja, mutta 1920 -luvulle mennessä uskonnollisella taivaankannella oli muita tähtiä, joista monet olivat hänen ainutlaatuisen ja uraauurtavan palvelutyönsä tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa sinun hame- juorujen syytökset jättää. Olen siitä sinulle kirjoittanut, mutta et ole tehnyt parannusta.
        Aina jäät kiinni.,
        Otetaan lukijoille linkki, että näkevät valheesi.
        https://www.apostolicarchives.com/articles/article/8801925/173673.htm

        Raportin mukaan Parhamia, noin 40, ja JJ Jourdania, 22, syytettiin "luonnottomasta rikoksesta" (sodomia), rikoksesta Texasin lain 524 nojalla. Uskolliset ystävät antoivat 1 000 dollarin takuusumman ja Parham vapautettiin ilmoittaen seuraajilleen, että hänen Zion Cityn vastustajansa Wilbur Voliva oli lavastanut hänet. Pidätyksensä aikaan Parham saarnasi San Antonion lähetyskentällä, jonka pastorina toimi Lemuel C. Hall, Dowien entinen opetuslapsi. Seurakunta oli kerran kuulunut Siioniin, mutta erosi Siionin yhdistyksestä ja liittyi Parhamin apostolisen uskon liikkeeseen.

        Parham lupasi puhdistaa nimensä ja kieltäytyi ehdotuksista lähteä kaupungista välttääkseen syytteen. Myöhemmin, 24. heinäkuuta, tapaus hylättiin, "syyttäjä julisti, ettei ollut mitään todisteita, jotka ansaitsisivat oikeudellisen tunnustamisen". Parhamin nimi katosi maallisten sanomalehtien otsikoista yhtä nopeasti kuin se ilmestyi. Nyt on ylivoimaisia todisteita siitä, että virallista syytettä ei koskaan nostettu.
        Bexarin piirikunnan oikeustalon tapauksesta ei ole tietoa, koska San Antonion poliisilaitos hävitti rutiininomaisesti tällaiset lomakkeet tapauksen hylkäämisen yhteydessä.

        Siitä huolimatta uskonnolliset sanomalehdet käyttivät hyväkseen "mehukkaita morseleitaan". Skandaali oli aina hyvä myyjä. Raportit olivat täynnä huhuja ja vihjailuja. Nämä vahingolliset raportit sisälsivät väitetyn silminnäkijän kertomuksen Parhamin väärinkäytöksistä ja sisälsivät kirjallisen tunnustuksen, joista yhtäkään ei koskaan todistettu. Ensimmäinen tällainen hyökkäys tuli heinäkuun 26. päivänä Zion Heraldilta, Wilbur Volivan seurakunnan viralliselta sanomalehdeltä Siionin kaupungissa, ja Palava pensas seurasi esimerkkiä. . Molemmat kantoivat väitettyjä lainauksia San Antonion valosta, mikä kuulosti vakuuttavalta, mutta kun tutkittiin, artikkelit olivat puhdasta tekaistua.

        Vaikka Voliva ei syyllistynyt näin fantastisen tarinan luomiseen, hän teki kaikkensa hyödyntääkseen tilannetta. On huomattavia todisteita siitä, että sepitysten lähde oli hänen Siion, Herald, ei puolueeton maallinen paperi. Volivan tiedettiin levittäneen huhuja muista Parhamin leirissä. Yhtä hän kutsui "itsensä tunnustaneeksi likaiseksi vanhaksi suutelijaksi", toista hän kutsui "itsensä tunnustaneeksi avionrikkojaksi".

        Vaikka väitetystä tapauksesta ei ollut laajalle levinnyttä kansallista raportointia, kristillinen puskaradio vei tarinat kauas ja laajalle. Väistämätön seuraus oli, että Parhamin unelma uuden Hengen aikakauden aloittamisesta murskattiin palasiksi. Parhamin, miehen, vero oli valtava, ja muutos, jonka se toi hänen palvelutyöhönsä, oli yhtä ilmeinen hänen kuulijoilleen. Hänestä tuli ankara ja kriittinen muita helluntailaisia kohtaan.

        Parham jatkoi tehokasta evankelioimista koko maassa ja säilytti useita tuhansia uskollisia seuraajia, jotka työskentelivät tukikohdastaan Baxter Springsistä seuraavien kahdenkymmenen vuoden ajan, mutta hän ei koskaan kyennyt toipumaan leimautumisesta, joka oli liittynyt hänen palvelutyöhönsä.

        Hänen kunniakseen meidän on huomattava, että hänen intonsa evankeliumia kohtaan ei koskaan vähentynyt ja että hän jatkoi sielujen sadonkorjuuta kaikkialla, missä hän palveli. Joskus hän veti puoleensa useita tuhansia väkijoukkoja, mutta 1920 -luvulle mennessä uskonnollisella taivaankannella oli muita tähtiä, joista monet olivat hänen ainutlaatuisen ja uraauurtavan palvelutyönsä tuotteita.

        Sanotaanko, että Jeesuksesta myös esitettiin valheita ja niihin uskottiin.

        Hengellisellä kentällä- rienaajan tapa- on pyrkiä stoppaamaan hengellinen työ.
        Ja vieläkin näkyy olevan tälläkin palstalla juoruakka- hameheikki, jolla ei ole häpyä elää todellisuudessa. Valhetta - säännöllisesti.

        Luuletko olevasi uskottava- et ollenkaan, Muistamme edelliset valheesi, enää ei onnistu.

        otetaan linkistä vielä kiinni.
        ////
        Skandaali
        Kun eräs Parham oli pitänyt voimallisen saarnan Missourissa, tuntematonta rouva Parhamia lähestyi nainen, joka sanoi: "Herra Parhamin on täytynyt palata Jumalan luo." Häntä kuulusteltiin tästä huomautuksesta ja hän jatkoi paljastamalla, kuinka herra Parham oli jättänyt vaimonsa ja lapsensa niin surullisissa olosuhteissa. Rouva Parham protestoi, että tämä ei todellakaan ollut totta, ja kun häneltä kysyttiin, kuinka hän oli niin varma, !!!!! hän paljasti olevansa rouva Parham! !!!!!!


        Eli valhellinen - valhetteli tietämättä- valheellaan itse Parhamin todelliselle vaimolle.

        Näin se on. Valheet paljastuvat- mutta hameakkajuoru- palstan patmanni - siinä se hamevalhe akka on.


    • Anonyymi

      Täälläpäin ei aikaan järjestetä hurmostansseja, mutta kristityt järjestävät kyllä humalatansseja ravintolassa.

      • Anonyymi

        Matt. 15:11

        Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen."

        Helluntailaiset antavat äänielimensäkin pahojen henkien käyttöön puhumaan saatanallista hurmoskieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 15:11

        Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen."

        Helluntailaiset antavat äänielimensäkin pahojen henkien käyttöön puhumaan saatanallista hurmoskieltä.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        Kiertelevät vanhustentaloilla pareittain lupailemassa taivaspaikkoja salkussa valmiit testamenttiparerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 15:11

        Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen."

        Helluntailaiset antavat äänielimensäkin pahojen henkien käyttöön puhumaan saatanallista hurmoskieltä.

        Apt 2 : 4
        Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 15:11

        Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen."

        Helluntailaiset antavat äänielimensäkin pahojen henkien käyttöön puhumaan saatanallista hurmoskieltä.

        "Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat. Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo."
        1. Tess. 5:7 -8
        Humalatansseissa kristityt juovuttavat itsensä humalaan, mutta me päivän lapset olemme raittiit, pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo. Humaltuneet nukkuvat kristityt nukkuvat pelastuksensa ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apt 2 : 4
        Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi

        Oikea kielten puhumisen armolahja tapahtui vain helluntaina.

        Sen jälkeen Tulisia Kieliä ei enää nähty.

        Ap. t. 2:8

        Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?

        Helluntaina kukaan ei puhunut helluntailaisten tapaan sekavia molisten hurmoshenkien vallassa.


    • Anonyymi

      Olseni taisi tehdä junan kahden poijaan kanssa?

      • Anonyymi

        On puhujalleITSELLEEN vaarallista laittaa Pyhän Hengen työ paholaisen aikaansaamaksi . Siinä lähestytään Pyhän Hengen pilkkaa


    • Anonyymi

      Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista"

    • Anonyymi

      Mikä on jäkätyksen lopputulos.

      Kuka pelastuu ja millä ansioilla?

      • Anonyymi

        Uskova pelastuu Jeesuksen Kristuksen veren ja ristinkuoleman ansiosta.


      • Anonyymi

        Holmenilla lutterin kansa meina pelastua juopottelemalla päivät ja horaamalla yöt,meno sellaista kirjottaa mediat.

        Kai se on jeesuskin hiihtämässä kun fanitus on niin kirkealentoista.


    • Anonyymi

      Kenen Raamatussa kirjoitettuna: "Jeesuksen ja Paavalin aikana ei tanssittu seurakunnissa "

      • Anonyymi

        Kaikkien kun löydetään sopivat käännösvirheet ja päähän asetetaan harhaoppiset silmälasit.

        Aivan mitä vain voi silloin löytyä tai hävittää sen mitä on.


    • Anonyymi

      Mutta ei herjatessa mitään Raamattua tirustella, vaan silloin herjataan herjauksen kaikella voimalla ja tarmolla. Ehkä vähän on saman toistoa, samojen juttujen kopiointia, mutta pääasia on että herjataan tavalla tai toisella herjataan, siitä kannattaa nyt ylpeillä ja vastakin.

    • Anonyymi

      Tietenkin voi herjauksen sekaan täräyttää jonkin kohdan Raamatusta, että tälläisiä te olette, näin teistä Raamatussa kirjoitetaan ja näin teidät Raamatussa tuomitaan. Siis vain summittaisin tuomion tietämättä tai tuntematta ihmistä tai mitenkään Hengellä koettelematta.

      Herjauksessa on se logiikka, että mitä enemmän muita uskovia herjaa, sitä enemmän oma usko tulee oikeasti. Mitä enemmän toiset ovat väärässä, sitä enemmän itse on oikeassa. Vaikkei omasta uskosta ole mitään käsitystä eikä asioista mistä on oikeassa.

      Se on pelastava evankeliumi, joka kaikille kansoille julistetaan ja pelastusta, jota tarjotaan jumalattomille, että käännyt pahoista teoista, tee parannus ja liity herjaajien kuoroon.

    • Anonyymi

      Kannattaa tutustua Helluntailaisuuden historiaan eikä kaunisteltuun ja vaiettuun puolitotuuteen.
      Kyse on ensimmäisen polven helluntailaisuudesta ja saastaisista hengistä uusapostolisessa uushelluntaissa.
      Ainakin siellä oli menoa ja meinikiä, monenlaista hurmosrytkettä.
      Mustat tanssivat siellä heimotanssejaan ja puhuivat sekavia.

      • Anonyymi

        Pitää sen lisäksi vielä täräyttää Raamatulla päähän. Muutoin ei pelastu.

        Ja asia toistaa jokaisessa yhteydessä vaikka ketään se ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        Pakkovauvakastettu rienaaja rienaa 100 vuotta vanhoista asioista.
        Hän itse rahoittaa nykyisin homojen vihkimisiä ja sateenkaarimessuja!
        Hänessä ei ole miestä erota tälläisestä seurakunnasta ja lopettaa tukeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkovauvakastettu rienaaja rienaa 100 vuotta vanhoista asioista.
        Hän itse rahoittaa nykyisin homojen vihkimisiä ja sateenkaarimessuja!
        Hänessä ei ole miestä erota tälläisestä seurakunnasta ja lopettaa tukeminen.

        Useamman kerran kylvetetty on taas vauvojensa lumoissa. Sille tuntuu olevan tyärkeää sateenkaaret ja homot


    • Anonyymi

      Kohotellaanko siellä takahuoneessa myös sisarien helmoja ja koitellaan pilluja, kun on ensin lämmitelty hurmostasseissa.

      • Anonyymi

        Mitäs koettelemista niissä on hah samanlaisia viidakosta hankoon, lapset ne leegojaan koettelee !

        Keksikää parempia hurmoksia tomppelit!


    • Anonyymi

      Sapatistien on turha yrittää tähän jotenkin sotkea luterilaisia kasteineen kuin itse herjaavat hurmahengeistä, kun heille oikean uskon ja lain noudattamisen merkki on se, että herjataan hurmahenkiä. Se on merkki siitä että on usko ja Jumalan käskyt.

    • Anonyymi

      Kyllä idiotismi on aivan sapatatiestien kotikutoista toimintaa. Ei se ketään muita kiinnosta eikä hetkauta.

      • Anonyymi

        Helluntaissa ei sekuntia tuhlata sapattikonztailuun, ei ole ikinä sanallakaan mainittu !


    • Anonyymi

      Ei luterilaisia tosiaan hetkauta hurmokset eikä kasteet.

      Mitä se heille kuuluu? Heillä on usko ja eroavat vain kirkosta jos homoista joku sanoo pahasti. Siinä se on, ei siihen mitään herjoja ja vänkäämistä tarvitse lisätä teki muut mitä tahansa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe