Hallitus on kyvytön

Pääministeri on heikko ja hallitusta tosiasiallisesti johtavan äärioikeisto Purran panttivanki.
Typerintä mahdollista oli saksien heiluttelu eli kaataa bensaa liekkeihin.
Mikäli hallitus kaatuu uusi on muodostettava SDP:n ja Suomen Keskustan pohjalle.
Sanna Marinia on ikävä.

26

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskusta pyyy erossa lakkoilijoista. Demokratia valtsee hallituksen, ei AY kommunistit.

      • Sinulla ei ole mitään tekemistä keskustan kanssa.
        Keskustan mielestä lakot olisivat olleet vältettävissä.
        Nyt hallituksen typeryyden eli Purran takia maksetaan kovaa hintaa.


      • Anonyymi
        Sivistysporvari kirjoitti:

        Sinulla ei ole mitään tekemistä keskustan kanssa.
        Keskustan mielestä lakot olisivat olleet vältettävissä.
        Nyt hallituksen typeryyden eli Purran takia maksetaan kovaa hintaa.

        Höpö Höpö ! mennään demokratia säännön mukaan ei Ay liitto säännön jossa vain vasemmistolaiset edustaa. Keskusta ei koskaan tule lakkoilevan punakaartin avuksi epädemokraattiseksi.


      • Anonyymi

        Moktar.Gubta
        2024-03-09 10:13:19
        UUSI

        Kovinpa te tänään tunnutte olevan katkeralla mielellä.

        Pitäähän sitä työtä tehdä. Muistamme toki kirkkoisien opetuksen: "...kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä. "

        Työn tekeminen antaa liikettä keholle, ruokakin maistuu paremmalla ja uni maittaa. Ja pitää sitä hieman hoitaa omaisuuttakin, kun laupias ja armahtavainen Jumala on katsonut hyväksi suoda sitä minulle. Leiviskää ei pidä kaivaa maahan, vaan osakkeita ja muita sijoituksia on hoivattava ja hoidettava kuin pientä lasta.

        Metsä toki kasvaa hujottaa ihan itsekseen, mutta kasvaa vielä paremmin, kuin harvennuksen tekee ajoissa ja oikein. Työtä sitä on siinäkin.

        Lauletaan nyt yhdessä vielä:
        Työmiehet, kyntäjät ja kaikki
        työkansan joukko nälkäinen:
        maa meidän on ja olla täytyy,
        vaan ei laiskain lurjusten.

        Ryhdytäänpäs hommiin taas.
        Toivoo, Moktar. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö Höpö ! mennään demokratia säännön mukaan ei Ay liitto säännön jossa vain vasemmistolaiset edustaa. Keskusta ei koskaan tule lakkoilevan punakaartin avuksi epädemokraattiseksi.

        Suomessa ei ole kaksipuoluejärjestelmä käytössä jos tajuat mitä epäilen.


      • Anonyymi
        Sivistysporvari kirjoitti:

        Suomessa ei ole kaksipuoluejärjestelmä käytössä jos tajuat mitä epäilen.

        SAK AY-liike ei ole puolue. Niin itse komamrit kuvittelee. Ei AY -liikkeellä ole mitään asiaa politiikkaan. AY-liike ei edes voisi arvostella hallitusta, ei kuuluu vasemmiston reviiriin.
        Jos SAK AY mallissa eduskunta vaalit olisi, vain vasemmistolaisia saisi äänestää.
        Nyt kyllä SAK haukannut liian ison palan kun tullut politiikkaan -poliittinen lakko tai lakot, ne tulee ehdottomasti kieltää. Putinko siinä inspiroi, että AY diktaattori mallilla voi demokratiisia vaaleja tulla haukkumaan, väärin äänestettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAK AY-liike ei ole puolue. Niin itse komamrit kuvittelee. Ei AY -liikkeellä ole mitään asiaa politiikkaan. AY-liike ei edes voisi arvostella hallitusta, ei kuuluu vasemmiston reviiriin.
        Jos SAK AY mallissa eduskunta vaalit olisi, vain vasemmistolaisia saisi äänestää.
        Nyt kyllä SAK haukannut liian ison palan kun tullut politiikkaan -poliittinen lakko tai lakot, ne tulee ehdottomasti kieltää. Putinko siinä inspiroi, että AY diktaattori mallilla voi demokratiisia vaaleja tulla haukkumaan, väärin äänestettynä.

        Kommentissasi lemuaa Mussolinin, Hitlerin ja Putinin löyhkä!

        Vai on hallitus muka nostettu jalustalle kaiken arvostelun yläpuolelle? Näin oli fasistisissa Italiassa, Saksassa kuten Venäjälläkin. Ei ollut ay-liikettä hallituksia häiritsemässä.


      • Anonyymi

        Kommunisti mainittu, selvästi persutrolli tää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAK AY-liike ei ole puolue. Niin itse komamrit kuvittelee. Ei AY -liikkeellä ole mitään asiaa politiikkaan. AY-liike ei edes voisi arvostella hallitusta, ei kuuluu vasemmiston reviiriin.
        Jos SAK AY mallissa eduskunta vaalit olisi, vain vasemmistolaisia saisi äänestää.
        Nyt kyllä SAK haukannut liian ison palan kun tullut politiikkaan -poliittinen lakko tai lakot, ne tulee ehdottomasti kieltää. Putinko siinä inspiroi, että AY diktaattori mallilla voi demokratiisia vaaleja tulla haukkumaan, väärin äänestettynä.

        Nyt persutrolli korkki kiinni ja nukkumaan.å


    • Anonyymi

      Ay-liitot kieltoon joksikin vuodeksi. Tullut alueelle joka ei kuulu vasemmistolle.
      Tämän EK vaalikauden kielto, sitten katsoa jatko. Kapina on aina vakava asia kuin SDP / Stalin 1918.

      • Anonyymi

        Maahamme on vihdoin viimein saatu kokoomukseen ja perussuomalaisiin perustuva hallitus, joka on valmis kieltämään ay-liikkeen toiminnan, joten eiköhän tämä myös toteudu. RKP:n vastustavasta mielipiteestä ei niin lukua, kunhan pakkoruotsi säilyy. Kristillisillekin kielto varmasti käy, kunhan kristillisen sanoman levittämistä ei kielletä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahamme on vihdoin viimein saatu kokoomukseen ja perussuomalaisiin perustuva hallitus, joka on valmis kieltämään ay-liikkeen toiminnan, joten eiköhän tämä myös toteudu. RKP:n vastustavasta mielipiteestä ei niin lukua, kunhan pakkoruotsi säilyy. Kristillisillekin kielto varmasti käy, kunhan kristillisen sanoman levittämistä ei kielletä.

        No se on sitten tervemenoa Orpolle ja Purralle EU-ihmisoikeustuomioistuimeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahamme on vihdoin viimein saatu kokoomukseen ja perussuomalaisiin perustuva hallitus, joka on valmis kieltämään ay-liikkeen toiminnan, joten eiköhän tämä myös toteudu. RKP:n vastustavasta mielipiteestä ei niin lukua, kunhan pakkoruotsi säilyy. Kristillisillekin kielto varmasti käy, kunhan kristillisen sanoman levittämistä ei kielletä.

        Mutta persutrolli, mites tää AKAVA, onko akavalaisetkin KOMMUNISTEJA?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on sitten tervemenoa Orpolle ja Purralle EU-ihmisoikeustuomioistuimeen!

        Pystyn sarkasmi on joskus vähän vaikea laji.


      • Anonyymi
        Sivistysporvari kirjoitti:

        Pystyn sarkasmi on joskus vähän vaikea laji.

        Terve OikeistoSosDem. Tällä nikillä olet nyt kirjoitellut älykkäästi ja asiaa. Hyvä !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Terve OikeistoSosDem. Tällä nikillä olet nyt kirjoitellut älykkäästi ja asiaa. Hyvä !

        Kiitos. Taisin jäädä kiinni. Eihän nyt kukaan täysjärkinen armeijaa kadulle lakkolaisia ampumaan halua. Eli kuten joku eilen viittasikin kyseessä oli "parodiaa kahjopersuista".
        tuolla sivupersoonallani.
        On muuten erittäin vaikeaa muuttaa kirjoitustyyliä niin että tekeytyy toiseksi.
        Olen joskus yrittänyt tekeytyä "majuriksi" mutten aitoon pankkolängvitsiin pysty.
        Ongelma meillä tosiaan on se että hallitusta tosiasiallisesti johtava Purra kuvittelee olevansa Thatcherin uusi inkarnaatio maan päällä eli taitaa todellisuudentaju jo vähän heittää.
        Petteri on kauniisti sanottuna lapanen Sannaan verrattuna. Nyt tullee käymään niin että Etelärannan isot kihot jossain vaiheessa hermostuvat ja pakottavat hallituksen neuvottelupöytään.
        Taas on nähty se että ei Kokoomusta voi päästää hallitusvastuuseen vaan se tarvitsee Keskustan tai Demarit katsomaan perään.
        Joku jo eilen viittasikin että joku helkkarin IKL henki siellä pohjalla taas on. Holkerin ja Suomisen kaltaisia sivistysporvareita puolueessa ei enää ole. Oikeastaan Pihan Kirsi taitaa se oppositio olla. Samoin Haaviston vaalikampanjaa vetänyt Jaana Pelkonen.


      • Sivistysporvari kirjoitti:

        Kiitos. Taisin jäädä kiinni. Eihän nyt kukaan täysjärkinen armeijaa kadulle lakkolaisia ampumaan halua. Eli kuten joku eilen viittasikin kyseessä oli "parodiaa kahjopersuista".
        tuolla sivupersoonallani.
        On muuten erittäin vaikeaa muuttaa kirjoitustyyliä niin että tekeytyy toiseksi.
        Olen joskus yrittänyt tekeytyä "majuriksi" mutten aitoon pankkolängvitsiin pysty.
        Ongelma meillä tosiaan on se että hallitusta tosiasiallisesti johtava Purra kuvittelee olevansa Thatcherin uusi inkarnaatio maan päällä eli taitaa todellisuudentaju jo vähän heittää.
        Petteri on kauniisti sanottuna lapanen Sannaan verrattuna. Nyt tullee käymään niin että Etelärannan isot kihot jossain vaiheessa hermostuvat ja pakottavat hallituksen neuvottelupöytään.
        Taas on nähty se että ei Kokoomusta voi päästää hallitusvastuuseen vaan se tarvitsee Keskustan tai Demarit katsomaan perään.
        Joku jo eilen viittasikin että joku helkkarin IKL henki siellä pohjalla taas on. Holkerin ja Suomisen kaltaisia sivistysporvareita puolueessa ei enää ole. Oikeastaan Pihan Kirsi taitaa se oppositio olla. Samoin Haaviston vaalikampanjaa vetänyt Jaana Pelkonen.

        Moi, minun lyhyeen tekstiin vastasit :-)

        Terveys on nyt kehno. Jos hyvin käy, palailen palstalle joskus toukokuulla, ehkä.

        Pitäkäähän lystiä :-)


      • Environment kirjoitti:

        Moi, minun lyhyeen tekstiin vastasit :-)

        Terveys on nyt kehno. Jos hyvin käy, palailen palstalle joskus toukokuulla, ehkä.

        Pitäkäähän lystiä :-)

        Moi, yritä ajatella jotain muuta välillä kuin sairastamista vaikkei se helppoa ole.
        Toivotaan että natsihallitus on siihen mennessä kaatunut.


    • Anonyymi

      >>Pääministeri on heikko ja hallitusta tosiasiallisesti johtavan äärioikeisto Purran panttivanki.<<

      Eiköhän asia ole toisin päin eli kokoomus jälleen kerran vetää pääkumppaniaan mielin määrin kölin alta. Jokaisessa hallituksessa, missä kokoomus on ollut mukana vaikka vain toiseksi suurimpanakin puolueena, se on onnistunut teettämään pääkumppanillaan tämän kannattajakunnan näkökulmasta hölmöyksiä. Vaikea ymmärtää, miksi se onnistuu siinä aina, mutta taitavia ovat.

      • Anonyymi

        Persujen tehtävä hallituksessa oli soinimaisesti taas vetäytyä kaikista omista vaatimuksista ja antaa periksi EK:n vaatimuksille piiruakaan muuttamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen tehtävä hallituksessa oli soinimaisesti taas vetäytyä kaikista omista vaatimuksista ja antaa periksi EK:n vaatimuksille piiruakaan muuttamatta

        Näinhän asia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän asia on.

        Älä tee työtä saat saman sossusta
        Li


    • Anonyymi

      Valehtelemalla Persut meni viimeksikin muuttuivat siniseksi.

    • Talouspolitiikassa hallitusta johtaa EK. Kokoomus toteuttaa pilkuntarkasti sitä, mitä EK:n Häkämies on vaatinut. Suomen Yrittäjät on myös tässä tilanteessa merkittävä taustavaikuttaja, joka lobbaa sekä Kokoomuksen että persujen kautta.

      Hallituksen talouspolitiikan kova ydin on työmarkkinapolitiikka. Siihen kuuluu sosiaaliturvatukien vähentäminen ja työmarkkinauudistukset. Sosiaaliturvatukien vähentämisellä pyritään työllisyyden lisäämiseen. Tämä tavoite on sinällään hyvä, mutta siinä on iso määrä ihmisiä, jotka eivät tule sitten millään työllistymään. Heidän toimentuloaan vähennetään. Työmarkkinauudistukset ovat puolestaan ideologinen uudistuspaketti, sodanjulistus ay-liikettä vastaan. Olisi ollut melkoinen ihme, jos ay-liike oli antanut tappaa itsensä panematta vastaan. Ay-liike on tehnyt oikean tilannearvion EK/hallituksen tavoitteista ja umpisolmu on tiukka.

      Purra ei johda hallitusta. Hän leikkii kummallisella ja skitsofrenisellä tavallaan ja tekee pilkkaa niistä, jotka joutuvat hänen leikkauslaudalleen. Purrasta uhkuu pyhää vihaa vähän joka suuntaan. Sama asenne on monella muullakin persulla. He ovat perusluonteeltaan trumpisteja eli arvaamattomia ja höyryllä käyviä. Rationalisuutta ja tietoon perustuvaa politiikkaa he vihaavat.

      EK on ainoa taho, joka toimii loogisesti ja johtaa hallitusta. Kokoomus ja Orpo ovat käskyläisiä ja persut typeryksiä, mikä ei ole yllätys.

      • Anonyymi

        Tuohon ei ole lisättävää.

        Mutta se hallitus... vaikka kaatuisi, niin nykyisillä eduskunnan voimasuhteilla ei ehkä kovinkaan paljon oikeudenmukaisempaa hallitusta saada tilalle.

        Seuraavia edareita odotellessa...


    • Anonyymi

      Kepuloiset ja PerS- eiliät samanlaisia selkään puukottajia .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe