Ohhoh

Hieman yllätyin kun huomasin että tuo alempi kirjoitukseni poiki yli 200 viestiä.

Sitten vastaan muutamiin minulle esitettyihin kysymyksiin?
Olenko Jehovan todistaja?En ole,enkä ole ollut ja tuskinpa tulen olemaan.

Nassen kysyi voisinko kuvitella etten vihaisi homoseksuaaleja?En minä vihaakaan. Vastustan vain homoseksuaaleja.

Joku taas epäili minun syövän kärpässieniä mikä ei pidä paikkaansa.

Sitten Salomon temppelistä kyllä sen rakentaminen on suunnitelmissa tarkoitus rakentaa Jerusalemiin saattaa olla että on jo aloitettu.

Ja sitten Siino huumorimies kysyi että olisiko antikristus Bush.Veikkaan kyllä että joku älykkäämpi.

16

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akward

että vastustat homoja?
      Vastustatko myös mustia?Naisia?Vasenkätisiä?
      Miten voi vastustaa jotain mikä ei ole vastustettavissa!

• The Rat

Minä vastustan painovoimaa!

On luonnotonta että se sitoo tällä tavalla meidät tähän maan pinnalle... Haluaisin leijailla vapaana.

Sitä paitsi se on vain teoria. :)

• Mamaki

Kyllähän sitä voi vastustaa ihan mitä tahansa.
        Eri asia onko se järkevää.

Alankin tässä nyt pontevasti vastustaa paarmoja.
        Siis ötököitä, ei sitä piispaa.

• ångstråm

>"Ja sitten Siino huumorimies kysyi että olisiko antikristus Bush.Veikkaan kyllä että joku älykkäämpi."

Et sitten tullut ajatelleeksi, että antikristus on hyvä teeskentelemään? Hän saattaa teeskennellä tyhmää, niin että kaikki ajattelevat "Tuo ei ainakaan ole antikristus kun se on noin pönttö".

Varmaan Hitleristäkin ajateltiin, että "Sen täytyy olla vaaraton mies, kun sen jutut on niin tökerön valheellisia ja noi sen viiksetkin niin hölmön näköiset..."

• UskotonNainen

... Antti-Kristianilla olla myös pyhän miehen vaatteet! Miksei Raamatun käännöksiä voida laittaa Antti-Kristianin tekosiksi, niissähän voi olla käännösvirheitä ja siksi koko kristinusko on päin ahteria, ja kaikki joutuvat Helevettiin.

• siino

"Hieman yllätyin kun huomasin että tuo alempi kirjoitukseni poiki yli 200 viestiä."
      Älä viitsi! Rukoilit tietenkin, että niin kävisi!

"tuskinpa tulen olemaan"
      Suomenkielessä ei ole futuuria. Pitää käyttää preesenssiä: En ole, enkä ala.

"Vastustan vain homoseksuaaleja."
      Entäs jos joku eläimiinsekaantuja tulee iskemään sinua?

"Joku taas epäili minun syövän kärpässieniä mikä ei pidä paikkaansa."
      Mistäs tuo muskariinihumala on hankittu?

"Salomon temppelistä kyllä sen rakentaminen on suunnitelmissa tarkoitus rakentaa Jerusalemiin saattaa olla että on jo aloitettu."
      Onko rakennusluvat kunnossa ja naapureita kuultu? Jos ei ole, voi oikeudelta tulla purkupäätös.

"Ja sitten Siino huumorimies kysyi että olisiko antikristus Bush.Veikkaan kyllä että joku älykkäämpi."
      Löytyykö ketään älykkäämpää? Ameriikoissa aika moni sentään omasta mielestään älykäs on ollut äänestäessään sitä mieltä, että Bush on vähintään heidän tasollaan älyllisesti. Olisiko viisasta äänestää tyhmempäänsä? Eihän asia minulle kuulu, mutta juuri siksi jätin viime vaaleissa äänestämättä.

• Rukoukseni on luettu kokonaan ihan toisten asioitten puolesta. Kiitos suomenkielen opetuksesta, taidat olla akateemisia.

Voi hyvinkin olla että Bush on keskiverto-Bush fanin tasolla älykkyydessä tai sitten teeskentelee tyhmää.

Muut kysymyksesi olivat sen verran tyhmiä etten jaksanut vastata.

• Long john
        L.J.H kirjoitti:

Rukoukseni on luettu kokonaan ihan toisten asioitten puolesta. Kiitos suomenkielen opetuksesta, taidat olla akateemisia.

Voi hyvinkin olla että Bush on keskiverto-Bush fanin tasolla älykkyydessä tai sitten teeskentelee tyhmää.

Muut kysymyksesi olivat sen verran tyhmiä etten jaksanut vastata.

Eli et osannut vastata MITÄÄN siihen temppelin rakennus kysymykseen! Tyypillinen jeesustelija: Kysymys oli tyhmä ja loukkaava, en vastaa mitään mihinkään. Luuletko tosiaan, ettemme huomanneet sinun jättäneen vastaamatta MYÖS asiallisiin kysymyksiin.
        Tervemenoa henkilökohtaiseen helvettiisi hihhuli!

• FlorianGeyer

Kerrotko lahteesi tuohon vaitteeseen vai onko se vaan oma mutu-periaatteella muodostettu heitto?

Toisen temppelin lansimuurin eli siis itkumuurin vieressa olevaa kulkuramppia kunnostetaan tai pikemminkin siihen tehdaan uutta kulkuramppia, mutta sita tuskin lasketaan kolmannen temppelin rakentamiseksi...

• ateisti-45

on islamilaisen waqfin hallinnassa, siellä saavat juutalaiset käydäkin vain erityisluvalla, rakentaminen on jo ihan pois laskuista kun pelkkä rukoileminenkin on kielletty...

• FlorianGeyer
        ateisti-45 kirjoitti:

on islamilaisen waqfin hallinnassa, siellä saavat juutalaiset käydäkin vain erityisluvalla, rakentaminen on jo ihan pois laskuista kun pelkkä rukoileminenkin on kielletty...

Tarkoitatko siis Temppelivuorta, jonne on Israelin laissa taattu paasy kaikkien kolmen uskonnon edustajille?

Kannattaako mustiinpukeutuneen ortodoksijuutalaisen menna Kalliomoskeijaan onkin sitten eri juttu.

• ateisti-45
        FlorianGeyer kirjoitti:

Tarkoitatko siis Temppelivuorta, jonne on Israelin laissa taattu paasy kaikkien kolmen uskonnon edustajille?

Kannattaako mustiinpukeutuneen ortodoksijuutalaisen menna Kalliomoskeijaan onkin sitten eri juttu.

onko pääsy lailla taattu, mutta juutalaisten pääsyä ainakin on Israelin omin hallinnollisin toimin rajoitettu. Uskovat juutalaiset noudattavat halachaa (juut. uskonnollista lakia), joka sekin osaltaan rajoittaa kulkemista temppelialueella.

• Sepe susi

Minä vastustan heitä >;-)>

• En vihaa syntisiä(eli uskovaisia), vihaan syntiä(uskontoja). >;)>

• sanoin

En vihaa uskiksia. Vastustan vain heitä. Ja kammoan. Ja solvaan. Ja herjaan. Ja pilkkaan. Ja inhoan. Mutta en vihaa.

Tämä kaksoisajattelu a la Orwell näyttääkin olevan helppoa toteuttaa, varsinkin kun näkee niin hyvän mallin kuin tuossa alussa.

• pph

Mitä tarkoittaa sana viha?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3991
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      127
      1741
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1444
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1074
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      658
    Aihe