Sapattivouhotusta

Anonyymi-ap

Ovatkohan nuo sapatin palvontaa ihailevat viestit vain tuon numeropellen aikaansaannoksia?
Vai onko täällä joku toinenkin sapattikiivailija, jonka koko elämä pyörii vain sapatin ympärillä. Samat viestit viikosta toiseen, eikä mitään uutta ole enää ollut.
Laskin juuri, että tänäkin aamuna oli palstalle postattu kuusi viestiä, jossa ylistettiin sapatin ihanuutta.
Tuollainen raivokas postaaminen kertoo jo epätoivosta noiden sapatin orjien keskuudessa. Siitä on kristillinen rakkaus kaukana.

46

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieluummin sapatin kunnioitus ja pitäminen kuin Parhamin ja Olsenin perustama helluntailaisuus.

      • Anonyymi

        Noin ajattelee tietysti joku kieroonkasvanut, joka yrittää valehdella Parhamin tai Olsenin osuudesta helluntaiherätyksen syntyyn.
        Katkeruus tai mustasukkaisuus aiheuttaa sellaista vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ajattelee tietysti joku kieroonkasvanut, joka yrittää valehdella Parhamin tai Olsenin osuudesta helluntaiherätyksen syntyyn.
        Katkeruus tai mustasukkaisuus aiheuttaa sellaista vihaa.

        Huomasitko- että hän paljasti itsensä- eli adventisti- helluntaisia pilkkaava käy tuolla puheilla päälle, omin luvin, kuin yleinen syyttäjä.
        On niin kosheria oleva- ---- lokeroin hänet- fariseukseksi. Jättää jalkojenpesun naiselle, jolla riittää kyyneliä pesemään Jeesuksen jalat- ja hiukset- joilla kuivata.
        Mutta- eihän tämä ollseeniin rakastunut adventisti sitä tajua.
        Farisealainen henkivalo on näet sitä pimeyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ajattelee tietysti joku kieroonkasvanut, joka yrittää valehdella Parhamin tai Olsenin osuudesta helluntaiherätyksen syntyyn.
        Katkeruus tai mustasukkaisuus aiheuttaa sellaista vihaa.

        Adventistit vähenevä jäsemäärä alle 3 000 ja seitsemän päivän baptistit reilu 1 000 jäsentä alkaa vähentyä.Parham kuoli 1929,joten kävi Suomessa perustelemassa seurakuntia?Yhdysvalloista siihen aikaan matkusteltu sekin kesti kuukausia huono aika juuri sisällisota ym käyty,joten täytyisi olla uhkarohkea aikana ennen uusia sotia.Moni seurakunta aloitti sotien jälkeen 1945 jälkeen eikä monikaan Suomessa tiennyt edesmenneistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ajattelee tietysti joku kieroonkasvanut, joka yrittää valehdella Parhamin tai Olsenin osuudesta helluntaiherätyksen syntyyn.
        Katkeruus tai mustasukkaisuus aiheuttaa sellaista vihaa.

        Charles Fox Parham was the father of modern Pentecostalism in USA.

        Gerhard Olsen-Smidt was the father of modern Pentecostalism in Finland.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko- että hän paljasti itsensä- eli adventisti- helluntaisia pilkkaava käy tuolla puheilla päälle, omin luvin, kuin yleinen syyttäjä.
        On niin kosheria oleva- ---- lokeroin hänet- fariseukseksi. Jättää jalkojenpesun naiselle, jolla riittää kyyneliä pesemään Jeesuksen jalat- ja hiukset- joilla kuivata.
        Mutta- eihän tämä ollseeniin rakastunut adventisti sitä tajua.
        Farisealainen henkivalo on näet sitä pimeyttä.

        Jeesuksen jaljojen pesu ennen kuolemaa oli ainutkertainenen tapahtuma. Ei se voi enää toistua.

        Paavali uhkasi ajaa naisilta hiukset pois, jos he eivät ole hiljaa ja peitä päätään burkalla ja hunnulla. Paavali oli talibaani heimoltaan. Ja varmaan niin tekikin naisille kun heitä alisti.
        Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta.

        1. Kor. 11:6

        Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen jaljojen pesu ennen kuolemaa oli ainutkertainenen tapahtuma. Ei se voi enää toistua.

        Paavali uhkasi ajaa naisilta hiukset pois, jos he eivät ole hiljaa ja peitä päätään burkalla ja hunnulla. Paavali oli talibaani heimoltaan. Ja varmaan niin tekikin naisille kun heitä alisti.
        Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta.

        1. Kor. 11:6

        Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

        Paavalin määräykset naisille oli paljon julumempia kuin konsanaan sitä sitten olleet käskyt.


    • Anonyymi

      Kyse on kuittenkin Jumallan Sapatista.
      Ylistetään yhdessä Sapatin Herraa.

    • Anonyymi

      Sapatin korostajat ja muiden herjaavat ovat sama henkilö tai samaa porukaa.

      Sen huomaa helposti niiden tyylistä ja tavasta miten asiat esitetään. Samat asiat toistetetaan, ei välttämättä keskustella uskosta, ei olla vuorovaikutteisia, ei omata mitään omaa uskoa, vaan ainoastaan väitteitä ja herjoja.

    • Anonyymi

      Palstan aihe on helluntaialisuus, sen perustaminen Amerikassa, perustajien arvomaailma, teot, liikkeen tuominen Suomeen, perustajat, liikkeen seurakuntien perustaminen, oppien levittäminen,oppien eroavaisuudet Raamatun opetuksesta jne.

      • Anonyymi

        Se on totta, että helluntailaisuus ei tunnusta Jumalan lakien auktoriteettia ihmisen elämässä, eikä anna mitään arvoa sapatin merkitykselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että helluntailaisuus ei tunnusta Jumalan lakien auktoriteettia ihmisen elämässä, eikä anna mitään arvoa sapatin merkitykselle

        Vedähän henkeä välillä. Tuskin sinulle on annettu tuonpuoleisesta mitään oikeaa valoa, vaan olet lamputtomana vain jankkaamassa käskyjä - käskynpäälle ja lakia- lainpäälle.
        On siinä senverran eroa, ettei kiinnosta - sapattinasi- lähteä rikkomaan sapattia, että pääsisi adventtikirkkoon.
        Lepään kotona, kuten Herran kansa tapansa mukaan tekivät.
        Mutta, profetian henki kuoli Ellenin haudalle - siksi jäi läksyt vain kirjoihin ja sapatti- papatti elämä - vaikka esikuvallisesti tämän numerokirjailijan päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedähän henkeä välillä. Tuskin sinulle on annettu tuonpuoleisesta mitään oikeaa valoa, vaan olet lamputtomana vain jankkaamassa käskyjä - käskynpäälle ja lakia- lainpäälle.
        On siinä senverran eroa, ettei kiinnosta - sapattinasi- lähteä rikkomaan sapattia, että pääsisi adventtikirkkoon.
        Lepään kotona, kuten Herran kansa tapansa mukaan tekivät.
        Mutta, profetian henki kuoli Ellenin haudalle - siksi jäi läksyt vain kirjoihin ja sapatti- papatti elämä - vaikka esikuvallisesti tämän numerokirjailijan päähän.

        Sapatissa on kysymys Jumalan ikuisesta säätämyksestä, ei mistään yksittäisestä naisesta, oli hän mitä mieltä tahansa siitä asiasta.


    • Anonyymi

      Se on totta, että helluntailaisuus ei tunnusta Jumalan lakien auktoriteettia ihmisen elämässä, eikä anna mitään arvoa sapatin merkitykselle.

      • Anonyymi

        Helluntailaiset vihaavat sapattia.
        Jumala on puolellamme.


      • Anonyymi

        ei anna sinun sapatillesi merkitystä, koska se sellaisena on harhaa. Sinä et ole auktoriteetti.
        Se Sapatin Herra on, mutta hän puhuukin Hengessä- sinä vain pikku h-lla- hengelläsi.

        Iso on ero- ja vain iso H-lla on se ääretön Valo- joka ei ole pikku- h.n lamppua päässyt sytyttämään. Eihän hänellä ole edes armolahjoja.
        Armottomuuden lahjat kyllä. Hänen suunsa tunnustus on ne tuoneet esiin.

        Sapatti- papatti- ja hätäkaste- rajaavat Jumalan.
        He eivät käsitä, että tämä Äärettömän olemuksen kirjo ulottuu vaihtoehtojen ulkopuolelle keikelle, mitä tiedämme. Siten - kun kaikki on yhtä mahdollista, kaikki mahdollisuudet ovat samanarvoisia. Et löydä korkeampaa tai matalampaa, ennen tai jälkeen, enemmän tai vähemmeän, ylös tai alas. Tätä sapattipapatti- ja hätäkasteelliset eivät tajua.
        Ei ole RAJOJA, mitään, mikä erottaisi yhden mahdollisuuden toisesta. Sitä on KIRKKAUS.
        Ääretön valkeus. Siinä tämä ihmisen olevaisuus on luotuna.
        Tämä Valkeuden olemus, kaikkisuus- se ylittää ihmismielikuvituksen kyvyn kuvitella, vaikka kuinka rutistatte hätäkasteelle otsaanne, että näin on tehtävä, tai sapattipapatusta selittelette.
        Se nääs ei toimi- KaikkiValtiaan Valkeudesta käsin.
        Se Valkeus ei toimi teidän näyttömötaiteessanne, jossa näyttelette uskonto- näytelmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei anna sinun sapatillesi merkitystä, koska se sellaisena on harhaa. Sinä et ole auktoriteetti.
        Se Sapatin Herra on, mutta hän puhuukin Hengessä- sinä vain pikku h-lla- hengelläsi.

        Iso on ero- ja vain iso H-lla on se ääretön Valo- joka ei ole pikku- h.n lamppua päässyt sytyttämään. Eihän hänellä ole edes armolahjoja.
        Armottomuuden lahjat kyllä. Hänen suunsa tunnustus on ne tuoneet esiin.

        Sapatti- papatti- ja hätäkaste- rajaavat Jumalan.
        He eivät käsitä, että tämä Äärettömän olemuksen kirjo ulottuu vaihtoehtojen ulkopuolelle keikelle, mitä tiedämme. Siten - kun kaikki on yhtä mahdollista, kaikki mahdollisuudet ovat samanarvoisia. Et löydä korkeampaa tai matalampaa, ennen tai jälkeen, enemmän tai vähemmeän, ylös tai alas. Tätä sapattipapatti- ja hätäkasteelliset eivät tajua.
        Ei ole RAJOJA, mitään, mikä erottaisi yhden mahdollisuuden toisesta. Sitä on KIRKKAUS.
        Ääretön valkeus. Siinä tämä ihmisen olevaisuus on luotuna.
        Tämä Valkeuden olemus, kaikkisuus- se ylittää ihmismielikuvituksen kyvyn kuvitella, vaikka kuinka rutistatte hätäkasteelle otsaanne, että näin on tehtävä, tai sapattipapatusta selittelette.
        Se nääs ei toimi- KaikkiValtiaan Valkeudesta käsin.
        Se Valkeus ei toimi teidän näyttömötaiteessanne, jossa näyttelette uskonto- näytelmää.

        Tämä Valkeuden olemus....

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy Valkeuden enkeliksi.


    • Anonyymi

      Ei Jumala ikuisia siunauksiaan ja lupauksiaan kadu eikä vedä pois, kuten helluntailaiset opettaa ja yrittävät saada kristityt luopumaan Jumalan sanan auktoriteetista ja vaihtamaan sen villitseviin hurmohenkiin.

      2. Moos. 31:13

      "Pitäkää kunniassa sapatti ja määräykset, jotka olen siitä antanut, sillä sapatti on sukupolvesta toiseen oleva merkkinä liitosta, jonka minä olen teidän kanssanne tehnyt. Siitä muistatte, että minä, Herra, olen erottanut teidät omaksi kansakseni. [2. Moos. 20:8+]

      • Anonyymi

        Jumalan sana on kokonansa totuus, eikä vain sieltä omiin oppeihin sopivat jakeet.

        Jeesus ja laki

        Matt.5
        17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

        Paavali venkoili lakiasian kanssa ja hänen nimensä Saulus=suuri, muutettiin nimeksi Paulus=pieni.
        Lopulta Jumala heitti Paavalin saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä ottanut saatanan enkeliä hänestä pois rukouksista huolimatta.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi

        Ei Paavalin levittämä kristinusko erilaisine oppeineen korvannut Valitun kansan Israelin asemaa Jumalan valittuna kansana. Silmäteräkansa, johon ei saa koskea.
        Raamatun mukaan Jumala on kerran pelastava koko Israelin kansan, koska on sen ottanut nimiinsä valittuna kansana. Jumala ei kadu eikä peru puheitaan.

        Se tapahtuu siinä vaiheessa, kun Jeesus palaa maan päälle perustamaan tuhatvuostista valtakuntaansa.

        Room. 11:26

        Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.


    • Anonyymi

      Palstalla riekkuu kolme ellen-sapistia, numeropelle ja jonkinlainen adventtipastori ja häntäheikki.

    • Anonyymi

      Minä luulen, että sapatilla sabotoijat tekevät tuota hyökkäystä . Ihmettelen, millä motiivilla!

    • Anonyymi

      Ps. 92:1

      Virsi, sapatinpäivä-laulu.

    • Anonyymi

      Juutalaiset eivät tietenkään hyväksy Paavalin kirjoituksia, juutalaisuudesta kääntyneen Hengen miehen kirjoituksia, jolla ei ollut enää sapattia sen jälkeen kun oli sillä vainonnut alkuseurakuntaa, joka ei sapattia viettänyt.

      Mutta juutalaisilla on sapatti eivätkä he kaida sapattina tappaa viattomia ihmisiä eikä aiheuttaa kärsimyksiä osattomille kun vain jossain päin maailmaa on terroristeja. Lähellä ettei amerikan pidä tulla väliin että siviilien aiheettomat kärsimykset loppuvat. Mutta sapatti ja hyvä ja pyhä. Viis ihmishengistä.

      • Anonyymi

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Paavalin kääntyminen johti siihen, että Jumala heitti miehen Saatanan haltuun ja lähetti saatanan enkelin valtaan eikä ottanut pois tuota henkiolentoa, vaan antoi sen viedä Paavalin Roomaan teloitettavaksi, paha äkkikuolema. Turha sitä on selitellä millään marttyyrikuolemalla.

        Sitä saa mitä tilaa.

        Jumala ei vetänyt demonia miehestä pois, vaikka kuinka sitä rukoili.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


    • Anonyymi

      Jeesusta meidän tulee kuunnella ja seurata kaikissa uskon kysymyksissä. Jeesus on paras esikuva kaikissa uskonasioissa. Silloin ollaa varmalla perustuksella. Ei meidän tule lähteä yksitäisten apostolien perässä juoksemaan.

      Luuk. 4:16

      Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan.

      Matt. 5:18

      Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

      Jeesuksen seuraajat ovat varmalla perustuksella.

      Matt. 7:24

      "Jokainen, joka kuulee nämä sanani ja tekee niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle.

    • Anonyymi

      Mark. 13:6

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

      On paljon mahdollista, että Paavali kohtasi Damaskontiellä valejeesuksen. Koska Paavali ei koskaan tavannut elävää Jeesusta eikä kuullut eikä tuntenut hänen ääntään.

      • Anonyymi

        Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi Karitsan apostoliksi:

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


    • Anonyymi

      Harhaoppisilla selkeät toimintaperiaatteet. Pitää herjata hurmahenkiä, korostaa lakia ja mitätöidä Paavali.

      Se on vain aika jumalatonta touhua, eikä Herran sana totisesti sitä tue edes sillä tavalla että vääristelee sitä räikeästi.

    • Anonyymi

      Rauhoitukaa nyt ! näillä sivuilla on monen kirjavaa väkeä, mutta ei aleta tuomariksi jätetään se Jumalalle.

    • Anonyymi

      Sapatti on Jumalasta.

      • Anonyymi

        Sapatin käsky on ihan samanveroinen kuin käsky kunnioittaa äitiään ja isäänsä.

        3. Moos. 19:3

        "Jokainen teistä kunnioittakoon äitiään ja isäänsä. Pitäkää kunniassa sapatti ja määräykset, jotka olen siitä antanut. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. "

        Sapatin pitämisestä ja vanhempien kunnioittamisesta luvataan menestystä ja pitkää ikää.

        5. Moos. 4:40

        Noudattakaa hänen lakejaan ja käskyjään, jotka minä teille tänään annan, että te ja teidän jälkeläisenne menestyisitte ja saisitte elää vanhoiksi siinä maassa, jonka Herra, teidän Jumalanne, antaa teille ikuisiksi ajoiksi."

        2. Moos. 20:12

        Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sapatin käsky on ihan samanveroinen kuin käsky kunnioittaa äitiään ja isäänsä.

        3. Moos. 19:3

        "Jokainen teistä kunnioittakoon äitiään ja isäänsä. Pitäkää kunniassa sapatti ja määräykset, jotka olen siitä antanut. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. "

        Sapatin pitämisestä ja vanhempien kunnioittamisesta luvataan menestystä ja pitkää ikää.

        5. Moos. 4:40

        Noudattakaa hänen lakejaan ja käskyjään, jotka minä teille tänään annan, että te ja teidän jälkeläisenne menestyisitte ja saisitte elää vanhoiksi siinä maassa, jonka Herra, teidän Jumalanne, antaa teille ikuisiksi ajoiksi."

        2. Moos. 20:12

        Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.

        Ylivainio tuskin piti sapattia kunniassa?

        Paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana vieraalla maalla.


    • Anonyymi

      Raamattu tuomitsee hurmahenkiset uskovaiset.

      Jer. 29:26

      'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

      Juud. 8

      Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja.

    • Anonyymi

      Aloittaja on adventisteja ja luterilaisia vihaava helluntailainen

    • Anonyymi

      Ei luterilaiset liity mitenkään sapattiin eikä oikein mihinkään. Heitä ei vain yksinkertaisesti kiinnosta uskonasiat. Tai jos kiinnostaa kovin, eivät he ole luterilaisia.

      Sapatisteilla on viha ja kiivaus. He ovat täällä kaiken pahan takana ja ehkä vähän joku kaheli helluntalainen voi olla, mutta ei mitenkään vedä vertoja sapatisteille, joilla aivan oma kategoria sille miten uskon vain vääntää mutkalle.

      • Anonyymi

        No no ethän ajattele että kaikki advarit ovat samanlaisija ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No no ethän ajattele että kaikki advarit ovat samanlaisija ?

        Samanlaisia kirjoitetaan ilman j-kirjainta.


    • Anonyymi

      Numeropelle ei tee täällä aloituksia kuin ehkä joka toinen vuosi. Kyllä nuo on pelkkää provokaatiota ihan samoilta henkilöiltä, jotka muutenkin kiusaavat helluntailaisia.

      • Anonyymi

        Kuitenkin sapatisteja, koska he vihaavat hengen uskoa ja kaikkea sen ilmentymiä. Mitkä kaikki eivät tietenkään välttäättä ole oikein kuten ei mikään missään uskossa aina mene täysin oikein kuten ei mennyt alkuseurakunnassa minkä voimme Raamatusta lukea. Silti ei herjaamalla asioita voiteta, vaan kertomalla se usko mistä UT kertoo, siitä ilosanomasta mikä sinne on kätketty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin sapatisteja, koska he vihaavat hengen uskoa ja kaikkea sen ilmentymiä. Mitkä kaikki eivät tietenkään välttäättä ole oikein kuten ei mikään missään uskossa aina mene täysin oikein kuten ei mennyt alkuseurakunnassa minkä voimme Raamatusta lukea. Silti ei herjaamalla asioita voiteta, vaan kertomalla se usko mistä UT kertoo, siitä ilosanomasta mikä sinne on kätketty.

        Viikonloppu lähenee.
        Sapatin orjat aktivoituvat aina ennen sitä. Heillä kun on vaikeuksia pysyä uskossa alkuviikosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonloppu lähenee.
        Sapatin orjat aktivoituvat aina ennen sitä. Heillä kun on vaikeuksia pysyä uskossa alkuviikosta.

        Sinä taas olet täällä koko viikon vauvojesi kanssa


    • Anonyymi

      Jos saa näin ulkopuolisena sanoa niin kyllä näillä sivuilla herjataan ja pilkataan myös adventisteja.

      • Anonyymi

        Taasko nuo sapatinorjat aktivoituvat kun viikonloppu lähenee?

        Nukkuvatko he muuten koko viikon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko nuo sapatinorjat aktivoituvat kun viikonloppu lähenee?

        Nukkuvatko he muuten koko viikon?

        Sinähän olet se sapattia ja luterilaisia vihaava hellari


    • Anonyymi
      UUSI

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🍑 ­V­­­i­t­­­t­u­ ­t­ä­m­­­ä­ ­­­k­­­u­­­u­­­m­a­­ ­­­n­a­­­r­­t­­­t­­­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe