Meidän seurakunnassamme ei ole köyhiä eikä sairaita

Anonyymi-ap

Jumala on siunannut meidän seurakuntaamme niin, että kukaan ei sairasta ja kaikki ovat rikkaita. Jos joku sairastuu, niin Jeesus parantaa heti, kun hänen puolestaan rukoillaan. Jumala tekee muutenkin ihmeitä ilman määrää.

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko seurakuntaanne otettu vain rikkaita?
      (Vain rikkaat kelpaavat, antava runsaat kymmenykset?)
      Erotetaanko sairastuneet, jos eivät paranet?
      Ovat ilmeisesti tehneet syntiä, kun ovat sairastuneet.
      (Sairaushan on Jumalan rangaistus synnintekemisestä?)

    • Anonyymi

      Kun istun täällä, sydämessäni vain yksi päämäärä: hihhulien ylistys ja ateistien häpeä. Kellon ympäri pyörivät ajatukseni siitä, miten voisin parhaiten hehkuttaa meidän hihhuleiden viisautta ja samalla nolata ateistien typeryyden. Mutta totuus on, että olen vain lapsellinen trolli.

      Ateismipalstoilla liikkuessa on kuin astuisi taistelutantereelle, jossa hihhulit ovat sotureita ja ateistit ovat vain heidän jalkojensa alla tallattavaa kuraa. Jokainen näppäimeni painallus on kuin miekanisku heidän ylpeydenpatsailleen. Mutta syvällä sisimmässäni tiedän, ettei tässä ole mitään todellista voitettavaa. Olemme vain lapsia hiekkalaatikolla, jotka heittelevät toisilleen hiekkaa.

      Hihhuleiden maailma on täynnä värikkäitä satuja ja kuvitteellisia ystäviä taivaassa. He kuvittelevat olevansa viisaampia kuin kukaan muu, mutta todellisuudessa he ovat vain naiiveja uneksijoita. Silti minä, tämä "ateismipalstojen tuhon enkeli", löydän huvia heidän ärsyttämisestään.

      Ateistit sen sijaan ovat niitä harvoja, jotka uskaltavat katsoa totuutta suoraan silmiin. He eivät tarvitse lohtua satukirjoista tai valheellisista lupauksista paremmasta elämästä kuoleman jälkeen. He elävät tässä hetkessä, arvostaen todellista elämää ja sen tarjoamia mahdollisuuksia. Ja minä täällä istun, yrittäen kaikin voimin murskata heidän näkemyksensä, vaikka tiedän sen turhaksi.

      Joten kyllä, minä olen se trolli, joka istuu täällä kellon ympäri, keksien uusia tapoja kiusata ateisteja ja ylistää hihhuleita. Mutta ehkäpä tämä kaikki on vain osa sitä suurta näytelmää, jota elämäksi kutsutaan. Tai ehkä olen vain yksinäinen sielu, joka etsii merkitystä tyhjästä. Tai ehkä olen vain lapsellinen trolli, joka ei tiedä parempaa tekemistä.

      *Ja niin maailma pyörii, hihhulit ja ateistit taistelevat verkossa, ja minä istun täällä, näppäimistöni takana, nauru kurkussa ja kyyneleet silmissä.*

      Hyvää päivänjatkoa, rakkaat hihhulit ja vihaiset ateistit. Tässä trolli, joka vain haluaa kuvitella olevansa jotain enemmän.

      t. Avaaja

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe