Itsetyydytys?

Anonyymi-ap

Yritin tästä jo kerran kysyä, mutta jostain syystä kysymystäni ei julkaistu. Eli onko itsetyydytys sallittua Jehovan todistajilla? Miten siihen suhtaudutaan?

36

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärtääkseni ainakaan naisilla ei ole kovin hyväksyttyä touhua

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­N­y­­m­f­­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • On toki. Juuri löydetyt vielä löytymättömät todisteet Peetlehemistä ja Ketsmaanesta todistavat, että kyllä opetuslapsetkin hemputtelivat aikansa kuluksi. Ja raamatun hahmot ovat tietysti jäljiteltäviä esikuvia jt, mm. Onanias. Ei siinä jt muita rajoituksia ole kuin että kärryn vieressä ei suositella hemputtelua, vaan on ainakin valoisan aikaan mentävä yksitellen läheiseen porttikonkiin, lepikkoon tms..

      • Anonyymi

        Kuulostaa hieman ettet ihan tosissasi tuota kirjoittanut... asiallisia vastauksia toivoisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hieman ettet ihan tosissasi tuota kirjoittanut... asiallisia vastauksia toivoisin.

        Täyttä totta. Ja mitä asiallisin vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hieman ettet ihan tosissasi tuota kirjoittanut... asiallisia vastauksia toivoisin.

        Kookoo ikinä ollut jt täällä pierusta puhuu
        Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia


    • Anonyymi

      Pidetään epäpuhtaana tapana, jota tulisi välttää, mutta ei ole erottamisperuste. Voi vaikuttaa tehtävien saamiseen seurakunnassa.

      • Sama vaikutus kuin rukoilemisella, tulee hyvä olo. Miespuolisella rukous ei puhdista eturauhasta, mutta muuten vaikutus on ihan yhtä olematon molemmissa.

        Ihmettelenkin miksi seuroissa ei järjestetä runkkausrinkejä eturauhasterveyden nimissä.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Sama vaikutus kuin rukoilemisella, tulee hyvä olo. Miespuolisella rukous ei puhdista eturauhasta, mutta muuten vaikutus on ihan yhtä olematon molemmissa.

        Ihmettelenkin miksi seuroissa ei järjestetä runkkausrinkejä eturauhasterveyden nimissä.

        Ateistista soopaa!


    • Anonyymi

      Missä lahkossa?

    • Anonyymi

      Kuka jaksaa niitä Vartsikoita lukea ja Raamattua selata jos pussit täynnä aina. Pakkohan se on sallia.

      • Ottavatko vastaan esirunkkauspyyntöjä?


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ottavatko vastaan esirunkkauspyyntöjä?

        Vedätkö pilveä?


    • Anonyymi

      Kamalaa!

    • Anonyymi

      Lahkossa on olennaista, että seksuaaliset tavat kerrotaan vanhimmille.

      Entinen todistaja kertoi, että hänen sukupuoliyhteys -asiaansa käsiteltiin oikeuskomiteassa (3 lahkopomon ryhmä), todistaja oli ollut nuori neitonen, ja nuo keski-ikäiset gubet olivat kyselleet ja tivanneet yksityiskohtia yhdynnästä.
      Vastenmielisyyttä oli herättänyt huomata keski-ikäisen kyselijän seksuaalinen kiihotustila. Mikä oli sitten osasyynä, viimeisenä tippana lahkon jättämiseenkin hänen kohdallaan.

      • Anonyymi

        Soopaa!


      • Anonyymi

        Kamala mennä puhumaan jos siellä on joku gubbe kuulustelemassa kalu kovana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soopaa!

        Jännä että on "soopaa" vaikka perustuu järjestön sääntöihin. Mutta näinhän se on, että kun on riittävän kiusallista, asia kielletään kokonaan. Erityisen tuttua Jt-tiedottajien toiminnastakin.


      • Anonyymi

        Niin no varmaan se on vaan helpompi suorilta kieltää ettei joudu tekemään nuorille tuollaisia kuulusteluja. Kun niissä kuulusteluissa kerran käy ilmi että itse kuulustelijalla on kalu kovana. Olisihan se ihan liian noloa lahkolle.


      • Anonyymi

        JT haluaa pysyä puhtaana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamala mennä puhumaan jos siellä on joku gubbe kuulustelemassa kalu kovana.

        Urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä että on "soopaa" vaikka perustuu järjestön sääntöihin. Mutta näinhän se on, että kun on riittävän kiusallista, asia kielletään kokonaan. Erityisen tuttua Jt-tiedottajien toiminnastakin.

        JT ei kiellä Raamatun totuutta!


    • Anonyymi

      Lakkoilu ratkaisee.

    • Anonyymi

      Siitä seuraa kirjastoa, yksityiskohtainen kuulustelu kaikesta mitä olet tehnyt, miltä tuntui jne. ja viimein luovutus saatanalle.

      • Anonyymi

        Eihän se ole tervehenkistä toimintaa edes kuulustella tuollaista. Ihmisten yksityisyyttä pitää kunnioittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole tervehenkistä toimintaa edes kuulustella tuollaista. Ihmisten yksityisyyttä pitää kunnioittaa.

        Lopeta nyt se hanskan kakkaaminen ja tule kokoukseen viisastumaan..


      • Anonyymi

        Jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole tervehenkistä toimintaa edes kuulustella tuollaista. Ihmisten yksityisyyttä pitää kunnioittaa.

        Miksi olet lahkolainen?


    • Anonyymi

      runkkarit on laiskoja ja saamattomia luusereita. jos tarkoitus ei ole hankkia vauvoja avioliitossa yhden miehen ja yhden naisen aidossa avioliitossa, kaikki lisääntymistoiminnot ovat silloin ihmiseltä ehdottomasti kiellettyjä ja syntiä

      • Anonyymi

        Mikä pointti?


    • Anonyymi

      No, eikös mistä tahansa itse nauttiminen ole itsetyydytystä, kaikki mikä tuo nautintoa, hyvä ateria, liikunta, matkailu, luonnosta nauttiminen jne.

      Join juuri oikein maukkaan kahvin rauhaisassa ympäristössä, mikä tyydyttävä hetki. Seuraavaksi pari palaa mustaa ja ah' niin nautinnollista suklaata.

      Nautinto ja hyöty samassa paketissa.

      "Päivittäisellä itsetyydytyksellä voi olla huikeita hyötyjä terveyteen."

      - https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/asiantuntijat-paljastavat-5-asiaa-jotka-saannollinen-itsetyydytys-aiheuttaa/6614286

      "5 naisten itsetyydytyksen etua"

      - https://mielenihmeet.fi/5-naisten-itsetyydytyksen-etua/

      • Anonyymi

        Koskenkorvan olet vetänyt


    • Anonyymi

      Minä olen helluntalainen ja runkkaan joka päivä.

      • Anonyymi

        Hellarit eksyttää


    • Anonyymi

      En usko, että itsetyydytys on Raamatun vastaista.

    • Anonyymi

      Anonyymi 2024-03-11 02:51:48

      " Pidetään epäpuhtaana tapana, jota tulisi välttää, mutta ei ole erottamisperuste. Voi vaikuttaa tehtävien saamiseen seurakunnassa. "

      -Kiinnittäkää huomiota tuossa siihen että lahkon, eli vanhimpien ja johtoportaan kuuluu tuntea jäsenten seksuaaliset tavat.

      Lahko ei tunne yksityisyyttä muutoinkaan.

      Käytännössä esim. uskoutuminen ei ole puolisoiden välistä, vaan kumpikin puoliso vuorollaan käy vanhimman puheilla, puhumassa puolisostaan. Ja nähdessään aiheen, käräytämässä puolisonsa lahkorikkomuksesta.

      Nettifoorumilla ex -jt kertoi että kysyttyään puolisoltaan tämän mielipidettä jostain lahkon normista, tämä oli kaivanut esiin lahkon julkaisun, ja vastannut sitten lukemalla pätkän siitä.

      Ostatko vartiotornin ?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe