Muissa seinissä jossa paikkakunna murhista kirjoitetaan ei ole tätä mielettömyyttä

Anonyymi-ap

Kolme aihetta täällä velloo vuodesta toiseen.

Ensimmäinen on pohdiskelu Hilkan murhasta.

Toinen on riehunta Hilkka-pohdintaa vastaan, jota ilmeisesti murhasuvun isä ja poika harrastaa.

Kolmas on Keskisen konkurssia huutanut, joka aloitti virtensä jo viime vuosituhannen puolella.

16

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko syy olla murhasuvun?

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hilkka on ollut alusta saakka mielettömän murhasuvun käsissä täällä!

    • Anonyymi

      Patoutuneita sukuvihoja on laskettu pois jo 20 vuotta

    • Anonyymi

      Ketään normaalia ihmistä koko Hilkka-asia ei kiinnosta enää pätkääkään. Jollakin ihmisellä vain on jäänyt mania päälle ja sille ei ilmeisesti mitään voida.

    • Anonyymi

      Tämä on geenivirheellisten Alavus

      • Anonyymi

        Älä kuuntele up-poika muita! Tule meidän gay-piirimme torstaina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuuntele up-poika muita! Tule meidän gay-piirimme torstaina

        Minä tulen!


    • Anonyymi

      Uusi keskustelu

    • Anonyymi

      Käytiin aika kiivasta yhteiskunnallista keskustelua, jossa etsittiin myös Suomesta eräällä tavalla syyllisiä kaikilla tavoilla muun muassa siihen, että Suomi ei ollut Naton jäsen, ja Putiniin liittyviä erilaisia syytöksiä, Valkama sanoo.
      Lue myös: Uutuuskirja: Putin piti presidentti Tarja Halosen lapsuuskuvaa työpöydällään: "Valtaa käyttävät naiset kutistetaan pikkutytöiksi"

      – Aika monet niistä kohdistuivat Tarja Haloseen, vaikka hän ei enää siinä vaiheessa ollut kymmeneen vuoteen ollut istuva presidentti.
      Syntipukki

      Miksi Tarja Halosta pidettiin syntipukkina Suomen Venäjän-politiikkaan?

      – Minun henkilökohtainen arvioni on, että kahdesta syystä. Siksi, että hän on nainen ja siksi, että hän on vasemmistolainen, Valkama sanoo.

      – Meillähän oli istuvana presidenttinä Sauli Niinistö, joka oli mies ja oikeistolainen. Ja esimerkiksi Venäjän-tutkijat ajattelevat, että Krimin valtaus oli sellainen hetki tässä meidän lähihistoriassamme, jonka olisi pitänyt avata päättäjien silmät Venäjän suhteen.

      – Suomessahan Venäjän-politiikka ei mitenkään kauhean dramaattisesti sen jälkeen muuttunut, ja silloin Tarja Halonen ei ollut enää presidentti. Tästä näkökulmasta on tietysti tosi kiinnostavaa se, että syytetyn tulilinjalle joutui juuri sitten tämä presidentti, Valkama sanoo.
      Lue lisää: Joe Biden kysyi Tarja Haloselta, miten Putinia kannattaa käsitellä: "Hän haistaa veren" – Halosen perinnöstä julkaistaan kirja
      "On tuntunut kohtuuttomalta"

      Mitä Halonen itse ajatteli kritiikistä, jota sai osakseen?

      – Olen ajatellut, etten ryhdy julkisesti Halos-tulkiksi ja puhumaan hänen puolestaan. Mutta ehkä ei ole suuri yllätys jos sanon, että kyllähän se varmasti on osin ainakin kohtuuttomalta tuntunut.

      Muuttuiko Halosen suhde Venäjään hyökkäyssodan alettua?

      – Kyllä Tarja Halosen reaktio sinä päivänä kun hyökkäys alkoi, oli hyvin samankaltainen kuin kaikilla meillä muillakin, eli aika järkyttynyt ja yllättynyt. Ja kyllä hänkin oli varmasti viimeiseen saakka toivonut, että se olisi vain uhittelua.

      Yhdessä vaiheessa Tarja Halonen sanoi, että Putin oli hänen ystävänsä.

      – Itse asiassa häneltä kysyttiin yhdessä haastattelussa, kutsuisitko Putinia ystäväksi, ja hän vastasi, että kai minä voin häntä ystäväksi kutsua. Tietysti on mielenkiintoista pohtia mitä olisi tapahtunut, jos hän olisi vastannut "ei ole ystäväni". Siitä olisi voinut tulla vielä suurempi kohu, Valkama sanoo.
      Niinistöllä sama ulkopoliittinen linja

      – Halosen välit Putiniin olivat varmaan valtiojohtajien mittapuulla aika läheiset ja lämpimät. Ja saman tyypiset olivat myös Sauli Niinistön sen jälkeen.

      – Kumpikin heistä istuvana presidenttinä toteutti sellaista ulkopoliittista linjaa, joka oli vuosia aikaisemmin ikään kuin sementoitu Suomessa, Valkama sanoo.

      Kuinka paljon Halonen itse miettii mahdollisia käännekohtia, että olisi voinut toimia toisin?

      – Kyllä uskon, että hän on niitä asioita pohtinut paljon, ja erityisesti Ukrainan sodan kontekstissa. Kyllä se näissä meidän keskusteluissa kävi ilmi, että hän sitä asiaa paljon miettii, Valkama sanoo.
      Lue lisäksi: Tarja Halosen sairas

    • Anonyymi

      Se on yks kajahtanu ihiminen joka pitää Hilkka keskustelua esillä

      • Anonyymi

        Se on valveutunut ja asiasta perillä.


    • Anonyymi

      Uskon, että hän on niitä asioita pohtinut paljon, ja erityisesti kontekstissa. Kyllä se näissä meidän keskusteluissa kävi ilmi, että hän sitä asiaa paljon miettii

      • Anonyymi

        Mä ainakin mietin joka päivä että kuka sen teki.


    • Anonyymi

      Tämä oli kirjoitettu hallitusohjelmaan...

    • Anonyymi

      psykologisessa mielessä tämä up- ilmiö

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe