Iskä hei.., mitä sä siellä Amsterdamissa oikein teit..?

- Pistä se puhelin nyt taskuun ja ota toi huppu pois silmiltä...
- No joo joo!
- Krhmmm.., se oli sellainen taide- ja kulttuurimatka kaverin kanssa.
- Äiskä kertoi ihan jotain muuta.
- No mitäs se nyt höpötteli?
- En mä voi sitä kaikkea toistaa.
- Kävimme taidemuseoissa, Anne Frankin talossa ja kanavaristeilyllä.
- Noihan olis voinu hoitaa päivässäkin.
- Dami on valtaisa paikka ja nähtävyyksiä riittää viikoksi.
- Kävittekste Punaisten lyhtyjen alueella? Siellä kuulemma käy kaikki turistit.
- Mistä sä tuollaista tiedät?
- Äiskä kertoi ja sitten mä googletin loput mistä se ei puhunut.
Sitten Googlessa oli niistä huumeista ja kaikesta sellaisesta...
- Niistä en tiedä mitään.
- Miks et ottanut mua sinne mukaan?
- Hiihtolomamme eivät natsanneet yhteen..
- No joo joo faija.., mä tiedän jo enemmän kun sä luulet.
- Varo nyt vähän..! Älä kävele ihmisiä päin ja pistä se puhelin nyt jo pois!!!

6

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viktorialla taas ollut mielikuvituskeskustelu mielikuvituspojan kanssa, mainitaan vielä mielikuvitusvaimokin😂😂🤷‍♂️🤪

      Me kaikki tiedämme että olet täysin kokematon naisista.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­y­­m­f­­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Olin vielä todella lapsi ja lähes vasta lukemaan oppinut, kun erään pihan tytön (Eeva nimeltään) neuvosta luin Anne Frankin päiväkirjan. On se mulla edelleenkin, jossain tuolla hyllyssä.

      No, itse kirjahan on ihan siedettävää luettavaa lapsellekin: päiväkirjaa erään amsterdamilaisen talon vintiltä.

      Frankien ystäväperhe löysi vintille hylätyn päiväkirjan ja Annen isä, perheensä ainoana eloonjääneenä ja vapauduttuaan leiriltä, antoi sitten luvan julkaista sen.

      Tuon jälkeen olen lukenut ja kuullut erinäisen määrän mm. juutalaisten omia kertomuksia tuosta sodasta.

      Miksi S24-yp yrittää estää tämän viestin lähettämisen?

    • Anonyymi

      Tuo Amsterdam kukkineen, kanavaristeilyineen ja anne frankkeineen on ollut matkasuunnitelmissani.

      Olen Pietarissa käynyt mm. kanava- / jokiristeilyllä ja V. Novgorodissa risteilyllä Ilmen- = Ilmajärvellä.

      Tänä kesänä on suunnitelmissa kiertoajelut muualle.

      Minkälainen tuo Anne Frankin piilopaikka, talo on nykyään? Siellä alakerrassahan oli jokin verstas vai mikä? Ja joku *kele duunari sattui kuulemaan yläkerrasta ääniä ja piti ehdottomasti paljastaa sakuille.

      Onko rakennuksen sisustat entisenlaiset? Salaovi vintille?

    • Anonyymi

      Kun Vikin kierjoitelmia on lukenut pidempään jää niistä vähän surullinen kuva.

      Tässäkin muistellaan jotain tapahtumaa joka on noin kaksi vuosikymmentä vanha, jos se olisi oikeasti tapahtunut. Ja on tai ei oikeasti tapahtunutta, se mielentila jossa tuollaisia kuitenkin muodostetaan on ennemmin surullinen kuin iloinen.

      Perustelut.

      Viki on kertonut olleensa YK hommissa, tämä on tapahtunut joskus 70 luvulla; sitten hänellä oli 80 luvulla rakennusfirman tapainen; ja uskoisin että tuohon aikaan on jossain vaiheessa loppunut se ensimmäinen avioliitto jonka lapset siis kenties syntyivät tuossa 80 luvun vaihteen tienoilla.

      Toinen avioliitto on sitten solmittu jossian 80 luvun lopun aikoina; ja siitä syntyneet tyttäret, kaiketi kaksi, on siis syntyneet noin 1990 tienoilla olleen teinejä ennen 2010:a.

      Nää jutut missä lapset on selvästi teinejä on siis kahden vuosikymmenen takaa.

      Tunnettuahan on että kun ihminen vanhenee hän alkaa miettimään vanhoja juttuja haikeudella.

      Viki, onks sulla kaikki hyvin?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe