En ymmärrä mihin tarvii naista

Anonyymi-ap

Helpompi olla yksin

29

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on sinun valintasi. Miksi kuitenkin hengaat ikävä palstalla?

• Anonyymi

Hyvä sulle. Ole miten haluat.

• Naisia ei tarvita mihinkään, ne ovat katkeria ja äkäisiä sekä ilkeitä. Tyttöjä tarvitaan ja tytöt tarvitsevat miehiä.

• Anonyymi

Pedofiili ööö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pedofiili ööö.

"Pedofiili ööö."

En ole 𝗉edofiili.

• Miehelläkin on kuitenkin viettejä, hormoonit, tarpeita ja vaistoja. Hellyyden kaipuuta yms. Sen takia rakastuu ja haluaa kumppanin itselleen... Ja kun ei saa niin kärsii koko kehollaan.

• Ei se kumppani aina riitä😅

• valtakunta kirjoitti:

Ei se kumppani aina riitä😅

Niin. No siinä tullaankin siihen, että onko ihminen yksiavioinen olento ollenkaan? Ei ole. Siksi jengi menee vieraisiin petiin aika herkästi. Toiset on toki uskollisempia kuin toiset. Jos ei tilaisuuksia tule, niin ei ole houkutuksiakaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin. No siinä tullaankin siihen, että onko ihminen yksiavioinen olento ollenkaan? Ei ole. Siksi jengi menee vieraisiin petiin aika herkästi. Toiset on toki uskollisempia kuin toiset. Jos ei tilaisuuksia tule, niin ei ole houkutuksiakaan.

Jos on oikea ja hyvä niin ei mene. Tietysti pettymykset ja rikkomiset saattavat ohjata käyttäytymistä.

• mustasusi kirjoitti:

Olen 21vuotta ollut jo uskollinen, onneksi olen keksinyt itsensä tyydyttää päivittäin jo nuorena ja ajattelin jumalaa jo silloin 😅 kerran päivässä orkku pitää kaidalla tiellä mutta aina ole kuin yöllä aikaa itselle suihkussa
        🫧.☁️🏰☁️🚿
        Olen taas alkanut ajattelemaan Jumalaa.noh olihan se neitsyt marjallekin tehnyt jeesuksen vaikka sillä oli joosef😅
        Eiköhän se näin Ollut?

• valtakunta kirjoitti:

Olen 21vuotta ollut jo uskollinen, onneksi olen keksinyt itsensä tyydyttää päivittäin jo nuorena ja ajattelin jumalaa jo silloin 😅 kerran päivässä orkku pitää kaidalla tiellä mutta aina ole kuin yöllä aikaa itselle suihkussa
        🫧.☁️🏰☁️🚿
        Olen taas alkanut ajattelemaan Jumalaa.noh olihan se neitsyt marjallekin tehnyt jeesuksen vaikka sillä oli joosef😅
        Eiköhän se näin Ollut?

No se on niin luonnollista kuin voi olla, eikä siinä satuta toista... Ei pitäisi enää nykypäivänä ajatella mitenkään muuten.

• mustasusi kirjoitti:

No se on niin luonnollista kuin voi olla, eikä siinä satuta toista... Ei pitäisi enää nykypäivänä ajatella mitenkään muuten.

Muutenkaan kaikkea ei uskalla sanoa äänen jos tekee mieli kuoria toisen paljaaksi käyttää ilman tunnotuskia kyllä kiellettykin vaeltelee mieleen vaikkei tahtoisi korkeissa haluissa. Silloin ei kannata kotoa lähteä🥰

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

no sori vaan. mun vanhemmat oli yhessä 50 vuotta mun isän kuolemaan asti. joten vittuako voit väittää ettei voi olla vain yhden kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

no sori vaan. mun vanhemmat oli yhessä 50 vuotta mun isän kuolemaan asti. joten vittuako voit väittää ettei voi olla vain yhden kanssa.

En väittänyt, etteikö voi olla vain yhden kanssa. On minunkin vanhemmat olleet yhdessä yli 50 vuotta, eikä ole aikomusta erota. Mutta aina vaan harvinaisempaa tuo on, sitä et voi kieltää.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen itsekin harvinaisen uskollista sorttia. Ympärillä olen kyllä nähnyt ja kuullut vaikka mitä. Mutta minua varmaan on rumuus suojellut, kun ei niitä houkutuslintuja ole ympärillä pyörinyt, ja itse en ole mikään häntäheikki myöskään. Tietenkin siinä syy myös tähän loppuelämän yksin jäämiselle.

• Anonyymi

Inhottavia valehteleivia ja manipuloivia naisia on paljon

• Anonyymi

rakkauteen, mutta tämä toiminta ei ole rakkautta, eikä siihen liity tämmöisiä sairaita kuvioita.

• Anonyymi

Sohvalla on kiva pidellä naista rintaa vasten ettei putoa lattialle ja kesällä käydä iltauinnilla ja pidellä kylmissään kanalihalla olevaa naista rintaansa vasten.

• Anonyymi

Ole yksin sitten.

• Anonyymi

Ei miestäkään tarvitse mihinkään. Nykyaikana parisuhteet onkin valintoja, ei pakollisia. Itsekin pärjännyt itsenäisenä jo toistakymmentä vuotta.

• Anonyymi

Näinhän se menee.🧡

• Anonyymi

Minä tarvitsisin tunteakseni itseni tärkeäksi ja rakastetuksi. Myös läheisyyttä kaipaan ja yhdessäoloa. Yksin ei ole hyvä olla. Mutta olen liian masentunut ja arka. Kuka vaan ei myös kelpaa.

• Anonyymi

älä nyt, minähän odotan että päästään hakkaamaan ne ja perheenne ❤️

• Anonyymi

Sulla on varmaan paha olla

• Anonyymi

Samoin mietin miehistä, piiiiiitkäään, vuosia ja vuosia, kunnes yhtäkkiä huomasin hänet.
      Mokasin tai sabotoin itseäni, joten en näe häntä. Lähes ollenkaan. Nyt on varmaan mennyt niin kauan aikaa, että varmaankin kemia, vetovoima, taika ja kaikki muukin on kaikonnut. Jäljellä on lämmin ajatus ja ehkä joku kiintymys.

• Hyvä kysymys.
      Mielestäni nainen täydentää miestä ja toisinpäin. Kyllä se on kuitenkin äärimmäisen tärkeää, että on oikeanlainen kumppari. Jos molemmat ovat vasemman tai oikean jalan kumppareita, niin ei siitä välttämättä mitään tule tai on se ainakin hankalaa.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Muistisairaus tulee helpommin, jos on epäsosiaalinen, masentunut ja aina yksin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      99
      4882
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      172
      4684
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      89
      4310
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2700
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2678
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2217
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      29
      2115
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1890
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      11
      1785
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1779
    Aihe