Hedelmätön Adventtikirkko

Anonyymi-ap

Iloitsevatko adventistit hedelmättömästä seurakunnastaan vai laskeskelevatko kilpaa Äitibabylonin kanssa lastensa lukumäärää?

32

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      http://katolinen.fi/?page_id=7279
      Web of Trust

      1. osa
      KIRKKO JUMALAN SUUNNITELMASSA

      KIRKON SYMBOLIT

      755. ”KIRKKO on viljelysmaa, Jumalan pelto.137 Tässä pellossa kasvaa ikivanha ÖLJYPUU, jonka pyhänä juurena olivat PATRIARKAT ja JOSSA juutalaisten ja pakanoiden SOVITUS TAPAHTUU ja kerran tulee tapahtumaan…

      II Kirkon alkuperä, perustaminen ja lähettäminen
      KIRKKOA ON KUVATTU JO MAAILMAN ALUSTA ASTI

      760. ”Maailma luotiin kirkkoa silmällä pitäen”, sanoivat alkuaikojen kristityt.
      153 Jumala on luonut maailman osallistumaan hänen jumalalliseen elämäänsä.
      OSALLISUUS syntyy siten, että IHMISET KOOTAAN KRISTUKSEEN, ja tämä ”KOKOAMINEN” ON KIRKKO. Kirkko on kaiken olemassaolevan päämäärä.154 …

      763…Täyttääkseen Isän tahdon Kristus perusti maan päälle taivasten valtakunnan. KIRKKO on ”mysteerinä jo läsnäoleva KRISTUKSEN VALTAKUNTA”.165 541

      775. ”KIRKKO on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmän
      JUMALAYHTEYDEN ja KOKO IHMISKUNNAN YKSEYDEN MERKKI ja VÄLIKAPPALE.”201 …
      YKSEYS on jo alkanut KIRKOSSA, sillä SE KOKOAA ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla KIRKKO on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”MERKKI ja väline”. 360

      776. Sakramenttina KIRKKO on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksen
      käsissä ”kaikkien ihmisten LUNASTUKSEN VÄLIKAPPALE”,202 ”kaikenkäsittävä PELASTUKSEN SAKRAMENTTI ”,203 …

      780. Maailmassa KIRKKO on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmisten
      välisen yhteyden MERKKI ja VÄLIKAPPALE.

      Ilm.18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Katolinen kirkko todistaa aivan suoraan, että sen luoma "ainoa oikeaoppinen" kirkkolaitos, jonka "ulkopuolella ei ole pelastusta" on jumalayhteyden ja koko ihmiskunnan ykseyden sekä lunastuksen/ pelastuksen merkki ja välikappale.

        Tämä ei kuitenkaan saa minkäänlaisia kelloja kilkattamaan adventistien päässä, joka ymmärrettävästi johtuu siitä, että "sola scripturaan uskova" Adventtikirkko on ottanut vaikutteet kirkko-organisaatioonsa Katoliselta Äitikirkolta, eikä Raamatusta.

        Adventtikirkossa ei ole mitään, mikä muistuttaisi alkuseurakuntaa millään tavoin. Se on vain halpa ja kevennetty kopio hierarkkisesta Äitikirkostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katolinen kirkko todistaa aivan suoraan, että sen luoma "ainoa oikeaoppinen" kirkkolaitos, jonka "ulkopuolella ei ole pelastusta" on jumalayhteyden ja koko ihmiskunnan ykseyden sekä lunastuksen/ pelastuksen merkki ja välikappale.

        Tämä ei kuitenkaan saa minkäänlaisia kelloja kilkattamaan adventistien päässä, joka ymmärrettävästi johtuu siitä, että "sola scripturaan uskova" Adventtikirkko on ottanut vaikutteet kirkko-organisaatioonsa Katoliselta Äitikirkolta, eikä Raamatusta.

        Adventtikirkossa ei ole mitään, mikä muistuttaisi alkuseurakuntaa millään tavoin. Se on vain halpa ja kevennetty kopio hierarkkisesta Äitikirkostaan.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­y­­­m­f­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      1.Aik.21
      1 Mutta saatana nousi Israelia vastaan ja yllytti Daavidin laskemaan Israelin.
      2 Niin Daavid sanoi Jooabille ja kansan päämiehille: "Menkää ja laskekaa Israel Beersebasta Daaniin asti ja ilmoittakaa minulle, että saan tietää heidän lukumääränsä".
      3 Jooab vastasi: "Herra lisätköön kansansa, olkoon se kuinka suuri tahansa, satakertaiseksi. Ovathan he, herrani, kuningas, kaikki herrani palvelijoita. Miksi herrani pyytää tätä? Miksi Israel näin joutuisi vikapääksi?"

    • Anonyymi

      Jes. 47
      6 Minä vihastuin kansaani, annoin häväistä perintöni, minä annoin heidät sinun käsiisi; et osoittanut sinä heille sääliä, vanhuksellekin sinä teit ikeesi ylen raskaaksi.
      7 Ja sinä sanoit: "Iäti minä olen valtiatar", niin ettet näitä mieleesi pannut, et loppua ajatellut.
      8 Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta! Minä en ole leskenä istuva enkä lapsettomuudesta tietävä."
      9 Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: LAPSETTOMUUS ja LESKEYS

    • Anonyymi

      Ilm. 17:5
      Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien ÄITI".

    • Anonyymi

      Gal. 4
      26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän ÄITIMME.
      27 Sillä kirjoitettu on: "Iloitse, sinä HEDELMÄTÖN, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

    • Anonyymi

      https://www.adventist.fi/tietoa/organisaatio/
      Seitsemännen päivän adventisteilla on maailmanlaajuinen kirkko-organisaatio sekä yhteinen oppi ja seurakuntajärjestys. Olemme läsnä lähes jokaisessa YK:n tunnustamassa maassa. Olemme yhtä suurta perhettä! Vuoden 2019 alussa kirkon maailmanlaajuinen jäsenmäärä oli 21,4 miljoonaa kastettua jäsentä.

      Ai ai...hedelmällisen porttobabylonin touhulta vaikuttaa...!

      Adventtikirkolla on paljon lapsia --> adventisteja.

      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei hetkauta.

        Valitettavasti vaan et pysty osoittamaan mitään valheeksi, vaikka kuinka hokisit joka käänteessä taikasanojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti vaan et pysty osoittamaan mitään valheeksi, vaikka kuinka hokisit joka käänteessä taikasanojasi.

        Valheesi ei hetkauta.


    • Anonyymi

      Pahoittelen kirjoitusvirhettä. Lauseen lopussa kuului olla näin:
      "Vuoden 2019 alussa kirkon maailmanlaajuinen jäsenmäärä oli 21,4 miljoonaa kusetettua jäsentä."

      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


    • Anonyymi

      Herra tuntee omansa, aloittaja.

      • Anonyymi

        Niin ne, jotka kuulevat Hänen äänensä ja lähtevät ulos Babylonista Ilm.18:4

        Ne, jotka itsepintaisesti ja tietoisesti jatkavat suuren Babylonin rahoittamista, tuskin ovat näitä Herran omia.

        Jes.48
        9 Oman nimeni tähden minä olen pitkämielinen, ylistykseni tähden minä hillitsen vihani, etten sinua tuhoaisi.
        10 Katso, minä olen sinua sulattanut, hopeata saamatta, minä olen sinua koetellut kärsimyksen pätsissä.
        11 Itseni, itseni tähden minä sen teen; sillä kuinka onkaan minun nimeäni häväisty! Kunniaani en minä toiselle anna.

        Kuvittelevatko adventistit todellakin, että Adventtikirkko olisi jokin poikkeus...että Jumala antaisi kunniansa Adventtikirkolle ja tunnustaisi sen omakseen nimeämät lapset omikseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne, jotka kuulevat Hänen äänensä ja lähtevät ulos Babylonista Ilm.18:4

        Ne, jotka itsepintaisesti ja tietoisesti jatkavat suuren Babylonin rahoittamista, tuskin ovat näitä Herran omia.

        Jes.48
        9 Oman nimeni tähden minä olen pitkämielinen, ylistykseni tähden minä hillitsen vihani, etten sinua tuhoaisi.
        10 Katso, minä olen sinua sulattanut, hopeata saamatta, minä olen sinua koetellut kärsimyksen pätsissä.
        11 Itseni, itseni tähden minä sen teen; sillä kuinka onkaan minun nimeäni häväisty! Kunniaani en minä toiselle anna.

        Kuvittelevatko adventistit todellakin, että Adventtikirkko olisi jokin poikkeus...että Jumala antaisi kunniansa Adventtikirkolle ja tunnustaisi sen omakseen nimeämät lapset omikseen?

        Yhden käskyn noudattaminen kymmenestä ei ole mikään todiste siitä, että noudattaisi myös niitä 9 muuta.

        Päin vastoin, yhden käskyn (tai jonkin muun yksittäisen asian) yksipuolinen korottaminen johonkin erityisasemaan VÄÄRISTÄÄ kokonaisuuden ja tekee ihmisen sokeaksi sille, millaista kristityn elämän kokonaisuudessaan tulisi olla, kuten hyvin on nähtävissä suuren Babylonin lukemattomien eri kirkkojen ja lahkojen toiminnassa.

        Niiden todellinen motiivi toiminnan taustalla onkin vain oman kunnian tavoitteleminen synnyttämällä itselleen mahdollisimman paljon lapsia, jotka ne kastavat omalle nimelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden käskyn noudattaminen kymmenestä ei ole mikään todiste siitä, että noudattaisi myös niitä 9 muuta.

        Päin vastoin, yhden käskyn (tai jonkin muun yksittäisen asian) yksipuolinen korottaminen johonkin erityisasemaan VÄÄRISTÄÄ kokonaisuuden ja tekee ihmisen sokeaksi sille, millaista kristityn elämän kokonaisuudessaan tulisi olla, kuten hyvin on nähtävissä suuren Babylonin lukemattomien eri kirkkojen ja lahkojen toiminnassa.

        Niiden todellinen motiivi toiminnan taustalla onkin vain oman kunnian tavoitteleminen synnyttämällä itselleen mahdollisimman paljon lapsia, jotka ne kastavat omalle nimelleen.

        Hei oletko kuunelut Radio Dei plus Jippun puheita ?
        Jos sinulla on aikaa niin kuuntele Jippu ja Teemu Topran keskustelu olisi mielenkiintoista saada siitä palautetta sinulta.
        Kaikkea hyvää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden käskyn noudattaminen kymmenestä ei ole mikään todiste siitä, että noudattaisi myös niitä 9 muuta.

        Päin vastoin, yhden käskyn (tai jonkin muun yksittäisen asian) yksipuolinen korottaminen johonkin erityisasemaan VÄÄRISTÄÄ kokonaisuuden ja tekee ihmisen sokeaksi sille, millaista kristityn elämän kokonaisuudessaan tulisi olla, kuten hyvin on nähtävissä suuren Babylonin lukemattomien eri kirkkojen ja lahkojen toiminnassa.

        Niiden todellinen motiivi toiminnan taustalla onkin vain oman kunnian tavoitteleminen synnyttämällä itselleen mahdollisimman paljon lapsia, jotka ne kastavat omalle nimelleen.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei oletko kuunelut Radio Dei plus Jippun puheita ?
        Jos sinulla on aikaa niin kuuntele Jippu ja Teemu Topran keskustelu olisi mielenkiintoista saada siitä palautetta sinulta.
        Kaikkea hyvää sinulle.

        No en kyllä aio kirjautua mihinkään radio Deihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Höpöhöpölläkö tosiaan meinaat kuitata kaikki Raamatun todisteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä aio kirjautua mihinkään radio Deihin.

        Ei ole mitään pelättävää. mikä RadioDeissa pelottaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään pelättävää. mikä RadioDeissa pelottaa ?

        No minä en halua ottaa riskiä, että alan saamaan sieltä jotain mainospostia, koska en tarvitse radio Deiltä yhtään mitään, enkä halua kannattaa kanavaa millään tavoin.

        Tämä on keskustelupalsta, joten jos siellä Deillä on jotain tähän aiheeseen liittyvää, niin ole hyvä ja kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä en halua ottaa riskiä, että alan saamaan sieltä jotain mainospostia, koska en tarvitse radio Deiltä yhtään mitään, enkä halua kannattaa kanavaa millään tavoin.

        Tämä on keskustelupalsta, joten jos siellä Deillä on jotain tähän aiheeseen liittyvää, niin ole hyvä ja kerro.

        Uskon että sinua kiinostaisi kuulla mitä Jippu ja Teemu puhuivat ei sieltä mitään mainoksia tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpölläkö tosiaan meinaat kuitata kaikki Raamatun todisteet?

        Sellaisia sinulla ei edes ole. On vain valheesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia sinulla ei edes ole. On vain valheesi.

        No aivan suoraan Raamatusta olen todisteet ottanut, joissa kerrotaan, että se suuri Babylon on hedelmällinen portto, joka synnyttää lapsia omassa voimassaan (vrt Haagar), kun taas Jumalan seurakunta on hedelmätön (vrt, Saara) ja iloitsee siitä, sillä sen ei tarvitse kärsiä synnytystuskia, koska Jumalan Henki on se, joka synnyttää.

        Tosin silloin ei ole myöskään mitään, mistä voisi ylpeillä, joten ajatus omasta hedelmättömyydestä ei suuren Babylonin kirkkoja ja lahkoja miellytä, jotka haluavat todistella olevansa jotain erityistä.

        Minusta se taas on erittäin vapauttava ajatus, vaikka en ole edes uskovainen, kun ei tarvitse yrittää olla jotain, mitä ei ole, eikä väittää tietävänsä, vaikka ei tiedä, vaan voi olla rehellisesti oma itsensä ja myöntää, ettei tiedä.


    • Anonyymi

      Nyt ei ole tarkoitus keskustella, vaan syöttää harhaoppia.

      Suorittaa aivopesua harhaoppiin.

      • Anonyymi

        No minusta näistä voisi hyvinkin keskustella, vaan eipä löydy keskustelukumppania.

        Joku täällä näyttää jotain vastanneen, mutta kommentti on poistettu.


    • Anonyymi

      Kirkko ei ole hedelmätön. Sen hedelmä on mätä ja paha.

      • Anonyymi

        Tuo on vain sinun valheesi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe