Keravan kohtalo!

Anonyymi-ap

Olen viihtynyt tänne saakka tässä pikkukaupungissa nimeltään Kerava.
En viihdy enää ja harkitsen vakavasti pois muuttamista. Miksi - joku ihmettelee!
Siksi, että Keravalta on viety pois kaikki tarpeelliset lähipalvelut, kuten verovirasto, posti, poliisi, kela, pankit, vakuutusyhtiöt, VR-lipputoimisto, kenkäkauppa, kirjakauppa, vaateliikkeet, sähköliikkeet ym. Ylirahastetut liiketilat ammottavat tyhjyyttään ja palvelut viedään muualle. Keskusta rakennetaan täyteen kalliita homehtuneita "pilvenpiirtäjiä", joihin kukaan itsellisesti toimeen tuleva ei halua muuttaa. Terveyspalvelut karkaavat Jorviin ja ties minne? Pikkukaupungin palvelut ja keskustan viihtyisyys on tipotiessään. Kerava on muuttumassa kotoisasta ja sievästä pikkukaupungista rumaksi harmaaksi asumislähiöksi, jossa käydään vain nukkumassa. Tämäkö on ollut tavoitteena ja ollaanko tähän nyt tyytyväisiä? En minä ainakaan - harmittaa Keravan kohtalo!

6

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keravalla ja Lieksalla on yhtäläisyys, molemmat tyhjiä kyliä ilman palveluja. Sama tunnelma kun ajaa keskustaan. Kerava on mamujen paratiisi Suomessa.

• Anonyymi

Samaa ollaan tekemässä. Myös terveyspalvelut ovat kertakaikkiaan kelvottomat. Yksityinen Aava toimii, mutta on sikamaisen kallis. Iltaisin ei uskalla missään liikkua, ei varsinkaan rautatieaseman, eikä varsinkaan taka-parkkipaikan läheisyydessä, koska silloin lähtevät tummapintaiset liikkeelle.

• Anonyymi

No hui! Kylläpä olet hysteerikko ja arka. Jos et uskalla illalla liikkua niin 99% keravalaisista uskaltaa. Rauhaisa pikkukaupunki, en vaihtaisi Stadiin. Palveluja on mukavasti.

• Anonyymi

Turhanaikaista höpötystä. Mihin noita virastoja kukaan tarvitsee? Netissä voi hoitaa ko. asiat - ainakin minä olen hyvin pärjännyt. Liikkeitä on ympäristössä ihan tarpeeksi. 10-15 km säteellä löytyy kaikki. Siis 10 - 15 minuutin ajomatkan takana. Terveyspalvelut ovat ,uiden pikkukaupunkien tasolla - ei eroa. Itse käyn Helsingissä töissä ja sieltähän löytyy aivan kaikki palvelut ja huvit. En valita. Muutin maalta aikoinani ja tiedän mitä tarkoittaa tyhjentynyt kuntakeskus.

• Anonyymi

Kaikilla ei ole varaa nettiin. Eikä osaamista, kun ikä lähempänä satasta kuin viittäkymmentä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla ei ole varaa nettiin. Eikä osaamista, kun ikä lähempänä satasta kuin viittäkymmentä.

Sitten pitää opetella käyttämään nettiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4158
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      81
      3890
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2428
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      64
      2276
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1965
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1869
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle juuri nyt?

💜
      Ikävä
      103
      1698
    8. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1642
    9. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1633
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      61
      1501
    Aihe