Olen viihtynyt tänne saakka tässä pikkukaupungissa nimeltään Kerava.
En viihdy enää ja harkitsen vakavasti pois muuttamista. Miksi - joku ihmettelee!
Siksi, että Keravalta on viety pois kaikki tarpeelliset lähipalvelut, kuten verovirasto, posti, poliisi, kela, pankit, vakuutusyhtiöt, VR-lipputoimisto, kenkäkauppa, kirjakauppa, vaateliikkeet, sähköliikkeet ym. Ylirahastetut liiketilat ammottavat tyhjyyttään ja palvelut viedään muualle. Keskusta rakennetaan täyteen kalliita homehtuneita "pilvenpiirtäjiä", joihin kukaan itsellisesti toimeen tuleva ei halua muuttaa. Terveyspalvelut karkaavat Jorviin ja ties minne? Pikkukaupungin palvelut ja keskustan viihtyisyys on tipotiessään. Kerava on muuttumassa kotoisasta ja sievästä pikkukaupungista rumaksi harmaaksi asumislähiöksi, jossa käydään vain nukkumassa. Tämäkö on ollut tavoitteena ja ollaanko tähän nyt tyytyväisiä? En minä ainakaan - harmittaa Keravan kohtalo!
Keravan kohtalo!
7
396
Vastaukset
- Anonyymi
Keravalla ja Lieksalla on yhtäläisyys, molemmat tyhjiä kyliä ilman palveluja. Sama tunnelma kun ajaa keskustaan. Kerava on mamujen paratiisi Suomessa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Samaa ollaan tekemässä. Myös terveyspalvelut ovat kertakaikkiaan kelvottomat. Yksityinen Aava toimii, mutta on sikamaisen kallis. Iltaisin ei uskalla missään liikkua, ei varsinkaan rautatieaseman, eikä varsinkaan taka-parkkipaikan läheisyydessä, koska silloin lähtevät tummapintaiset liikkeelle.
- Anonyymi
No hui! Kylläpä olet hysteerikko ja arka. Jos et uskalla illalla liikkua niin 99% keravalaisista uskaltaa. Rauhaisa pikkukaupunki, en vaihtaisi Stadiin. Palveluja on mukavasti.
- Anonyymi
Turhanaikaista höpötystä. Mihin noita virastoja kukaan tarvitsee? Netissä voi hoitaa ko. asiat - ainakin minä olen hyvin pärjännyt. Liikkeitä on ympäristössä ihan tarpeeksi. 10-15 km säteellä löytyy kaikki. Siis 10 - 15 minuutin ajomatkan takana. Terveyspalvelut ovat ,uiden pikkukaupunkien tasolla - ei eroa. Itse käyn Helsingissä töissä ja sieltähän löytyy aivan kaikki palvelut ja huvit. En valita. Muutin maalta aikoinani ja tiedän mitä tarkoittaa tyhjentynyt kuntakeskus.
- Anonyymi
Kaikilla ei ole varaa nettiin. Eikä osaamista, kun ikä lähempänä satasta kuin viittäkymmentä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla ei ole varaa nettiin. Eikä osaamista, kun ikä lähempänä satasta kuin viittäkymmentä.
Sitten pitää opetella käyttämään nettiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446