Arvoisat AY herrat

Anonyymi-ap

Nyt vittuilette Suomen kansalle!

14

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei, heidän singnaali on työttömille : tulkaa ja tehkää - teille on töitä, ja arvostusta.

Täälläkin pääsi lakkolaisten tilalle työttömiä töihin, ja ovat onnellisia. Oma luukku, vaatteet, ja aktiviteettejä päivään. Kiitos Turku.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­­­N­­y­­m­f­­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Herrat eivät Suomessa ole ihmisiä vaan sikoja, anteeksi eläin siat jotka ovat viisaita mutta porvari siat kuuluvat monttuun.

• Anonyymi

Mihinkä nuo viime vuonna ilman osikoja jääneet AY herrat kuuluvat?
        Meneekö samaan monttuun porvariherrojen kanssa?

• Anonyymi

Persuli parka. Et sinä ole mikään kansa.

• Anonyymi

SUOMI ON SODASSA!!!

Ay-liike RÄIKEÄSTI väittää olevansa Suomen suurin työväenpuolue vaikka sehän ihan ilmiselvästi on Persuomalaiset! Täysin PÖYRISTYTTÄVÄÄ!!!

https://www.youtube.com/watch?v=_M9JAiY20Sk

Suomi on nyt TOTAALISESSA SODASSA!!! Hallituksen on jo vihdoin viimein aika käyttää Eduskunnan sille myöntämää valtaa ja PIDÄTTÄÄ koko maan vakautta uhkaavat Ay-kommunistit!!!

https://www.youtube.com/watch?v=0wW0rbLApIM

• Anonyymi

"ETTE VITTUILE"!!!

• Anonyymi

Eloranta, Aalto ja kumppanit kuseksivat duunarien muroihin. Eipä taida paljon heidän tilinauhaansa vaikuttaa vaikka lakot kestäisivät pidempäänkin. Käsittämätöntä ettei jengi ymmärrä ettei ay-johto ole huolissaan suomalaisista työntekijöistä vaan oman valtansa ja vaurautensa kaventumisesta. Nuo herrat eivät maksa senttiäkään lakkoapuja. Väittävät olevan hallitukseen kohdentuvia "painavia syitä", mutta suurin kärsijä on yritykset jotka lakoista kärsivät ja jos yritysten toiminta kärsii niin ensimmäisenä siitä kärsivät duunarit, se taho jota nämä ay-johtajat sanovat puolustavansa. Kaikki ei täsmää.

• AY-herrat elävät eri elämää kuin duunarit joiden asiaa he "puolustavat"

• Anonyymi

Juuri niin on, ihan omaa asiaansa tai sitten eivät ymmärrä mitä tekevät.

• Anonyymi

Samaa elämää nuo elävät.
        SAK:n pomo saa n.16 000 €/kk puheenjlhtajan palkkaa + 2 000€/kk Ilmariselta joten ymmärtää duunarit ahdistusta.

• Anonyymi

Näin huutele joku "jormapiisinen" pienyrityksen persujuntti. Sulle voikin vittuilla persuapina. Sinä ja sinun puolueesi persut on kaukana S u o m e n k a n s a s t a. Yksi persuhullu heiluu sakset kädessä ja puppelipoika räksyttää vieressä kieli ruskeana. Johan teiltä loppuu leikattavatkin, lyöttekö sitten toisianne saksilla?

.

• Anonyymi

Se on hyvä, että sinulle ongelma on persut eikä hallitus.😂

• Anonyymi

Voitaisiinko laittaa nuo AY johtajat oikeisiin töihin? Suostuisivatko he alle 15 000€/kk palkkaan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3119
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      74
      3024
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2880
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2564
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      2047
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1647
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1605
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1580
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1546
    Aihe