Ateismi hyvä vai paha?

Anonyymi-ap

Millainen ihminen on hyveellinen ateisti? Onko ateismissa olemassa joitakin asioita, joita noudattamalla ihminen on sen tai ateistien mukaan hyvä? Millaisia asioita ateismissa olevat pitävät pahoina?
Onko ateistisella ajattelulla hyvyydestä ja pahuudesta eroa teistisen maailman ratkaisuihin asiasta?

17

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen tällä palstalla tie ateismiin portti hyvyyteen

      • Anonyymi

        Avaaja lisää: Yleensä minulla sanottiin samat sanat toisin järjestyksin kun pieraisin kirkossa.
        - Sanoin kyllä että avaan ikkunan jos sinua PH: vastaanotto ei kiinnosta


      • Anonyymi

        Siis kumpi?


    • Anonyymi

      Teismi hyvä vai paha?

      Avaaja lisää: tasa-arvon kannattajana katson kauhulla uutisia ja jossa teistit sotii.

      Israel Gasa EU > RU. Teistejä kaikki, ja paaviikin viellä .


      Millainen ihminen on hyveellinen teisti? Onko teismis olemassa joitakin asioita, joita noudattamalla ihminen on sen tai teistien mukaan hyvä? Millaisia asioita teismissa olevat pitävät pahoina?

      Onko teistisella ajattelulla hyvyydestä ja pahuudesta eroa teistisen maailman ratkaisuihin asiasta? Ja miksi sotia, jos molemmat teisti lahkot on samaa mieltä?

    • Anonyymi

      Kun heitän itseni syvälle ateismitutkimuksen aaltoihin, tunnen olevani kuin moderni merirosvo, etsien aarteita tuntemattomista syvyyksistä. Aina päällimmäisenä mielessäni on kysymys: mitä nuo uskonjäänteiden kauhut, ateistit, pitävät hyvänä tai pahana?

      Jokainen päivä on kuin matka yli salaperäisten mantereiden, jotka täytyy kartoittaa, jotta voisin ymmärtää ateistien omituisia tapoja. Heidän moraalikäsityksensä ovat kuin labyrintti, jossa eksyn yhä uudelleen. Mutta ah, mikä kutkuttava haaste!

      Kun muut nauttivat auringonpaisteesta ja lintujen laulusta, minä uppoudun pimeyden syövereihin, miettien, miten ateistit voivat löytää mitään merkitystä elämälleen ilman jumalaa. Heidän maailmansa on kuin absurdi teatteriesitys, jossa juoni puuttuu ja näyttelijät kulkevat unessa.

      Kun tutkin heidän käytöstään, huomaan, että he puhuvat humanismista ja moraalista, ikään kuin olisivat unohtaneet, että jumalaton maailma on kuin talo ilman perustuksia. Mutta ehkä he vain nauravat minulle hiljaa mielessään, kun yritän ymmärtää heidän mysteerejään.

      Niin, olen innokas ateismitutkija, joka ui vastavirtaan uskon virroissa, sillä missä olisi hauskempaa kuin seilata valheiden merellä ja kuvitella olevansa totuuden partioiva sankari?

      t. Avaaja

    • Anonyymi

      jumala on paha , koska jumala on vale ja sillä on seuraukset 😠
      hyvää 🤔mitähän sekin on ? tulee mieleen filmidokumentti viidakossa elävästä heimosta joka ei ollut nähnyt muita ihmisiä ja tarjosivat näille suolaa , josta sanoivat hyvää 🤣🤣🤣 tämä dokumentti ohjelma paljastui myöhemmin kusetukseksi !!!

    • Anonyymi

      Jumalaa pidetään kaiken pahan alkuna ja loppuna. Lol. Ateismissa. Jumala on Rakkaus taas on absurdi. Koko käsite.
      Vedotaan sotiin ja luonnon mullistuksiin.
      Olemassaolo energiana siis. Ei jatkoon.
      Ei mahdollista vaikka pää lattiassa.

      • Anonyymi

        Ateisteilla on kyllä paljon olkiukkoja jumalasta.


    • Anonyymi

      Laulun ilo poistaa jännityksen.
      Voi samalla eheyttää. Idols ym.
      kilpailuissa ei ole ateisteja.
      Musiikki eheyttää.

    • Anonyymi

      Yleisön reaktiot ovat toteutuneita rukous vastauksia. Nuoret vahvistuvat. USAssa on isot yleisömäärät laulukilpailuissa. Ihmiset tulevat kaukaa ympäri maailman esiintymään. Hyvin hengellisiä tilaisuuksia.

      • Anonyymi

        Hengettömiä. Se kirjoitetaan "hengettömiä".

        Ja juuri siitä syystä ja hengen kaipuun takia tuollainen tunnepohjainen korvikekin kuin laulelu kelpaa puutteeseen.


    • Anonyymi

      Hyveellinen ateisti on kuin joulupukki. Kovasti siitä puhutaan, mutta valhe se vain on.

    • Anonyymi

      Hyveellinen ateisti tekee vapaaehtois työtä. Joskus tulevaisuudessa siis.
      Sata vuotta nyt menee.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      ❤️ K­u­­u­­m­a­­t­­­ ­t­­­y­­t­­ö­­­t­­­ ­o­­d­o­­t­­t­­a­­­v­­­a­­t­­­ ­s­i­n­­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18309817

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Ateismi on arvoneutraali mielipide jumalia ei ole olemassa. Teismissä on arvoja siellä ateisti tekee syntiä.
      Varma Tieto

    • Anonyymi

      toisen hyvä on toisen paha joten kysymyksessä ei ole mitään järkeä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1663
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1160
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      937
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      65
      822
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      793
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      751
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      699
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      674
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe