Avaruusteleskoopit

AVARUUSTELESKOOPPI LÖYTÄÄ GALAKSEJA, JOITA "EI PITÄISI OLLA"

Kansainvälinen tutkimusryhmä, joka tutki James Webb -teleskoopin kuvia, ilmoitti löytäneensä kuusi Linnunradan kokoista galaksia. Tämän ajateltiin olevan mahdotonta, koska niiden sanotaan olevan ”vain” 500–700 miljoonan vuoden päässä väitetystä alkuräjähdyksestä, mikä on teorian kannalta ”liian varhain”. Kuitenkin ne näyttävät huomattavan ”nykyaikaisilta”.

Erica Nelson, astrofysiikan apulaisprofessori Coloradon Boulderin yliopistossa ja yksi Nature-lehden artikkelin kirjoittajista sanoi: ”Se on hullua. Varhaisen universumin ei mitenkään odottaisi kykenevän järjestäytymään niin nopeasti. Näillä galakseilla ei olisi pitänyt olla aikaa muodostua.”

Ei ole yllättävää, että kun teknologian avulla voimme ”nähdä” kauemmas maailmankaikkeuden menneisyyteen, yritykset selittää, miten kaikki loi itsensä luonnollisilla prosesseilla, kohtaavat enemmän vaikeuksia kuin vastauksia. Vaihtoehto on edelleen pätevä: ”Alussa Jumala loi taivaat ja maan.” (1. Moos. 1:1

8

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi varastat koko ajan muiden tekstejä?

      Ja ilman mitään todisteita luominen ei ole mikään vaihtoehto. Ja koska näitä luomistarinoita on vielä niin monta, niin et voi vain poimia sitä mihin uskot ja väittää että se olisi ainut oikea.

      Miksi et koskaan puhu palstan aiheesta?

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­N­­y­m­f­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hyvähän vain että tiede tarkentuu, Raamattu on auttamattoman pahasti vanhentunut.

    • Anonyymi

      Voe mahoton!Jumala loi 6000 vuotta sitten galakseja jotka näyttää 13 miljardia vuotta vanhoilta!
      Kyllä se osaa...!!

      • Anonyymi

        Tätä naureskelin itsekin. Arto on mestari ampumaan itseään jalkaan. Taas hän toi aloituksen joka todistaa hänen uskomansa tarinan olevan epätosi.


    • Anonyymi

      Jos maailma olisi luotu 6000 vuotta sitten emme näkisi YHTÄKÄÄN muuta galaksia. Niinpä JOKAINEN havaittu galaksi todistaa, että nuorenmaan kreationistit ovat pihalla kuin lumiukot.

      • Anonyymi

        Tämähän todistaa vääjäämättömästi, että valo kulkee havainnoijaan päin äärettömän nopeasti. Mm. Toni Torppa on tutkinut asiaa.


    • Anonyymi

      Pitkään on askarruttanut onko pahimmat idiootit nuoren maan kreationismissa vai litteässä maassa. Arto toi taas oman pisteen YEC koriin.

      Litteän maan kannattajat sentään tajuavat kiistää koko teleskoopin olemassaolon etteivät sentään itse itseään kaada.

      Artoa voin toki lohduttaa, että häntä heikommalla on kummankin roskan uskojat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe