Kannattaako mennä ykkösryhmään

Anonyymi-ap

Ajamaan pelkästään kelakyytejä suurella alennksella ja provikoilla. Sais ainakin ajaa ympäriinsä paljon. Sehän se ilmeisesti tarkoitus tässä on? Itselleni ei ole esimerkiksi laskinta. Tarviiko semmoista vai pärjääkö ilman?

7

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet oivaltanut taksityön ytimen. Tärkeintä saaha ajaa koko ajan nilkka suorana. Me taksiväki tykätään autolla ajosta niin kovin. Laskea ei tarvi osata. Kyllä vouti huolehtii aikanaan, jos ei homman luvut stemmaa….

    • Anonyymi

      Eikös kaikki taksit ole ykkösryhmää liikenteessä verrattuna muihin

    • Anonyymi

      Voitko kertoa kulurakenteen mitä kilometri maksaa sentteinä. Tarkkaa arviota ole ,arvioisin 40-50 senttiä kilsa.mitä arvelet ?

      • Anonyymi

        Eihän noilla kilometreillä elantoa saa. Eikä taksiyrittäjyys ole tarkan henkilön touhua ollenkaan. Riittää kun arvaa menot 20% tarkkuudella. Tuloista puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noilla kilometreillä elantoa saa. Eikä taksiyrittäjyys ole tarkan henkilön touhua ollenkaan. Riittää kun arvaa menot 20% tarkkuudella. Tuloista puhumattakaan.

        Ei tietenkään kyseessä kulut.


      • Anonyymi

        Yksityis autolla varmaan keskimäärin 50 centtiä km, siihen taksiyrityksen kulut niin laskelmieni mukaan itse ajamalla 70000km vuodessa 66 centtiä km.
        Että kuljettaja saa ajaa hyvällä juoksulla kyllä. Itse en käytä ollenkaan. Ohut on leipä.


    • Anonyymi

      Ykkösryhmään tottakai. Hyviä pitkiä kyytejä on jokaisen autoilijan unelma päästä ajamaan.
      Laskinta ei tarvitse. Välitysyhtiö tilittää mitä jää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2576
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1695
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      76
      1510
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1343
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1086
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      106
      953
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    Aihe