Kristityt ovat jo ottaneet pedonmerkin

Anonyymi-ap

Kaikki te, jotka kuulutte johonkin rekisteröityyn uskonnolliseen yhteisöön, joka pitää lukua jäsenmääristään, olette jo ottaneet pedon merkin. Myös numeromies julistelee lain noudattamistaan Babylonista käsin.

http://katolinen.fi/?page_id=7279

1. osa
KIRKKO JUMALAN SUUNNITELMASSA

II Kirkon alkuperä, perustaminen ja lähettäminen
KIRKKOA ON KUVATTU JO MAAILMAN ALUSTA ASTI

760. ”Maailma luotiin kirkkoa silmällä pitäen”, sanoivat alkuaikojen kristityt.
153 Jumala on luonut maailman osallistumaan hänen jumalalliseen elämäänsä.
OSALLISUUS syntyy siten, että IHMISET KOOTAAN KRISTUKSEEN, ja tämä ”KOKOAMINEN” ON KIRKKO. Kirkko on kaiken olemassa olevan päämäärä.154 …

775. ”KIRKKO on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmän
JUMALAYHTEYDEN ja KOKO IHMISKUNNAN YKSEYDEN MERKKI ja VÄLIKAPPALE.”201 …
YKSEYS on jo alkanut KIRKOSSA, sillä SE KOKOAA ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla KIRKKO on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”MERKKI ja väline”. 360

776. Sakramenttina KIRKKO on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksen
käsissä ”kaikkien ihmisten LUNASTUKSEN VÄLIKAPPALE”,202 ”kaiken käsittävä PELASTUKSEN SAKRAMENTTI ”,203 …

780. Maailmassa KIRKKO on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmisten
välisen yhteyden MERKKI ja VÄLIKAPPALE.

39

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilm. 17
      1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
      2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".

      5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
      6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

      Nainen kuvaa Raamatussa seurakuntaa. Porttonainen on haureellinen seurakunta, joka harjoittaa haureutta maallisen vallan kanssa.

      Porttojen ja kauhistusten äiti on seurakunta, jolla on paljon tytärseurakuntia. Suuri Babylon kuvaa näitä kaikkia.

      Katolisen kirkon liittouduttua maallisen vallan kanssa seurakunnasta tuli hengellisen yhteisön sijasta organisaatio, joka alkoi kastaa jäseniään omalle nimelleen ja pitää jäsentensä määristä lukua ja samoin toimivat tytärseurakunnat.

      Raamatun mukaan Jumalan seurakunta on hedelmätön, sillä vain Jumalan Henki voi synnyttää Jumalan lapsia, eikä mikään seurakunta voi ottaa siitä kunniaa itselleen kastamalla heitä omiin nimiinsä ja omiin eriseuroihinsa.

      • Anonyymi

        Ei pelkkä Henki mitään Jumalan lapsia synnytä. Luomistyössä tarvitaan aina sanan ja Hengen lisäksi vettä, eli kasteen vettä (vater, hudor, primary element).

        Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. [Ef. 5:26; Tit. 3:5; 1. Piet. 3:21]

        Jesus svarade: »Sannerligen, sannerligen säger jag dig: Om en människa icke bliver född av vatten och ande, så kan hon icke komma in i Guds rike.

        απεκριθη ο ιησους αμην αμην λεγω σοι εαν μη τις γεννηθη εξ υδατος και πνευματος ου δυναται εισελθειν εις την βασιλειαν του θεου

        Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin.

        Då sade hans lärjungar: »Se, nu talar du öppet och brukar inga förtäckta ord.

        λεγουσιν αυτω οι μαθηται αυτου ιδε νυν παρρησια λαλεις και παροιμιαν ουδεμιαν λεγεις


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkkä Henki mitään Jumalan lapsia synnytä. Luomistyössä tarvitaan aina sanan ja Hengen lisäksi vettä, eli kasteen vettä (vater, hudor, primary element).

        Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. [Ef. 5:26; Tit. 3:5; 1. Piet. 3:21]

        Jesus svarade: »Sannerligen, sannerligen säger jag dig: Om en människa icke bliver född av vatten och ande, så kan hon icke komma in i Guds rike.

        απεκριθη ο ιησους αμην αμην λεγω σοι εαν μη τις γεννηθη εξ υδατος και πνευματος ου δυναται εισελθειν εις την βασιλειαν του θεου

        Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin.

        Då sade hans lärjungar: »Se, nu talar du öppet och brukar inga förtäckta ord.

        λεγουσιν αυτω οι μαθηται αυτου ιδε νυν παρρησια λαλεις και παροιμιαν ουδεμιαν λεγεις

        No eipä Raamatussa kuitenkaan kerrota yhden yhtä esimerkkiä siitä, että joku olisi kastettu jonkin kirkon tai seurakunnan nimiin.

        Raamatun mukaan Jumalan seurakunta on hedelmätön, kun taas porttobabylon ylpeilee lapsillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä Raamatussa kuitenkaan kerrota yhden yhtä esimerkkiä siitä, että joku olisi kastettu jonkin kirkon tai seurakunnan nimiin.

        Raamatun mukaan Jumalan seurakunta on hedelmätön, kun taas porttobabylon ylpeilee lapsillaan.

        vasathan Apostolisena aikana ruvettiin Uuden liiton seurakuntia perustaan .


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­­­m­­f­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      kaikenlaista ropaskaa sitä joku viitsiikin kirjailla voi herraisä ja mopon sarvet.

      • Anonyymi

        "Ainoa oikeaoppinen "Katolinen kirkko tappoi alkukristityt ja "pedon kuva" eli "ainoa oikeaoppinen" Luterilainen tytärkirkko jatkoi Äitikirkon jalanjäljissä, sillä "kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta".

        Nyt tämä "kirkkoistutus" eli seurakuntaorganisaatio on saatu juurrutettua niin syvälle ihmisten "otsiin", että heitä on aivan mahdoton saada lähtemään siitä ulos (Ilm. 18), vaikka se on täysin Raamatun vastainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainoa oikeaoppinen "Katolinen kirkko tappoi alkukristityt ja "pedon kuva" eli "ainoa oikeaoppinen" Luterilainen tytärkirkko jatkoi Äitikirkon jalanjäljissä, sillä "kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta".

        Nyt tämä "kirkkoistutus" eli seurakuntaorganisaatio on saatu juurrutettua niin syvälle ihmisten "otsiin", että heitä on aivan mahdoton saada lähtemään siitä ulos (Ilm. 18), vaikka se on täysin Raamatun vastainen.

        Jopa suuri osa täysin uskomattomista haluaa kuulua kirkkoon saadakseen itselleen kirkkohäät ja hautajaiset, joiden toimittamista kumpaakaan ei ole annettu UTn seurakunnan tehtäväksi.

        Ne on siis todellisuudessa peritty Äitikirkolta, joten Sola scripturaankin uskominen on siis aivan täyttä puppua, jos aletaan vertailemaan, mitä Raamattu oileasti opettaa.

        Sieltä poimitaankin Äitikirkon esimerkkiä noudattaen vain jokin jae tai Raamatun kohta, jolla todistellaan olevansa jokin raamatullinen seurakunta ja samalla jätetään huomiotta jokin muu paikka, joka todistaa päin vastaista kuten esim hellareilla tämä "eiväthän kaikki puhu kielillä". Se nyt vaan tarkoita hellareiden mukaan sitä, mitä siinä aivan selvästi sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainoa oikeaoppinen "Katolinen kirkko tappoi alkukristityt ja "pedon kuva" eli "ainoa oikeaoppinen" Luterilainen tytärkirkko jatkoi Äitikirkon jalanjäljissä, sillä "kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta".

        Nyt tämä "kirkkoistutus" eli seurakuntaorganisaatio on saatu juurrutettua niin syvälle ihmisten "otsiin", että heitä on aivan mahdoton saada lähtemään siitä ulos (Ilm. 18), vaikka se on täysin Raamatun vastainen.

        ""Ainoa oikeaoppinen "Katolinen kirkko tappoi alkukristityt ja "pedon kuva" eli "ainoa oikeaoppinen" Luterilainen tytärkirkko jatkoi Äitikirkon jalanjäljissä, sillä "kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta"."

        Kristityt kuvittelevat, että tulee jokin pedonmerkki, jota ilman ei voi kirjaimellisesti ostaa, mutta Raamatussa ostamisella ja myymisellä tarkoitetaan hengellistä ostamista ja myymistä.

        Katolinen kirkko kuten myös Luterilainen kirkko sen jalanjäljissä väittivät, että kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta eli itse asiassa se on kirkko, joka pelastaa, eikä Kristus.

        Raamattu ei kuitenkaan edes tunne kirkon kaltaista kirkko-nimistä seurakuntaa, vaan se on väärennetty sinne vasta vuoden 1992 painokseen. Kyseinen Raamatun paikka mukamas todistaa Katolisesta kirkosta.

        Matt. 16:18
        Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita. [Nimi Pietari, kreikaksi Petros, pohjautuu sanaan petra 'kallio'.] [Joh. 1:42; Ef. 2:20; Ilm. 21:14]

        Sananl. 23:23
        OSTA totuutta, älä MYY, OSTA viisautta, kuria ja ymmärrystä.

        Jes. 55:1
        Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, OSTAKAA ja syökää; tulkaa, OSTAKAA ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

        Naah.3
        4 Kaikki tämä porton suuren haureuden tähden, tuon ihanan sulottaren, ovelan velhottaren, joka MYI kansakunnat haureudellaan, sukukunnat velhouksillansa.

        Hes.28
        14 Sinä olit kerubi, laajalti suojaavainen, ja minä asetin sinut pyhälle vuorelle; sinä olit jumal'olento ja käyskentelit säihkyväin kivien keskellä.
        15 Nuhteeton sinä olit vaellukseltasi siitä päivästä, jona sinut luotiin, siihen saakka, kunnes sinussa löydettiin vääryys.
        16 Suuressa KAUPANKÄYNNISSÄSI tuli sydämesi täyteen väkivaltaa, ja sinä teit syntiä. Niin minä karkoitin sinut häväistynä Jumalan vuorelta ja hävitin sinut, suojaava kerubi, pois säihkyväin kivien keskeltä.

        Matt.25
        9 Mutta ymmärtäväiset (neitsyet) vastasivat ja sanoivat: 'EMME VOI, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin MYYJÄIN luo OSTAMAAN itsellenne.'
        10 Mutta heidän lähdettyään OSTAMAAN ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.

        Room. 7:14
        Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, MYYTY synnin alaisuuteen.

        1. Kor. 7:23
        Te olette kalliisti OSTETUT; älkää olko IHMISTEN orjia.

        2. Piet. 2:1
        Mutta myös VALHEPROFEETTOJA oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, KIELTÄVÄTPÄ HERRANKIN, joka on heidät OSTANUT, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.

        Ilm. 5:9
        ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet ARVOLLINEN ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet VERELLÄSI OSTANUT Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista

        Ilm. 14:3,4
        Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat OSTETUT maasta.
        Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään NAISTEN kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka SEURAAVAT KARITSAA, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat OSTETUT ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,

        Ilm.13: 15-17
        "Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
        Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        ETTEI KUKAAN MUU VOISI OSTAA EIKÄ MYYDÄ kuin se, jossa on MERKKI: PEDON NIMI tai sen nimen luku.

        Ilm.18
        23 ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä SINUN KAUPPIAASI olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat

        Ilm.3
        14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
        18 Minä neuvon sinua OSTAMAAN MINULTA (=JEESUS) kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja SILMÄVOIDETTA (=Pyhä Henki) voidellaksesi silmäsi, että näkisit.


    • Anonyymi

      Ylivainio lätki pedonmerkkejä ihmisten otsaan oikein urakalla ja nauroi päälle sitä inhottavaa nauruaan.

      • Anonyymi

        Niilo nauroi pirullista nauruaan.
        Sanoi aina suhistaen "Tsiisuksen nimessä"....


    • Anonyymi

      Joo. Varsin monella on Fiat.
      Sehän on tunnetusti petojen sukua.

    • Anonyymi

      Lääkäri paljasti väitöskirjassa Ylivainion pelkäksi puoskariksi.

    • Anonyymi

      Olet aivan metsässä.

    • Anonyymi

      ”KIRKKO on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmän
      JUMALAYHTEYDEN ja KOKO IHMISKUNNAN YKSEYDEN MERKKI ja VÄLIKAPPALE. 201 …
      YKSEYS on jo alkanut KIRKOSSA, sillä SE KOKOAA ihmisiä ...."

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Olipa hyvä tietää tämäkin. Ykseysoppia olen löytänyt monesta paikasta monin tavoin ennenkin. - Raamatun pelastussanomaan kuitenkin liittyy erottelu. Raamatusta löytyy monenlaista erottelua ja erottautumista.

      • Anonyymi

        "Raamatun pelastussanomaan kuitenkin liittyy erottelu. Raamatusta löytyy monenlaista erottelua ja erottautumista."

        Kun ihmiset etsivät itselleen seurakuntaa, niin he tyypillisesti miettivät, että mikä seurakunta näistä kaikista lukemattomista nyt on se oikea Jumalan seurakunta, joka opettaa totuutta. Raamatusta löytyy selvä vastaus: Jumalan seurakunta on hedelmätön, kun taas suuri Babylon porttotyttärineen on hedelmällinen.

        Ilm.17:5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien ÄITI". (Äidillä on lapsia)

        Jes.47
        1 Astu alas ja istu tomuun, sinä neitsyt, tytär Baabel...
        6 Minä vihastuin kansaani, annoin häväistä perintöni, minä annoin heidät sinun käsiisi; et osoittanut sinä heille sääliä, vanhuksellekin sinä teit ikeesi ylen raskaaksi.
        7 Ja sinä sanoit: "Iäti minä olen valtiatar", niin ettet näitä mieleesi pannut, et loppua ajatellut.
        8 Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: "MINÄ, eikä ketään muuta! MINÄ en ole leskenä istuva enkä lapsettomuudesta tietävä."
        9 Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: LAPSETTOMUUS ja LESKEYS; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta VELHOUKSIESI paljoudesta, LOITSUJESI suuresta voimasta.
        10 Sinä luotit pahuuteesi, sinä sanoit: "Ei kukaan minua näe". Sinun VIISAUTESI ja TIETOSI, ne sinut eksyttivät, ja niin sinä sanoit sydämessäsi: "MINÄ, eikä ketään muuta!"

        Gal.4
        22 Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta.
        23 Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta.
        24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on HAAGAR;
        25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 Mutta SE JERUSALEM, JOKA YLHÄÄLLÄ ON, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME
        27 SILLÄ kirjoitettu on: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
        28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niin kuin Iisak oli.
        29 Mutta niin kuin LIHAN MUKAAN syntynyt silloin vainosi HENGEN MUKAAN syntynyttä, niin nytkin.
        30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
        31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

        Huomattavaa on se, että kun osa tästä nykyisestä kristikunnasta pitää "Israelin siunaamista" suorastaan pelastuskysymyksenä, vaikka Jeesus sanoi "teidän huoneenne on JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI, niin myös galatalaiskirjeen vertauksessa Jeesuksen hyljännyttä ja tappanutta Israelia kuvataan Haagariksi, orjaksi, josta sanotaan "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

        Nyt jokainen voi sitten itsekseen miettiä, että onko se oma seurakunta hedelmällinen eli lihan mukaan syntynyt ja osa suurta hedelmällistä Babylonia vai onko se Hengestä syntynyt hedelmätön Jumalan seurakunta?

        Itse ainakaan en ole vielä koskaan kuullut yhdenkään seurakunnan iloitsevan hedelmättömyydestään, sillä kilvan ne todistelevat omalle nimelleen kastamiensa lapsien paljoudella olevansa juuri se valittu, Jumalan oma kansa, jota Jumala on näin suuresti siunannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Raamatun pelastussanomaan kuitenkin liittyy erottelu. Raamatusta löytyy monenlaista erottelua ja erottautumista."

        Kun ihmiset etsivät itselleen seurakuntaa, niin he tyypillisesti miettivät, että mikä seurakunta näistä kaikista lukemattomista nyt on se oikea Jumalan seurakunta, joka opettaa totuutta. Raamatusta löytyy selvä vastaus: Jumalan seurakunta on hedelmätön, kun taas suuri Babylon porttotyttärineen on hedelmällinen.

        Ilm.17:5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien ÄITI". (Äidillä on lapsia)

        Jes.47
        1 Astu alas ja istu tomuun, sinä neitsyt, tytär Baabel...
        6 Minä vihastuin kansaani, annoin häväistä perintöni, minä annoin heidät sinun käsiisi; et osoittanut sinä heille sääliä, vanhuksellekin sinä teit ikeesi ylen raskaaksi.
        7 Ja sinä sanoit: "Iäti minä olen valtiatar", niin ettet näitä mieleesi pannut, et loppua ajatellut.
        8 Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: "MINÄ, eikä ketään muuta! MINÄ en ole leskenä istuva enkä lapsettomuudesta tietävä."
        9 Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: LAPSETTOMUUS ja LESKEYS; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta VELHOUKSIESI paljoudesta, LOITSUJESI suuresta voimasta.
        10 Sinä luotit pahuuteesi, sinä sanoit: "Ei kukaan minua näe". Sinun VIISAUTESI ja TIETOSI, ne sinut eksyttivät, ja niin sinä sanoit sydämessäsi: "MINÄ, eikä ketään muuta!"

        Gal.4
        22 Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta.
        23 Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta.
        24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on HAAGAR;
        25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 Mutta SE JERUSALEM, JOKA YLHÄÄLLÄ ON, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME
        27 SILLÄ kirjoitettu on: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
        28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niin kuin Iisak oli.
        29 Mutta niin kuin LIHAN MUKAAN syntynyt silloin vainosi HENGEN MUKAAN syntynyttä, niin nytkin.
        30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
        31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

        Huomattavaa on se, että kun osa tästä nykyisestä kristikunnasta pitää "Israelin siunaamista" suorastaan pelastuskysymyksenä, vaikka Jeesus sanoi "teidän huoneenne on JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI, niin myös galatalaiskirjeen vertauksessa Jeesuksen hyljännyttä ja tappanutta Israelia kuvataan Haagariksi, orjaksi, josta sanotaan "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

        Nyt jokainen voi sitten itsekseen miettiä, että onko se oma seurakunta hedelmällinen eli lihan mukaan syntynyt ja osa suurta hedelmällistä Babylonia vai onko se Hengestä syntynyt hedelmätön Jumalan seurakunta?

        Itse ainakaan en ole vielä koskaan kuullut yhdenkään seurakunnan iloitsevan hedelmättömyydestään, sillä kilvan ne todistelevat omalle nimelleen kastamiensa lapsien paljoudella olevansa juuri se valittu, Jumalan oma kansa, jota Jumala on näin suuresti siunannut.

        Ei-helluntailainen kommentti:

        Pitäisikö tuo tulkita niin, että tosi seurakunta ei ole Kristus, vaan Kristuksen ruumis, ja on
        puussa (Joh 15, Room 11) joka tuottaa hedelmää, niin että olisi eräänlaista harhaoppia kirkon jumaloida itseään, väittää tuottavansa hedelmää? Olen ajatellut aiemmin, että tämä on vain henk.koht. tasolla tärkeää, ettei lupailla, kerskata, jotta ei jouduttaisi lain alle (4. Moos 30). En tullut ajatelleeksi, että pätee kirkkoon myös. Joten tässä oli ajattelemisen aihetta.

        Luukkaan evankeliumi:
        17:10 Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa: 'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Raamatun pelastussanomaan kuitenkin liittyy erottelu. Raamatusta löytyy monenlaista erottelua ja erottautumista."

        Kun ihmiset etsivät itselleen seurakuntaa, niin he tyypillisesti miettivät, että mikä seurakunta näistä kaikista lukemattomista nyt on se oikea Jumalan seurakunta, joka opettaa totuutta. Raamatusta löytyy selvä vastaus: Jumalan seurakunta on hedelmätön, kun taas suuri Babylon porttotyttärineen on hedelmällinen.

        Ilm.17:5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien ÄITI". (Äidillä on lapsia)

        Jes.47
        1 Astu alas ja istu tomuun, sinä neitsyt, tytär Baabel...
        6 Minä vihastuin kansaani, annoin häväistä perintöni, minä annoin heidät sinun käsiisi; et osoittanut sinä heille sääliä, vanhuksellekin sinä teit ikeesi ylen raskaaksi.
        7 Ja sinä sanoit: "Iäti minä olen valtiatar", niin ettet näitä mieleesi pannut, et loppua ajatellut.
        8 Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: "MINÄ, eikä ketään muuta! MINÄ en ole leskenä istuva enkä lapsettomuudesta tietävä."
        9 Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: LAPSETTOMUUS ja LESKEYS; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta VELHOUKSIESI paljoudesta, LOITSUJESI suuresta voimasta.
        10 Sinä luotit pahuuteesi, sinä sanoit: "Ei kukaan minua näe". Sinun VIISAUTESI ja TIETOSI, ne sinut eksyttivät, ja niin sinä sanoit sydämessäsi: "MINÄ, eikä ketään muuta!"

        Gal.4
        22 Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta.
        23 Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta.
        24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on HAAGAR;
        25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 Mutta SE JERUSALEM, JOKA YLHÄÄLLÄ ON, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME
        27 SILLÄ kirjoitettu on: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
        28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niin kuin Iisak oli.
        29 Mutta niin kuin LIHAN MUKAAN syntynyt silloin vainosi HENGEN MUKAAN syntynyttä, niin nytkin.
        30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
        31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

        Huomattavaa on se, että kun osa tästä nykyisestä kristikunnasta pitää "Israelin siunaamista" suorastaan pelastuskysymyksenä, vaikka Jeesus sanoi "teidän huoneenne on JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI, niin myös galatalaiskirjeen vertauksessa Jeesuksen hyljännyttä ja tappanutta Israelia kuvataan Haagariksi, orjaksi, josta sanotaan "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

        Nyt jokainen voi sitten itsekseen miettiä, että onko se oma seurakunta hedelmällinen eli lihan mukaan syntynyt ja osa suurta hedelmällistä Babylonia vai onko se Hengestä syntynyt hedelmätön Jumalan seurakunta?

        Itse ainakaan en ole vielä koskaan kuullut yhdenkään seurakunnan iloitsevan hedelmättömyydestään, sillä kilvan ne todistelevat omalle nimelleen kastamiensa lapsien paljoudella olevansa juuri se valittu, Jumalan oma kansa, jota Jumala on näin suuresti siunannut.

        Ei-helluntailainen kommentti:

        Eikö "huoneen jääminen hylätyksi" toteutunut jo vuonna 70, kun temppeliä hävitettiin, ja koskee vain tuota fyysistä temppeliä, ei niin että koko Israel olisi hylätty lopullisesti (Room 11)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei-helluntailainen kommentti:

        Pitäisikö tuo tulkita niin, että tosi seurakunta ei ole Kristus, vaan Kristuksen ruumis, ja on
        puussa (Joh 15, Room 11) joka tuottaa hedelmää, niin että olisi eräänlaista harhaoppia kirkon jumaloida itseään, väittää tuottavansa hedelmää? Olen ajatellut aiemmin, että tämä on vain henk.koht. tasolla tärkeää, ettei lupailla, kerskata, jotta ei jouduttaisi lain alle (4. Moos 30). En tullut ajatelleeksi, että pätee kirkkoon myös. Joten tässä oli ajattelemisen aihetta.

        Luukkaan evankeliumi:
        17:10 Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa: 'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'."

        "niin että olisi eräänlaista harhaoppia kirkon jumaloida itseään, väittää tuottavansa hedelmää?"

        Orja Haagar oli hedelmällinen ja kykeni synnyttämään lapsia luonnollisella tavalla eli se kuvaa sitä, mitä ihminen on kykeneväinen tekemään aivan omin voimin. Haagar piti sitä omana ansionaan ja tämä sai aikaan Haagarissa ylemmyydentunnetta ja halveksuntaa Saaraa kohtaan.

        Samoin kirkot ja uskonlahkot kykenevät tuottamaan kaikenlaisia näkyviä "todisteita" ihan omassa voimassaan kuten esim "Jumalan lapsia" todisteena hedelmällisyydestään. Ilman jäsenrekisteriä kerskaaminen olisi mahdotonta. Jokainen kuitenkin voi nähdä, että jonkin kirkon tai lahkon jäsenyys ei todista mitään Jumalan lapseudesta. Se todistaa korkeintaan, että paljon on tuotettu kirkkojen/lahkojen omia lapsia eli käännynnäisiä.

        Saara taas oli hedelmätön ja lapsen synnyttäminen olisi ollut hänelle aivan mahdotonta. Saara kuitenkin sai lapsen. Se oli täysin Jumalan teko. Lapsi syntyi Jumalan lupauksesta ja hänen Hengestään, siksipä siinä ei ollut Saaralla mitään kerskaamista.

        Joten jos jokin Jumalan seurakunta olisi olemassa, niin siellä ei synnytettäisi Jumalalle lapsia, koska käsitettäisiin, että se on aivan mahdotonta. Silloin ei ole tarvetta esitellä todisteita omasta hyvyydestään tai hedelmällisyydestään esim korvaamalla elämänkirja kirkkojen jäsenrekisterillä.

        Gal.4 (1992 käännös)
        23 Orjattaren poika syntyi luonnonjärjestyksen mukaisesti, vapaan naisen poika sen sijaan lupauksen voimasta. [1. Moos. 16:4, 17:16]
        29 Niin kuin luonnonjärjestyksen mukaisesti syntynyt silloin vainosi Hengen vaikutuksesta syntynyttä, niin on laita nytkin.

        Kirkkojen ja uskonlahkojen pystyttämiseen ei tarvita Jumalan Henkeä, mutta seurakunnan syntymiseen tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei-helluntailainen kommentti:

        Eikö "huoneen jääminen hylätyksi" toteutunut jo vuonna 70, kun temppeliä hävitettiin, ja koskee vain tuota fyysistä temppeliä, ei niin että koko Israel olisi hylätty lopullisesti (Room 11)?

        temppelistä poistui jo silloin "Jumalan Henki" , kun esirippu halkesi kahtia , ja sinne meni "toinen herra"

        "teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli , jonka Henki teissä on ja jonka te olette
        saaneet Jumalalta , ja ettette ole itsenne omat." 1 Kor: 6: 19


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei-helluntailainen kommentti:

        Pitäisikö tuo tulkita niin, että tosi seurakunta ei ole Kristus, vaan Kristuksen ruumis, ja on
        puussa (Joh 15, Room 11) joka tuottaa hedelmää, niin että olisi eräänlaista harhaoppia kirkon jumaloida itseään, väittää tuottavansa hedelmää? Olen ajatellut aiemmin, että tämä on vain henk.koht. tasolla tärkeää, ettei lupailla, kerskata, jotta ei jouduttaisi lain alle (4. Moos 30). En tullut ajatelleeksi, että pätee kirkkoon myös. Joten tässä oli ajattelemisen aihetta.

        Luukkaan evankeliumi:
        17:10 Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa: 'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'."

        "Pitäisikö tuo tulkita niin, että tosi seurakunta ei ole Kristus, vaan Kristuksen ruumis, ja on
        puussa (Joh 15, Room 11) joka tuottaa hedelmää, niin että olisi eräänlaista harhaoppia kirkon jumaloida itseään, väittää tuottavansa hedelmää? Olen ajatellut aiemmin, että tämä on vain henk.koht. tasolla tärkeää, ettei lupailla, kerskata, jotta ei jouduttaisi lain alle (4. Moos 30). En tullut ajatelleeksi, että pätee kirkkoon myös. Joten tässä oli ajattelemisen aihetta."

        No kyllähän juuri se, mitä se seurakunta opettaa, vaikuttaa siihen, millainen "henki" siellä seurakuntalaisten keskuudessa vallitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei-helluntailainen kommentti:

        Eikö "huoneen jääminen hylätyksi" toteutunut jo vuonna 70, kun temppeliä hävitettiin, ja koskee vain tuota fyysistä temppeliä, ei niin että koko Israel olisi hylätty lopullisesti (Room 11)?

        "Eikö "huoneen jääminen hylätyksi" toteutunut jo vuonna 70, kun temppeliä hävitettiin, ja koskee vain tuota fyysistä temppeliä, ei niin että koko Israel olisi hylätty lopullisesti (Room 11)?"

        Itse ymmärrän sen niin, että Israel Jumalan valittuna kansana menetti erikoisasemansa ja on nyt aivan samassa asemassa pelastukseen nähden kuin pakanatkin.

        Monet kristityt kuitenkin suhtautuvat niin kuin olisi 1. luokan pelastettuja eli geeniperimältään israelilaiset ja sitten olisi vähempiarvoisia 2. luokan pelastettuja eli pakanakristittyjä.

        Kakkosluokan kristityt sitten näyttävät jopa palvovan näitä ykkösluokan israelilaisia, vaikka nämä eivät edes uskoisi Jeesukseen ja pitävät heidän siunaamistaan jopa pelastumisensa ehtona.


    • Anonyymi

      Islam on tietääkseni uskonto, joka siten on Muhammedin vastaista.

      • Anonyymi

        "Kristityt ovat jo ottaneet pedonmerkin"???

        Miten se on mahdollista, kun antikristus ilmestyessään laittaa tuon pedonmerkin ihmisten otsaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kristityt ovat jo ottaneet pedonmerkin"???

        Miten se on mahdollista, kun antikristus ilmestyessään laittaa tuon pedonmerkin ihmisten otsaan?

        antikristuksiahan on ollut ja on edelleen ,

        "Ja niinkuin te olette kuulleet , että antikristus tulee , niin onkin nyt MONTA
        antikristusta ilmaantunut" 1 Joh: 2: 18

        antikristus > antievankeliumia,

        antikristus julistaa ITSEÄNSÄ , > omia tekojaan > "omia ratkaisujaan"pelastuksena" ,
        kristinusko julistaa AINOASTAAN Kristusta.

        "Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna , kuin mikä pantu on ja se on Jeesus Kristus"
        1 Kor: 3: 11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kristityt ovat jo ottaneet pedonmerkin"???

        Miten se on mahdollista, kun antikristus ilmestyessään laittaa tuon pedonmerkin ihmisten otsaan?

        "otsaan" , JA "oikeaan käteen"
        on HENGELLINEN , "omat teot , omat ratkaisut" on "lihan mielen" , ajatukset > mieli kuvataan otsalohkossa , ja käsi kuvaa tekoa > uudelleen -kaste on TEKO .

        otsa > ajattelua
        oikea käsi > "tietää" on se jolla teemme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kristityt ovat jo ottaneet pedonmerkin"???

        Miten se on mahdollista, kun antikristus ilmestyessään laittaa tuon pedonmerkin ihmisten otsaan?

        Antikristus on tullut jo aikaa sitten.

        https://www.luterilainen.net/paavi/
        "Paavilla tarkoitetaan Rooman piispaa, roomalaiskatolisen kirkon johtajaa. Sana paavi tulee sanasta ”papa”, joka merkitsee isää. Roomalaiskatolisen uskon mukaan Paavi on Kristuksen perustaman maanpäällisen kirkon pää ja Kristuksen sijainen maan päällä."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Antikristus
        "Anti-" sanassa Antikristus tarkoittaa "olla jonkun sijasta" ja "jotakuta vastaan"

        Antikristuksen kirkko on myös synnyttänyt kirkkolaitoksen, joka on väärennös seurakunnasta, sillä Raamatun seurakunta ei ole mikään organisaatio.

        Aloituksesta voit lukea, minkä kaiken MERKKINÄ katolinen Äitikirkko pitää omaa seurakuntaväärennöstään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antikristuksiahan on ollut ja on edelleen ,

        "Ja niinkuin te olette kuulleet , että antikristus tulee , niin onkin nyt MONTA
        antikristusta ilmaantunut" 1 Joh: 2: 18

        antikristus > antievankeliumia,

        antikristus julistaa ITSEÄNSÄ , > omia tekojaan > "omia ratkaisujaan"pelastuksena" ,
        kristinusko julistaa AINOASTAAN Kristusta.

        "Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna , kuin mikä pantu on ja se on Jeesus Kristus"
        1 Kor: 3: 11

        "Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna , kuin mikä pantu on ja se on Jeesus Kristus"

        Huomaako kukaan, mikä puuttuu kokonaan tästä katolisesta kirkko/seurakuntaistutuksesta?

        http://katolinen.fi/?page_id=7279

        "Kirkon symbolit

        755. ”KIRKKO on viljelysmaa, Jumalan pelto.137 Tässä pellossa kasvaa ikivanha ÖLJYPUU, jonka PYHÄNÄ JUURENA olivat PATRIARKAT ja JOSSA juutalaisten ja pakanoiden SOVITUS TAPAHTUU ja kerran tulee tapahtumaan…"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikristus on tullut jo aikaa sitten.

        https://www.luterilainen.net/paavi/
        "Paavilla tarkoitetaan Rooman piispaa, roomalaiskatolisen kirkon johtajaa. Sana paavi tulee sanasta ”papa”, joka merkitsee isää. Roomalaiskatolisen uskon mukaan Paavi on Kristuksen perustaman maanpäällisen kirkon pää ja Kristuksen sijainen maan päällä."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Antikristus
        "Anti-" sanassa Antikristus tarkoittaa "olla jonkun sijasta" ja "jotakuta vastaan"

        Antikristuksen kirkko on myös synnyttänyt kirkkolaitoksen, joka on väärennös seurakunnasta, sillä Raamatun seurakunta ei ole mikään organisaatio.

        Aloituksesta voit lukea, minkä kaiken MERKKINÄ katolinen Äitikirkko pitää omaa seurakuntaväärennöstään.

        anti-Kristus , on selvää tekstiä , eikä "jotakin" vastaan , vaan nimenomaan antikristus , ei julista ainoastaan Kristusta , > Kristus keskeistä evankeliumia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kristityt ovat jo ottaneet pedonmerkin"???

        Miten se on mahdollista, kun antikristus ilmestyessään laittaa tuon pedonmerkin ihmisten otsaan?

        Parhami ja Olseni oli antikristuksia. He alkoivat merkitä kristittyjä pedon merkillä eli uudella anabaptismin lahkokasteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anti-Kristus , on selvää tekstiä , eikä "jotakin" vastaan , vaan nimenomaan antikristus , ei julista ainoastaan Kristusta , > Kristus keskeistä evankeliumia .

        > Kristus < sanan eteen , "anti" = antikristus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kristityt ovat jo ottaneet pedonmerkin"???

        Miten se on mahdollista, kun antikristus ilmestyessään laittaa tuon pedonmerkin ihmisten otsaan?

        >>>"Miten se on mahdollista"<<<

        antikristus ei laita mitään merkkiä itse , vaan ihminen itse OTTAA merkin "otsaansa ja oikeaan käteensä" > eksytykset

        "Ja se saa pienet ja suuret , sekä rikkaat , että köyhät , sekä vapaat , että orjat PANEMAAN
        MERKIN , oikeaan käteensä tai otsaansa" Ilm: 13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kristityt ovat jo ottaneet pedonmerkin"???

        Miten se on mahdollista, kun antikristus ilmestyessään laittaa tuon pedonmerkin ihmisten otsaan?

        "Miten se on mahdollista, kun antikristus ilmestyessään laittaa tuon pedonmerkin ihmisten otsaan?"

        Kuvitteletko, että tulee jokin antikristus, joka kirjaimellisesti lätkäisee jonkin "pedonmerkkitarran" ihmisten otsiin?

        Raamattu on täynnä vertauskuvia ja otsalla voidaan tarkoittaa sitä, että ihminen hyväksyy mielessään jonkin asian ja käteen ottaminen taas sitä, että toimii sen mukaan eli oma tulkintani tässä tapauksessa on se, että hyväksyy tuon seurakuntaväärennöksen, liittyy sellaisen jäseneksi, toimii sen hyväksi sekä rahoittaa sen ylläpitoa ja toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhami ja Olseni oli antikristuksia. He alkoivat merkitä kristittyjä pedon merkillä eli uudella anabaptismin lahkokasteella.

        No nämähän nyt saattoivat olla jotain huijareita, mutta ollakseen jotain antikristuksia näiden pitäisi täyttää antikristuksen tuntomerkit, kuten myös pedonmerkinkin pitäisi täyttää raamatulliset tuntomerkit, eikä olla jonkin Katolisen, Ortodoksisen tai Luterilaisen kirkkokastetun omasta päästään keksimä "pedonmerkki".

        Ennemmin näitä kirkkokasteita voidaan pitää pedonmerkkinä kuin raamatullisia upotuskasteita, eivätkä anabaptistit vainonneet ketään, vaan juurikin ne kirkkokastetut vainosivat ja tappoivat anabaptisteja,

        Ilm.17
        5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* [Babylon on Rooman peitenimi.] [Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
        6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]

        Gal.4:29
        Niin kuin luonnonjärjestyksen mukaisesti syntynyt silloin vainosi Hengen vaikutuksesta syntynyttä, niin on laita nytkin.

        Ilm.13: 15-17
        "Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
        Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        ETTEI KUKAAN MUU VOISI OSTAA EIKÄ MYYDÄ kuin se, jossa on MERKKI: PEDON NIMI tai sen nimen luku.

        "Peto" eli maallisen vallan kanssa kimpassa oleva Rooman kirkko vainosi ja tappoi kristittyjä ja samoin teki "pedon kuva" eli maallisen vallan kanssa kimpassa oleva Luterilainen "uskonpuhdistuskirkko", jotka toimivat kuin mafia ja pakkokauppasivat pelastusta kuoleman uhalla, sillä kirkon "evankeliumi" kuului: "kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta". Kirkko siis tosiasiassa pelasti, ei Jeesus, joten voisiko tuon antikristillisempää enää olla.

        Kun liittyi kirkon jäseneksi ja maksoi sille "suojelurahaa", niin todellakin pelastui, mutta ei kirkon keksimältä ikuiselta piinahelvetiltä, vaan siltä, ettei tullut murhatuksi ja kidutetuksi näiden murhamiesten toimesta.

        Pelastusta ei siis voinut "ostaa", ellei kuulunut KIRKKOON, eikä sitä voinut myöskään "myydä" kukaan muu kuin KIRKKO. Kirkolla oli täysi monopoliasema pelastuksen kauppaajina.

        Ilm.18
        23 Enää ei nähdä lampun valoa, ei kuulla sulhasen, ei morsiamen iloista ääntä. Sinun KAUPPIAASI olivat maan mahtavia, sinä lumosit noitakeinoillasi kansat ja johdit ne harhaan.
        24 Sinun käsiäsi tahrasi profeettojen ja pyhien veri, maailman kaikkien murhattujen veri. [Matt. 23:35,36; Ilm. 17:6+]


    • Anonyymi

      Helluntailaisten tekemä uudestikaste kristityksi kastetulle on paha eksytys ja pedonmerkki.

      • Anonyymi

        sitä se nimenomaan on , kasteen saanut > Kristukseen kastettu > kristitty.

        uudelleen -kaste on paha eksytys .


      • Anonyymi

        No sille teidän kirkkokasteelle ei löydy minkäänlaisia perusteita Raamatusta.

        Jos opettaa, että viattomat vauvat joutuvat johonkin kirkon keksimään ikuiseen piinahelvettiin, ellei heitä kasteta kirkon "taikakasteella", niin täytyy olla aivan sairas päästään ja täysin aivopestävissä. Tai täysi sosiopaatti/psykopaatti.

        Mutta myös helluntaiseurakunnat ovat Katolisen Äitikirkon jälkeläisiä, vaikkei heidän seurakuntamallinsa muistutakaan niin paljon hierarkkista kirkkolaitosta, sillä he ovat juurikin perineet siltä tuon kirkon keksimän ikuisen piinahelvetin. Hellareidenkin "evankeliumi" on usein juuri tuota ikuiselta piinahelvetiltä pelastamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sille teidän kirkkokasteelle ei löydy minkäänlaisia perusteita Raamatusta.

        Jos opettaa, että viattomat vauvat joutuvat johonkin kirkon keksimään ikuiseen piinahelvettiin, ellei heitä kasteta kirkon "taikakasteella", niin täytyy olla aivan sairas päästään ja täysin aivopestävissä. Tai täysi sosiopaatti/psykopaatti.

        Mutta myös helluntaiseurakunnat ovat Katolisen Äitikirkon jälkeläisiä, vaikkei heidän seurakuntamallinsa muistutakaan niin paljon hierarkkista kirkkolaitosta, sillä he ovat juurikin perineet siltä tuon kirkon keksimän ikuisen piinahelvetin. Hellareidenkin "evankeliumi" on usein juuri tuota ikuiselta piinahelvetiltä pelastamista.

        Jeesuksesta ja kristillisestä kasteesta kertoo koko raamattu .

        esimerkkejä,
        Mooses pelastui kaislakorissa VEDEN KANTAMANA,
        Nooa pelastui arkissa VEDEN SUOJASSA.

        Kastekäskyn Jeesus antoi ristinkuolemansa ja Ylösnousemuksensa JÄLKEEN,
        kristillistä kastetta ei siis edes ollut vielä Jeesuksen ollessa maan päällä.

        VEDESTÄ puhutaan raamatussa yli 600 kertaa , alkaen ensimmäisisistä jakeista aina
        Ilmestyskirjan viimeisen luvun loppuun asti.

        "Enkeli näytti minulle elämän VEDEN virran , joka kristallinkirkkaana kumpuaa Jumalan
        Karitsan valtaistuimelta ." Ilm: 22


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1863
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1290
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1053
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      941
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      80
      764
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe