Jumalan valtakunta hallitsee vihollisten keskellä

Anonyymi-ap

Mitä se merkitsee, että Jumalan valtakunta hallitsee vihollisten keskellä?

12

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1. Kor. 15:25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle.

      • Höpöä. Mikä saa uskomaan tuollaiseen satuun.


      • Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

        Höpöä. Mikä saa uskomaan tuollaiseen satuun.

        Mene pesemään ne paskaset housusi


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jeesuksen näkymätön läsnäolo (parousia) taivaallisena kuninkaana on eräs Vartiotornin keskeisimpiä oppeja. Tämä alkoi vuonna 1874 tai 1914 riippuen siitä, mistä Vartiotornista katsoo. Raamattu ei tällaista kuitenkaan opeta, vaan Jeesuksen hallinta kuten myös näkymätön läsnäolo seuraajiensa kanssa alkoivat heti hänen noustuaan taivaaseen:

      Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. 19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

      Jeesuksen paluu sen sijaan kuvataan näkyvänä. Se ei ole mikään huomaamaton tapahtuma, jonka vain osa ihmisistä havaitsisi, vaan sen näkevät kaikki.

      Matt. 24:30 Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.

      Ilm. 1:7 -- Katso, hän tulee pilvissä! Kaikki ihmiset näkevät hänet, nekin, jotka hänet lävistivät, ja hänen tullessaan vaikeroivat maailman kaikki kansat. Näin on käyvä. Aamen.

      Jeesuksen näkymätön paluu, joka Vartiotornin nykyisen käsityksen mukaan tapahtui vuonna 1914, olikin ilmeisesti niin näkymätön tapahtuma, etteivät raamatuntutkijatkaan sitä tuolloin tajunneet. Tuohon aikaan oli vielä voimassa oppi, että paluu oli tapahtunut 1874 ja vuoden 1914 piti olla asiainjärjestelmän eli tämän maailman päättymisen vuosi. Kun odotus ei toteutunut, alettiin seuraavaksi odottaa vuotta 1925 teemalla "miljoonat, jotka nyt elävät, eivät kuole koskaan". Tuokaan vuosi ei täyttänyt Vartiotornin odotuksia. Vasta myöhemmin omaksuttiin nykyinen oppi, että Jeesuksen paluun vuosi olikin 1914.

      • Anonyymi

        Amen


      • Anonyymi

        Miten nekin, jotka lävistivät hänet, voivat nähdä hänen paluunsa? He ovat kuolleet kausn sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nekin, jotka lävistivät hänet, voivat nähdä hänen paluunsa? He ovat kuolleet kausn sitten.

        Eivät näe, se näkevät kristityt uskon silmin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nekin, jotka lävistivät hänet, voivat nähdä hänen paluunsa? He ovat kuolleet kausn sitten.

        Niinpä. Tuokin lupaus osoittautui pehmoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nekin, jotka lävistivät hänet, voivat nähdä hänen paluunsa? He ovat kuolleet kausn sitten.

        Uskon että tarkoittaa juutalaisia, Jumalan valittua kansaa.


    • Se merkitsee sitä, että kysyjä on tollakka, kun uskoo huuhaa-satuihin. Mutta voi tietysti täyttää seuran Peräilmanormit ja täyttää lahjalaatikkoa rahoillaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2359
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      57
      1360
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe