Ikävä......

Anonyymi-ap

Spesiaali kaveruutta

41

961

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos haluat spesiaali kaveruutta kanssani Ja olet tänä vuonna uimahallissa kanssani jutellut, silloin olet ns etulyöntiasemassa.
      Näe minua irl ja juttele yms.Tai viestiä irl.

3 naista, kenellä mahdollista näin

• Anonyymi

Muuten ellet ole tänä vuonna kanssani naamatudten missään jutellut niin silloin spesiaali kaveriksi voit päästä näkemällä ninua irl ja sinulla silloin skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä tämän kuun aikana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten ellet ole tänä vuonna kanssani naamatudten missään jutellut niin silloin spesiaali kaveriksi voit päästä näkemällä ninua irl ja sinulla silloin skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä tämän kuun aikana

Ja kaikki seksikkäät naiset mitkä sivuaa elämääni millä tavalla tahansa tai mitä kautta tahansa ellei intressit kohtaa ja en ole tänä vuonna naamatusten jutellut, ellei nainen ole speciaali kaverini niin silloin en juttele minun asioitani ja ei Ikinä meillä kotona käyntiä. Ghostaan pois

• Anonyymi

Sillä jolla ei ole potenssiongelmia eikö tuo ny pitäs tyhmemmänkin tajuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuota vartoin pitäs sun varmaan mennä skotlantiin vai mitä luulet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikki seksikkäät naiset mitkä sivuaa elämääni millä tavalla tahansa tai mitä kautta tahansa ellei intressit kohtaa ja en ole tänä vuonna naamatusten jutellut, ellei nainen ole speciaali kaverini niin silloin en juttele minun asioitani ja ei Ikinä meillä kotona käyntiä. Ghostaan pois

Ja mitähän vittua tällä tarkoitat olisitko ny vie hieman epäselvemmin voinu kirjoittaa ettei yhdestäkään sanasta ois saanu selvää vai ekkö nää ol vie tarpeeks känäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitähän vittua tällä tarkoitat olisitko ny vie hieman epäselvemmin voinu kirjoittaa ettei yhdestäkään sanasta ois saanu selvää vai ekkö nää ol vie tarpeeks känäs

Oletko vajakki kun et ymmärrä ?😂😂🤣🤣

• Anonyymi

Eikö uimahallissa tärpännyt ? 🤣

• Anonyymi

Mieti, kuinka monta uimahallia Helsingissä on, tämä ap mielenterrveyspotilas kuvittelee, että täällä ne kaikki häntä ihailevat naiset menevät kilpaa jonossa juuri oikeaan uimahalliin.

Ensinnäkään kukaan ei voi kaivata tuota dilleä ja toiseksi kukaan ei tiedä eikä tunne häntä täällä, saati tiedä, missä hallissa tuo törppö käy.

• Anonyymi

Voi kuul uimahallis käyny viimeks kuopios koskain oikei noista uimahalleista välittän mielummin niitä uimari naisten pyllyjä telvisioruudulta kattelen ni eivät häiriinny jos liian pitkään jää kahtumaan emilia pikkaraisella oli si kyl kivan näkköi pylly sitä ol mukava kahtel jos telkun äärel sattu oleen silloi kun uintia telkasta tul

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti, kuinka monta uimahallia Helsingissä on, tämä ap mielenterrveyspotilas kuvittelee, että täällä ne kaikki häntä ihailevat naiset menevät kilpaa jonossa juuri oikeaan uimahalliin.

Ensinnäkään kukaan ei voi kaivata tuota dilleä ja toiseksi kukaan ei tiedä eikä tunne häntä täällä, saati tiedä, missä hallissa tuo törppö käy.

Empä helsingis muistaakseni koskaan käyny uimahallis

• Anonyymi

Ei muuta

• Anonyymi

Eipä mitään muuta

• Anonyymi

Sori, en ota enää miestä pilaamaan elämääni.

• Anonyymi

Ohi, ei ollut sinulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi, ei ollut sinulle

Hyvä!!

• Anonyymi

Mitähän se mahtaa olla koskaan ole moisesta kuullutkaan

• Anonyymi

Tällä viikolla skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä irl, jos et ole tänä vuonna jutellut kanssani.

Jos olet jutellut tänä vuonna kanssani, niin Tällä viikolla irl mielenkiinnon näyttäminen

• Anonyymi

Jos olet tällä viikolla minun kanssani jutellut kasvotusten, silloin ei mitään kiirettä. Ajan kanssa irl.
      Jos haluat.
      Kiitos

• Anonyymi

Juttelua irl.
        Vähitellen.

• Anonyymi

Töissäkö.

• Anonyymi

Jos olet tällä viikolla minun kanssani jutellut kasvotusten, silloin ei mitään kiirettä. Ajan kanssa irl.
        Jos haluat.
        Kiitos

Ei ollut paikkaa. Joten silloin käy kaikki paikat tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluat.
        Kiitos

Ei ollut paikkaa. Joten silloin käy kaikki paikat tässä.

Tällä viikolla skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä irl, jos et ole tänä vuonna jutellut kanssani.
        Tässäkään ei ollut paikkaa.Missä nyt minua näkee tai järjestät siten että näet minut irl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäkään ei ollut paikkaa.Missä nyt minua näkee tai järjestät siten että näet minut irl

Ja tämä ellei ole tänä vuonna kasvotusten kanssani jutellut tällä viikolla nähtävä minua siten että naiselle on skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä.Muuten ei enää ole mahdollista tällä vuosikymmenellä tämä spesiaali kaveruutta asia ja sitten ei meillä kotona käyntiä. En juttele minun asioitani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä ellei ole tänä vuonna kasvotusten kanssani jutellut tällä viikolla nähtävä minua siten että naiselle on skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä.Muuten ei enää ole mahdollista tällä vuosikymmenellä tämä spesiaali kaveruutta asia ja sitten ei meillä kotona käyntiä. En juttele minun asioitani

Kyä myös skottiruutu minihame ja sukkahousut yms, paita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyä myös skottiruutu minihame ja sukkahousut yms, paita

Käy myös skottiruutu hame, sukkahousut yms paita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo vaatteet päällä on vaik huomenna mutta en tiedä kuka olet.

• Anonyymi

Joopasenjoo

• Anonyymi

Jooo

• Anonyymi

Joopasenjoo

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Joopasenjoo

• Anonyymi

Joopajoo niin..

• Anonyymi

Näet minut kahdenkesken tällä viikolla tuossa asussa

• Anonyymi

Et näe 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näe 😂

Kyllä hän näkee. Menen sinne missä hän on viikonloppuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän näkee. Menen sinne missä hän on viikonloppuna

En usko..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko..

Se ei ole uskostasi kiinni.

• Anonyymi

Prööt

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 K­­­u­­­u­­m­a­­t­­­ ­­t­­­y­t­­ö­­­t­­ ­­o­­­d­­o­­­t­t­­a­v­­­­­a­t­­ ­­s­­­i­­­n­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18312878

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3267
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2997
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2510
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2283
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2046
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1893
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1636
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1633
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1460
    Aihe