Spesiaali kaveruutta
Ikävä......
41
961
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluat spesiaali kaveruutta kanssani Ja olet tänä vuonna uimahallissa kanssani jutellut, silloin olet ns etulyöntiasemassa.
Näe minua irl ja juttele yms.Tai viestiä irl.
3 naista, kenellä mahdollista näin- Anonyymi
Muuten ellet ole tänä vuonna kanssani naamatudten missään jutellut niin silloin spesiaali kaveriksi voit päästä näkemällä ninua irl ja sinulla silloin skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä tämän kuun aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten ellet ole tänä vuonna kanssani naamatudten missään jutellut niin silloin spesiaali kaveriksi voit päästä näkemällä ninua irl ja sinulla silloin skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä tämän kuun aikana
Ja kaikki seksikkäät naiset mitkä sivuaa elämääni millä tavalla tahansa tai mitä kautta tahansa ellei intressit kohtaa ja en ole tänä vuonna naamatusten jutellut, ellei nainen ole speciaali kaverini niin silloin en juttele minun asioitani ja ei Ikinä meillä kotona käyntiä. Ghostaan pois
- Anonyymi
Sillä jolla ei ole potenssiongelmia eikö tuo ny pitäs tyhmemmänkin tajuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota vartoin pitäs sun varmaan mennä skotlantiin vai mitä luulet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikki seksikkäät naiset mitkä sivuaa elämääni millä tavalla tahansa tai mitä kautta tahansa ellei intressit kohtaa ja en ole tänä vuonna naamatusten jutellut, ellei nainen ole speciaali kaverini niin silloin en juttele minun asioitani ja ei Ikinä meillä kotona käyntiä. Ghostaan pois
Ja mitähän vittua tällä tarkoitat olisitko ny vie hieman epäselvemmin voinu kirjoittaa ettei yhdestäkään sanasta ois saanu selvää vai ekkö nää ol vie tarpeeks känäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän vittua tällä tarkoitat olisitko ny vie hieman epäselvemmin voinu kirjoittaa ettei yhdestäkään sanasta ois saanu selvää vai ekkö nää ol vie tarpeeks känäs
Oletko vajakki kun et ymmärrä ?😂😂🤣🤣
- Anonyymi
Eikö uimahallissa tärpännyt ? 🤣
- Anonyymi
Mieti, kuinka monta uimahallia Helsingissä on, tämä ap mielenterrveyspotilas kuvittelee, että täällä ne kaikki häntä ihailevat naiset menevät kilpaa jonossa juuri oikeaan uimahalliin.
Ensinnäkään kukaan ei voi kaivata tuota dilleä ja toiseksi kukaan ei tiedä eikä tunne häntä täällä, saati tiedä, missä hallissa tuo törppö käy. - Anonyymi
Voi kuul uimahallis käyny viimeks kuopios koskain oikei noista uimahalleista välittän mielummin niitä uimari naisten pyllyjä telvisioruudulta kattelen ni eivät häiriinny jos liian pitkään jää kahtumaan emilia pikkaraisella oli si kyl kivan näkköi pylly sitä ol mukava kahtel jos telkun äärel sattu oleen silloi kun uintia telkasta tul
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti, kuinka monta uimahallia Helsingissä on, tämä ap mielenterrveyspotilas kuvittelee, että täällä ne kaikki häntä ihailevat naiset menevät kilpaa jonossa juuri oikeaan uimahalliin.
Ensinnäkään kukaan ei voi kaivata tuota dilleä ja toiseksi kukaan ei tiedä eikä tunne häntä täällä, saati tiedä, missä hallissa tuo törppö käy.Empä helsingis muistaakseni koskaan käyny uimahallis
- Anonyymi
Ei muuta
- Anonyymi
Eipä mitään muuta
- Anonyymi
Sori, en ota enää miestä pilaamaan elämääni.
- Anonyymi
Ohi, ei ollut sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi, ei ollut sinulle
Hyvä!!
- Anonyymi
Mitähän se mahtaa olla koskaan ole moisesta kuullutkaan
- Anonyymi
Tällä viikolla skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä irl, jos et ole tänä vuonna jutellut kanssani.
Jos olet jutellut tänä vuonna kanssani, niin Tällä viikolla irl mielenkiinnon näyttäminen - Anonyymi
Jos olet tällä viikolla minun kanssani jutellut kasvotusten, silloin ei mitään kiirettä. Ajan kanssa irl.
Jos haluat.
Kiitos- Anonyymi
Juttelua irl.
Vähitellen.
- Anonyymi
Töissäkö.
- Anonyymi
Jos olet tällä viikolla minun kanssani jutellut kasvotusten, silloin ei mitään kiirettä. Ajan kanssa irl.
Jos haluat.
Kiitos
Ei ollut paikkaa. Joten silloin käy kaikki paikat tässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat.
Kiitos
Ei ollut paikkaa. Joten silloin käy kaikki paikat tässä.Tällä viikolla skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä irl, jos et ole tänä vuonna jutellut kanssani.
Tässäkään ei ollut paikkaa.Missä nyt minua näkee tai järjestät siten että näet minut irl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä irl, jos et ole tänä vuonna jutellut kanssani.
Tässäkään ei ollut paikkaa.Missä nyt minua näkee tai järjestät siten että näet minut irlJa tämä ellei ole tänä vuonna kasvotusten kanssani jutellut tällä viikolla nähtävä minua siten että naiselle on skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä.Muuten ei enää ole mahdollista tällä vuosikymmenellä tämä spesiaali kaveruutta asia ja sitten ei meillä kotona käyntiä. En juttele minun asioitani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä ellei ole tänä vuonna kasvotusten kanssani jutellut tällä viikolla nähtävä minua siten että naiselle on skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä.Muuten ei enää ole mahdollista tällä vuosikymmenellä tämä spesiaali kaveruutta asia ja sitten ei meillä kotona käyntiä. En juttele minun asioitani
Kyä myös skottiruutu minihame ja sukkahousut yms, paita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyä myös skottiruutu minihame ja sukkahousut yms, paita
Käy myös skottiruutu hame, sukkahousut yms paita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä ellei ole tänä vuonna kasvotusten kanssani jutellut tällä viikolla nähtävä minua siten että naiselle on skottiruutu minihame ja tiukka toppi päällä.Muuten ei enää ole mahdollista tällä vuosikymmenellä tämä spesiaali kaveruutta asia ja sitten ei meillä kotona käyntiä. En juttele minun asioitani
Kyllä nuo vaatteet päällä on vaik huomenna mutta en tiedä kuka olet.
- Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Jooo
- Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Joopasenjoo
- Anonyymi
Joopajoo niin..
- Anonyymi
Näet minut kahdenkesken tällä viikolla tuossa asussa
- Anonyymi
Et näe 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näe 😂
Kyllä hän näkee. Menen sinne missä hän on viikonloppuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän näkee. Menen sinne missä hän on viikonloppuna
En usko..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko..
Se ei ole uskostasi kiinni.
- Anonyymi
Prööt
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18312878
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873267
- 622997
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332510- 802303
- 802283
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361893- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201633Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460