Syy eksymykseen ja harhaoppeihin

Anonyymi-ap

Mark 12:24

Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?”

97

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

      VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
      • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

      VALEHTELU:
      • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

      RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
      • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

      JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
      • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


      JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
      • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

      AVIORIKOS (tahallinen)
      • = omat todistukset netissä…

      ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
      • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
      ( 25.06.2021 21:12)


      Noihin kaikkiin kauheuksiin Eksyttäjä itse ”todistaa” ryhtyneensä, julkisissa teksteissä! Tässä koosteessa oli vain pieni murto-osa niitä ”todisteita” joissa hän itse itsensä asettaa syypääksi.
      ”Sanojesi mukaan sinut tuomitaan” - sanoi Herramme Jeesus.

      • Mitäpä muuta jumala ja jeesus ovat kuin valetta.

        Ei kannata heitellä kiviä lasitalossa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Mitäpä muuta jumala ja jeesus ovat kuin valetta.

        Ei kannata heitellä kiviä lasitalossa.

        Älä siis enää heitä.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Mitäpä muuta jumala ja jeesus ovat kuin valetta.

        Ei kannata heitellä kiviä lasitalossa.

        On Jeesusta ennenkin yritetty kivittää.

        ”Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä; mutta Jeesus lymysi ja lähti pyhäköstä.”
        Joh 8:59


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Mitäpä muuta jumala ja jeesus ovat kuin valetta.

        Ei kannata heitellä kiviä lasitalossa.

        JEESUS ON TAKUUVARMASTI TOTUUS ELÄMÄN TIE USKO JA TOIVO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siis enää heitä.

        Koska on itsekin vain syntinen ei voi muita kivittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska on itsekin vain syntinen ei voi muita kivittää.

        Ateistilla ei ole epäjumalaa jonka tahtoa vastaan voisi rikkoa - olemme siis täysin synnittömiä.

        Sinä syntinen jesusianistivalehtelija, ota lakki päästä, polvistu ja luo katseesi maahan kohdatessasi ateisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        JEESUS ON TAKUUVARMASTI TOTUUS ELÄMÄN TIE USKO JA TOIVO.

        Huutamallakaan ei valhe todeksi muutu.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Huutamallakaan ei valhe todeksi muutu.

        No hyvä, jos sen lopultakin olet älynnyt huomata. Jumalan totuus ei muutu, vaikka te herjaajat miten paljon vaan herjaisitte. Totuus paljastuu teille liian myöhään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JEESUS ON TAKUUVARMASTI TOTUUS ELÄMÄN TIE USKO JA TOIVO.

        Heikosti on sullakin asiat.
        Antti Rokka olisi paljon todellisempi kirjallinen hahmo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, jos sen lopultakin olet älynnyt huomata. Jumalan totuus ei muutu, vaikka te herjaajat miten paljon vaan herjaisitte. Totuus paljastuu teille liian myöhään.

        Juu. Ei se jeesus totuudeksi toistamalla muutu. Korkeintaan joukkopsykoosia pukkaa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ateistilla ei ole epäjumalaa jonka tahtoa vastaan voisi rikkoa - olemme siis täysin synnittömiä.

        Sinä syntinen jesusianistivalehtelija, ota lakki päästä, polvistu ja luo katseesi maahan kohdatessasi ateisin.

        JUMALAN ihminen ei ryhdy
        • valheisiin
        • aviorikokseen
        • Raamatun Sanan mitätöimiseen
        • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
        • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
        • Saatanan korottamiseen (joka taholla)
        • Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
        • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
        • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
        • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
        • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)


    • Anonyymi

      Kyllähän Jeesukselle lopulta kävi köpelösti kun hänet ristiinnaulittiin sapattirikkomuksista.

      • Anonyymi

        Jeesus ristiinnaulittiin meidän syntiemme tähden.


      • Anonyymi

        Jeesus tapettiin poliittisista syistä Rooman vallanpitäjien toimesta, koska pelättiin vallankumousta ja Jeesuksen nimittämistä Juutalaisten kuninkaaksi.

        Uskonnollinen kuohunta on pelkkää taustamusiikkia niihin asioihin, joilla poliitiset tavoitteet yritetään piilottaa uskonkiistojen alle.

        Raamattu tietenkin käsittelee tapahtumia uskonnon kannalta. Sen lisäksi pitää tuntea yhteiskunnallinen tilanne ja asioiden konteksti, mihin ne kuuluvat.

        Roomanvallan sotitaat tappoivat Jeesuksen, ei Fariseukset Jeesusta kivittämällä tappaneet, kuten väärin opetetaan.

        Joh. 19:34

        Yksi SOTILAISTA kuitenkin työnsi keihään hänen kylkeensä, ja haavasta vuoti heti
        verta ja vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ristiinnaulittiin meidän syntiemme tähden.

        INRi=Jeesus Kristus, Juutalaisten kuningas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        INRi=Jeesus Kristus, Juutalaisten kuningas.

        Asioilla on monta eri näkökulmaa ja lähestymissuuntaa, jotta kokonaiskuva asioista muodostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tapettiin poliittisista syistä Rooman vallanpitäjien toimesta, koska pelättiin vallankumousta ja Jeesuksen nimittämistä Juutalaisten kuninkaaksi.

        Uskonnollinen kuohunta on pelkkää taustamusiikkia niihin asioihin, joilla poliitiset tavoitteet yritetään piilottaa uskonkiistojen alle.

        Raamattu tietenkin käsittelee tapahtumia uskonnon kannalta. Sen lisäksi pitää tuntea yhteiskunnallinen tilanne ja asioiden konteksti, mihin ne kuuluvat.

        Roomanvallan sotitaat tappoivat Jeesuksen, ei Fariseukset Jeesusta kivittämällä tappaneet, kuten väärin opetetaan.

        Joh. 19:34

        Yksi SOTILAISTA kuitenkin työnsi keihään hänen kylkeensä, ja haavasta vuoti heti
        verta ja vettä.

        Pinnallisesti ajatellen Jeesus tapettiin valtapoliittisista syistä, mutta syvällisesti ajatellen meidän syntiemme takia Jeesus uhrasi itsensä Jumalalle, jotta meillä Häneen uskomalla olisi mahdollisuus pelastua ikuiselta kadotukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ristiinnaulittiin meidän syntiemme tähden.

        Juutalaiset rabbit kadehtia Jeesusta koska Jeesus teki hyviä tekoja siksi ihmiset seurasi häntä. Kateudesta lavastettiin syytön syylliseksi mutta hän oli maailman syntynyt sitä varten että sovittaa meidät.Promise Land alive.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tapettiin poliittisista syistä Rooman vallanpitäjien toimesta, koska pelättiin vallankumousta ja Jeesuksen nimittämistä Juutalaisten kuninkaaksi.

        Uskonnollinen kuohunta on pelkkää taustamusiikkia niihin asioihin, joilla poliitiset tavoitteet yritetään piilottaa uskonkiistojen alle.

        Raamattu tietenkin käsittelee tapahtumia uskonnon kannalta. Sen lisäksi pitää tuntea yhteiskunnallinen tilanne ja asioiden konteksti, mihin ne kuuluvat.

        Roomanvallan sotitaat tappoivat Jeesuksen, ei Fariseukset Jeesusta kivittämällä tappaneet, kuten väärin opetetaan.

        Joh. 19:34

        Yksi SOTILAISTA kuitenkin työnsi keihään hänen kylkeensä, ja haavasta vuoti heti
        verta ja vettä.

        Rabbit tuomitsi ja juutalaiset huusi ristiin naulitse.Juutalaiset oli siihen aikaan itsekin Italian kansalaisia koko alue oli.Myös opetuslapset oli. ITALIAN VALLASSA OLI KOKO ALUE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ristiinnaulittiin meidän syntiemme tähden.

        Miten on?
        Jos nyt joku laitettaisi ristille ja sanottaisi, että hän sovittaa kahdentuhannen vuoden päässä tulevaisuudessa elävien synnit, uskottaisi koko häntä?
        Luulen ettei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ristiinnaulittiin meidän syntiemme tähden.

        Juudas kylläkin ilmiantoi se pitkään jatkuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Oli varmaan joskus loppunut öljy lampusta. HERRA, KUKA SILLOIN KESTÄÄ....


    • Anonyymi

      Jeesus tarkoitti Kirjoituksilla Jumalan lakeja, käskyjä, profeettojen kirjoituksia, eli Tooraa, kymmentä käskyä.
      Jeesus ei koskaan lukenut mitään Paavalin mielipiteitä ja lausuntoja.

      Koko sana uusi "testamentti" on väärinkäsitys, ei Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt.

      Jeesus on Jumalan Poika ja perillinen, mutta ei itse Jumala ole kuollut.

      • Anonyymi

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

        Mark. 10:18

        Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

        1 Timoteus JEESUS NOUSI KUOLLEISTA !! NOUSI KUOLLEISTA. PILKATKAA SE ON ILO MUILLE JATKAKAA PILKKAAMISTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mark. 10:18

        Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.

        Markus10 VAIN JEESUS ON JUMALA HYVÄ NOUSSUT KUOLLEISTA VAIN JUMALA VOI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markus10 VAIN JEESUS ON JUMALA HYVÄ NOUSSUT KUOLLEISTA VAIN JUMALA VOI.

        Jumala on kolmiyhteinen, Isä, Poika ja Pyhä Henki. Kolme eri Persoonaa, mutta sitotuneet samoihin lakeihin ja oppeihin.

        Ei Jeesus ole Jumala, vaan Jumalan poika.

        Hepr. 1:5

        Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on kolmiyhteinen, Isä, Poika ja Pyhä Henki. Kolme eri Persoonaa, mutta sitotuneet samoihin lakeihin ja oppeihin.

        Ei Jeesus ole Jumala, vaan Jumalan poika.

        Hepr. 1:5

        Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

        Sinun syntisi jäävät sovittamatta, kun mitätöit omalla kohdallasi Jeesuksen jumaluuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

        Että mitenkä?!


      • Anonyymi

        "Jeesus on Jumalan Poika ja perillinen, mutta ei itse Jumala ole kuollut."

        Kyllä kuitenkin olisi jo korkea aika suorittaa sukupolven vaihdos, ei tämä vanhaikäinen vaikuta enää toimintakykyiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun syntisi jäävät sovittamatta, kun mitätöit omalla kohdallasi Jeesuksen jumaluuden.

        Näin on.


    • Anonyymi

      Pilkattu ja herjattu Teuvo Suni on oikea profeetta tälle ajalle ja täyttää Jeesuksen määritelmän oikeista profeetoista, kuinka heitä kohdellaan. Heitä ei oteta vastaan avosylin eikä palvota suurina "evakelistoina".

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

      • Anonyymi

        Noin juutalaiset tekivät alkuseurakunnalle, kuten olivat tehneet Jeesukselle sapatin vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin juutalaiset tekivät alkuseurakunnalle, kuten olivat tehneet Jeesukselle sapatin vuoksi.

        Jeesus oli Juutalainen alusta loppuun asti, eikä perustanut mitään muuta uskontoa.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Joh. 1:49

        Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli Juutalainen alusta loppuun asti, eikä perustanut mitään muuta uskontoa.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Joh. 1:49

        Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".

        Eikä sen Pietarin uskon varaankaan mitään seurakuntia voitu perustaa.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

        Paavalista puhumattakaan, joka ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa, eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sen Pietarin uskon varaankaan mitään seurakuntia voitu perustaa.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

        Paavalista puhumattakaan, joka ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa, eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Teuvo. Oletko ylpeä näistä teeseistäsi?

        Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

        VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
        • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

        VALEHTELU:
        • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

        RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
        • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

        JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
        • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


        JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
        • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

        AVIORIKOS (tahallinen)
        • = omat todistukset netissä…

        ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
        • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
        ( 25.06.2021 21:12)


      • Anonyymi

        Matteus23 TE TEIDÄN TARKOITTAA TÄSSÄ JUUTALAISIA JA FARISEUKSIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin juutalaiset tekivät alkuseurakunnalle, kuten olivat tehneet Jeesukselle sapatin vuoksi.

        Ei vaan ryövärit varkaat juutalaiseen tapaan ristiin naulittiin aina suurena pääsiäisenä pecach syökää tipunne ahmatit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli Juutalainen alusta loppuun asti, eikä perustanut mitään muuta uskontoa.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

        Joh. 1:49

        Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".

        Joh.1 kas juutalainen tunnustaa tässä Jeesuksen JUMALAN POJAKSI KAS IHMETTÄ. Mahtoiko nanael joutua ristille vai mielisairaalaan tästä hyvästä vai kivitettiinkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sen Pietarin uskon varaankaan mitään seurakuntia voitu perustaa.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

        Paavalista puhumattakaan, joka ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa, eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        EHDOTTOMASTI EI JUUTALAISEN SIMONIN USKOLLE VAAN JUMALAN POJAN USKOLLE ja sitä eivät Tuonelan portit voita.


      • Anonyymi

        Miten sinä jaksatkaan kehua itseäsi. Oksettavaa touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä jaksatkaan kehua itseäsi. Oksettavaa touhua!

        Jos oksettaa mene okselle,
        jos paskattaa mene paskalle.
        Ei se ole niin merkittävä tapaus,
        että siitä kannattaa täällä toitottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo. Oletko ylpeä näistä teeseistäsi?

        Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

        VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
        • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

        VALEHTELU:
        • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

        RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
        • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

        JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
        • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


        JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
        • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

        AVIORIKOS (tahallinen)
        • = omat todistukset netissä…

        ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
        • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
        ( 25.06.2021 21:12)

        Varmaankin


    • Anonyymi

      Alkuseurakunta oli kommunismiin perustunut luopioseurakunta, jossa yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.
      Syy laitettiin Jeesuksen ja Pyhän Hengen piikkiin. Heistä tehtiin murhamiehiä.

      • Anonyymi

        Toki kirjoituksia on rahastuksen takia kieroon käännetty aina myös moosesta tooraa.


    • Anonyymi

      Tulee kuitenkin pitää mielessä että sanaa voi tutkia, tarkastella, tulkita ja siitä keskustella:

      1. Pyhä
      2. Vanhurskas
      3. Jumalaton
      4. Saastainen

      Jokainen noista neljästä kyllä rakastaa Jumalaa ja Sanaa omalla tavallaan, mutta eivät kaikki heistä pysty PYHYYTEEN.

      Hieman toisen aseman tiedostamista ja huomioon ottamista niin armehtavaisuus saisi enemmän tilaa kuin tuomio.

      Suni ei ollut raamatun oikeiden käännösten kanssa tekemisissä eikä selitysteosten. Jokamiehen maailmanhistoria oli hänelle sitä suurinta hengellisyyttä.

      Itsekin sain lukea raamatun läpi moneen kertaan jo ennen kouluun menemistä 5 vuotiaasta lähtien. Mutta olen suomennoksen lapsi tai uhri enkä pyhää sanaa ole päässyt kuin vilkaisemaan. Sen tiedän että pyhiä käännöksiä on olemassa, mutta itse ajatukseni ovat epäpyhiä. Enkä niitä pyri tavoittamaan vaikka ne ovat juovuttavia.

      Helppo on pyhän sanan tuntijan tuomita epäpyhät raamatun keskustelijat, mutta itse yritän ymmärtää kaikkia.

      Siunausta!

      • Anonyymi

        Teuvo sai profeetallisen viisautensa suoraan Jumalalta Pyhän Hengen kautta. Ei oman järkeilyn ja tulkintojen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo sai profeetallisen viisautensa suoraan Jumalalta Pyhän Hengen kautta. Ei oman järkeilyn ja tulkintojen kautta.

        Teuvolla avautui hengelliset korvat kuulla suoraan Jeesuksen puhetta, jonka sanoman hän kirjoitti ylös samalla tavalla kuin Johanens kirjoitti Ilmestyskirjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo sai profeetallisen viisautensa suoraan Jumalalta Pyhän Hengen kautta. Ei oman järkeilyn ja tulkintojen kautta.

        Niin, oli hänellä profetiaa, mutta hän ei ollut puolueeton vaan puolensa valinnut. Vain täysin puolueeton ja muita vihaamaton voi toimia todistajana tai tuomarina. Vihamies ei kelpaa todistajaksi.

        Kirjansa ensi sivuilla hän profetoi hyvin Siionin tyttären kohtalon ja puhdistamisen. Jumalan näkökulmasta käsin. Mutta kyse on silti poliittisesta vaikutusvallasta jossa moraaliperusteita käytetään keppihevosena oman kansan aseman parantamiseen.

        Ne ristiriidat jotka maailmassa ovat tuomitaan kuninkaiden mielivallan perusteella ja avulla eikä puhtaimman oikeuden avulla. Jokaisessa tuomiopaikassa on vääryyttä vallassa. Teuvo oli profeetta joka oli puolensa valinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvolla avautui hengelliset korvat kuulla suoraan Jeesuksen puhetta, jonka sanoman hän kirjoitti ylös samalla tavalla kuin Johanens kirjoitti Ilmestyskirjan.

        Vai samalla tavalla kuin Johannes. Nythän on niin että alkuapostolit näki tunsi Jeesus Jumalan Pojan elävänä ihmisenä maan päällä ennen ylösnousemusta mitä te tuskin olette kokenut.


    • Anonyymi

      Johannes arvosteli alkuseurakuntaa ja kertoi totuuksia, niin siksi toiset karkkottivat hänet sieltä pois Patmos -nimiselle saarelle kuolemaan.

      1. Joh. 2:18

      Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

      • Anonyymi

        JOHANNES HEITETTIIN JEESUKSEN USKON TÄHDEN PATMOS SAARELLE KREIKKAAN sekin alue italiaa siihen aikaan.


    • Anonyymi

      Jeesus ei edes käytä termiä kristitty, vaa hän kehotti kastamalla tekemän opetuslapsia Juutalaiseen seurakuntaan ja heille piti opettaa käskyt ja Jumalan lait ja niiden kunnioitus ja pitäminen ja Jeesus on nyt uusi seurakunnan syntiiuhri, mitään muuta uhrausmenoja ei tarvita.

      Eikä Jeesus mitään Jumalan säätämiä kymmentä käskyä kumonnut, vaan pitää ne voimassa tuhatvuotise valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten luodaan uudet taivaat ja uusi maa.

      Matt. 5:18

      Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

      • Anonyymi

        Jeesuksen mukaan pakanat tuli kastamalla liittää Juutalaiseen seurakuntaan hänelle opetuslapsiksi, eikä tarkoistus ollut perustaa mitään irrallista muuta seurakuntaa.
        On vain Yksi lauma ja Yksi paimen.

        Joh. 10:12

        Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen mukaan pakanat tuli kastamalla liittää Juutalaiseen seurakuntaan hänelle opetuslapsiksi, eikä tarkoistus ollut perustaa mitään irrallista muuta seurakuntaa.
        On vain Yksi lauma ja Yksi paimen.

        Joh. 10:12

        Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

        Alkuseurakunnan jäsenet kuitenkin pian riitaantuivat ja luopuivat perinteisestä uskosta ja lähtivät pois Juutalaisesta seurakunnasta omille teilleen henki-ilmiöitten perässä hurmostelemaan perustamaan omia pakankristittyjen seurakuntia. Paavali erityisesti lietsoi näitä erimielisyyksiä perinteisten hartaitten uskovaisten kanssa.

        1. Tim. 4:1

        Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuseurakunnan jäsenet kuitenkin pian riitaantuivat ja luopuivat perinteisestä uskosta ja lähtivät pois Juutalaisesta seurakunnasta omille teilleen henki-ilmiöitten perässä hurmostelemaan perustamaan omia pakankristittyjen seurakuntia. Paavali erityisesti lietsoi näitä erimielisyyksiä perinteisten hartaitten uskovaisten kanssa.

        1. Tim. 4:1

        Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

        Jumalan laista ja kymmenestä käskystä luopuminen ja pelkät henkiopit johti henkivaltojen aktivoitumiseen.

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi

        Niinkuin Jeesus ennusti muut ottaa vastaan evankeliumin ja maan ääriin asti. Ennusti että hyökkäävä väki rakentaa väärän profeetan moskeijan sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen mukaan pakanat tuli kastamalla liittää Juutalaiseen seurakuntaan hänelle opetuslapsiksi, eikä tarkoistus ollut perustaa mitään irrallista muuta seurakuntaa.
        On vain Yksi lauma ja Yksi paimen.

        Joh. 10:12

        Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

        KASTETTU KRISTUKSEEN EI TARKOITA NYT MITÄÄN SYNAGOGAA VAAN KRISTUSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuseurakunnan jäsenet kuitenkin pian riitaantuivat ja luopuivat perinteisestä uskosta ja lähtivät pois Juutalaisesta seurakunnasta omille teilleen henki-ilmiöitten perässä hurmostelemaan perustamaan omia pakankristittyjen seurakuntia. Paavali erityisesti lietsoi näitä erimielisyyksiä perinteisten hartaitten uskovaisten kanssa.

        1. Tim. 4:1

        Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

        Riivaajien oppeja VILLITSEVÄT HENGET näkyy kyllä käytöksessä ympäri maapallon. Poltellaan autoja heilutaan puukkojen kanssa.Juutalainen jalkapuu sopii hyvin näille autojen polttavat puukottajille. Ranskassa Ruotsissa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan laista ja kymmenestä käskystä luopuminen ja pelkät henkiopit johti henkivaltojen aktivoitumiseen.

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Matteus 7 sanottiin juutalaisille noidille velhoille. Hokkuspokkus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KASTETTU KRISTUKSEEN EI TARKOITA NYT MITÄÄN SYNAGOGAA VAAN KRISTUSTA.

        Yhteisö, jossa Kristukseen kastettuja opetetaan pitämään kymmenkäskyn lait
        on nimeltään Synagooga. Täällä Kirkko.

        Jenkkilahkot ja uskonnolliset yhdistykset ry:t on Saatanan synagoogaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riivaajien oppeja VILLITSEVÄT HENGET näkyy kyllä käytöksessä ympäri maapallon. Poltellaan autoja heilutaan puukkojen kanssa.Juutalainen jalkapuu sopii hyvin näille autojen polttavat puukottajille. Ranskassa Ruotsissa jne.

        Sinua ainakin villitsevät yleinen yksinkertaisuus ja ottamatta jätetyt psyykelääkkeet.


    • Anonyymi

      Laista ei voi luopua, mutta herjaamisesta kyllä jos olisi uskova.

      • Anonyymi

        Jeesus noudatti lakia kuten ei huorannus ei varastellut ei nainut ei eronnut ei panetellut ei juorunnut eikä myynyt tooraa rahasta.


    • Anonyymi

      Jumala nauraa lakien kieltäjille, kuten lahkolaisille.

      Ps. 2:4
      Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä.
      Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.

      • Anonyymi

        Psalmi 2 aikaan tuskin oli Jeesus vielä syntynyt ihmiseksi vai mitä tässä ollaan vasta ennustamassa sitä. Se parhaiten NAURAA JOKA VIIMEKSI NAURAA TERVEISIN KRISTITYT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psalmi 2 aikaan tuskin oli Jeesus vielä syntynyt ihmiseksi vai mitä tässä ollaan vasta ennustamassa sitä. Se parhaiten NAURAA JOKA VIIMEKSI NAURAA TERVEISIN KRISTITYT

        Jeesus oli mukana jo maailman luomisessa ja Israelin erämaavalluksessa. Toki Jeesus psalmien sisällön ja merkityksen ymmärtää.

        Joh.8
        57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "Et ole vielä viidenkymmenen vuoden vanha, ja olet nähnyt Aabrahamin!"
        58 Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut".

        1.Kor.10
        1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.


    • Anonyymi

      Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista, jotka kieltävät Jumalan lakien auktoriteetin.

      2. Piet. 2:19

      He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

      • Anonyymi

        Ilmestyskirja 11:8


      • Anonyymi

        Teuvo. Oletko ylpeä näistä teeseistäsi?

        Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

        VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
        • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

        VALEHTELU:
        • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

        RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
        • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

        JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
        • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


        JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
        • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

        AVIORIKOS (tahallinen)
        • = omat todistukset netissä…

        ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
        • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
        ( 25.06.2021 21:12)


    • Anonyymi

      Ne Jumalan lait pitäisi vain tietää mitä ne ovat, miten ne saavat elämään. Jos ne eivät saa mitään muuta aikaan kuin herjaamisen, niin aika huonoja lakeja ovat ja niissä isoja porsaanreikä herjaajia varten perinnäissäänöillä tehty.

    • Anonyymi

      Niin, sillä ei kukaan muu avaa ovia niin ja sulje. Sepilläkin on onnettomuutensa.
      -sepänhope-Niin, sillä ei kukaan muu avaa ovia niin ja sulje. Sepilläkin on onnettomuutensa.
      -sepänhope-

    • Anonyymi

      Uskonnolliset yhdistykset ry:t eli uskonlahkot on sitä Saatanan synagoogaa.

      Ilm. 3:9

      Katso, minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

      • Anonyymi

        Ei-juutalaisten seurakunnat ovat sitä Saatanan synagoogaa.

        Ilm. 2:9

        Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei-juutalaisten seurakunnat ovat sitä Saatanan synagoogaa.

        Ilm. 2:9

        Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.

        Jeesuksen usko on Juutalaisuus, ja sitä Jumala arvostaa ylikaiken.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
        ja Jeesuksen uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen usko on Juutalaisuus, ja sitä Jumala arvostaa ylikaiken.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
        ja Jeesuksen uskon.

        Juutalaiset on valittu kansa, silmäteräkansa, joka lopulta pelastuu kaikki eri vaiheiden jälkeen.

        Jota Herra kurittaa, sitä hän rakastaa.

        Room. 11:26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.


    • Anonyymi

      Aloittaja ainakin on pahasti eksyksissä.

    • Anonyymi

      Jeesus antaa oman uskonlahjansa suoraan Juutalaisille lapsille ilman mitään käännytyssaarnoja jo siihen aikaan Jeesuksen eläissä.
      Ja nyt kun Jeesus on taivaassa, niin Jeesus antaa uskon hengen kasteessa lapselle kun lapsi saa kasteessa lapsenlahjan eli Pyhän Hengen lahjan.

      Matt. 18:6

      Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

      Luuk. 18:15

      Ja he toivat hänen tykönsä myös pieniä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta sen nähdessään opetuslapset nuhtelivat tuojia.

      KIng James
      And they brought unto him also INFANTS, that he would touch them: but when his disciples saw it, they rebuked them.

      INFANTS

      Sana βρεφος (brephos bref'-os) babe

      Thayer's Greek Lexicon

      Sana


      Translitteroitu


      Strongin koodi 1025

      βρεφος


      brephos bref'-os



      Sanan tausta


      Sanaluokka

      of uncertain affin.


      subst. (neut.)

      King James Version käännökset sanasta

      AV-babe 5, child 1, infant 1, young child 1

      Merkitys

      1) an unborn child, embryo, a foetus

      2) a new-born child, an infant, a babe

      • Anonyymi

        Miksi sitten koko UT on kirjoitettu ja siinä kaikenlaisia juttuja miten ihmiset toimivat Pyhässä Hengessä ja miten eivät aina toimi, vaan alkavat toteuttaa lihallista uskonnollisuutta, älä maista, älä sitä tai tätä.

        Mikä ihmeen järki koko kirjassa on kun Jeesus antaa lapselle Pyhän Hengen ja homma on sillä selvä. Ei tarvitse lahkoilla eikä mitään. Miksi sitten tarvinnut väsäillä kaikenlaisia kummia juttuja uskonelämästä?

        Outo juttu että niin yksinkertaisen asian vuoksi pitää kirjoitella lähetyskirjeitä ja olla neuvovinaan miten Hengessä vaelletaan. Aika lahkolaista touhua kylläkin.


    • Anonyymi

      Raamattu on kirjoitettu aivan väärin siihen nähden miten yksinkertainen asia usko on ja miten Pyhä Henki lätkäistään ihmiseen heti syntymän jälkeen.

      Raamattu on siitä näkökulmasta lahkolaisuuden käsikirja ja siten aivan turhaan kirjoitettu kaikenlaisine kummallisine juttuineen mitä ihmiset uskonsa kanssa tekevät ja ajattelevat.

      Pitää tosiaan varoen sitä lukea ettei lahkolaisuus tartu. Tai mitä sitä lukemaan kun homma hoituu ilman sitäkin.

      • Anonyymi

        Wikipedia
        Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedia
        Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[1

        Sen vuoksi kaikki harhaoppiset ovat oikeassa. Vaikka kaikki olisi vastoin Raamattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedia
        Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[1

        Teuvon syntilista on karmea.

        JUMALAN ihminen ei näet ryhdy
        • valheisiin
        • aviorikokseen
        • Raamatun Sanan mitätöimiseen
        • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
        • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
        • Saatanan korottamiseen (joka taholla)
        • Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
        • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
        • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
        • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
        • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)

        Näihin Teuvo on syyllistynyt jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvon syntilista on karmea.

        JUMALAN ihminen ei näet ryhdy
        • valheisiin
        • aviorikokseen
        • Raamatun Sanan mitätöimiseen
        • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
        • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
        • Saatanan korottamiseen (joka taholla)
        • Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
        • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
        • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
        • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
        • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)

        Näihin Teuvo on syyllistynyt jatkuvasti.

        Lopeta profeetan Teuvo Sunin herjaaminen.

        Mene itseesi ja tutki omia syntejäsi ja tee niistä parannusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta profeetan Teuvo Sunin herjaaminen.

        Mene itseesi ja tutki omia syntejäsi ja tee niistä parannusta.

        Teuvo. Lopeta sinä itsesi kehuminen. Sellainen on ällöttävää, varsinkin kun kirjoituksesi ovat erittäin iljettäviä Raamatun totuuksien herjaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta profeetan Teuvo Sunin herjaaminen.

        Mene itseesi ja tutki omia syntejäsi ja tee niistä parannusta.

        En ole herjannut. Olen tuonut esille, Teuvo, sinun epäraamatulliset opit ja kaikkea Raamatun pyhää ilmoitusta rienaavat kirjoitelmasi, joita tuot palstalle. Puutun niihin niin kauan kuin sinä niitä suollat. Kun sinä lopetat, minäkin lopetan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta profeetan Teuvo Sunin herjaaminen.

        Mene itseesi ja tutki omia syntejäsi ja tee niistä parannusta.

        Täytynee uskoa, että Teuvo Suni oli Jumalan lähettämä profeetta. Koska tämä yksi tyyppi jaksaa riehua Teuvon kimpussa vielä 2 vuotta Teuvo kuoleman jälkeenkin. Jokainen voi mielessään päätellä onko tuollainen riehuja mieleltään terve?


    • Anonyymi

      Hihhuleiden typeryyksien arvostelu on aina herjaamista.
      Mistään ei saisi olla eri mieltä tai joutuu tuliseen järveen.

    • Anonyymi

      Olennaisinta Jeesuksen sanoissa on Jumalan voima. Se ettei ole Pyhän Hengen voimaa, vaan pelkkiä typeriä höpinöitä typerien höpinöiden perään.

    • Anonyymi

      Mitä jumalaan tulee, niin tyhjästä on paha nyhjästä

    • Anonyymi

      Onneksi jumalia on kymmeniä niin jokainen voi valita itselleen sopivan.

      • Anonyymi

        Niinpä, toisaalta tarvitseeko terveellä järjellä varustettu ihminen itselleen minkään laista orjuuttajaa.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse. mutta hitaasti hahmottavat tarvitsevat.

    • Anonyymi

      Laki ei ole itseä varten, vaan siksi että voi tuomita muut ja herjata hurmahenkiä.

      Tai ei edes ole mitään lakia, vaan oletus siitä.

    • Anonyymi

      Herran sanan mukaan laki johtaa vain kompastumiseen.

      " On vierasuskoisia, jotka eivät yrittäneet elää lain mukaan ja jotka silti todettiin syyttömiksi. Heidän syyttömyytensä näet johtui heidän uskostaan. Israel sen sijaan yritti tulla syyttömäksi lakia noudattamalla muttei onnistunut. Miksei? Siksi, että israelilaiset eivät yrittäneet olla syyttömiä uskon vaan tekojen perusteella. He kompastuivat siihen kiveen, josta on kirjoitettu:
      »Minä asetan Siioniin kiven, johon kompastua,
      ja kallion, johon loukata itsensä.
      Se, joka luottaa häneen, ei joudu häpeämään. Room. 8:30-33

    • Anonyymi

      Laissa on siksi kirous ja se on asettu rikkomusten tähden kuten Paavali kirjoittaa. Ei ole ollut tarkoitus että lain kautta uskova pelastuu, vaan uppiniskainen Israel ei voinut elää uskon mukaan, vaan tarvitsi lain ja rangaistuksen. Lakiin kuului rangaistus että sitä todella noudatettiin ja se oli olennainen osa sitä ja siksi monista rikkomuksista piti tappaa ihminen. Vain sen vuoksi että uppiniskainen Israel ei muutoin olisi säilyttänyt mitään yhteyttä Jumalaan.

      Mutta me emme ole uppiniskainen Israel eikä laki ohjaa meitä. Tai jos vaikka ohjaisi, niin päin helvettiä.

      Jeesuksessa me vaellamme uskon mukaan tehden siten hyviä tekoja Jumalan edessä ilman lain kirousta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe