Kuka täällä sensuroi

Anonyymi-ap

Raamatunkohtiin liittyviä aloituksia?
Jo neljä kertaa Luuk.24: 52 jakeeseen perustuva aloitukseni on poistettu.

26

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole montaa vaihtoehtoa.
      Todennäköisesti ylimainosvaltuutettu.

    • Anonyymi

      Luukas 24:52 Ja he kumarsivat häntä ja palasivat Jerusalemiin suuresti iloiten.

      (edellä Luukas 24:51 Ja tapahtui, että hän siunatessaan heitä erkani heistä, ja hänet otettiin ylös taivaaseen)

      • Anonyymi

        Tuo kumartaminen viittaa palvomiseen.
        UM käännös sanoo sen:" kumarsivat syvään."
        Raamattu kansalle käännös sanoo sen:" kumartuivat palvomaan".
        Tuo Jeesuksen palvominen on JT mainosvaltuutetulle kuin punainen vaate.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kumartaminen viittaa palvomiseen.
        UM käännös sanoo sen:" kumarsivat syvään."
        Raamattu kansalle käännös sanoo sen:" kumartuivat palvomaan".
        Tuo Jeesuksen palvominen on JT mainosvaltuutetulle kuin punainen vaate.

        Palvominen sekä rukoilu. Esimerkki tästä:
        "Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka RUKOILI ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!"" -Apostolien teot 7:59 (KR38)
        "Kun Stefanosta kivitettiin, hän PYYSI: ”Herra Jeesus, ota vastaan minun henkeni.”" -Apostolien teot 7:59 (UMK)


    • Siinä on liian vähän Peräilmapitoista juttua.

      • Anonyymi

        Keksi välillä jotakin uutta. Peräilmajutut eivät jaksa kiinnostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keksi välillä jotakin uutta. Peräilmajutut eivät jaksa kiinnostaa.

        No johan nyt, jos on naama ihan mutterilla, eikä Peräilmakaan kiinnosta. Mene terapiaan. Tai ainaskiin pistä tuulensuojaan reippaasti hernevelliä, ja kiipeä um raamatun kanssa uuninpankolle odottamaan suurenmoista Peräilmatäyttymystä. Kyllä mieli muuttuu.


    • Anonyymi

      Älä paasaa lahkooppia, niin ei poisteta

      • Anonyymi

        En minä ole JT, joten en paasaa lahkooppia.


      • Anonyymi

        Entäs jos paasaa kyklooppia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole JT, joten en paasaa lahkooppia.

        Tätä keskustelupalstaa ei vartiotornilahkolaiset omista. Huseeratkoon siellä JW orgissa mitä haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä keskustelupalstaa ei vartiotornilahkolaiset omista. Huseeratkoon siellä JW orgissa mitä haluavat.

        Älä tule palstalle, jos et ole JT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tule palstalle, jos et ole JT!

        Tuskin sinäkään olet, jos täällä hillut?
        Mene sinne JW orgiin. Se on JT palsta.
        Tämä palsta on tarkoitettu kakille jotka haluavat tietää JT lahkon pimeät puolet.
        Ja sitähän löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tule palstalle, jos et ole JT!

        Jehovan todistajien nimenomaan pitäisi pysytellä poissa tällaisilta palstoilta, ainakin jos järjestöä on uskominen.

        "Jotkut veljet ovat lähteneet mukaan internetissä käytäviin väittelyihin ja aiheuttaneet näin lisää häpeää Jehovan nimelle. Mikään nettifoorumi ei ole oikea ympäristö ”opettaa lempeästi niitä, jotka eivät ole suopeasti suhtautuvia”" (w18 huhtikuu s. 30-s. 31 kpl 3)

        "On hyödytöntä yrittää kumota luopioiden tai muiden Jehovan järjestöä arvostelevien väitteitä. Todellisuudessa on hengellisesti vaarallista ja sopimatonta perehtyä heidän aineistoonsa, onpa sitä tarjolla painetussa muodossa tai internetissä." (w12 15/5 s. 23-27)

        "Olisi epäviisasta antautua väittelyihin luopioiden kanssa, esimerkiksi keskustella heidän kanssaan kasvotusten tai lisätä kommentteja heidän verkkosivustoilleen." (w14 15/7 s. 12-16)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajien nimenomaan pitäisi pysytellä poissa tällaisilta palstoilta, ainakin jos järjestöä on uskominen.

        "Jotkut veljet ovat lähteneet mukaan internetissä käytäviin väittelyihin ja aiheuttaneet näin lisää häpeää Jehovan nimelle. Mikään nettifoorumi ei ole oikea ympäristö ”opettaa lempeästi niitä, jotka eivät ole suopeasti suhtautuvia”" (w18 huhtikuu s. 30-s. 31 kpl 3)

        "On hyödytöntä yrittää kumota luopioiden tai muiden Jehovan järjestöä arvostelevien väitteitä. Todellisuudessa on hengellisesti vaarallista ja sopimatonta perehtyä heidän aineistoonsa, onpa sitä tarjolla painetussa muodossa tai internetissä." (w12 15/5 s. 23-27)

        "Olisi epäviisasta antautua väittelyihin luopioiden kanssa, esimerkiksi keskustella heidän kanssaan kasvotusten tai lisätä kommentteja heidän verkkosivustoilleen." (w14 15/7 s. 12-16)

        Todistajat noudattavat kieltoa.
        Täällä käyvät ovat ottaneet ensi askeleensa ulos lahkosta.
        Mutta eri asia ovat lahkon mainosvaltuutetut.
        He ovat paatuneita ja karskeja. teokraattinen sodankäynti jo selkäytimessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sinäkään olet, jos täällä hillut?
        Mene sinne JW orgiin. Se on JT palsta.
        Tämä palsta on tarkoitettu kakille jotka haluavat tietää JT lahkon pimeät puolet.
        Ja sitähän löytyy.

        JT pelastuu, sinä menet matojen sekaan, PYSYVÄSTI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajien nimenomaan pitäisi pysytellä poissa tällaisilta palstoilta, ainakin jos järjestöä on uskominen.

        "Jotkut veljet ovat lähteneet mukaan internetissä käytäviin väittelyihin ja aiheuttaneet näin lisää häpeää Jehovan nimelle. Mikään nettifoorumi ei ole oikea ympäristö ”opettaa lempeästi niitä, jotka eivät ole suopeasti suhtautuvia”" (w18 huhtikuu s. 30-s. 31 kpl 3)

        "On hyödytöntä yrittää kumota luopioiden tai muiden Jehovan järjestöä arvostelevien väitteitä. Todellisuudessa on hengellisesti vaarallista ja sopimatonta perehtyä heidän aineistoonsa, onpa sitä tarjolla painetussa muodossa tai internetissä." (w12 15/5 s. 23-27)

        "Olisi epäviisasta antautua väittelyihin luopioiden kanssa, esimerkiksi keskustella heidän kanssaan kasvotusten tai lisätä kommentteja heidän verkkosivustoilleen." (w14 15/7 s. 12-16)

        Kuka täällä on väitellyt lahkolaisten kanssa, ei yksikään JT.
        Ojentamisen on eri asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT pelastuu, sinä menet matojen sekaan, PYSYVÄSTI

        Mietin vähän tuota teidän paratiisianne. Helvettiin ette usko, mutta minusta tuo paratiisi kuulostaa kovasti Helvetiltä. Tai ainakin minulle se olisi sitä. Ajatus että heräisin miljardien ruumiiden keskeltä harmageddonin jälkeen. Ympärillä pelkkää tuhoa ja hävitystä. Kuolleita lapsista vanhuksiin. Sitten minun pitäisi hyväksyä se ajatus, että joudun palvomaan ikuisuuden sitä psykopaattista olentoa, joka teki tämän. Sitä joka murhasi läheiseni. Kärräisin heidän ruumiidensa ohella tuhansia muita ihmisiä joukkohautoihin todennäköisesti vuosien ajan. Töiden lomassa minun tulisi palvoa ja ylistää tätä massamurhaajaa.
        En keksi yhtäkään hyvää syytä, miksi haluaisin tätä. Tai miksi kukaan muukaan haluaisi. Tämän irvokkaan näytelmän rinnalla matojen seassa tiedottomana makaaminen ei kuulosta lainkaan niin pahalta. Tulipallo niskaan ja filmi kerrasta poikki. Yksi hailee se minulle on, mitä keholleni sen jälkeen tapahtuu - enhän minä sitä tiedosta. Vältynpä tältä Helvetiltä, jota "paratiisiksi" kutsutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistajat noudattavat kieltoa.
        Täällä käyvät ovat ottaneet ensi askeleensa ulos lahkosta.
        Mutta eri asia ovat lahkon mainosvaltuutetut.
        He ovat paatuneita ja karskeja. teokraattinen sodankäynti jo selkäytimessä.

        Soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vähän tuota teidän paratiisianne. Helvettiin ette usko, mutta minusta tuo paratiisi kuulostaa kovasti Helvetiltä. Tai ainakin minulle se olisi sitä. Ajatus että heräisin miljardien ruumiiden keskeltä harmageddonin jälkeen. Ympärillä pelkkää tuhoa ja hävitystä. Kuolleita lapsista vanhuksiin. Sitten minun pitäisi hyväksyä se ajatus, että joudun palvomaan ikuisuuden sitä psykopaattista olentoa, joka teki tämän. Sitä joka murhasi läheiseni. Kärräisin heidän ruumiidensa ohella tuhansia muita ihmisiä joukkohautoihin todennäköisesti vuosien ajan. Töiden lomassa minun tulisi palvoa ja ylistää tätä massamurhaajaa.
        En keksi yhtäkään hyvää syytä, miksi haluaisin tätä. Tai miksi kukaan muukaan haluaisi. Tämän irvokkaan näytelmän rinnalla matojen seassa tiedottomana makaaminen ei kuulosta lainkaan niin pahalta. Tulipallo niskaan ja filmi kerrasta poikki. Yksi hailee se minulle on, mitä keholleni sen jälkeen tapahtuu - enhän minä sitä tiedosta. Vältynpä tältä Helvetiltä, jota "paratiisiksi" kutsutaan.

        Tulkitsee Helvetti sanan väärin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkitsee Helvetti sanan väärin!!

        Helvetillä varsinkin arkikielessä viitataan sietämättömään kokemukseen. "Työpäivä oli helvetillinen", "ruuhka oli yhtä helvettiä", "olen kävellyt läpi helvetin sairauteni kanssa". Kun sanaa tarkastelee tällä tavalla, Vartiotornin konsepti heidät paratiisistaan on helvetillinen. Se olisi minulle Helvetti, vaikkei siellä tulista järveä ja hiilihankoja olisikaan. Ihmisillä on muutenkin turhan rajoittunut kuva Helvetistä. Kidutuksen ei tarvitse olla fyysista, se voi myös olla mentaalista. Se voi olla tila tai tilanne, jossa sinä olet pakotettu elämään olosuhteissa, joita sinun on mentaalisesti, eettisesti ja moraalisesti mahdoton hyväksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sinäkään olet, jos täällä hillut?
        Mene sinne JW orgiin. Se on JT palsta.
        Tämä palsta on tarkoitettu kakille jotka haluavat tietää JT lahkon pimeät puolet.
        Ja sitähän löytyy.

        Urpo


    • Anonyymi

      " paratiisi kuulostaa kovasti Helvetiltä. "

      vartiotorni todistaa piirroksellisesti paratiisistaan.

      Siellä mies istuskellen katsoo auringonlaskuun kaunottaren ojentaessa hänelle hedelmätarjotinta, ja samalla mies on päässyt leijonien hymyiltäväksi.

    • Anonyymi

      Sun aloitukset kuuluvat kaikki järjestään suoraan roskikseen.

    • Anonyymi

      Tervetuloa JT joukkoon!

      • Anonyymi

        Yök!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe