Miksi tasavallan presidentti Stubb ei ota kantaa työmarkkinakaaokseen???

Anonyymi-ap

Miksi Stuppi ei ole nyt mediassa? Katosi Italian lämpöön?

20

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kuulu presidentille

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Missä ne vasemmiston kansanedustajat luuraa? Ja missä on presidenttiehdokas Pekka Haavisto? Piileskeleekö Pekka siksi, ettei taaskaan päässyt presidentiksi?

• Anonyymi

Å
        olle: ”Olen itkenyt paljon”

• Anonyymi

Kolmas kerta ei tuonut anusjyystäjälle vieläkään presidenttiyttä ja herrarouvalleen Maan Äitiyttä.

• Anonyymi

Pekka on kansanedustaja ja istuu eduskunnassa!

• Anonyymi

Kok-presidentti Stubbelolla ei ole Kekkosen karismaa puuttua maan lakkotilanteeseen.
      Hymyilee vaan shortseissaan englannittarensa kyljessä.

• Anonyymi

Kekkosen aikaan presidentin valtaoikeudet olivatkin laajemmat.

Silloin Presidentillä riitti valtaa myös sisäpolitiikkaan. Demarit taisivat tämänkin vallan karsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kekkosen aikaan presidentin valtaoikeudet olivatkin laajemmat.

Silloin Presidentillä riitti valtaa myös sisäpolitiikkaan. Demarit taisivat tämänkin vallan karsia.

Kekkosen ja Halosen takia ne karsittiin, koska ei koskaan tiedä, jos tulisi samanlaisia presidenttejä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomi paljon kiinnosta.

• Anonyymi

On se kumma kun moneen kertaan julkisuudessa olleet presidentin valtaoikeudet ovat vieläkin tuntemattomia ihmisille! Ei presidentti voi puuttua sisäpolitiikkaan vaikka kuinka haluaisi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kumma kun moneen kertaan julkisuudessa olleet presidentin valtaoikeudet ovat vieläkin tuntemattomia ihmisille! Ei presidentti voi puuttua sisäpolitiikkaan vaikka kuinka haluaisi!

Puuttuihan ne muutkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Puuttuihan ne muutkin.

Ja millaista parkua siitä tulikaan kun Niinistä sisäpolitiikasta jotain mainitsi, se oli se "MINUN HALLITUKSENI"-tyyppi joka riiteli ja sätti muita sitten armotta, vaikka omat kyvyt ei riittäneet niin muita ei kuunneltu.
        Miksi nyt pitäisi tehdä toisin?, ja jos stubide sanoisi etä lakot on syytä lopettaa ja tehdä töitä suomen ylös nostamiseksi niin kelpaisiko tämä ahtaaja-japelle joka siellä tuulessa ja tuiskussa seisoo omasta mielestään yhteiseksi hyväksi?
        Tuo yhteinen hyvä on jo käden ulottumattomissa, isot työllistäjät laittavat toimintojaan seis, ja kun liitot irtisanoi sopimukset niin tuskin kukaan kalliilla tehtaita ylös ajaa joutuakseen taas ajamaan ne alas kun tulisi joku hassunhauska lakko taas perin viikon päästä.
        Liitot ja japet ampui itseään nyt molempiin polviin kerralla.

• Siksi kun sisäpolitiikka ei ole presidentin tehtävä.
      .

• Anonyymi

Olisi vaan koko ukko hiljaa muutenkin. Sota hullu, olihan se tekemässä sote uudistusta Vanhasen, Kataisen, Sipilän ja Kiurun kanssa

• Anonyymi

rahat tullut ja monen vuoden sopimus, alkaako kalja maha kasvaa?
      ei tuon ikäisenä jaksa paljon repiä kohta enää lenkeillä

• Anonyymi

EI KUULU PRESIDENTIN TOIMENKUVAAN.

• Anonyymi

Koska sisäpolitiikka ei kuulu enää presidentin tehtäviin. Hoitaa vain ulkosuhteita USA:aan.

• Anonyymi

Presidentti hoitaa ulko ja turvallisuuspolitiikkaa. Kekkonen on kuollut jo 37 vuotta sitten, mikäli hänen aikojaan muistelet.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3179
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3067
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2932
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2611
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1647
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59