Kuinka paljon ne kykenivätkään kello 01 jakamaan Talapuuntien, Saukkomäentien ja Hunnakkotein varresta Paavolle paikallaoloalibeja ja poliisi uskoi. Loput alibit aulavalta ja nuorisoseuran pihasta.
Kuinka paljon ne kykenivätkään kello 01 jakamaan Talapuuntien, Saukkomäentien ja Hunnakkotein varres
23
738
Vastaukset
- Anonyymi
Kahdeksassa eri paikassa väitettiin Paavon olleen 01 - 02,30. Tuosta puuttuu kyläpamppu akselin alibi, jossa hän oli kuulemma murhan aikaan jutellut Paavon kanssa Alhon kaupan pihassa
- Anonyymi
Miksi kyläpoliisi antoi väärää alibia?
- Anonyymi
Mitä tähän sanoo up up up-poika?
- Anonyymi
Murhasuku mobilisoi nopeasti kaiken.
- Anonyymi
Hyh hyh
- Anonyymi
Maailman menoa
- Anonyymi
Kauas on pitkä matka!
- Anonyymi
Uusi keskustelu
- Anonyymi
Poliisi suojeli tekijää tekijöitä.
Hei kuule Eikka meillä on keikka. - Anonyymi
yritetään saada kiusallinen tieto häipymään näkymättömiin.
- Anonyymi
psykologisessa mielessä tämä up- ilmiö
- Anonyymi
Minä luulen, että sunnuntain aamusta puhelimet toimi taloihin, joihin haluttiin vaikuttaa. Lisäksi joku moottoripyörälähetti ajoi tiedot muutamaan paikkaan.
- Anonyymi
Niin, Myllymäentien kokousherrathan tiedämmekin ja he koko kesän johtivat tutkijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Myllymäentien kokousherrathan tiedämmekin ja he koko kesän johtivat tutkijoita.
Siis Akseli, Paavo, Jussi ja kuka?
- Anonyymi
Toinen Paavo joka asui isossa talossa järven rannalla
- Anonyymi
Usskon, että ruumiin vieressä supistiin hegemoonin suusta käskyjä kahdeksalle
- Anonyymi
upp upp
- Anonyymi
Ajatus moottoripyörälähetistä ei ole huono. Kylällähän oli pyörä joka talossa.
- Anonyymi
Sääskiniemellä oli 6.6.1971 tiedon levitys kuin ketjukirje. Yksi lähti yhteen taloon, josta lähti neljä eteenpäin neljään taloon ja olikin kohta 16 taloa tietoinen, mitä hege tahtoi.
- Anonyymi
Oliko isäsi lähetti?
- Anonyymi
Siksi Paavo saikin sekaannuksessa kahdeksan erilaista alibia 01- 03 väliselle aikaraolle 6.6.1971
- Anonyymi
Kykenivät, kun hätä oli suuri ja hegemooni melkein lisätapoilla uhkaili.
- Anonyymi
Paavo Paavo, kovan onnen lapsi, pisti leipään pualet petäjäistä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923904Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671541
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1061539Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307