Kuinka paljon ne kykenivätkään kello 01 jakamaan Talapuuntien, Saukkomäentien ja Hunnakkotein varres

Anonyymi-ap

Kuinka paljon ne kykenivätkään kello 01 jakamaan Talapuuntien, Saukkomäentien ja Hunnakkotein varresta Paavolle paikallaoloalibeja ja poliisi uskoi. Loput alibit aulavalta ja nuorisoseuran pihasta.

23

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kahdeksassa eri paikassa väitettiin Paavon olleen 01 - 02,30. Tuosta puuttuu kyläpamppu akselin alibi, jossa hän oli kuulemma murhan aikaan jutellut Paavon kanssa Alhon kaupan pihassa

• Anonyymi

Miksi kyläpoliisi antoi väärää alibia?

• Anonyymi

Mitä tähän sanoo up up up-poika?

• Anonyymi

Murhasuku mobilisoi nopeasti kaiken.

• Anonyymi

Hyh hyh

• Anonyymi

Maailman menoa

• Anonyymi

Kauas on pitkä matka!

• Anonyymi

Uusi keskustelu

• Anonyymi

Poliisi suojeli tekijää tekijöitä.
      Hei kuule Eikka meillä on keikka.

• Anonyymi

yritetään saada kiusallinen tieto häipymään näkymättömiin.

• Anonyymi

psykologisessa mielessä tämä up- ilmiö

• Anonyymi

Minä luulen, että sunnuntain aamusta puhelimet toimi taloihin, joihin haluttiin vaikuttaa. Lisäksi joku moottoripyörälähetti ajoi tiedot muutamaan paikkaan.

• Anonyymi

Niin, Myllymäentien kokousherrathan tiedämmekin ja he koko kesän johtivat tutkijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, Myllymäentien kokousherrathan tiedämmekin ja he koko kesän johtivat tutkijoita.

Siis Akseli, Paavo, Jussi ja kuka?

• Anonyymi

Toinen Paavo joka asui isossa talossa järven rannalla

• Anonyymi

Usskon, että ruumiin vieressä supistiin hegemoonin suusta käskyjä kahdeksalle

• Anonyymi

upp upp

• Anonyymi

Ajatus moottoripyörälähetistä ei ole huono. Kylällähän oli pyörä joka talossa.

• Anonyymi

Sääskiniemellä oli 6.6.1971 tiedon levitys kuin ketjukirje. Yksi lähti yhteen taloon, josta lähti neljä eteenpäin neljään taloon ja olikin kohta 16 taloa tietoinen, mitä hege tahtoi.

• Anonyymi

Oliko isäsi lähetti?

• Anonyymi

Siksi Paavo saikin sekaannuksessa kahdeksan erilaista alibia 01- 03 väliselle aikaraolle 6.6.1971

• Anonyymi

Kykenivät, kun hätä oli suuri ja hegemooni melkein lisätapoilla uhkaili.

• Anonyymi

Paavo Paavo, kovan onnen lapsi, pisti leipään pualet petäjäistä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3904
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2009
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1813
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1692
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1541
    6. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      106
      1539
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1488
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1452
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1354
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1307
    Aihe